Snelle slijtage

Op 27-11 Warmbat Grizly gekocht. Binnenzijde al naar een paar weken kale plekken. Nu laatvde zool los en gescheurd. Loop er alleen binnen mee. Voor die prijs meer kwaliteit verwacht....liggen nu na bijna 6 maanden in de prullenbak. Ik lees dat het een veel voorkomende klacht is. Dus slechte kwaliteit!!

Beste Eric, Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt met onze pantoffels en dat ze al in de prullenbak liggen. Om deze reden is het voor ons ook lastig om over te gaan tot een vergoeding. Inmiddels is er contact opgenomen met de winkel waar je ze hebt gekocht en zij willen je bij hoge uitzondering een korting van 50% aanbieden op een paar naar keuze. Hopelijk ben je content met deze oplossing. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Ik zit nog steeds op mijn bestelling te wachten! Order 87196

Ik heb al een vraag gesteld aan de klantenservice (een week geleden) nog steeds geen reactie.

Beste Laurens, Excuus voor de vertraging en verlate reactie. Het is ontzettend druk bij ons. De pantoffels zijn gisteren verstuurd dus hopelijk heb je die vandaag of morgen binnen. Veel plezier van de bestelling. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Slijtage

Na 4 maanden al slijtage plek/ kale plek binnenkant zool. Ik heb hiervoor ruim 2 jaar met imitatie uggs sloffen gedaan die nog steeds geen plekken vertoont Echt jammer! **inmiddels keurig contact gehad met Warmbat en binnen een week nieuwe sloffen ontvangen! Super service

Beste Marjolein, Inmiddels hebben wij mailcontact gehad en je geadviseerd contact op te nemen met de winkel waar je de pantoffels hebt gekocht. Hopelijk is dit inmiddels goed opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit heel graag van je. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Sloffen

Ziet er mooi uit en zit warm ! Ook de zool is stevig en je glijd niet uit als je loopt

Nu goed

Warmbat gekocht via schoenwinkel na 7 weken waren de zolen van beide pantoffels vol met scheuren en onder de zool was het loopvlak losgelaten. Mijn nieuwe warmbat heb ik hier nu online gekocht tot nu toe ziet het er goed uit. Hoop dat dit zo blijft.

In het algemeen goed, laatste bestelling helaas niet

Tot nu toe andere modellen gehad ( hoog). Daar heb ik veel plezier van. Laatst gekochte model is laag en het bovenstuk is met een slechte methode vast gemaakt. Na twee weken al losgelaten aan een slof.

Beste Marian, Dank je wel voor het invullen van onze review. Na twee weken zou dit niet mogen gebeuren. Je mag een aantal foto's en het daarbij behorende ordernummer aan onze klantenservice mailen. Zij komen met een passende oplossing of reactie. Succes! Vriendelijke groet, Team Warmbat

Warmbat voetzool wol

Ik het begin moest ik wennen en veel geduld hebben zodat mijn voeten warm aan voelt . Bij gymschoenen gaat het wel maar bij iets hoge schoenen met veters voelt het voet wel stukken goed warm aan . Hoge schoen met veters sluit meer aan en houd meer warmte vast dan lage dunne schoen of gymschoenen dat heb ik ontdekt . Maar bij de echte winter seizoen kan ik nog niet veel beoordelen . Dus wol houd mijn voeten wel warm aan . Advies haal oude voetzool er af en stop er die goed in . Zo voelt het voet wat lekkerder aan . Heb je dikke sokken bij je dan voelt het nog extra lekker warm aan . Veel plezier en bedankt .

Al voor de derde keer deze pantoffels gekocht, uitstekende kwaliteit

Ik vind deze pantoffels van zeer goede kwaliteit. Ik heb ze nu voor de derde keer gekocht en tot nu toe heb ik er per paar ca drie jaar mee gedaan. Dus een dikke tien van mij.

Top ervaring Snelle levering en Kwaliteit

Top ervaring,, zéér goede kwaliteit pantoffel!!

