Prima reis

Dit jaar voor de tweede keer met sportreizen naar de F1 geweest.Totaalplaatje is in principe helemaal goed alleen vergeleken bij vorig jaar was het dit jaar net ietsje minder strak geregeld. Dit heeft betrekking op de reis begeleiding. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van begeleiden maar juist doordat vorig jaar de begeleider overal net wat strakker bovenop zat en net wat duidelijker was kwa afspraken nakomen en dergelijke kwam de reis net iets beter georganiseerd over. Verder was de reis helemaal top. Dank hiervoor en misschien weer tot volgend jaar

Helemaal super geregeld!!!

Wij hadden tickets voor F1 Monaco 2024 (zaterdag & zondag) en overnachtingen in Nice. OfficieIe tickets waren op tijd binnen en ook de boeking bij het hotel waren correct. De omschrijving van 5 minuten naar het station en vanaf het perron naar de T3 tribune klopte.... dus hulde. Bij het CS stationNice wordt je goed begeleid naar de trein kan echt niet missen! Plus vanaf dit station kan je ook zitten in de trein. Kaartjes kan je al kopen van te voren (tip) op het station. Wij hebben genoten, goed georganiseerd !!!

• Personeel N.v.t.
  • Welk sportevenement heeft u onlangs bezocht? Grand Prix van Monaco

Mooie ervaring

Dit was onze eerste F1 reis. Eén hele ervaring. Goede communicatie vooraf, alles duidelijk omschreven en gecommuniceerd na het boeken. Duidelijke reisomschrijving. De combinatie van een korte vakantie icm de racedagen omdat we een week zijn geweest was heerlijk. Het hotel was wat betreft eten en kamers goed. Alleen de keuze van een duidelijk familiehotel voor een reis met volwassenen was een slechte combinatie. Bovendien was het sfeerloos mbt lounge en eetzaal. Dat kan beter. Van de reisbegeleiding ter plaatse kregen we alleen de hoognodige informatie, dat had allemaal een stuk enthousiaster gekund.

• Welk sportevenement heeft u onlangs bezocht? Grand Prix van Spanje

Goed geregeld. Voor herhaling vatbaar.

Prima reis.

Ik heb geen behoefte aan een algemeen verhaal. Wil één ding benoemen: maak een lijst van mensen die naar het cicuit gaan. Ik vind dat de reisleiding daar heel makkelijk mee omging. Geen idee wie mee was, dus ook niet weten wanneer iedereen terug was. Verder prima hoor. Ik moet hieronder invullen of ik de reis zou aanbevelen. Ik vul nu ja in, maar het hangt sterk af van wie ik voor mij heb.

geweldige vakantie

Wij paloma en elly hebben een fantastische vakantie gehad het appartement is fantastisch en verzorgt schoon en menselijk heel vriendelijk echt een aanrader ook op het circuit alles was heel mooi verzorgt en begeleidend heel erg dank zeker voor herhaling  Dank jullie wel alles is een dikke vette 10 plus waard

• Welk sportevenement heeft u onlangs bezocht? Grand Prix van Monaco

geweldige ervaring

Alles van Linda en Jasper verliep super! Het hotel voldeed aan de verwachtingen, eten was lekker en het vervoer van het hotel naar het circuit liep prima. 1 minpuntje was dat de begeleiding op de terugreis niet door Linda of Jasper werd gedaan maar door iemand anders van sportreizen. Deze stelde zich niet voor, vroeg niet hoe het was geweest, vertelde of vroeg in de bus niets. Op het vliegveld liep hij naar het bord en vertelde waar we ons moesten melden. Verder niets van de man gezien of gehoord, geen vorm van uitleg of wat dan ook. Bleek dat we bij de verkeerde bali stonden omdat wij een groep bleken te zijn en niet individuelen reizigers. Wij vonden dit erg jammer.

• Welk sportevenement heeft u onlangs bezocht? Grand Prix van Spanje

Alles piekfijn geregeld Prima hotel en vervoer naar circuit was goed geregeld

Een leuke reis!

De reis was goed verzorgd! Alles was duidelijk aangegeven, het hotel was goed en de transfers verliepen vlekkeloos. Erg goed georganiseerd! Enige verbeter puntje wat ik zou hebben is de activiteit rondom - nu kwam het dit jaar voor dat Nederland moest spelen met het EK. Op andere locaties was hier wat voor georganiseerd door de desbetreffende organisatie, hetzelfde met een ‘afterparty’. Dit miste ik wel en was leuk geweest! Dat puntje terzijde was het een goede en leuke reis!

