Nog nooit zo'n spijt gehad. Slecht zonder service

Nog nooit zoveel spijt gehad van mijn aankoop bij deze winkel. Garantie hier is tot aan de stoep. Spaanplaat bedden die na 3 maand uit elkaar valt. Je verwacht voor dit geld toch wel wel goed stevig bed voor je kinderen.. maar helaas. Mijn dochter van 4 zakte mooi door het bedrand heen waar je in stapt en uitstapt. Wij hebben gemaild gebeld maar haalde niks uit. Zelfs een meubelmaker zei beter een andere kopen. Nu het bed staat bij grofvuil en kan er niks mee meer. En weer een niet bed moeten kopen. Het ziet er mooi uit maar dat is dan ook alles mee gezegd. Echt een afraden! Wil je toch.. check de kwaliteit of je geen spaanplaat rotzooi krijgt voor je kleine zich zelf bezeerd..

compact bed gekocht ideaal voor kleine kamers

een mooie compacte hoogslaper gekocht voor mijn dochter van 8 bijna 9 jaar. de ruimte waarin zij slaapt is klein, vandaar de keuze voor een hoogslaper. in deze hoogslaper zit een kast en een bureau verwerkt onder het bed. de levering was erg snel en by mm store is zeer klantvriendelijk. er werd netjes een afspraak gemaakt waarneer het werd gebracht aangezien de afstand van het bedrijf naar ons groot was. ook denk ik dat de hoogslaper ideaal is voor studenten. +goede klantenservice +compacte hoogslaper voor kleine ruimtes en je kunt zelf je product samenstellen + opbergruimte in de trap naar het bed +snelle levering + goede kwaliteit + redelijk makkelijk in elkaar te zetten met minimaal 2 personen. - prijzig maar het geld is het waard - 11 erg zware dozen

Wat een service en snelle levering. Door het vervoeren van het bed was de voorbumper kapot gegaan. We mailde en gelijk werd er gereageerd en het werd vervangen met daarbij een presentje Geen gezeur geen gedoe. Ik vind de service echt top en de kwaliteit van het bed ook echt stevig en mooi. Ook het matras was van goede kwaliteit. Onze zoon is in ieder geval dolgelukkig met zijn autobed.

Goede service!

Snel geleverd en een mooi product. Niets op aan te merken.

Over By MM Store

By MM Store is gespecialiseerd in themakamers voor kinderen, tieners en baby's. Bij ons staat kwaliteit en veiligheid voorop, dit ziet u terug in onze unieke kinderkamers van hoogwaardige Europese kwaliteit. U heeft keuze uit een breed assortiment slaapkamers met kindermeubelen die voorzien zijn van een luxe afwerking. Veel van onze meubelen hebben een softclose systeem en LED-verlichting. Ook de autobedden zijn voorzien van vele extra's. Als jong team volgen wij continu de trends op de markt. Dat is ook de reden dat wij hebben gekozen voor een alleenrecht in Nederland en België op de meeste van onze producten. Zo kunnen wij u verzekeren van bijzondere producten en een hoge kwaliteit.