Goede ervaring met support, matig in levering

Twee bestellingen geplaatst waarvan inmiddels één geleverd is. Er wordt wel aandacht aan besteed dus waarom het mis gaat is mij onduidelijk. Zitten wel erg lekker

Mooie pantoffels en snel geleverd.

Niets dan ellende

Eerst een paar "classics" die al snel kale plekken vertoonde. Vervolgens een paar barrons besteld, maat komt niet overeen met verpakking en van een mist gewoon de hele binnenvoering. Er is dus geen enkele kwaliteitscontrolle.

Beste, Inmiddels hebben wij mailcontact gehad en je geadviseerd contact op te nemen met de winkel waar je de pantoffels hebt gekocht. Hopelijk is dit inmiddels goed opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit heel graag van je. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Prima service, slecht product.

Binnen 24 uur na in gebruikname van de sloffen lieten de stiksels al los. Teruggestuurd en nieuw paar besteld en opnieuw losse stiksels in no time. Service prima

Dubbel pech dus. Wat vervelend om te horen. Ik neem dmv een privé bericht contact met je op. Team Warmbat

Alles wat ik er van verwacht had. Ben erg tevreden.

Alles wat ik er van verwacht had. Ben erg tevreden.

Geweldige service

Geweldige service, na een telefoontje met een zeer vriendelijke dame probleempje uitermate goed opgelost.

Super sloffen. Met een heel klein minpuntje.

De sloffen die heb gekocht zijn het 2de paar. De eerste heb ik tot op de draad versleten. Helaas is er een stiksel boven op een slof los gelaten. Gelukkig hebben we die vast kunnen zetten.

Helaas waren de bestelde pantoffels iets te krap, Makkelijk retour via DHL en ik ontving snel mijn aankoopbedrag terug op mijn rekening.

Ruilen was eenvoudig en snel

Sloffen voor mijn vrouw gekocht, helaas vielen ze kleiner dan gedacht en moest ik ze terugsturen. Dat ging heel makkelijk met de retourlabels via de website. Vlot mijn geld teruggekregen en nieuwe sloffen besteld. Top! Ze is er erg blij mee en heeft nooit meer koude voeten.

Erg tevreden

Per omgaande mijn bestelling ontvangen. En de kwaliteit van de pantoffel is super. Een echte aanrader

Bestellen en levering goed geregeld. Enige minpunt is dat de plek waarop de achterkant van de voet rust, niet heel stevig is en dus sneller dan verwacht slijt.

Perfecte service

Zeer tevreden, al enkele jaren heb ik pantoffels van warmbat. Mijn oude paar was na een paar jaren aan vervanging toe. Na levering van de nieuwe pantoffels was er 1 binnen een week kapot. Na een mail met uitleg, is er een vervangend paar opgestuurd. Kortom, tevreden met het product en zeer tevreden met de klantenservice.

Zoals bekend: goed produkt. Mooie en eerlijke kwaliteit. Altijd vele jaren plezier van.

Hele fijne pantoffel Gebruik ze al jaren en wil geen andere Zijn lekker warm

Top sloffen

Lekker warm en zitten goed aan je voeten. Voelt stevig.

Waardeloze service

Inmiddels ben ik al 8 dagen aan het wachten op mijn bestelling en überhaupt een reactie op mijn vraag hoe het met die bestelling loopt. Van de week al contact gehad wat de stand van zaken was met mijn zending. Kreeg te horen dat het erg druk was maar dat het snel opgelost zou worden met hierbij een terugkoppeling naar mij voor een track & trace code. Inmiddels zit ik nog altijd te wachten...

Update 22-02-2022 Beste Luuk, Gelukkig is het inmiddels opgelost en zijn de pantoffels alsnog bij je afgeleverd. Veel draagplezier. Team Warmbat ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beste Luuk, Bedankt voor het invullen van onze review. Ik heb nog even navraag gedaan bij mijn collega's van de binnendienst. Blijkbaar waren de pantoffels niet meer op voorraad. Zij zijn achter de schermen druk bezig geweest het paar elders te verkrijgen en dat is gelukt. Inmiddels zijn de sloffen gelukkig naar je onderweg. Alvast heel veel plezier van de Warmbats. Team Warmbat