Geweldige pantoffels

Lekker warme voeten goede pasvorm goede kwaliteit

goede service

Ik had pantoffels gekocht, die al snel kaal werden en mocht ze opnieuw bestellen en wachten totdat de nieuwe binnen waren en dan de oude weer retour sturen. Goede service! blij met de pantoffels die heerlijk zitten.

Heerlijk warme en comfortabele pantoffels

Dit is mijn tweede paar Warmbats en ik heb er niet voor niets weer voor gekozen. Ik heb jaren plezier gehad van deze warme, comfortabele pantoffels. Ook fijn dat de zolen geschikt zijn om er eventjes mee buiten te lopen. Zo te zien zijn de zolen nu nog wat dikker en degelijker geworden. Correcte levering.

Goede kwaliteit product en dienstverlening voor een concurrerende prijs!

Slechte informatie

Vorige keer een pantoffel gekocht op maat 44 en dezelfde weer besteld maar nu te klein moet nu zeker maat 45 hebben maat info klopt niet!! Maar ik had deze met korting gekocht en om nieuwe te kopen krijg ik de korting weer niet? Dus maar bij een andere firma andere gekocht.

Beste Marc, Bedankt voor het invullen van de review. Onze kortingscode's werken over het algemeen eenmalig. Je had ons uiteraard een mailtje mogen sturen. Wij hadden met plezier een nieuwe code voor je aangemaakt. Jammer dat het zo gelopen is. Hopelijk heb je veel plezier van de bestelling. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Héérlijk!

Mijn voeten worden verwend. Na de pantoffels heb ik boots gekocht. Ik had last van Corona tenen. Dat lijkt op wintertenen. Dankzij het natuurlijk vachtje binnen, gaat het stukken beter en kan ik een bezoek aan de dermatoloog vergeten! Top!!!

Niet perfect maar..

Ik kreeg een andere kleur binnen dan ik had besteld. ( achteraf ook veel leuker eigenlijk). Ik doe er een jaar mee. Maar dit geldt net zo voor 'prijzige' pantoffels van andere merken! Ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Heb ze altijd aan in huis! Werken in de tuin. Mee op weekendjes weg. Kijk er weer naar uit om voor aankomend jaar nieuwe aan te schaffen. + baby slofjes ook heel veel plezier gehad voor mijn zoontje.

Hele fijne sloffen maar matige kwaliteit

Ik vind de warmbat pantoffels an sich echt heel fijne sloffen en mooi! Echt na een jaar (maar eigenlijk dus een paar wintermaanden) laat de zool -die vrij stevig leek- helemaal los en scheurt. Hetzelfde geldt voor de warmbat sloffen van mijn man. Op een of andere manier lijkt de zool kwaliteit dus niet in orde. Jammer, want ik had ze graag gehouden of nogmaals gekocht, maar zou dat niet meer doen. Te duur voor te weinig tijd plezier ervan.

Beste Karin, Bedankt voor het invullen van onze review. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een aantal foto's te mailen naar onze klantenservice ([email protected])? Vermeld daar ook even het ordernummer bij. Zij kunnen aan de hand van de foto's een passende oplossing of reactie geven. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Na 3 maanden de zolen los en slecht gerepareerd. Nu een tegoedbon voor nieuwe pantoffels ontvangen.

Update 23-2-2023: na onderstaande review heeft warmbat zich ingezet om dit met de betreffende winkel op te lossen. Nu krijgen wij een tegoedbon voor het aankoopbedrag. Punt is dat het opgelost is. Advies is: doe dit de volgende keer meteen. In oktober 2022 nieuwe heren pantoffels gekocht bij een warmbat dealer, half januari zagen wij toevallig dat de zool los lag. De winkel heeft laten maken, het ziet er niet uit. Nu worden ze opgestuurd, met de aantekening dat wij eerder hadden moeten komen….. we zagen het pas op dat moment…. Pantoffels zijn top, de service bij een klacht is slecht.

Bedankt voor het invullen van onze review. Ik neem middels een privé berichtje contact met u op. Vriendelijke groet Team Warmbat

Heerlijk warm.

Zelfs een keer zonder sokjes gedragen, maar heerlijk warm.

