Goede zaak, goede ondersteuning, tegenvallende pantoffel.

De bestelling via de website ging goed, hoewel de maat de eerste keer te klein was. Geld snel geretourneerd, waarna een maatje groter besteld. In eerste instantie lijkt het een hele fijne pantoffel en zit’ie comfortabel. Na een paar dagen valt op, dat de zool niet op zijn plaats blijft zitten en tijdens het uittrekken steeds meer uit de pantoffel schuift en opkrult. Dit is oncomfortabel wanner je de pantoffel weer aantrekt en wekt de vraag op, hoe lang dit goed zal blijven gaan. Enigszins teleurstellend voor het merk Warmbat…

Beste Hans, Bedankt voor het invullen van onze review. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een aantal foto's te mailen naar onze klantenservice ([email protected])? Vermeld daar ook even het ordernummer bij. Zij kunnen aan de hand van de foto's een passende oplossing of reactie geven. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Ik heb zowat 6 verschillende warmbat pantoffels en boots (vooral de kleur Rooibos (met korting van 50%) en zwart. Draag ze zomer en winter. Prima kwaliteit.

Uitstekend.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Na twee eerdere bestelling weer opnieuw een prima paar gekocht

Na twee eerdere bestelling weer opnieuw een paar gekocht. Goede kwaliteit en lekker warm. Laat de winter maar komen.

Zoals inmiddels besproken is dit gelukkig opgelost en ontvang je van ons een nieuwe kortingscode. Excuus voor het ongemak Marcel. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Prachtige pantoffels , echter levering was incompleet, miste 1 paar herenpantoffels

Prachtige pantoffels voelen heerlijk warm door de fijne vachtvoering, echter 1 paar ontbrak helaas. We wilde dit als cadeau aan de kinderen geven toen ze bij ons waren.

Beste Karin, Dat is vervelend om te horen. Dat waren ze waarschijnlijk niet meer op voorraad op het moment dat de order in ons magazijn was aangekomen. Dan versturen wij inderdaad het artikel toe wat wel op voorraad is. Begin oktober is er weer veel voorraad aangevuld op www.warmbat.nl. Excuus voor het ongemak. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Wel bestelling, geen levering

Nu tot twee keer toe een artikel besteld, nog niets geleverd gekregen. Heb zelf na een paar weken gevraagd naar de eerste bestelling, bleek het artikel niet meer leverbaar. Een week geleden een andere besteld en ook hier krijg ik enkel een bevestiging dat mijn bestelling en betaling goed binnengekomen zijn. Geen indicatie dat het artikel geleverd gaat worden of wanneer. Deze tweede bestelling is nog zeer recent, dus wellicht volgt de levering nog. Het zou hoe dan ook fijn zijn dat er iets over die levering gecommuniceerd wordt na het bevestigen van de bestelling.

Beste Bas, Zoals inmiddels per mail toegelicht is het gelukkig opgelost. Je ontvang van ons een refund omdat het bestelde artikel helaas niet meer op voorraad was. Nogmaals excuus voor de verwarring en het ongemak. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Super sloffen

Ben aan mijn 4e paar begonnen Wil nooit meer andere sloffen

Na paarmaanden latende naden al los

In oktober 2021 paar gekocht . Veel geld voor een half jaar . Jammer vorige warm bats waren prim

Goedemorgen, Dank je wel voor het invullen van de review. Wat jammer dat de pantoffels zo snel loslaten. Service staat bij ons hoog in het vaandel. We gaan altijd op zoek naar naar een passende oplossing. Wij nemen doormiddel van een privé berichtje even contact met je op. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Snelle slijtage

Op 27-11 Warmbat Grizly gekocht. Binnenzijde al naar een paar weken kale plekken. Nu laatvde zool los en gescheurd. Loop er alleen binnen mee. Voor die prijs meer kwaliteit verwacht....liggen nu na bijna 6 maanden in de prullenbak. Ik lees dat het een veel voorkomende klacht is. Dus slechte kwaliteit!!

Beste Eric, Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt met onze pantoffels en dat ze al in de prullenbak liggen. Om deze reden is het voor ons ook lastig om over te gaan tot een vergoeding. Inmiddels is er contact opgenomen met de winkel waar je ze hebt gekocht en zij willen je bij hoge uitzondering een korting van 50% aanbieden op een paar naar keuze. Hopelijk ben je content met deze oplossing. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Ik zit nog steeds op mijn bestelling te wachten! Order 87196

Ik heb al een vraag gesteld aan de klantenservice (een week geleden) nog steeds geen reactie.

