Prima kwaliteit en service

Zowel mijn eerder bestelde dames pantoffel als de pantoffel van mijn man bevallen prima. Mooie kwaliteit.

heerlijk zacht en leuke merk

echte wol en heerlijk zacht aan je voeten volgende dag had ik ze al in huis

Prachtige sloffen gekocht waar ik veel complimenten over krijg

Al meerdere warmbat pantoffels gekocht Mooie pantoffel en de service is prima

Ik heb heerlijke pantoffels gekregen. Zitten heerlijk zacht van binnen. Voor mijn voeten een genot. Lopen heerlijk.

De beste pantoffels

Heerlijke pantoffels van Warmbat. Ik draag ze al jaren en heb diverse soorten. Thuis ben ik altijd in mijn element met mijn Warmbat pantoffels. Ideaal dat ik er zo mee naar buiten kan lopen, door de rubberen zolen.

Bij de eerste x werd mijn pakket verkeerd bezorgd door dpg. Heb daar melding van gemaakt. Bij mijn 2e bestelling , 4 wk ernaar werd mijn pakket door dhl bezorgd op mijn eigen adres. Wat was ik blij. Warmbat luisterde naar zijn klanten.

Ik heb denk ik zelf 6 paar verschillende warmbats. Van sloffen tot boots. Ook voor kerst een aantal cadeau gegeven en laatst nog een nichtje een paar laarsje. Ik leef hier op, zelfs met het warme weer heb ik een wat ouder paar aan in huis. Hier is dan de warmte wat meer uit gegaan door veelvuldig gebruik.

Niks op aan te merken

Pantoffels Dames Pantoffels Heren Zomer Pantoffels U i t s t e k e n d e k w a l t e i t en S e r v i c e 5 sterren

Prima prijs en kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Valt tegen

Dochter draagt maat 38, ook van eerder gekochtte warmbat sloffen. Ze zijn te klein dus bestellen we een maat groter, nog steeds te klein. Dat valt tegen, ze gaat nu op zoek naar andere

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Annemarie, Inmiddels heb ik je een prive berichtje gestuurd. We zien je graag nog eens terug in onze shop. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Goed en snel

De maten kloppen niet echt Normaal maat 46 nu 47 besteld en zitten erg strakm

Geweldige service

Ik draag deze pantoffels al jaren. Ik draag ze " dag en nacht" Bij het laatste paar pantoffels was echter een fabrieksfoutje gemaakt . De leest zat scheef en dat loopt vervelend. Na mijn review , waarin ik aangaf teleurgesteld te zijn in t product, nam t bedrijf binnen een dag contact op. Ik kreeg zonder er om te vragen een nieuw paar toegestuurd. :" omdat ze voor kwaliteit staan" zei het bedrijf. Het nieuwe paar is er inmiddels en ze zijn weer als vanouds! Geweldig Bedankt Warmbat.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Willemien, Inmiddels heb ik je een prive berichtje gestuurd en zijn wij met elkaar in contact. We sturen een nieuw paar toe! Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Kwliteit! Mijn man, en ik, helemaal tevreden. Voor mezelf eigenlijk maat te groot besteld, maar mijn eigen fout.

Prima zaak!

Ik koop altijd sloffen bij jullie. Zitten heerlijk en lekker warm. Altijd snelle bezorging.

Beste warme sloffen die er zijn!

Beste sloffen die er zijn, lekker warm, EN, nooit geen nare geurtjes , echt top , en ook de na service , is top, klantvriendelijk en goede service . Grt Harold

Geen consistente maatvoering

Nadat mijn oude paar Warmbat pantoffels versleten was, heb ik nieuwe pantoffels besteld op de website in dezelfde maat als voorheen, maat 41 (dit is al 1 maat groter dan ik normaal draag (40) gezien ik uit ervaring weet dat de pantoffels klein vallen). Het paar dat ik in maat 41 ontving was veel te klein, vervolgens moest ik ~7 euro betalen aan verzendkosten om de pantoffels retour te sturen. Het risico dat maat 42 ook te klein valt is me te groot, dus nu zonder pantoffels en 7 euro down the drain.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Elke, Wat jammer om te horen dat de maat niet goed bleek te zijn. Om dit recht te zetten, wil ik graag voorstellen dat je maat 42 bestelt via onze website. Als deze maat toch niet naar wens is, neem dan gerust contact met mij op. We sturen je dan een retourlabel toe, zodat je geen retourkosten hoeft te betalen. Ik zal je ook nog even een privébericht sturen voor verdere afhandeling. Onze excuses voor het ongemak, Elke. Met vriendelijke groet, Team Warmbat Petra

Prima service en als het nodig is krijg je eens mens aan de lijn!!

Prima service en als het nodig is krijg je eens mens aan de lijn!!

Fantastische pantoffels

Geweldig!! Nooit meer koude voeten!

Slecht

Ik heb twee paar warmbats gehad. Beide ging vrij snel stuk. Barsten in de zool. Ik heb kontact opgenomen met Warmbat en er wordt met mijn klacht niets mee gedaan. Dus negeren is policy van het bedrijf.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Mary, Wat vervelend om te horen dat er een barst in de zool zit. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik neem dmv een prive berichtje contact met je op. Ik kijk graag met je mee. Excuus voor het ongemak. Groet, Team Warmbat Petra

Valt tegen!

Ze zitten wel, maar lopen niet!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ed, Ik begrijp niet zo goed wat je hiermee bedoeld. Ik neem dmv een prive berichtje contact met je op. Groeten, Team Warmbat Petra

Zitten fantastisch

Geweldige pantoffels en goed en snel verzonden

Heerlijke pantoffels, heb een tweede paar gekocht omdat ze zo leuk waren , en mijn man heeft ook een paar voor zichzelf besteld!

alles ging zoals het hoort e gaan

lekker warme sloffen, maar......

Nu voor de 2e keer besteld bij Warmbat, wel in de aanbieding, want ik vind ze erg duur en eerlijk gezegd zijn ze dat niet echt helemaal waard, ze zijn leuk en warm, maar gaan gewoon erg snel kapot, de wol voering laat los en gaat bubbelen, wat een onprettig gevoel geeft, dat moet je dus elke keer lostrekken. Dan gaat het leer snel stuk, daarom heb ik nu de mocassins gekocht, leuk, maar daar gaat ook de draad los die het bovenstuk en de onderkant aan elkaar houdt, dat moet je dan ook weer repareren, bovendien blijven de veters losgaan. Dus echt wel fijne sloffen, maar voor de volle prijs vind ik de kwaliteit niet goed genoeg.

Avis sur Kiyoh