Pluspunten

Fijne overzichtelijke site. Meteen advies bij de bestelling ivm promotie.

Het assortiment van Woody aanvullen met de Prinses-lijn ;)

Pluspunten

Zeer snelle afhandeling en levering !!

Pluspunten

Pluspunten

Overzichtelijke webshop, bestelgemak en vlotte levering

Levering gebeurde niet via post nl, maar via DHL. Aangezien ik niet thuis was, is mijn pakket achter de vuilcontainer afgeleverd. En dat met regenachtig weer. Dit vind ik niet kunnen, kom dan later terug, lever bij buren af of op een DHL punt.

Tia, Dank je wel voor je review. We hebben ondertussen met DHL contact opgenomen, want een pakket mag nooit buiten achter een container worden neergezet. We hebben ondertussen ook contact met elkaar gehad.

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling.

snellere levering

Pluspunten

goede service

Pluspunten

Zeer goede communicatie

Hoeveelheidskorting op de site Werkt niet vanaf maar enkel op dat getal. Maar kan je melden en wordt direct in orde gebracht.

Pluspunten

Bestelling verloopt vlotjes en bij aflevering ziet het er verzorgd uit (netjes ingepakt)

Stuur daadwerkelijk een track en trace-code, als je dit belooft in je e-mail. De levertijd was wat aan de lange kant (15-11 besteld / 26-11 ontvangen), dat zijn dan inderdaad 7 werkdagen

Dankjewel voor je review. Wij zullen contact opnemen met PostNL waarom de T&T code niet is verstuurd.

Pluspunten

levering volgens afspraak. netjes verpakt. erg behulpzaam doormiddel van de goede chat service.

Pluspunten

Snelle en goede service.