Very Easy and Professional

Good choice and communication, easy to deal with.

Fantastisch, het resultaat mag gezien worden !

Goed en vriendelijk advies in de showroom, perfecte planning en uitvoering van egalisatie, aanleg vloerverwarming en leggen van tegelvloer. Perfect.

Goede service en vriendelijk

Vriendelijk geholpen in de showroom. Was moeilijk kiezen tussen alle mooie tegels, maar John heeft ons uitstekend geadviseerd. Levering binnen enkele dagen na opdracht was super

Top service!

Super mooie tegels, snelle levering!

Persoonlijk advies, brede keuze en snelle, duidelijke communicatie

Erg veel keuze en goed advies. Een erg goed en betaalbaar adres voor tegels!

Vlotte service voor een nette prijs!

Badkamertegels besteld voor vloer en wand (Baldocer Arkety), volgens mij nergens goedkoper in Nederland. Prettig contact met John Hoogeveen. Snelle levering.

Helemaal top!

Mooi assortiment! Goed geadviseerd!

We zijn heel tevreden over de tegels cq plavuizen. Keurig gelegd en goed geholpen door John Hoogevee

Wel een opmerking. We zijn niet geïnformeerd over weghalen cementsluier en het was een pittige klus!! En eigenlijk zouden jullie minimaal als service een paar flessen van dat verwijderspul moeten meegeven!!! Verder zeker tevreden.

Gave tegels perfect gelegd

We zagen mooie tegels tegen een acceptabele prijs. Ook mooi dat ze zelf de tegels kunnen leggen. Dit wordt door Bob Annegarn gedaan en dat ziet er supersterk uit. Ik zou zeker weer bij Cerados gaan kijken.

Goede service, prettige verkoper, mooi assortiment. Bij levering bleek day er in 2 pakken elk een kapotte tegel zat, dit gemeld op maandag via de mail met bijgaande foto. Op deze dag wordt er normaal niet gewerkt, maar ik kreeg in de avond een telefoontje of dit alles was, woensdag werden er al nieuwe tegels bezorgd voor de kapotte exemplaren. TOP.

Mooie winkel met ruime keuze aan tegels.

Mooi ruim pand met veel daglicht zodat je de tegels goed kunt bekijken. Uitstekende service.

Fantastisch goed geholpen.

Mooie showroom en ontzettend ruime keuze in diverse tegels. Je wordt er gastvrij ontvangen. Wij hebben bij Cerados tegels aangeschaft voor de woonkamer en onze tweede badkamer. Uitstekend advies gekregen en de tegels zijn allemaal volgens afspraak op tijd geleverd. Bedankt John!

Super geholpen vlote jongeman verstand van zaken

Offerte was precies op maat

Goede snelle service!

Perfect geholpen. Levering precies volgens afspraak.

Super! Alles snel telefonisch/via mail geregeld en volgende dag geleverd!

Omdat ik precies wist wat en hoeveel ik nodig had werd t meteen telefonisch/ via mail afgehandeld. Volgende dag levering.

Goeie service

Groot assortiment, vriendelijk en zeer servicegericht, heel fijn. Er moeten bij ons in huis nog een aantal klussen verricht worden, maar kom hier zeker terug.

Groot assortiment, goed advies, fijn in het contact, kortom zeer tevreden en precies kunnen vinden wat we zochten.

Uitstekend, jong en enthousiast bedrijf.

Zeer uitgebreid assortiment. Mooie showroom. Deskundige adviezen en erg klantgericht.

Heel erg goed geholpen!

Het advies van John opgevolgd vwb onze vloer. Het eindresultaat is fantastisch geworden. Wij kunnen iedereen aanbevelen om hier tegels aan te schaffen. Kwaliteit en service is uitstekend.

Uitstekende kwaliteit en service!

Goed geïnformeerd door John. Wij zijn dan ook meer tevreden over zijn bedrijf. Betrouwbaar en goede service. Komen zeker terug!!!

Heel erg tevreden!!

Zeer tevreden!! Mooie showroom met zeer veel keuze. Uitstekend geholpen door John. Prijs en kwaliteit is top 👍

Goede en vriendelijke service.

Nadat wij onze verbouwing hebben gehad en ook bij Cerados onze tegels hadden uitgekozen was nu onze badkamer aan de beurt. Ook hierbij heeft John ons top geholpen om de juiste tegels samen te stellen. Ruime keuze en vriendelijk service!

uitstekend

Op zoek naar een hardstenen vloer kwam ik hier terecht,nieuw bedrijf en een uitstekend advies.hebben de vloer dan ook hier gekocht.niet onbelangrijk was dat hij partners heeft mbt het verwijderen van de parket vloer,het aanleggen van vloerverwarming en het leggen van de tegels.stuk voor stuk professionele bedrijven waardoor de klus in een week geklaard was

Bij ontvangst lekker kopje koffie, en na het uitzoeken van de wandtegels nog een kopje koffie voor de vloertegels. Ruime keuze, meedenkend personeel, en service met een glimlach. Tot slot nog de levering, waarbij de tegels tot in de woonkamer werden afgeleverd. Misschien had de chauffeur een goede dag, misschien ook niet, maar hoe dan ook geweldige service.

Ruim assortiment Gevonden wat we zochten, tegels voor de badkamer Goed en snel geleverd We zijn zeer tevreden