Heftige slijtage na 1 maand gebruik

Via een reseller een paar Warmbat's cadeau gekregen. Na 1 maand begonnen er in beide sloffen grote slijtage plekken te ontstaan. Met de reseller contact opgenomen en zij hebben vervolgens de informatie, inclusief foto's van de plukken die eruit kwamen en de slijtage plekken, doorgezet naar Warmbat. Warmbat heeft als volgt gereageerd (samenvatting): - De wol die Warmbat gebruikt in zijn pantoffels is van 100% Merino wol; heerlijk zacht & warm. Wol is en natuurlijke vezel en heeft vele mooie eigenschappen: (gevolgd door lijst met eigenschappen) - Maar wol is niet onverwoestbaar en deze wol haartjes zullen met de tijd wegslijten door wrijving die ontstaat bij het lopen op deze haartjes. Dit zal als eerste zichtbaar zijn onder/bij de 'drukpunten' van de voet, net als bv het slijten van sokken op diezelfde plekken of bv bij een wollen trui onder de elle bogen. - Iedereen staat anders op zijn voeten en is er dus ook verschil van drukpunten en hoe meer druk op 1 plek, hoe meer wrijving en het sneller vervagen van de wolhaartjes. - Het wegvagen van de wolhaartjes onder/bij deze drukpunten is een gebruikersslijtage en is geen productiefout, de pantoffel is niet kapot maar je komt op de leerlaag onder de wolhaartjes te lopen. (Hierop volgt een belachelijk stuk dat uiteenzet dat een slof/pantoffel een gebruiksvoorwerp is) - AFSLUITING: Met deze lange Corona periode zijn mensen ook vaker thuis en worden de pantoffels intensiever gedragen zal er dus ook eerder enige slijtage zichtbaar worden. Zoals u hier kunt lezen maakt Warmbat het zichzelf zeer gemakkelijk en is van enige vorm van klantvriendelijkheid of service niet te spreken. Dat sloffen/pantoffels onderhevig zijn aan slijtage is een punt waar niemand over kan discussiëren. Wel staat ter discussie dat een product welke 1 maand in mijn bezit is nu al zulke mate van slijtage vertoond! Het gedrag en de manier waarop Warmbat met diens klanten omgaat heeft mij doen besluiten deze review te schrijven voor anderen.

Beste heer Jonker, Wat vervelend om te horen dat de afhandeling rondom uw klacht over Warmbat niet helemaal naar tevredenheid is verlopen. Wij behandelen elke klacht serieus en proberen altijd met een passende oplossing te komen. Het is zeker niet onze bedoeling geweest om er makkelijk van af te komen en “service en klantvriendelijkheid” staan bij ons hoog in het vaandel. Gelukkig bent u inmiddels in gesprek mijn collega om samen op zoek te gaan naar een oplossing. Nogmaals onze excuus voor het ongemak. Ik heb hier alle vertrouwen in. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Heerlijke pantoffels

Ik heb de instappers, ze vallen inderdaad aan de kleine kant. Ik heb een maat groter dan normaal en die is precies goed. Ze zitten heerlijk zacht

Zalige pantoffels

Zalige pantoffels die snel en correct werden geleverd.

Heerlijke pantoffels

Het zijn echt heerlijke pantoffels; mooi, stevig, warm en sluiten goed aan om de voet. Ik ben er heel blij mee.

Super pantoffels & wanten, snelle levering

Ik bestelde als cadeau voor mijn partner een paar Warmbat pantoffels omdat hij al een tijdje klaagde over koude voeten. De pantoffels zijn prachtig, echt een mooie kwaliteit en werden ook nog super snel geleverd, hij wil ze niet meer uit! Voor mezelf een paar wanten aangeschaft, zo mooi en heerlijk warm!

Mooie warme pantoffel

Mooie kwaliteit goede pas vorm, echter vind ik de binnenzool super slecht. Ondersteund niet, het is een lapje met verpakking materiaal. Zelf heb ik er een zool ingelegd met lamswol van Birkenstock, daar zit een goed voed bed in. Aanbevelen Ja met kanttekening.

Lekker warm

Warme en comfortabele sloffen Alleen wel heel snel plooien met kleurverschil. Dat zou niet mogen...

Super fijne sloffen, snel bezorgd!

De warmbat sloffen zijn warm en comfortabel. Snel geleverd. Meteen ook een paar aan mijn vriend cadeau gedaan!

