Snelle levering, mooi ingepakt . En leuke kaart erbij met de hand geschreven. Voor herhaling vatbaar om te bestellen

Komen beloftes na

Erg klantvriendelijk en attent.

TOP!

Altijd super snel in huis, leuk ingepakt en met een gepersonaliseerd kaartje erbij. Deze keer zelfs een cadeautje bij mijn bestelling mogen ontvangen. Lennart & Maaike, bedankt!

Fantastisch advies en hele mooie producten

Fijne en overzichtelijke webshop met mooie en degelijke producten. Erg goed advies wanneer daar om gevraagd wordt.

Snelle levering, vriendelijke service!

Snelle levering, vriendelijke service en leuk verpakt!

Top service !

Zeer snelle en persoonlijke service door Lennerd en Maaike!

Snelle en correcte levering

Goede en vriendelijke service!

Geweldige webshop

Super fijne webshop Fijne producten, snel thuis , als je uitpakt heb je allerlei cadeautjes Zeer klant vriendelijk en behulpzaam Kortom een zekere aanrader

Hoi Danielle, Bedankt voor je mooie beoordeling en we zij ook superblij met jou als vaste klant! We wensen je weer veel plezier met je producten en hopelijk tot de volgende bestelling!! Liefs, Lennard & Maaike

Dank je wel Maaike en Lennard, voor jullie snelle levering(zoals altijd eigenlijk). Mijn produkten waren ook dit keer leuk en verzorgd ingepakt, met als extraatje een attent kaartje erbij. Top!

Hoi Monique, Bedankt voor je superleuke reactie en geweldige cijfer! Fijn te horen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Nog een fijn weekend en tot de volgende keer!! Liefs, Lennard & Maaike

Uitpakken is een feest !!!!!

Producten mooi ingepakt met n strik. Leuke kaart erbij als bedankje. Top !!!!

Hoi Lilian, Jouw reactie is voor ons een feest om te horen en klinkt ons als muziek in de oren! Tot het volgende feestje dan maar?? ;-) Liefs Lennard & Maaike

Super tevreden!

Is al de tweede of derde keer dat ik iets besteld heb bij PUR-HAIR.nl en ik ben super tevreden! Producten waren zelf nog mooi ingepakt & met een handgeschreven kaartje erbij!

Geweldig om al die cadeautjes uit te mogen pakken

Twee keer nu besteld Snel thuis en alles als cadeautjes ingepakt Super

Snel, verzorgd, altijd netjes verpakt

Snel geleverd super verpakt als cadeautjes Helemaal geweldig

Super snelle levering,leuk ingepakt en een leuk kaartje erbij.

Snelle levering.

Producten werden snel en mooi ingepakt geleverd. Er zat ook nog een persoonlijk kaartje bij als bedankje voor de koop. Dat zie je niet meer vaak. Zal hier zeker weer bestellen.

Hoi Alex, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat je het als persoonlijk ervaren hebt! We hopen dat je ook net zoveel plezier zult beleven aan je producten als aan het uitpakken ervan! Fijn weekend en hopelijk tot een volgende keer! Liefs, Lennard & Maaike Pur-hair.nl

Boven verwachting

Gister, laat in de middag, nog snel shampoo besteld. Na een zoektocht kwam ik terecht bij Pur-Hair.nl. En tot mijn verbazing stond vanmorgen de postbode op de stoep met mijn bestelling. Daar werd ik al blij van. Maar toen ik mijn pakket opende was ik zo verrast. Naast een persoonlijk geschreven bedank kaartje waren de producten hartstikke leuk ingepakt. Het voelt als een cadeautje. Dank jullie wel, Lennard en Maaike.

Hoi Indra, Wat fijn dat het zo lekker snel is gegaan! Leuk dat we je op meerdere manier hebben weten te verrassen, daar doen we het voor! Geniet van je producten en van het weekend! Liefs, Lennard & Maaike

Vriendelijk, behulpzaam en prijs scherp!

Op mijn vraag werd direct gereageerd en men denkt goed mee! Een persoonlijk kaartje erbij met tekst en uitleg over de producten was erg welkom!! Super service

Hoi Ank, We zijn helemaal vergeten te reageren op je beoordeling! Wat een mooie woorden, daar zijn we natuurlijk superblij mee. We hopen je ook een volgende keer weer van een goede service te mogen voorzien. Als er iets beter kan horen we dat natuurlijk graag! Liefs, Lennard & Maaike

Perfecte levering en perfecte producten. De mousse en de haarlak waren nieuw voor mij maar ik ben fan

Hoi Ines, Een echte fan! Wat leuk om te horen dat de mouse en de haarlak zo goed zijn bevallen. Binnenkort komt er weer een nieuw product aan, hou de webshop daarom goed in de gaten! Tot de volgende bestelling! Liefs, Lennard & Maaike

Altijd ben ik heel tevreden,de producten worden als cadeautjes verstuurd en met een persoonlijk kaartje erbij.

Dank je wel Linda! Je bent inmiddels een vaste klant en we hopen je nog heel lang van dienst te mogen zijn. Liefs, Lennard & Maaike

Super ervaring 👍🏻

Goede site, en snelle service.

Bedankt voor je mooie review Gesa. Mogen we je een volgende keer weer van dienst zijn? Liefs, Lennard & Maaike

Snel, goede communicatie en netjes verpakt!

Goede prijs (beter dan bij mijn eigen kapper), duidelijke communicatie en heel fijn verpakt. Ik ben zeer tevreden :) !

Hoi Betty, Bedankt voor de mooie aanbeveling die we hebben gekregen en dat je zo tevreden bent! Mochten er in de toekomst toch zaken zijn ter verbetering horen wij dat natuurlijk ook graag! Heel veel plezier van je producten! Liefs, Lennard & Maaike

Pluspunten

Ik gebruik de Pur-Hair vegan producten, heel fijn! Daarnaast een super service met een persoonlijke touch. Heel leuk dat het als cadeautje wordt opgestuurd, zo is het ook gelijk een mooie gift voor iemand anders!

Gratis verzending

Pluspunten

Doet wat t belooft!

Nvt

Pluspunten

Snelle levering. Mooi verpakt . Daar wordt je blij van !!!!