Helaas waren de bestelde pantoffels iets te krap, Makkelijk retour via DHL en ik ontving snel mijn aankoopbedrag terug op mijn rekening.

Ruilen was eenvoudig en snel

Sloffen voor mijn vrouw gekocht, helaas vielen ze kleiner dan gedacht en moest ik ze terugsturen. Dat ging heel makkelijk met de retourlabels via de website. Vlot mijn geld teruggekregen en nieuwe sloffen besteld. Top! Ze is er erg blij mee en heeft nooit meer koude voeten.

Erg tevreden

Per omgaande mijn bestelling ontvangen. En de kwaliteit van de pantoffel is super. Een echte aanrader

Bestellen en levering goed geregeld. Enige minpunt is dat de plek waarop de achterkant van de voet rust, niet heel stevig is en dus sneller dan verwacht slijt.

Perfecte service

Zeer tevreden, al enkele jaren heb ik pantoffels van warmbat. Mijn oude paar was na een paar jaren aan vervanging toe. Na levering van de nieuwe pantoffels was er 1 binnen een week kapot. Na een mail met uitleg, is er een vervangend paar opgestuurd. Kortom, tevreden met het product en zeer tevreden met de klantenservice.

Zoals bekend: goed produkt. Mooie en eerlijke kwaliteit. Altijd vele jaren plezier van.

Hele fijne pantoffel Gebruik ze al jaren en wil geen andere Zijn lekker warm

Top sloffen

Lekker warm en zitten goed aan je voeten. Voelt stevig.

Waardeloze service

Inmiddels ben ik al 8 dagen aan het wachten op mijn bestelling en überhaupt een reactie op mijn vraag hoe het met die bestelling loopt. Van de week al contact gehad wat de stand van zaken was met mijn zending. Kreeg te horen dat het erg druk was maar dat het snel opgelost zou worden met hierbij een terugkoppeling naar mij voor een track & trace code. Inmiddels zit ik nog altijd te wachten...

Update 22-02-2022 Beste Luuk, Gelukkig is het inmiddels opgelost en zijn de pantoffels alsnog bij je afgeleverd. Veel draagplezier. Team Warmbat ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beste Luuk, Bedankt voor het invullen van onze review. Ik heb nog even navraag gedaan bij mijn collega's van de binnendienst. Blijkbaar waren de pantoffels niet meer op voorraad. Zij zijn achter de schermen druk bezig geweest het paar elders te verkrijgen en dat is gelukt. Inmiddels zijn de sloffen gelukkig naar je onderweg. Alvast heel veel plezier van de Warmbats. Team Warmbat

Score zegt genoeg denk ik! Zeer goed.

Wat heeft het team van Warmbat onze klacht serieus genomen! Zeer snelle reactie en zij hebben ook het contact gelegd bij de leverancier (Omoda) die snel een (positieve) reactie stuurde. Nogmaals dank!

Geweldige service

Mijn bestelling snel ontvangen. Wat een heerlijke warme voeten heb ik sindsdien. Helaas liet er een stiksel los en werd er direct een nieuw paar opgestuurd. Dus geweldige sloffen en ook nog eens een heel goede service. Mijn complimenten. Ik raad je aan om dit te kopen!

Volgende keer weer ugs

Bagger. Ze zeggen pas ruim een week na de bestelling dat ze toch niet leveren. Wel n vriendelijke klantensevice

Dank je wel voor het invullen van de review. Wat jammer dat je zo een slechte ervaring met ons hebt gehad. Service en klantvriendelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. We gaan altijd op zoek naar naar een passende oplossing. Ik neem doormiddel van een privé berichtje even contact met je op. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Maat bestellen lastig en onduidelijkheid over de levering…

Ik kreeg eerst de helft van de bestelling en er zat geen brief of mail bij dat de rest volgde… onduidelijkheid… maat voering lastig. En lang moeten wachten op tweede paar, na reactie van mij kwam de bestelling wel vlot

Beste Conny, Dank je wel voor het invullen van de review. Wij zijn blij met deze feedback. Er is altijd ruimte voor verbetering. Ik neem middels een privé berichtje even contact met je op. Vriendelijke groet, Team Warmbat Petra

Gaan een jaar mee...

op 15 januari 2021 heb ik de Warmbat Australia suède pantoffels gekocht voor €69.95, helaas zijn ze op 23 januari gescheurd bij de zool. 9 dagen buiten de garantie dus helaas pindakaas.... Wel krijg je een 30% kortingscode aangeboden, dan kun je nieuwe sloffen kopen voor €49.95, die vervolgens maar weer net een jaar meegaan? Ik zoek wel andere sloffen, van een tientje....die gaan ook een jaar mee!

Update Warmbat: De garantie op de warmbat's is ongeveer 6 maanden. Daarom, om de pijn een beetje te verzachten, hebben wij een uitzondering voor je gemaakt en een korting aangeboden op een paar naar keuze. Wij hebben hier niks meer op vernomen. Het aanbod staat nog steeds. Vriendelijke groet, Team Warmbat ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beste Bas, Wat vervelend om te horen dat de zolen het hebben begeven. En dat net na de 365 dagen. We kijken normaal gesproken niet op 1 week of, in dit geval, 9 dagen. Ik neem het even op met onze klantenservice. Je hoort van ons. Bedankt voor je geduld. Vriendelijke groet, Team Warmbat

Groot assortiment

Had genoeg keuze en de bezorging verliep vlekkeloos.

Een betrouwbaar bedrijf

Alle kosten van de door mij teruggestuurde te kleine maat pantoffels kreeg ik binnen een week terugbetaald. De juiste maat pantoffels is overigens snel opgestuurd. De pantoffels zitten goed, al zou ikzelf aanbevelen om bij twijfel de grotere maat te kiezen.

Fijne producten

Wij hebben heren sloffen en dames sloffen besteld en zijn er erg blij mee. Goede kwaliteit, zitten heerlijk. Alleen de levering duurde erg lang ivm de feestdagen.

De fijnste ever

Heerlijk warme pantoffels. Ook de wanten aangeschaft. Super fijn.

Prettige site, duidelijke info

Eerder al een paar warmbats cadeau gekregen maar ik was weer toe aan nieuwe. Heerlijke pantoffels, ik draag ze elke dag. De oude gebruik ik nu om het huis. Wat ik ook prettig vind is dat je de keuze op basis van aanbieder kan maken en niet op prijs hoeft te shoppen. Een kwaliteitsproduct verdient een helder prijsbeleid zodat je niet heel het internet af hoeft te struinen naar een ‘deal’

heerlijke warme pantoffels

in een huis met een koude vloer zijn deze pantoffels werkelijk een ideal oplossing!

Geweldige pantoffels

Heerlijk warme pantoffels Prima kwaliteit Nooit meer andere pantoffels.

Lekker warm

Heerlijke warme wanten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. En super snelle levering

Geweldige sloffen

Lekker warm, comfortabel, goede kwaliteit.

geen koude voeten meer

Heerlijk pantoffels

Mijn vrouw loopt al meer dan jaar op ! Elke dag ! Toen zag dat mijn maat ook leverbaar was ! Gelijk voor zelf ook paar besteld ! Daar loop ook elke dag op Kwaliteit is zeer goed!

Einsteinweg 25 3404LH Ijsselstein

0900 2533253