NU, Heel slecht, is ooit beter geweest

Mijn bestelling blijkt niet in jullie magazijn aanwezig te zijn. Maar ik kon het artikel wel bestellen, kan ik nu meer dan een week later nog altijd. Na 4 mailtjes, 3 onbeantwoordde telefoontjes (persoon niet bereikbaar ???), 2 chatberichten, ben ik nog steeds wachtende op de boots voor mijn kleindochter. Ik hoop echt ze voor de Kerst nog te kunnen ontvangen, want in de zomer is ze er echt niets meer mee. Mijn Bestelling 96972 klantnummer 78222. Ik hoop echt dat langs deze weg eindelijk een oplossing kan worden geboden. Heb altijd een goede service gehad bij Warmbat, maar nu laat die echt te wensen over.

NU, Heel slecht, is ooit beter geweest

Geen respons

Bestelling gedaan en betaald. Niks meer gehoord. Geen verzendinfo, geen reactie op mail . Telefoon wordt niet opgenomen. Ga van mijn creditcard maatschappij deze transactie betwisten om mijn geld terug te krijgen. Onbetrouwbaar bedrijf !

Dank je wel voor het invullen van onze review en vervelend om te horen dat u niks vernomen hebt op de verzonden berichtjes vanuit uw kant. Ik neem middels een privé berichtje contact met u op. Ik kijk graag mee om te kijken waar het is misgegaan. Excuus voor de verwarring en het ontstane ongemak. Vriendelijke groet Team Warmbat

Super kwaliteit.

Een bedrijf wat nakomt wat ze weergeven, topkwaliteit, en snelle levering.

slechte kwaliteit zolen.

2 keer geprobeerd warmbat barrine. 2 keer binnen 3 maand zolen gescheurd. Zijn super warm en zitten heerlijk maar gaan niet erg lang mee en voor 75 euro vind ik dat niet acceptabel.

Goedemorgen, Dat mag niet de bedoeling zijn. Wilt u zo vriendelijk zijn om een aantal foto's inclusief het ordernummer aan onze klantenservice te mailen (mailto:[email protected])? Wij kijken graag met u mee. Excuus voor het ontstane ongemak. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Slechte klantenservice

Mijn moeder had warmbat pantoffels gekocht en was helemaal enthousiast. Dus die wilde ik natuurlijk ook. Haar pantoffels waren voor mij te klein (maat 36) dus ik bestelde een maatje groter. Helemaal enthousiast was ik toen ze binnenkwamen. Eenmaal aangetrokken bleken ze veel te groot. Ik had een mailtje gestuurd met de vraag of ze dit vaker horen en of ik dan beter 36 kon bestellen. Nooit een reactie ontvangen. Toen heb ik besloten ze retour te doen. Ik een mail gestuurd en daar kwam snel reactie op. Ik heb snel de pantoffels retour gedaan in de hoop zo snel mogelijk (voor de kou) nieuwe te kunnen bestellen. Nu wacht ik alleen erg lang op mijn geld en een bevestiging. In de app van dhl kan ik zien dat de pantoffels 21 oktober zijn geleverd bij warmbat. Hier heb ik nooit iets van gehoord. Ik heb nu twee mails gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld terug kan verwachten en of ze een bevestiging kunnen geven van ontvangst. Op beide mails is nooit een antwoord gekomen… ik wacht dus NOG STEEDS op mijn geld. En ik ben zeker niet de moeilijkste, maar geen teken van leven door de klantenservice baart mij grote zorg en vind ik eigenlijk schandalig. Ik zou hier nu nooit meer bestellen door dit gedoe.

Goedemorgen Kelly, Dank je wel voor het invullen van onze review en vervelend om te horen dat je niks vernomen hebt op de verzonden berichtjes vanuit jouw kant. Ik ben dit voor je nagegaan en mijn collega heeft inderdaad 1 mailtje van je kunnen terug vinden. Dit zou gaan over de retourmelding. Daarnaast hebben zij op 24 oktober het bedrag terugbetaald. Dit kun je terug vinden onder Mollie Payments. Ik neem middels een privé berichtje contact met je op. Ik kijk graag met je mee om te kijken waar het is misgegaan. Excuus voor de verwarring en het ontstane ongemak. Vriendelijke groet Team Warmbat

In 1 woord geweldig!