De aankopen zijn zeker top. We hebben 2 soorten pantoffels aangekocht en zijn er beide heel blij mee.

Zitten goed

Lekker warme voeten.

Toffe snelle afhandeling van een klacht.

Fijne moccasins pantoffels waarvan bij beide pantoffels op nagenoeg dezelfde plek de zool was gebroken. Ik had geen bon en wist ook nietmeer bij welk bedrijf ik ze via internet had gekocht. Ik was er zeker van dat ik er geen intensief gebruik van had gemaakt. Nadat ik dat had geschreven kreeg ik een epistel over verantwoordelijkheden tussen koper en verkoper. Dat was mij bekend. Toch mocht ik met 50% korting mijn volgende pantoffels kopen. Top servicekosten toch?

Moet ruilen

Eergisteren terug gestuurd. Op de linkerzool zit een rechterschoen gemonteerd. Bovendien staat de naad open. Vreemd dat ze mij dit toch toesturen. Ze controleren niet wat ze verkopen. Hopelijk ontvang ik eerdaags goeie anders is het retour en geld terug. Ik wacht nog af. Ook vreemd dat ze al een enquête sturen. Dus tot nu toe slechte ervaring.

Beste Tom, Wat vervelend dat je een paar homeshoes hebt ontvangen die een productiefout hebben. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Excuus hiervoor. Voor wat betreft de uitnodiging om ons te beoordelen heeft elkaar net gekruist vrees is. Jouw retour was waarschijnlijk nog niet aangemeld in ons systeem en daarom is uw ordernummer als bestelling opgenomen (en ontvang je automatisch een verzoek om ons te beoordelen). Hopelijk ontvang je het andere paar spoedig en kun je genieten van je warme warmbats! Nogmaals onze excuus voor het ongemak. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Warmbat sloffen zitten erg lekker en ze zijn heerlijk warm door de echte vacht die is gebruikt.

Sloffen via website besteld en werden binnen een paar dagen afgeleverd. Heerlijk, ik kan weer de winter door! Helemaal blij ermee

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en een geweldige kwaliteit

Op zoek naar lekkere warme voeten voor het najaar en de winter hebben we op internet onze match gevonden bij Warmbat. De kwaliteit is echt geweldig, dit hadden we jaren geleden al moeten doen.

Super fijn

Zeer warme pantoffels

Beste sloffen ooit!

Lekker warm, niet zweterig, je stapt er zo in. Top sloffen!

Goede service, snel, kwalitatief goed en netjes

Snelle levering van mooi product

Fijne warme instappantoffels

Snelle service en kwaliteit sloffen

Op de site stond het advies een maat groter te bestellen. Dit klopte ook. Verder snelle service en een fijne slof.

Tevreden over product, niet over bezorging en ruilproces

Het product werd door DHL veel te laat en in een openbare ruimte achtergelaten. Het proces van omruilen is onnodig ingewikkeld

Beste Anneke, Dank je wel voor je feedback. Dat waarderen wij enorm. Helaas kunnen wij het niet altijd voorkomen dat er iets mis gaat met een levering via een externe partij. Maar gelukkig hebben wij regelmatig contact met ze om onze processen te blijven verbeteren. Dit nemen wij zeker mee. Namens Warmbat excuus voor de vertraging van de levering. Hopelijk ga je veel plezier aan de heerlijke pantoffels beleven. Vriendelijke groet, Team Warmbat Petra

Hoge kwaliteit van product en service

Warnbat is best veel geld voor een hoogwaardig product. Ik was dan ook verbaasd dat een pantoffel na twee weken dragen al uitscheurde bij de hiel. De door mij ingediende klacht is uitermate correct en adequaat afgehandeld. Oorzaak van de klacht was dat ik de pantoffel blijkbaar verkeerd gedragen heb. Ik heb een andere pantoffel ontvangen die uitstekend bevalt. Heerlijk om te dragen, lekker warm en comfortabel.

Goede service, top kwaliteit

De pantoffels zitten heerlijk. Het klopt echt dat je er geen zweetvoeten in krijgt.

Paar warmbats besteld maar vielen klein. Dus 1 maat groter ingevuld op ruilbon en binnen 1 week na retour had ik het nieuwe paar warmbats binnen. Erg fijn en ze zitten heerlijk warm en zacht.

Mijn Vrouw! super Blij met de aankoop van Pantoffels!

Prachtige Kwaliteit! een mooi vorm ! erg prettig aan de voeten!