Filters

10

Top bedrijf goede kwaliteit

Bezorging top geregeld. De kwaliteit van het bedrijf is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nummer 1 in kinderkamers!

Dit is al de vierde keer dat we een kinderkamer hebben aangeschaft bij BYMM. Jaren geleden hebben we voor onze oudste twee zonen een autobed en bijpassende meubels gekocht. Vervolgens een prinsessenkamer voor ons dochtertje. Ondertussen waren de twee oudste uit de autobed gegroeid en hebben we twee tienerkamers gekocht voor hen. Nu hebben we een autobed en bijpassende kast gekocht voor ons jongste zoontje. Dus 4 kinderen groeien op met de meubels van BYMM. Vriendelijke, hardwerkende, eerlijke mensen. Daarom komen we iedere keer terug bij hen. En ze verkopen kwalitatief goede meubels. We hadden altijd Cilek gekocht bij hen. Nu weer een autobed van Cilek en voor het eerst een kast van Caploonba. Ik heb ze zelf in elkaar gezet (als je Ikea kasten in elkaar kan zetten, dan gaat dit ook heel goed). Wat een mooie kast is dat van Caploonba. Lijkt op Ikea qua opbouw, maar dan van een veel hogere, zwaardere kwaliteit. Omdat we al zo lang klant bij ze zijn hebben we zelfs een kast voor cadeau gekregen. Heel aardig van ze. De meubels en de mensen achter BYMM. Zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle Levering en vriendelijk contact met Diana

Wij zijn erg tevreden met de aankoop van onze kledingkast Newyork 3 deurs. Contact verliep goed en een plaatje geworden in de slaapkamer. Opbouw was goed uitgelegd in stappen met boekje. Wij gaan de kamer nu compleet maken en bestellen ook een aantal extra producten uit deze serie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Pure klasse

De meubelen waren gemakkelijk in elkaar te zetten alsook van een duurzaam kwaliteit, stralen een warm gevoel uit en zijn zeer mooi om naar te kijken! Ik ben echt tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Voor onze zoon hebben wij een gebruikt autobed overgenomen. Hier ontbrak een beugel van de spoiler en een paar schroefjes. Ik heb gemailed naar byMMStore in de hoop deze onderteeltjes te kunnen bestellen en dat kon, tegen een zeer schappelijk prijs ook nog. Ik ben erg tevreden over deze service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en kwaliteit

Superleuke complete kinderkamer hier besteld, snelle levering. Er was 1 plank kapot gegaan door het transport, na even een mailtje met foto te sturen had ik binnen een week al een nieuwe. Vriendelijke en behulpzame mensen bij dit bedrijf! Het bed en de meubels zijn van heel goede kwaliteit, mijn meisje is helemaal verliefd op haar nieuwe kamer. Ik raad dit bedrijf dan ook zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor deze leuke beoordeling. Als wij snel kunnen helpen doen we dat altijd direct. Ook komt het voor dat we het onderdeel niet hebben liggen en dan moeten we het bestellen bij de leverancier. Heel veel plezier met uw bed.

9

Gave autobedden, kids heel blij mee

Wij hebben voor onze twee zonen beiden een autobed gekocht en ze zijn er super blij mee. De bedden zijn heel mooi afgewerkt (we hebben de blauwe en zwarte versie) en het bijbehorende licht en geluid met de afstandsbediening te bedienen maakt het helemaal af. Ze slapen als een zonnetje :-) Goede service ook.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

10

Super goede service

Een auto race bed gekocht voor mijn 2.5 jarige en die is gek op het bed. Overdag lekker spelen en fantasieren en avond lekker slapen in bed. Het geluid deed niet en we hebben gebeld en ze hebben meteen opgezocht en heel sneel reageerd. Uiteindelijk was een kabeltje die los was:) Super mooi product en comfortabel matrasje.Leuk dat mijn mannetje zien die erg aan t genieten is en avonden vrolijk en graag naar bed wilt:)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling

10

Supermooi voor mijn kleinkind

Wij hebben een formule 1 bed gekocht voor mijn kleinkind. Hij vind het geweldig! Auto is zoals omschreven met lichten etc en goeie kwaliteit. We hebben er meteen een bijpassend meubel bij gekocht en matras en dekbedovertrek. Wel zo fijn dan zijn we in 1 x klaar. Bedankt voor de goede en snelle service ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en makkelijk op te bouwen.

Super mooie meubels besteld bij dit bedrijf! Erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige kwaliteit meubels

Voor de verjaardag van onze dochter een stapelbed en make-up tafel gekocht. Montage was eenvoudig door de duidelijke omschrijving. Beide meubels zijn super stevig en van mooie kwaliteit. Ook de kleur komt overeen met de website. We hebben hier een heel blij meisje!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Geweldig geholpen, Diana is ontzettend klantvriendelijk en denkt met je mee. De levering was perfect op tijd. BY MM Store krijgt een dikke 10 van mij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig mooi!