Beste Laurens, Excuus voor de vertraging en verlate reactie. Het is ontzettend druk bij ons. De pantoffels zijn gisteren verstuurd dus hopelijk heb je die vandaag of morgen binnen. Veel plezier van de bestelling. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Slijtage

Na 4 maanden al slijtage plek/ kale plek binnenkant zool. Ik heb hiervoor ruim 2 jaar met imitatie uggs sloffen gedaan die nog steeds geen plekken vertoont Echt jammer! **inmiddels keurig contact gehad met Warmbat en binnen een week nieuwe sloffen ontvangen! Super service

Beste Marjolein, Inmiddels hebben wij mailcontact gehad en je geadviseerd contact op te nemen met de winkel waar je de pantoffels hebt gekocht. Hopelijk is dit inmiddels goed opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit heel graag van je. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Sloffen

Ziet er mooi uit en zit warm ! Ook de zool is stevig en je glijd niet uit als je loopt

Nu goed

Warmbat gekocht via schoenwinkel na 7 weken waren de zolen van beide pantoffels vol met scheuren en onder de zool was het loopvlak losgelaten. Mijn nieuwe warmbat heb ik hier nu online gekocht tot nu toe ziet het er goed uit. Hoop dat dit zo blijft.

In het algemeen goed, laatste bestelling helaas niet

Tot nu toe andere modellen gehad ( hoog). Daar heb ik veel plezier van. Laatst gekochte model is laag en het bovenstuk is met een slechte methode vast gemaakt. Na twee weken al losgelaten aan een slof.

Beste Marian, Dank je wel voor het invullen van onze review. Na twee weken zou dit niet mogen gebeuren. Je mag een aantal foto's en het daarbij behorende ordernummer aan onze klantenservice mailen. Zij komen met een passende oplossing of reactie. Succes! Vriendelijke groet, Team Warmbat

Warmbat voetzool wol

Ik het begin moest ik wennen en veel geduld hebben zodat mijn voeten warm aan voelt . Bij gymschoenen gaat het wel maar bij iets hoge schoenen met veters voelt het voet wel stukken goed warm aan . Hoge schoen met veters sluit meer aan en houd meer warmte vast dan lage dunne schoen of gymschoenen dat heb ik ontdekt . Maar bij de echte winter seizoen kan ik nog niet veel beoordelen . Dus wol houd mijn voeten wel warm aan . Advies haal oude voetzool er af en stop er die goed in . Zo voelt het voet wat lekkerder aan . Heb je dikke sokken bij je dan voelt het nog extra lekker warm aan . Veel plezier en bedankt .

Al voor de derde keer deze pantoffels gekocht, uitstekende kwaliteit

Ik vind deze pantoffels van zeer goede kwaliteit. Ik heb ze nu voor de derde keer gekocht en tot nu toe heb ik er per paar ca drie jaar mee gedaan. Dus een dikke tien van mij.

Top ervaring Snelle levering en Kwaliteit

Top ervaring,, zéér goede kwaliteit pantoffel!!

Goede ervaring met support, matig in levering

Twee bestellingen geplaatst waarvan inmiddels één geleverd is. Er wordt wel aandacht aan besteed dus waarom het mis gaat is mij onduidelijk. Zitten wel erg lekker

Mooie pantoffels en snel geleverd.

Niets dan ellende

Eerst een paar "classics" die al snel kale plekken vertoonde. Vervolgens een paar barrons besteld, maat komt niet overeen met verpakking en van een mist gewoon de hele binnenvoering. Er is dus geen enkele kwaliteitscontrolle.

Beste, Inmiddels hebben wij mailcontact gehad en je geadviseerd contact op te nemen met de winkel waar je de pantoffels hebt gekocht. Hopelijk is dit inmiddels goed opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit heel graag van je. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Prima service, slecht product.

Binnen 24 uur na in gebruikname van de sloffen lieten de stiksels al los. Teruggestuurd en nieuw paar besteld en opnieuw losse stiksels in no time. Service prima

Dubbel pech dus. Wat vervelend om te horen. Ik neem dmv een privé bericht contact met je op. Team Warmbat

Alles wat ik er van verwacht had. Ben erg tevreden.

Alles wat ik er van verwacht had. Ben erg tevreden.

Geweldige service

Geweldige service, na een telefoontje met een zeer vriendelijke dame probleempje uitermate goed opgelost.

Super sloffen. Met een heel klein minpuntje.

De sloffen die heb gekocht zijn het 2de paar. De eerste heb ik tot op de draad versleten. Helaas is er een stiksel boven op een slof los gelaten. Gelukkig hebben we die vast kunnen zetten.