Belabberd

Niet nakomen afspraken na communicatie

Geweldig en intens

De accommodatie en logistiek is goed geregeld. Totale ontzorging en gemak. De circuitdagen zijn wel lange dagen, hier moet je van houden.

Prima alles goed geregeld

Hotel, vlucht, shuttle bus en kaarten is goed geregeld. Onze terugvlucht werd op laatste moment gecanceld. Dag langer in Barcelona geweest. Hotel en terugvlucht volgende dag perfect geregeld door Pieter.

• Welk sportevenement heeft u onlangs bezocht? Grand Prix van Spanje

Geweldig om mee weg te gaan

Leuk, gezellig, en alles goed op de rit.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Welk sportevenement heeft u onlangs bezocht? Grand Prix van Spanje

Alles prima geregeld. Goed hotel en busvervoer naar het circuit. Vriendelijke reisleiding. Wat ik wel mis is net dat beetje extra wat je bijvoorbeeld bij stipreizen wel ziet. Een leuk oranje feest, voetbal kijken op groot scherm en een dj om track en bij de feestavond. Het zou leuk zijn als deze organisaties dit bijvoorbeeld gezamenlijk zouden organiseren.

Boven verwachting!

Zijn geen fan van georganiseerde groepsreizen maar dit is ons uitstekend bevallen. Goed georganiseerd, duidelijke communicatie en leuke medewerkers op locatie. Hotel, transfers en plek op de tribune allemaal uitstekend. Bedankt!

Geweldige organisatie

Sportreizen.com is duidelijk in de reservering, het verstrekken van informatie, enthousiasme van de begeleiders. Het enigste nadeel was het hotel, ivm de start van de vakantie in Spanje waren er heel veel, en heel luidruchtige kinderen en volwassenen in het hotel, daar kan de organisatie niets aan doen, maar was zo storend dat wij weinig in het hotel hebben gegeten.

• Welk sportevenement heeft u onlangs bezocht? Grand Prix van Spanje

Prima communicatie, service en reisbegeleiding

Voor het boeken adequate feedback, in aanloop naar de reis duidelijke update emails met goede uitleg te ondernemen acties. Reisbegeleiding was prima !

• Welk sportevenement heeft u onlangs bezocht? Grand Prix van Spanje

fijne tijd gehad bij een goed georganisteerde reis

Leuke tijd gehad met Gerard als begeleider goed georganiseerd

• Welk sportevenement heeft u onlangs bezocht? Grand Prix van Spanje

Vervoer top geregeld, met een prettiggestoorde reisleider Gerard

De enige opmerking/aanmerking is de keuze van het hotel. Het ontbijt daar hebben we geen op of aanmerkingen op, alleen de avondmaaltijden waren minder goed dan gehoopt. Bijvoorbeeld de macaroni welke warm diende te zijn was lauwwarm/koud. De smaken van de gerechten waren lafjes en niet hoog op smaak. Vorig jaar hebben een zelfde reis via een andere reisorganisatie geboekt en verbleven we in het Sumus hotel in Malgrad da mar, wat ons beter beviel. Verder gewoon super geregeld.

Uitstekend geregeld

Uitstekend geregeld en goede begeleiding van begin tot eind.

• Welk sportevenement heeft u onlangs bezocht? Grand Prix van Spanje

Prima reis achter de rug

Onze Formule 1 reis naar de GP van Barcelona is prima verlopen. Geen vertragingen gehad tijdens het reizen (zowel vluchten als busritten niet). Informatieverstrekking vanuit onder andere de reisbegeleider had wat meer mogen zijn.

• Welk sportevenement heeft u onlangs bezocht? Grand Prix van Spanje

Goede organisatie en alles prima verzorgd

Alles was prima verzorgd en goed georganiseerd, maar het hotel was niet helemaal bedoeld voor de doelgroep (was een familie hotel, met veel vaak gillende kinderen)

Prima geregeld

Van begin tot eind alles prima geregeld.

Sport en gezelligheid

Onze reis was prima verzorgd door Sportreizen. Op Schiphol stond al een reisleider klaar om ons een prettige reis te wensen. Fijn hotel met een ruime kamer, goed restaurant en vriendelijk en behulpzaam personeel. De transfer met de bus naar t circuit verloopt vlot en je maakt makkelijk contact met je medereizigers. Verbeterpuntje: ik zou liever online in kunnen checken voor een vlottere doorloop op t vliegveld en wij werden op de terugreis niet naast elkaar ingedeeld.

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 5 - 2

6811 KA Arnhem

085 0705050

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.