Tevreden over product, niet over bezorging en ruilproces

Het product werd door DHL veel te laat en in een openbare ruimte achtergelaten. Het proces van omruilen is onnodig ingewikkeld

Beste Anneke, Dank je wel voor je feedback. Dat waarderen wij enorm. Helaas kunnen wij het niet altijd voorkomen dat er iets mis gaat met een levering via een externe partij. Maar gelukkig hebben wij regelmatig contact met ze om onze processen te blijven verbeteren. Dit nemen wij zeker mee. Namens Warmbat excuus voor de vertraging van de levering. Hopelijk ga je veel plezier aan de heerlijke pantoffels beleven. Vriendelijke groet, Team Warmbat Petra

Hoge kwaliteit van product en service

Warnbat is best veel geld voor een hoogwaardig product. Ik was dan ook verbaasd dat een pantoffel na twee weken dragen al uitscheurde bij de hiel. De door mij ingediende klacht is uitermate correct en adequaat afgehandeld. Oorzaak van de klacht was dat ik de pantoffel blijkbaar verkeerd gedragen heb. Ik heb een andere pantoffel ontvangen die uitstekend bevalt. Heerlijk om te dragen, lekker warm en comfortabel.

Goede service, top kwaliteit

De pantoffels zitten heerlijk. Het klopt echt dat je er geen zweetvoeten in krijgt.

Paar warmbats besteld maar vielen klein. Dus 1 maat groter ingevuld op ruilbon en binnen 1 week na retour had ik het nieuwe paar warmbats binnen. Erg fijn en ze zitten heerlijk warm en zacht.

Mijn Vrouw! super Blij met de aankoop van Pantoffels!

Prachtige Kwaliteit! een mooi vorm ! erg prettig aan de voeten!

Fantastisch!!!

Wat een snelle en goede service. En wat een heerlijke pantoffel. Zacht, stevig, warm en koel. Hele mooie kwaliteit. Dank voor deze fijne ervaring, Maria

Snel geleverd voor een mooie prijs gekocht

de beste pantoffel die er bestaat binnen 24 uur in huis

het zijn fijne pantoffels , mijn moeder droeg ze vroeger al en ik heb zeer moeilijke voeten vanwege neuropathie maar de warmbat pantoffel is gewoon troostend om te dragen , ik draag ze aan blote voeten, behagelijk warm en zacht en in de zomer verkoelend en nooit geen smelly feet meer !

Prima levering

Product zoals verwacht. Moest maat groter hebben uiteindelijk en dat is gaat heel makkelijk via het formulier en op de website.

zo zacht!

Fijne warme, zachte sloffen. Zitten heerlijk. Heel blij mee!

Pantoffel na twee weken stuk, na correcte klachtafhandeling nieuwe pantoffel ontvangen

Op mijn verjaardag heb ik Warmbat Lock herenpantoffels gekregen, maat 43. Deze zat krap en binnen een paar dagen ontving ik maat 44. Prima ervaring tot zover. Maar dan: het elastische deel bij de hiel begint na twee weken te scheuren. Via mil en telefoon lukt het me niet in contact te komen met Warmbat. Toen ik via kiyoh een after sales-enquête ingestuurd had, kreeg ik direct contact met een medewerkster, Petra, die mijn klacht uitermate snel en correct opgepakt heeft. In no time kreeg ik het bonbedrag terug en kon daarvoor een nieuwe pantoffel kopen. Opmerkelijk was dat ik de pantoffel verkeerd gedragen zou hebben (de elastische deel bij de hiel hoort niet de functie van hiel te hebben, maar dient ingeklapt te worden). Ik heb een ander soort pantoffel, zonder elastische hiel, gekocht. Al met al tevreden over de klachtafhandeling, ontevreden over de Lcok pantoffel en hopelijk tevreden over de nieuwe pantoffel.

Beste heer Burdaard, Wat vervelend om te horen dat u geen contact heeft kunnen krijgen met Warmbat! Ik ben heel benieuwd welk telefoonnummer en welk emailaddres u heeft gebruikt. Wij doen er namelijk alles aan om onze klanten tevreden te houden. Dat is voor ons erg waardevol. Ik stuur u een privé berichtje en dan komen wij er vast wel uit. Vriendelijke groet, Team Warmbat

voortreffelijk

Prima afhandeling van mn bestelling en fijne slippers

Eindelijk mijn sloffen gevonden

Wow. Wat een feestje voor je voeten. Ze worden enorm verwend in deze heerlijke sloffen. Niet te warm, niet te koud. Zo fijn dat ik er ook even mee naar buiten kan. Maakt thuiswerken tot een feestje!

Heerlijk warm!

Zowel in zomer als winter erg comfortabel.

Warme kwalitatieve pantoffels

Mooie warme schoenen. Ik ben erg tevreden!

fantastisch product

Het is niet de eerste keer dat ik van Warmbat een product koop. Deze pantoffels bevallen me uitstekend, waardoor ik ze opnieuw bestel als ze versleten zijn

koop al jaren warmbats voor ons beiden

tis een prima product, , koop al jaren voor mijn man en mij, en zal dat blijven doen. wat ook leuk is is dat ikzelf een Australian ben en hou van een goed produkt - ook als het uit Australia komt

Snelle, goede levering, mooie sloffen

Zien er mooi uit. Helaas og niet gebruikt. Mooie weer kwam. Lijken me ook heel warm. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Fijn bedrijf, snelle levering en een super product.

positief.

Heerlijke pantoffels

Heerlijk warme pantoffels. Ze zitten lekker en waren ook snel bezorgd. Tevens waren ze zeer netjes verpakt. Kortom, echt een aanrader!

Fantastische sloffen.

De warmbat sloffen zijn lekker warm, zien er mooi uit. Kortom ze zijn de prijs waard.

Heerlijke warme sloffen

Heel snel bezorgd. Mooie sloffen, lekker warm en een stevig voetbed. Aanrader!

Goed opgelost

Een van de zolen van de Warmbat pantoffels (gekocht bij Nelson) was binnen 14 maanden na aankoop verteerd, maar dat was buiten de garantie termijn. "Warmbat" Nederland heeft alles gedaan om dit probleem op een zeer correcte manier op te lossen en heeft voor een paar nieuwe pantoffels gezorgd. Vandaag bij "Nelson" opgehaald en zitten weer aan de voeten. Hartelijk dank voor de moeite.

Beste Fred, Wat vervelend om te horen! Waarschijnlijk hebben wij een reactie gestuurd en je hierin terugverwezen naar de betreffende winkel. Dat is namelijk de gebruikelijke procedure. Wij vragen de consument altijd eerst contact op te nemen met de winkel waar de pantoffels zijn gekocht. Mochten jullie er vervolgens samen (om wat voor reden dan ook) niet uitkomen kun je altijd nog een beroep op ons doen. Wij zoeken samen met de retailer naar een passende oplossing. Ik stuur je een privé berichtje met het verzoek de foto's nogmaals aan ons te mailen. Ik kan hier namelijk geen historie van vinden. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Goed product

Goed product slippers en handschoenen inmiddels besteld. Heerlijk. Ook goede en snelle levering.

Zeer Goede kwaliteit

Mooi gemaakt, past goed , heerlijk warm, zeer sterk , gaat jaren mee