De warmste pantoffels!

Heerlijke pantoffels die er leuk uitzien en van goede kwaliteit; heerlijk warm en stevig. Snelle verzending

Fantastische sloffen

De sloffen van warmbat zijn zoals de naam al aangeeft heerlijk warm. En ze zien er ook nog eens mooi uit. Het zijn niet de goedkoopste sloffen, maar de kwaliteit rechtvaardigt zeker de prijs. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat de sloffen gevoerd zijn met wol (vandaar dat ze zo fijn warm zijn), maar daardoor ook aan de kleine kant zijn. Dus twijfel je tussen twee maten, neem dan zeker de grotere maat. Ik ben zo tevreden dat ik binnenkort ook een keer de schoenen van Warmbat ga proberen. Wat betreft de sloffen (en levering) kan ik deze zeker aanraden.

Geweldige sloffen

Warmbat heeft de enige sloffen die mijn voeten warm kunnen houden. Perfecte kwaliteit, heel zacht, snelle levering, goede communicatie.

2 paar heerlijke pantoffels

Na 1 paar een 2e paar gekocht. Ze zitten heerlijk en lekker warm.

Teleurgesteld

Pantoffel valt klein uit. Bij gratis retour bleek vervolgens een desillusie. Zelf regelen en betalen. Overprijst pantoffel gepaard met misleiding.

IJsselstein 6 november 2023 Goedemorgen Diana, Wij hebben proberen contact met je op te nemen maar helaas zonder succes. Wellicht dat ons bericht in jouw spam map terecht is gekomen. Daarom probeer ik je op deze manier te benaderen. We kijken uit naar je reactie. Vriendelijke groet, Team Warmbat ------------------------------------------------------------------------ IJsselstein, 31 oktober 2023 Goedemorgen Diana, Wat jammer dat de pantoffels niet goed bleken te passen. We begrijpen dat pasvormen kunnen verschillen en dat elke voet uniek is. Het vreemde is dat het retourneren van de home-shoes altijd kosteloos is, dus er lijkt ergens een misverstand te zijn ontstaan. Ik zal je een privé-bericht sturen om dit verder te bespreken. We zullen dit uiteraard oplossen. Vriendelijke groet, Het team van Warmbat

U vraagt mij om een waardering, maar ik heb mijn aankoop al eerder geretourneerd.

Maat37, mijn normale schoenmaat was te klein

Het is spijtig te vernemen dat de pantoffel niet helemaal de juiste maat had. Het is bekend dat pasvormen kunnen variëren, en dat elke voet uniek is. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor deskundig maatadvies. Wij hopen dat u desondanks een aangename dag heeft. Met vriendelijke groet, Het team van Warmbat

Goede service, snelle levering. Heerlijk warme pantoffels

Heerlijk warme én mooie sloffen

Kreeg de sloffen snel en zorgvuldig geleverd. Maatindicatie klopt.

Heel tevreden...

Topkwaliteit..

Geweldig!!!!

Ik wilde een licht " sleehakje" onder mijn huispantoffel. Ik zag mijn ideale pantoffel op een zondag in een winkeletalage in het buitenland. Winkel dicht. Lokaal bij mij inde regio hadden ze deze nergens. Dus internet. Dag later was de bestelling er. Ben er zeer tevreden mee! Aanrader

Lekker warm

Nu mijn 2e paar gekocht en lekkere warme voetjes.

Wil geen andere meer

ze zijn heerlijk warm . en zitten voortreffelijk . IK draag ze al heel lang. Ik koop iedere twee jaar nieuwe pantoffels .

Fantastische pantoffels

Heerlijk warme pantoffels

Zitten perfect, en kwaliteit is Super goed.

Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit, pasvorm en hoe lekker ze lopen. Ik draag ze zelfs in de Zomer, dan voelen ze koel aan, en in de Winter lekker warm. Voor mij nooit geen ander merk meer.

Uitstekende kwaliteit

Zo tevreden mee dat ik er ook heb besteld voor mijn kinderen

Zeer tevreden klant

Onze ervaring is goede service, prima kwaliteit van pantoffels. Met vriendelijke groet, Fam A. Rooijakkers

Prima produkt

2e paar ander model gekocht , was erg tevreden , redelijke prijs tov andere bekende merk

Heerlijke pantoffels

Kachel hoeft niet aan als je voeten lekker warm zijn.

Subliem

Warm en comfortabel, pure verwennerij vr mijn voetjes!

teleurstellend

kreeg een melding dat er wat verzonden zou zijn maar vervolgens ontving ik geen pakket. Na melding van mijn kant bleek dat er niks verzonden was omdat dit aanbiedingsartikel er niet meer bleek te zijn terwijl hun voorraad dat wel aangaf. Kreeg een alternatief aangeboden in een vreselijke kleur. Heb ik voor bedankt. Hier wordt ik dus niet Warm van. Nu moet ik de volle prijs elders betalen. Heb wel het geld inmiddels terug ontvangen en excuses ontvangen. Het blijven toch fijne pantoffels maar mijn oude zijn echt aan vervanging toe.

fantastische pantoffels

heerlijk warm, mooi

Zitten fantastisch

Heerlijke warme voeten want ik ben heel kouwelijk altijd koude handen en voeten.

Mooie spullen, maar je moet geduldig zijn qua verzending.

Mooie fijne schoenen en sloffen. De afhandeling na bestelling en betaling (!) vergt echter geduld want er gaan makkelijk drie weken overheen. Bij navraag was het antwoord (2xmeegemaakt) dat de order het magazijn niet had bereikt. Dat is geen goede reclame.

Hele fijne warme kwalitatief charmante pantoffels

Al jaren plezier ervan, heb mijn ervaring al met meerdere anderen gedeeld en tevens blij gemaakt met hun aanschaf.

Ik had een bestelling gedaan en gevraagd om de volgende dag te bezorgen in het hotel waar wij verbleven en dat is gebeurd daar wij maar een paar dagen verbleven in het hotel vr groeten fam j.h vreeswijk