Ze zijn ligt, warm en super zacht met een rubberen zool om zo even een stap in de tuin te kunnen doen! Een geweldige pantoffel, een aanrader !

Heerlijk warm maar mis de pasvorm, te plat

Heerlijk warm. Helaas Geen pantoffel om de hele dag op te lopen. Te plat. Geen pasvorm (iets verhoogd) zoals bv bij de Rohde slipper pantoffel heeft.

Goedemorgen Rita, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Heb je gezien dat wij ook een pantoffel hebben met een sleehak? Wellicht dat dit een betere pasvorm heeft. Bekijk ze hier (https://www.warmbat.nl/dames/pantoffels/alice/). Vriendelijke groet, Team Warmbat

Teleurstellend - al drie keer beloofd dat ik bestelling zou ontvangen maar nog steeds niet (4 weken!

Op 24 september bestelling gedaan. Warmbat belooft binnen twee dagen levering. Na 1 week mail contact gehad, er zou navraag gedaan worden. 5 Dagen later weer contact gehad, nog steeds geen track en trace. Vervolgens ook nog mail ontvangen om geen onnodig contact op te nemen. Weer een week later, mail verstuurd om geld terug te ontvangen. Echter wederom belooft dat binnen week zou ontvangen. Nog steeds niets ontvangen, noch mijn geld, noch mijn bestelling. Volgende stap is formele in gebreke stelling.

Beste Manuela, Dank je wel voor het invullen van de review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je geen reactie hebt ontvangen van ons. Dit zou natuurlijk niet zo mogen gaan. Mijn oprechte excuus hiervoor. Ik neem doormiddel van een privé berichtje even contact met je op. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Vorige week pantoffels besteld

Mijn schoonzusje had een paar fijne pantoffels die na 2 jaar nog goed zijn. Dus 3 paar pantoffels besteld op de originele website, 200 euro lichter en nog geen verzendbevestiging. Ik heb al geprobeerd te bellen en een mail gestuurd, echter geen contact kunnen krijgen. Het is niet erg als het wat langer duurt, maar communicatie zal wel op zijn plaats zijn bij zo’n bedrag. Order: 91472

Beste Lisa, Het heeft allemaal erg lang geduurd en dat is helaas niet meer terug te draaien. Dit alles had te maken met een error bij onze logistieke partner. Hierdoor hebben wij eind september een achterstand opgelopen van het verwerken van de orders en het beantwoorden van de emails. Dit probleem is inmiddels verholpen. Gelukkig heeft u inmiddels een refund ontvangen en is het voor uw order opgelost. We hadden het graag anders gezien. Excuus voor het ongemak. Vriendelijke groet, Team Warmbat

zool laat los (2e paar, 2x hetzelfde probleem)

Voor de 2e keer Pantoffel Warmbat Women Koala Suede gekocht, omdat ze zo lekker warm zijn. laatste paar aangeschaft op 20 februari dit jaar (2022). Nu is alweer de zool los. Het stukje onder de bal van de voet (die zool steekt een beetje uit, ovaalvormig) laat steeds aan de rand los. Was bij mijn vorige paar exact hetzelfde, hoewel het daar iets langer heeft geduurd. Je kunt ze niet lijmen want er is niets waar je ze aan vast kunt lijmen. Ze zijn nu dus amper 7 maanden oud, waarvan ik ze de hele zomer (met deze hitte) niet heb gedragen en overdag werk. Heel erg jammer want verder zijn ze superfijn, maar na 2x hetzelfde probleem niet meer deze pantoffel voor mij, daar zijn ze te duur voor.

Beste Mary, Bedankt voor het invullen van onze review. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een aantal foto's te mailen naar onze klantenservice ([email protected])? Vermeld daar ook even het ordernummer bij. Zij kunnen aan de hand van de foto's een passende oplossing of reactie geven. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Goed ,snel correct

Alles is prima gegaan , makkelijke site goede aanbieding snelle bezorging , en straks warme voeten!

Perfect in orde

Zoals ik reeds weet is dit een zeer goed product. De levering was heel snel.

Goede service en mooi materiaal

De instap sloffen zien er degelijk en warm uit en zitten lekker. Ik heb er zeker geen spijt van. Een echte aanrader!

Prima sloffen

Lekker warm en een leuk model.