Hele mooie kamer! Super blij mee en goede mooie kwaliteit. Echt prachtig. Contact loopt ook goed en soepel, en de verzending ook top! By mm store is echt een aanrader! Peuter kamertje van mijn zoontje ga ik tzt ook hier vandaan halen :)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw review.

9

Goede na service

Enkele jaren geleden had onze dochter een prinsessen bed gekregen welke aangeschaft was bij MM Store. Helaas had vorige week een van haar vriendinnen perongeluk een onderdeel afgebroken. Na contact te hebben gezocht via de website om het onderdeel te bestellen kreeg ik een vriendelijk bericht dat het onderdeel nog in voorraad was en ik het als service gratis mocht hebben als we het opkwamen halen. Hele mooie service, Meubels zijn van de kwaliteit die je mag verwachten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Nog hartelijk dank voor uw review .

8

Prachtige piraten kamer !

Wij hebben het piratennest met de extra slaap lade, de kledingkast,nachtkastje en de lampen gekocht. Heel erg mooi we zijn erg tevreden. Onze zoon was super blij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

In september hebben wij een autobed voor onze zoon gekocht. Er zal levertijd op en het was de vraag of hij op tijd voor zijn verjaardag binnen zou zijn. ByMM heeft dit goed mee in de gaten gehouden en ons zo snel mogelijk gecontact toen het bed binnen was. Hierdoor was hij op tijd in huis. Het bed was gemakkelijk te monteren en onze jongen straalde toen hij het bed met zijn verjaardag kreeg. Spelen op het bed is erg leuk. Maar op het moment dat zijn grote zus in zijn bed begon te springen (vanaf een kastje) kraakte er een aantal latten van de lattenbodem door. Ik heb contact gezocht met ByMM of het mogelijk was een aantal losse latten bij hen te bestellen, zodat ik de originele latten had. Dit was mogelijk. Alleen hoefde ik hier niks voor te betalen. De latten zijn mijn gratis toegezonden. Echt top-service! Binnen dezelfde week had ik de latten binnen en is het bed weer compleet. Zo kunnen we er nog jaren plezier van hebben. ByMM hartelijk dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!

Onlangs de Cento Pink kast bij jullie besteld en inmiddels geleverd. Ik moet dan ook echt even kwijt dat ik de kast fantastisch vind!! Wauw! Wat een degelijk en mooi materiaal! En met verlichting! Mijn dochter is er heel blij mee! Best even een pakket om in elkaar te zetten, maar het resultaat mag er zijn! Geweldige kast!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Received faulty product - customer service very rude

I ordered the black AUTOBED ​​STREET RACER: https://www.bymmstore.nl/kinderbedden/autobedden/autobed-racebed-street-racer-kinderbed-zwart.html This was for my 3-year-old son for Christmas, and a big part of the purchase was for the light and sounds that the bed makes. Unfortunately, the wiring to the control box under the front of the bed was faulty resulting in the lights and sounds not working. I contacted the company on 3 Feb and they responded on 9 Feb to confirm which part I needed. I confirmed the same day by reply. They didn't respond or send the replacement part after that. On 26 Feb (two and a half weeks later), I reported the problem to PayPal whom I thankfully paid through, and someone from By MM Store called me the next day (phone number 06 57439391) and was extremely rude. He first said that I should not have raised it with PayPal because it has nothing to do with PayPal as the product is not faulty just because it's not working. I told him that if the product is not working, that means it's faulty! He disagreed, and said that cases should only be raised with PayPal if the item is not as described. I explained that PayPal states on their website that a case can be raised if the product arrives damaged, and that a faulty or non-working product is within that definition as per the English language. He then started shouting at me in Dutch and I immediately hung up. Less than a minute later, he called again and started shouting at me in English, so I hung up again. He then proceeded to call me several more times in the next 20 minutes harassing me, and I warned him to stop calling me and to only contact me via PayPal from now on. For reference, this is PayPal's Buyer Protection: https://www.paypal.com/c2/webapps/mpp/paypal-buyer-protection As stated there, one of the reasons a dispute can be raised is if "An item is defective but not immediately obvious." All in all, terrible customer service who are rude to customers who receive faulty products!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hello Jason You have ordered this bed on 15 December for your son. You ask to deliver asp because it was Xmas present we deliver the bed on 22 dec. 6 weeks later you told me that it is not working good so I have ask you to sent picture of part that is needed. at first i think we have it here butt we does not have it here . I have to order it and it comes in next container. That takes some time next week we get container and also your spare part. I have called you and ask you why you have to ask PayPal for this it is just a problem that can be easy solved. Then you tell me that is how it goes in English and Paypal. I try to talk to you in your language and do my best that is the same if you talk in Dutch to me. IAM just wondering why you decided to enable PayPal and write a review here.  Why did you not just call me and ask me wen spare part can be delivered .  Then I have try to call you a few times to ex plain it to you. I would tell you that we can send sent spare part and of next week. we have hade very busy times that you maybe not here that it was already ordered for you directly after ouwer first contact. Sometimes one phone call is enough or email.  I also sent you a email about this .

