Prima zaak!

Ik koop altijd sloffen bij jullie. Zitten heerlijk en lekker warm. Altijd snelle bezorging.

Beste warme sloffen die er zijn!

Beste sloffen die er zijn, lekker warm, EN, nooit geen nare geurtjes , echt top , en ook de na service , is top, klantvriendelijk en goede service . Grt Harold

Geen consistente maatvoering

Nadat mijn oude paar Warmbat pantoffels versleten was, heb ik nieuwe pantoffels besteld op de website in dezelfde maat als voorheen, maat 41 (dit is al 1 maat groter dan ik normaal draag (40) gezien ik uit ervaring weet dat de pantoffels klein vallen). Het paar dat ik in maat 41 ontving was veel te klein, vervolgens moest ik ~7 euro betalen aan verzendkosten om de pantoffels retour te sturen. Het risico dat maat 42 ook te klein valt is me te groot, dus nu zonder pantoffels en 7 euro down the drain.

Beste Elke, Wat jammer om te horen dat de maat niet goed bleek te zijn. Om dit recht te zetten, wil ik graag voorstellen dat je maat 42 bestelt via onze website. Als deze maat toch niet naar wens is, neem dan gerust contact met mij op. We sturen je dan een retourlabel toe, zodat je geen retourkosten hoeft te betalen. Ik zal je ook nog even een privébericht sturen voor verdere afhandeling. Onze excuses voor het ongemak, Elke. Met vriendelijke groet, Team Warmbat Petra

Prima service en als het nodig is krijg je eens mens aan de lijn!!

Prima service en als het nodig is krijg je eens mens aan de lijn!!

Fantastische pantoffels

Geweldig!! Nooit meer koude voeten!

Slecht

Ik heb twee paar warmbats gehad. Beide ging vrij snel stuk. Barsten in de zool. Ik heb kontact opgenomen met Warmbat en er wordt met mijn klacht niets mee gedaan. Dus negeren is policy van het bedrijf.

Beste Mary, Wat vervelend om te horen dat er een barst in de zool zit. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik neem dmv een prive berichtje contact met je op. Ik kijk graag met je mee. Excuus voor het ongemak. Groet, Team Warmbat Petra

Valt tegen!

Ze zitten wel, maar lopen niet!

Beste Ed, Ik begrijp niet zo goed wat je hiermee bedoeld. Ik neem dmv een prive berichtje contact met je op. Groeten, Team Warmbat Petra

Zitten fantastisch

Geweldige pantoffels en goed en snel verzonden

Heerlijke pantoffels, heb een tweede paar gekocht omdat ze zo leuk waren , en mijn man heeft ook een paar voor zichzelf besteld!

alles ging zoals het hoort e gaan

lekker warme sloffen, maar......

Nu voor de 2e keer besteld bij Warmbat, wel in de aanbieding, want ik vind ze erg duur en eerlijk gezegd zijn ze dat niet echt helemaal waard, ze zijn leuk en warm, maar gaan gewoon erg snel kapot, de wol voering laat los en gaat bubbelen, wat een onprettig gevoel geeft, dat moet je dus elke keer lostrekken. Dan gaat het leer snel stuk, daarom heb ik nu de mocassins gekocht, leuk, maar daar gaat ook de draad los die het bovenstuk en de onderkant aan elkaar houdt, dat moet je dan ook weer repareren, bovendien blijven de veters losgaan. Dus echt wel fijne sloffen, maar voor de volle prijs vind ik de kwaliteit niet goed genoeg.

Sloffen zitten lekker en

Vorig jaar januari Grizzly sloffen gekocht van Warmbat. Helaas zijn deze na één winterseizoen kapot gegaan waarbij de zool los laat. Deze zijn uiteraard enkel in de wintermaanden gedragen, dus eigenlijk een half jaar oud. Warmbat heeft contact opgenomen om de sloffen te vervangen voor een nieuw exemplaar.

Helemaal top!!

Heerlijk warme boots! Lopen fantastisch!

