Pas op... Oplichters!

PAS OP.. OPLICHTERS! Ik heb Online 2 kinder kamer sets aangeschaft bij deze webshop. Nadat het thuis was gekomen vond ik ze niet mooi en de kwaliteit was niet goed dus heb geprobeerd om alles retour te sturen ruim binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Maar helaas kreeg ik te horen van De heer Tom Bolder (eigenaar van dit bedrijf) dat het niet kon en geen recht kon maken op artike 6 - herroepingsrecht. De service en klantvriendelheid zijn ver te zoeken bij dit bedrijf dus bestel hier niks en bespaar u zelf hoofdpijn. HIER NIET KOPEN!

Lieve mensen, Enorm verrast zijn we door de snelle levering van V8 bed van mijn zoontje, de materialen zijn kwalitatief zeer goed zoals vermeld op de site en mijn zoontje van 3 is super blij met zijn bedje! Service en klantvriendelijkheid prima in orde. Zeer tevreden klant! Heel erg bedankt! Hilaire Lele

Supersnelle levering, zeer vriendelijk

De levertijd kon oplopen tot 3 weken stond bij het artikel, maar na bestellen had ik het binnen 2 werkdagen al in huis. Ontzettend vriendelijk en goed geholpen. Het pinapparaat was stuk, dus ik moest het bedrag handmatig overboeken, ook daar werd niet moeilijk over gedaan. Daarnaast zetten wij het bureau pas over 2 maanden in elkaar als we verhuizen. Dat werd netjes op de bon vermeld, zodat je ook dan nog garantie hebt mocht er iets ontbreken of beschadigd zijn in de verpakking. Topservice!

Wauw wat een super nette service!!!

Beste BY MM STORE, ik wil jullie even bedankt voor jullie super nette service, ook namens me zoontje van 6jaar. We hebben 5 jaar geleden bij jullie een autobed met licht en geluid gekocht. Nu is pas 1 van de pootjes van de stekker afgebroken en ik vroeg jullie of deze te bestellen was. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de volgende dag een mailtje van DHL dat er een pakketje van jullie onderweg was. Dit bleek het juiste kabeltje te zijn waardoor het licht en geluid het weer doet. Super bedankt daarvoor!!! Zelfs 5jaar later nog suoer nette service!!

Super mooie en kwalitatieve kamer, goede service!

De levering verliep super vlot! De materialen zijn kwalitatief zeer goed en mijn dochter van 5 is super verliefd op haar hemelbed! Service en bereikbaarheid zijn prima in orde. Zeer tevreden klant!

compact bed gekocht ideaal voor kleine kamers

een mooie compacte hoogslaper gekocht voor mijn dochter van 8 bijna 9 jaar. de ruimte waarin zij slaapt is klein, vandaar de keuze voor een hoogslaper. in deze hoogslaper zit een kast en een bureau verwerkt onder het bed. de levering was erg snel en by mm store is zeer klantvriendelijk. er werd netjes een afspraak gemaakt waarneer het werd gebracht aangezien de afstand van het bedrijf naar ons groot was. ook denk ik dat de hoogslaper ideaal is voor studenten. +goede klantenservice +compacte hoogslaper voor kleine ruimtes en je kunt zelf je product samenstellen + opbergruimte in de trap naar het bed +snelle levering + goede kwaliteit + redelijk makkelijk in elkaar te zetten met minimaal 2 personen. - prijzig maar het geld is het waard - 11 erg zware dozen

Wat een service en snelle levering. Door het vervoeren van het bed was de voorbumper kapot gegaan. We mailde en gelijk werd er gereageerd en het werd vervangen met daarbij een presentje Geen gezeur geen gedoe. Ik vind de service echt top en de kwaliteit van het bed ook echt stevig en mooi. Ook het matras was van goede kwaliteit. Onze zoon is in ieder geval dolgelukkig met zijn autobed.

Goede service!

Snel geleverd en een mooi product. Niets op aan te merken.

Over By MM Store

By MM Store is gespecialiseerd in themakamers voor kinderen, tieners en baby's. Bij ons staat kwaliteit en veiligheid voorop, dit ziet u terug in onze unieke kinderkamers van hoogwaardige Europese kwaliteit. U heeft keuze uit een breed assortiment slaapkamers met kindermeubelen die voorzien zijn van een luxe afwerking. Veel van onze meubelen hebben een softclose systeem en LED-verlichting. Ook de autobedden zijn voorzien van vele extra's. Als jong team volgen wij continu de trends op de markt. Dat is ook de reden dat wij hebben gekozen voor een alleenrecht in Nederland en België op de meeste van onze producten. Zo kunnen wij u verzekeren van bijzondere producten en een hoge kwaliteit.