Mooi gras alleen veel troep in het gras

Erg mooi groen gras van goede kwaliteit wat makkelijk te leggen was. Maar helaas hebben we meerdere stukken glas en plastic gevonden die uit het gras staken.

Goed gras, snel geleverd

We wilden in korte tijd gras, dat kon! We schrokken iets van de verzendkosten tot we de vrachtwagen zagen.. Zonder problemen reed ie hier het hofje in om de pallet bij de achtertuin te bezorgen. Wat een held!

• Communicatie

Groeit als onkruid maar dan WEL heel mooi ;-)

Online bestellen is eenvoudig. De communicatie verliep snel. Het leggen is goed te doen als je de Kuypers handleiding volgt. Het groeit net zo hard als onkruid! Alleen ziet dit er veel mooier uit! Het resultaat is mooi groen. En Kuypers is bereidt extra service te verlenen! Ik zou ze zeker aanbevelen, geven goed advies advies en communiceren goed.

• Communicatie

Goede en duidelijke afspraken omtrend levering

Doen wat ze beloven

Makkelijk en snel!

Van de online bestelling tot de levering... snel en makkelijk! vriendelijke bezorger. De prijs voor levering kan mijns insziens scherper

Kortweg super

Super geholpen, had teveel besteld en dit is netjes opgelost en hele mooie graszoden. Kortom TOP!!!!

• Communicatie

Mooi gras, op tijd geleverd, netjes op locatie gelost

• Communicatie

Prima afspraken, levering, instructie en kwaliteit

Excellent!

Everything was just perfect! Can't say more than that.

Alles goed verlopen

Goed verzorgd en op tijd

Vlotte en duidelijke afwikkeling

• Communicatie

Super tevreden, aanrader !

Bestellen ging makkelijk, ophalen , alles stond netjes klaar ! Vriendelijke dame achter de receptiebalie, goede informatie ontvangen over gras bemesting e.d. Ga er zeker nog bestellingen plaatsen voor ons nieuw te bouwen huis.

Goed advies en uitleg

Zowel bij aanschaf van als onderhoud van het gras.

• Communicatie

Prachtige grasmatten en een geweldige service.

Ik ben super tevreden. Prachtige gezonde grasmatten en ze doen het uitstekend. Ik ben na levering ook nog gebeld om te vragen of alles netjes geleverd is en naar wens. Zeer professioneel bedrijf. Uitmuntend!!!

mijn ervaringen zijn goed

zeer goede kwaliteit geleverd

Super levering, super kwaliteit

Via internet een bestelling geplaatst, vervolgens een ophaaldatum en tijd kunnen kiezen. Bij aankomst helpen ze je mee met laden en de kwaliteit is super!!

Fantastisch goed

super goed gras. Zelf gelegd en ligt er erg snel en strak in. Goed uit te rollen. Erg goede kwaliteit en zelfs met deze hitte doet het gras het erg goed. (Ongeveer 35 graden). Er zit bij de aankoop ook een erg fijn boekje waar alles in staat wat je moet weten. Van de aanleg tot het onderhoud.

• Communicatie

Goede en vriendelijke service en mooi gras. Wel veel sproeien nu met 30+ graden, maar het ligt er prachtig bij.

Mooie kwaliteit grasmat.

Makkelijk online besteld, vlot af te halen.

• Communicatie

gras gekoeld geleverd op locatie

gebeld, via internet besteld en netjes geleverd en advies voor het leggen. Tip voor de internetsite, een tijdstip van levering selecteerbaar

• Communicatie

Goede service en goede levering.

De graszoden waren makkelijk te leggen, ook zonder enige uitleg. Gras is mooi dik en de zoden zijn goed vol.

• Communicatie N.v.t.

Hele perfecte service

Schitterend mooi groen gras!!

Prachtig gras van topkwaliteit

Goede snelle service, vrijdag bestellen zaterdag afhalen, topkwaliteit gras.

Perfect!

Gemakkelijk besteld, zelf aangeven wanneer je geleverd wil hebben en vervolgens keurig op de afgesproken tijd levereren. Top! En een enorm aardige chauffeur. Doen jullie hem nog even de groetjes? ;) Het gras ligt er nu een week en ziet er al super mooi uit!

Goede kwaliteit

Mooi gazon gemaakt van de graszoden van kuijpers graszoden

Over Kuypers Graszoden

Heb jij een gazon in dat wel aan vervanging toe is, of wil je zelf een compleet nieuw gazon aanleggen? Met behulp van graszoden heb je binnen één dag al resultaat. Onze kwekerij bevindt zich in Biezenmortel, nabij Tilburg en ‘s-Hertogenbosch. Naast grasmatten hebben we veel aanverwante artikelen in ons assortiment. Onder andere; meststoffen, kalk, teelaarde, graszaad en mollengaas. Als Kuypers Graszoden hebben wij al meer dan 60 jaar ervaring in het kweken van grasmatten. Onze speelgazon graszoden bestaan uit een selectie van de beste grassoorten. Voor 13.00 uur besteld is vaak de volgende werkdag (met uitzondering van maandag) al in huis. +31(0)411646950 info@kuypersgraszoden.nl