Lekkere comfortabele warme pantoffels

Als je op zoek bent naar comfortabele en warme pantoffels, zoek dan niet langer want de pantoffels van Warmbat zijn echt fantastisch voor zowel dames als heren. De pantoffels zijn van binnen heerlijk zacht en gaan echt jaren mee. Blijven goed aan de voet zitten en zijn lekker warm. Bovendien is de klantenservice van Warmbat heel vriendelijk en behulpzaam geweest bij het omruilen in de juiste maat, wat zorgt voor een zeer prettige winkelervaring.

Tegenvaller

Ik heb me normale schoenmaat besteld helaas te klein, prijs/kwaliteit verhouding minder, zien er echt cheap uit!!! Retourneren kost geld, schandalig, slechte service!! Heel jammer dit!!!

Bedankt voor je feedback en excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We betreuren het ten zeerste dat de schoenen niet aan je verwachtingen voldeden en dat de maat niet juist was. Wat betreft de retourkosten begrijpen we dat dit een punt van teleurstelling is. We willen graag verduidelijken dat de retourkosten in onze voorwaarden worden vermeld. We begrijpen dat dit niet ideaal is en nemen jouw opmerking serieus. We zullen intern kijken naar manieren om onze processen te verbeteren. Vriendelijke groet, Team Warmbat Petra

Ik ben heel blij met de schoenen ik heb ze sinds vandaag allen het enige wat ik jammer vind is dat de logo van achter wat weg is op de ene laars staat duidelijk warmbat geborduurd en de andere laars is het vervaagd alsof het oud is.

Slechte prijs/kwaliteit sloffen

Ik had gehoopt jaren met deze sloffen te kunnen doen, maar na 1 winter liet de zool al los. Ik lees op internet dat dit een veelvoorkomend probleem is. Voor deze prijs had ik veel meer kwaliteit verwacht. Uiteindelijk is het goedkoper om iedere winter een paar goedkope sloffen te kopen. Geen Warmbat sloffen meer voor mij.

Beste Kirsten, Wat jammer om te horen dat de zool is losgekomen. Dat zou bij normaal gebruik niet mogen gebeuren. Inmiddels heb ik je al een prive berichtje gestuurd met het verzoek ons te voorzien van foto's en een ordernummer. Wij kijken graag met je mee en komen altijd met een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Warmbat Petra

Blij met de handschoenen!

Zondag leren dameshandschoenen besteld, op dinsdag keurig bezorgd. De handschoenen zijn van goede kwaliteit, lekker warm en voldoen aan mijn verwachtingen. Gelukkig vond ik op het internet een maattabel voor handschoenen zodat ik de juiste maat kon bestellen. Het zou fijn zijn als Warmbat zelf ook zo’n maattabel op de site zou zetten.

met de pantoffels getrouwd!

Nooit meer koude voeten. zijn super warme pantoffels en lopen fijn! Wel 1 maat groter bestellen.

Helemaal oké!

Supergoed gerief

Goede snelle levering

De site is overzichtelijk en de levering is snel. Goede service en mogelijkheid om achteraf te betalen. Maar waar het om draait "heerlijke warme modieuze pantoffels".

heerlijke pantoffels

Heerlijke pantoffels, de vacht is superzacht. Ik heb een maat groter besteld dan mijn eigenlijke maat, pakte goed uit.

Heerlijk

Heerlijk warme en zachte pantoffels. Zitten fijn, de maat klopt. Snel geleverd.

Boots zijn de tenen te strak gestikt.

Ik heb de pantoffels en die zitten super! Voor de laarzen heb ik tot twee maten groter geprobeerd, maar de stiksels bij de voorvoet zitten te strak, maardoor je tenen geen ruimte hebben. Heel jammer, maar ik heb ze terug gestuurd

Goedemorgen, Wat jammer om te horen. Ik neem middels een prive berichtje even contact met je op. Wellicht hebben wij de oplossing :-). Vriendelijke groet, Het team van Warmbat

Heerlijk warm

Warme en heel zachte pantoffels waar je het het beste met blote voeten in moet! Met sokken zit niet lekker , die gaan steeds draaien ! Zitten heerlijk !