10

Zeer mooie meubels en goede klantendienst

Ik heb de volledige race kamer gekocht en ben heel tevreden met mijn aankoop bij bymmstore. Het bureau en het stapelbed werden snel geleverd. De kleerkast, boekenrek en commode waren niet op voorraad en werden na ongeveer 3maanden geleverd. Er werd hier duidelijk over gecommuniceerd. En het was het wachten waard. De kamer is een echte eyecather, mijn zoontje is er super fier op. De klantendienst is goed bereikbaar en heeft mij altijd snel geholpen met al mijn vragen. Ik kan die winkel alleen maar aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super mooi stapelbed en klantenservice

Ik heb de volledige race kamer besteld voor mijn oudste zoontje. Eerst het stapelbed dat helemaal zijn ding is, het is stoer en stevig. Nu wil zijn klein broertje ook altijd bij hem slapen in het coole bed. Het bed werd snel geleverd, alles was goed gecommuniceerd en verliep vlotjes. De klantendienst heeft mij ook snel geholpen met mijn vragen. Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede Service, afspraken en kwaliteit!

Prinsessenkamer en Piratenkamer reeds gekocht, het werd super snel geleverd. In elkaar zetten was ook goed te doen, handleidingen waren zeer duidelijk. Het is te vergelijken met Ikea. (wel goed opletten en de stappen volgen). In de showroom zijn we ook goed geholpen en was het wel overzichtelijk. omdat het een klein ruimte is, staat er niet alles, maar je krijgt zeker een beeld van wat de kwaliteit is van wat je gaat betellen. Ook is het makkelijker kiezen voor de kinderen. Klantenservice is goed te bereiken en after-sales is ook goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk en klantgericht

Vriendelijk en correct Aangenaam contact. Het autobed voldoet aan al onze verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtige meubels en goede service

Onze zoon was toe aan een stoere tienerkamer en hij koos voor meubels uit de 'University' serie. Jammer genoeg waren de meubels niet op voorraad en heeft het aardig wat weken geduurd voordat deze geleverd werden. De communicatie hierover was echter altijd goed en duidelijk. De meubels werden uiteindelijk geleverd tot aan de voordeur. Dit betekende dat de zeer grote en zware pakketten tot de vierde verdieping gesjouwd moesten worden door ons zelf. Ook daarover is er van te voren gecommuniceerd vanuit de winkel. De meubels vinden wij van een zeer degelijke, mooie kwaliteit en afwerking. De details (zoals LED-verlichting en USB-poortjes) zijn handig en mooi vormgegeven. Er ontbrak een onderdeeltje van het bureau. Dit werd door de winkel zeer spoedig nageleverd. Helemaal top! Ook een sprei werd nageleverd en het wachten was de moeite waard, want de sprei was nog mooier dan verwacht. Kortom, wij zouden zeker weer voor 'By MM Store' en de meubels van het merk Cilek kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zelf naar de winkel gaan kijken voor dat je iets wil gaan kopen !!!!!!!!!!!

Voor dat iets gaat kopen moet altijd goed lezen wat op de site staat op geschreven! Kwaliteit =minder? Service =goed !

  • Aanbevelen? Ja
2

Pas op... Oplichters!

PAS OP.. OPLICHTERS! Ik heb Online 2 kinder kamer sets aangeschaft bij deze webshop. Nadat het thuis was gekomen vond ik ze niet mooi en de kwaliteit was niet goed dus heb geprobeerd om alles retour te sturen ruim binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Maar helaas kreeg ik te horen van De heer Tom Bolder (eigenaar van dit bedrijf) dat het niet kon en geen recht kon maken op artike 6 - herroepingsrecht. De service en klantvriendelheid zijn ver te zoeken bij dit bedrijf dus bestel hier niks en bespaar u zelf hoofdpijn. HIER NIET KOPEN!

  • Aanbevelen? Ja

Over By MM Store

By MM Store is gespecialiseerd in themakamers voor kinderen, tieners en baby's. Bij ons staat kwaliteit en veiligheid voorop, dit ziet u terug in onze unieke kinderkamers van hoogwaardige Europese kwaliteit. U heeft keuze uit een breed assortiment slaapkamers met kindermeubelen die voorzien zijn van een luxe afwerking. Veel van onze meubelen hebben een softclose systeem en LED-verlichting. Ook de autobedden zijn voorzien van vele extra's. Als jong team volgen wij continu de trends op de markt. Dat is ook de reden dat wij hebben gekozen voor een alleenrecht in Nederland en België op de meeste van onze producten. Zo kunnen wij u verzekeren van bijzondere producten en een hoge kwaliteit.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.