Aan het lijntje gehouden en uiteindelijk opgelicht.

Op 23-01-2021 bestelde ik drie artikelen voor in totaal € 94,85. Na heel lang wachten en herhaaldelijk mailen werd ik door de winkelier, Jeffrey Jansen, gebeld. Corona, alles zat tegen en de leverancier kwam niet over de brug. Ik toonde begrip en had geduld. Uiteindelijk maar weer eens mailen en toen ontving ik het eerste artikel (medio maart 2021). Na wederom weer mailen en bellen ontving ik weer een artikel (begin april 2021). Het laatste artikel heb ik nooit gekregen. De winkeleigenaar gaf corona de schuld, maar legde ook de bal bij de leverancier Schiesser. Terwijl ik wel dezelfde artikelen online bij de Schiesser kon bestellen. Heel vreemd dus. Ik heb de winkeleigenaar bij herhaling gemaild en gevraagd mijn geld terug te betalen. Gevraagd te communiceren wat de stand van zaken is. Maar helaas reageert hij nergens op. Het gaat om € 29,95. Niet de hoofdprijs, maar wel als ik niet de enige zou zijn die op artikelen of geld terug wacht. Hier niet bestellen.

Verkeerde levering, geen terugbetaling

Op 30-01-2021 2x 2-pack shirts besteld. Binnen een week 2 verkeerde shirts geleverd gekregen. Contact gezocht: "Sorry mevrouw, dit mag niet voorkomen. Ik ga contact opnemen met het depot en dan zullen de goede shirts toegezonden worden". Geen shirts ontvangen... Na mailcontact werd gezegd dat de nieuwe shirts deze week ontvangen moeten worden, als dat niet het geval zou zijn, zou ik mijn geld terug krijgen. Niets ontvangen, dus gemaild. Geen antwoord, opnieuw gemaild. Tot 2x toe. Daarna gedreigd met aangifte bij de politie omdat dit op oplichting begint te lijken. Toen ineens wel reactie! Voor maandag zou het geld overgestort worden. Dus niet... Na gebeld te hebben werd aangegeven dat de terugboeking aangevraagd was. Dus even 2 dagen afgewacht. De betaling heb ik via iDeal gedaan en ik zag bij de afschrijving staan dat deze via Pay.nl loopt. Vandaag contact opgenomen met Pay.nl en zijn hebben een dispuut geopend (dat kon ik niet, omdat de 35 dagen verstreken waren). Dus nu hopen dat ik mijn geld terug krijg! Misschien een tip voor de reactie hieronder?

Geen levering en geen reactie

Ik heb op 6 december heb ik 4 shirts besteld. 2 zijn er geleverd en de andere 2 hoorde ik niets van. Dus na circa een maand (!) geïnformeerd wat de status was. Nadat ik meerdere mails had gestuurd kreeg ik antwoord. Er zou worden gekeken of de shirts nog geleverd konden worden en anders zou ik mijn geld terug krijgen. Ik zou dit 10 dagen geleden horen. Maar tot op heden... niets. Geen info en geen geld terug. Inmiddels meerdere reminders gestuurd. Ook nog niets op gehoord :(

Alles was er snel prima aanrader

ik heb een vraag

ik heb zelf niet gekocht, maar ik vraag me af of dit echt betrouwbaar is?

De bestelde artikelen zijn volgens onze verwachtingen, netjes verpakt

alles top

alles top

Betrouwbaar, service gericht en prima communicatie!

Goed!

Goede website, gemakkelijk bestellen, goede communicatie over wanneer de bestelling wordt verzonden, bestelling was goed verpakt

Super! Snelle reacties op vragen en zeer snelle verzending. Er zijn weinig bedrijven die zo klantvriendelijk, professioneel en adequaat werken.

Beste service ooit!

Ik had mijn reguliere shirts in de bestelling gedaan en helaas waren deze uit het assortiment genomen door de fabrikant. Dan maar een ander model proberen en dat liep uit op niets (ik buitengewoon kritisch) geen prkbleem, stuur alles terug of naar de fabrikant en het komt in orde. En in orde kwam het, alle shirts, 8 stuks, vervangen door Wear van een ander merk, zonder enig probleem. Werkelijk super geregeld en vriendelijkheid van de dame in kwestie. Zelfs de fabrikant nam op enig moment contact op over de shirts. Ik kan met alle genoegen en plezier aanbevelen hier je spullen te kopen (doe ik ook al even). Het service niveau is echt subliem, ik kan er niets anders van maken.

Mooie shirts ontvangen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en Goede levering.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Komen afspraken na, nette bezorging

Misschien een nog iets snellere levering