warme voeten en pantoffels

maat 48 in schoen is maat 47.5 in pantoffel dit komt door de vacht.ik hoop dat de vacht door gebruik iets minder dik word. want af en toe doen mijn tenen soms knellen. maar voor de rest zitten ze lekker konfortabel

Beste Marius, Naar verloop van tijd dikt de wol iets in. Dan zitten ze nog comfortabeler :). Vriendelijke groet, Team Warmbat

Goede levering maar slecht bereikbaar achteraf

Ik ben/was erg blij met de pantoffels, ze looen heerlijk en zien er mooi uit. Ik vond wel dat er al snel kale plekken onder de hiel kwamen (binnen een maand) en vind ze daarvoor net even te duur. Toen via de email contact proberen te maken omdat er geen telefoonnummer voorhanden is en deze kreeg ik als onbestelbaar retour. Hierdoor voelt het voor mij als een onbetrouwbaar bedrijf al weet ik niet of dat ook klopt. Helaas heb ik kort nadat ik mijn pantoffels heb aangeschaft ook een paar als kerstcadeau voor iemand gekocht en nu hoop ik dat diegene niet zo snel met kale binnen hiel zolen loopt! Ps. Inmiddels heb ik contact gehad met het bedrijf en ben ik naar volle tevredenheid geholpen. Nu de afwikkeling nog afwachten maar daar heb ik alle vertrouwen in. Ook weet ik inmiddels dat er wel goede contactmogelijkheden zijn maar dat ik niet de email had moeten beantwoorden omdat je daar niet kunt reply-en.

Beste Cindy, Zoals per mail besproken mag je de pantoffels kosteloos retourneren aan ons. Wij sturen een nieuw paar toe. Nogmaals onze excuus voor het ongemak. Hopelijk heb je van je nieuwe paar Warmbats heel erg lang plezier 😊 Vriendelijke groet, Team Warmbat

Zitten hemels, parels aan mijn voeten. Zeer hoogwaardige kwaliteit

Service is goed, product was onder de maat

De print van één van de pantoffels was helemaal vervaagd en uitgeveegd en heel duidelijk zoals het niet hoort (in vergelijking tot fotos website en de andere voet waarvan de pantoffel wel goed was). Voor 80 euro mag je verwachten dat de pantoffels gewoon zijn als ze moeten horen. Service was verder wel goed, alhoewel het fijn zou zijn als je van de retour een bevestiging van ontvangst zou krijgen.

Bedankt voor het invullen van onze review. Wat vervelend dat er een productiefout in uw pantoffel zat. En dan extra vervelend dat wij gaan ander paar op voorraad hadden voor u. Wellicht heeft een winkel in de buurt de homeshoe nog op voorraad. Bekijk op www.warmbat.nl onze verkooppunten. Wat betreft uw opmerking over het retourneren heeft onze aandacht. Ons systeem is hier momenteel nog niet op ingericht. Maar wij willen het retour/ruilproces in de toekomst verbeteren. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Heerlijk warm, prima prijs/kwaliteit

Heerlijk warme instap slof, heb 1 maat groter gepakt wat ik zelf fijner vind zitten.

Supergoed product en service optimaal

Maat was niet okay, helaas. Retourbeleid super. Heel snel vervanging in huis en ook geld retour voor ander product. Ik ben dik tevreden en kan deze shop aanbevelen voor de heerlijke warmbat sloffen!!

echte aanrader

voor de 2e keer pantoffels voor mijn vriend gekocht. zo mooi en lekker dat volgende keer zal ik ook voor mijn zelf kopen. super mooi zacht.

Snelle service en heerlijke pantoffel

Het zijn heerlijke warme pantoffels. En nog een leuke print ook. Zogauw ik kan trek ik ze aan.

Snelle levering van mooie produkten

Pantoffels heel snel ontvangen. Moesten geruild worden i.v.m. verkeerde maat en model , maar ook dat was heel snel geregeld. Het betaalde bedrag stond binnen enkele dagen weer op mijn rekening. De communicatie liep ook heel goed.

Warm, zacht en gelukzalig maken makend! Beter dan ik had gehoopt, gedacht dat sloffen zouden kunnen zijn

Echt warme sloffen, goede kwaliteit, en voor mij belangrijk ook in maat 47

Goed, zelfs in de drukke december maand direct geleverd, goed verpakt en met zeer duidelijke terugstuur en omruil garantie. Hoewel ik die niet nodig had want maat 47 is ook echt maat 47.

Zeker waar voor zijn geld , met je voeten in een warmbad !

mijn eerste paar van een ander type gingen na 374 dagen kapot en volgens de winkelier was de garantie dan voorbij .Volgens mij was ze te beroerd om actie te ondernemen . Vervolgens heb ik via internet andere gekocht . Het type wat ik nu heb ( ook Warmbat ) heeft andere zool . gr Sjaak Molendijk .

Nooit gedacht, dat ze zo warm zouden zitten.Topper.

Geweldig comfortabel. Prima service.

Zeer fijne sloffen. En snelle en correcte service.

Comfortabel

Heerlijke comfortabele sloffen. Je wilt er de hele dag mee lopen.

Heerlijke pantoffels

Heerlijke pantoffels ontzettend zacht en warm. Je moet wel een maat groter nemen dan je normaal hebt vanwege de voering.

Prima snel geleverd goede kwaliteit

Ze lopen heerlijk lekker warm en zacht

Zoals het hoort

Alles prima gelopen, fijn produkt

Behandel product voor pantoffels gekocht. Prima bezorging en product tot zo ver ook goed

Pantoffels van mijn man waren te groot omgeruild geen probleem super

Lekker warme beestjes voor je voeten

Vriendin van mijn broer moest een kerstkado hebben. Ga nooit meer vrouwen iets van schoenen of footwear geven want ze veranderen in tienermeisjes.

Mooi warm en een langere levensduur dan Uggs

Goed product, prima bestellingservaring en levering

Service zoals service hoort te zijn!

Zie titel! Perfect!

Een bedrijf met een snelle levering

Uitsekend