Slecht geholpen!

Vaste klant van motorshare eerder zelfde motor gehuurd dit keer was ZEER SLECHT! 1. Afgesproken km niet gereden 2. Motor kreeg foutmelding! Durfde niet veder te rijden! 3. Geen conmepistatie 4. De overeenkomsten zoals helm,TomTom, koffer niet geleverd. 5. Jullie kortingscode werkt niet! Wel voor volle pond betaald! Ik baal hier echt van!

• Klantenservice

Hi Mohamed, Vervelend om te horen dat jouw ervaring deze keer slechter is dan je gewend bent. We willen je graag helpen om het probleem op te lossen. Ik zag dat onze klantenservice al contact met jou heeft gehad. Zou jij kunnen reageren op de laatste mail zodat we jouw als nog kunnen helpen en kunnen kijken hoe we dit gezamenlijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Danillo Oost | MotoShare

Teleurstellend

Geweigerd worden om onduidelijke reden terwijl er wel direct geld geïncasseerd kan worden, vervolgens zelf achter je credit aan moeten gaan waarbij motoshare administratie kosten inhoud van de totaalsom.

• Klantenservice

Hi Jeroen, Ik hoop dat we na ons contact jou meer duidelijkheid hebben gegeven en wij als nog jou tevreden hebben kunnen maken met de uitkomst. Mocht je nog meer vragen/onduidelijkheden hebben dan horen we graag van jou. Met vriendelijke groet, Danillo Oost | MotoShare

Helemaal goed

Vlekkenloos, mijn tip aan Motoshare: vraag niet alleen om een score maar ook om een kwalitatieve reactie. Kijk eens goed naar de verzekering die jullie bieden/niet bieden/prijs.

• Klantenservice

Het huren zelf gaat erg eenvoudig, ik mis alleen een optie

Als je eenmaal een reactie van een verhuurder terug hebt moet je de deal binnen een bepaalde tijd rondmaken. Er is dan niet de mogelijkheid om in overleg met de verhuurder af te stemmen dat je beide akkoord gaat met een kortere opzegtermijn. In mijn geval was het nog onduidelijk of het mooi weer zou worden op de dag van verhuur. De verhuurder wilde ook niet graag dat ik op een regenachtige dag op zijn motor zou rijden. Helaas biedt Motoshare dan niet de mogelijkheid om met wederzijds goedvinden af te wijken van de bestaande voorwaarden. Nu moest ik de deal laten verlopen en vlak voor de tijd alsnog weer opnieuw aanvragen.

Makkelijk, duidelijk, snel contact

Leuke verrassende website, kon er prima mee uit de voeten.

• Klantenservice

Super fijn dat dit bestaat!

Erg leuk om de kans te hebben via motoshare om oude zo wel als nieuwe motors te kunnen uitproberen. Tot nu toe alleen positieve ervaringen gehad.

• Klantenservice N.v.t.

Gebruiksvriendelijk en veilig !

• Klantenservice

Motoshare neemt een te groot deel van het ‘huurbedrag’ vind ik: een derde deel.

Verder vind ik de service en de beschikbaarheid van de klantenservice erg slecht. Het voelt allemaal als zoveel mogelijk geld binnenhalen voor motoshare… maar klantervaring is nergens belangrijk lijkt t. Aanbod en technische afhandeling van de motorhuur was ok

• Klantenservice

Beste Abdel, Wij nemen jouw feedback graag tot hart. Veel dank voor de duidelijke en sterke punten die je gemaakt hebt via de mail. We zullen dit zeker mee nemen zodat we in de toekomst een betere ervaring kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Danillo Oost | MotoShare

Mooie app en interresant platform

Goede support en antwoorden vanuit de organisatie en hulpvaardig Jammer dat je interressante motoren niet kunt pinnen of bewaren onder favorieten..

• Klantenservice

Mooie motor gehuurd van een goede verhuurder

Top motor gehuurd en twee mooie dagen gehad . Jammer dat t slecht weer was en dan komt t probleem als het mooi weer is , had ik veel kilometers meer gereden . En dat is best dus duur als je 0,24 cent moet afreken terwijl de eigenaar van de motor er maar 0,15 cent van krijgt en dat dan zogenaamd voor fee betaald moet worden voor andere die meer hulp nodig hebben en dat vind ik echt belachelijk. En als het lekker weer is zal ik zeker ergens anders een motor gaan huren waar de normale prijs van 0,10 /0,15 cent per extra kilometer berekent wordt

• Klantenservice

Prettig om een motor te huren

Ik heb nu 3 keer gehuurd. 2 keer bij een dealer en 1 keer bij een particulier. Alle keren ging het soepel en prettig.

Top geregeld

Geen onnodig gedoe bij afhalen. Ff controleren van papieren, uiteg motor en rijden maar

• Klantenservice N.v.t.

Alles is prima zou wel perfect zijn als er zoekfunctie toegevoegd Word dat je exact kan typen wat je zoekt

• Klantenservice

Prima ondanks wat gemelde verbeterpunten.

Was men deels al druk mee aan de gang. Wel lastig waar je toe verplicht bent als je het verzoek automatisch accepteerd. Mede omdat je geen tijd hebt voor communicatie met huurder. Zeker als je een onervaren nieuwe verhuurder bent, en je een collectorsitem voor verhuur aanbied en wel zekerheid wilt zonder huurder op het laatst te moeten afwijzen. Kortom mee controle tijd Ga zo door!

Goed platform

Goed platform. Brengt de motorcommunity ten goede. Mis alleen een mobile app. Aanbod is afhankelijk van de locatie (veel beschikbaar in de randstad en steden). Prijs is afhankelijk van de huurder. Afstemming / synchronisatie met de verhurende dealers is soms wat minder (informatie klopt niet, bv. omtrent beschikbaarheid en bijhuren van accessoires).

• Klantenservice

Makkelijk snel betaalbaar en veel keus.

Zelfs last minuut reserveren is mogelijk, en de volgende dag rijden om te kijken of de motor iets is om zelf aan te schaffen. Leerzaam

Drama

Zo oo het eerste gezicht vindt ik het waardeloos dat je 0,24 cent moet afrekenen voor extra kilometers . Terwijl ze er daar 0,09 zelf in hun zak houden . Waardoor is dit ? En vind 0,24 cent best veel geld . Als je 500 kilometer extra rijdt kost t gewoon 120 euro en dan nog de benzine . Is toch best prijzig

• Klantenservice

Hi Ray, Bedankt voor jouw review. Momenteel bieden wij 150 vrije kms per dag aan. We begrijpen dat zodra er meer dan 150 kilometer word gereden dat het toch duurder word dan verwacht. We willen de optie uit gaan brengen voor eigenaren om het aantal vrije kilometers zelf te kunnen kiezen per motor. Momenteel hebben we gekozen voor een 0,24 cent per extra kilometer, omdat wij zien dat dit marktconform is. Met vriendelijke groet, Danillo Oost | MotoShare

Super fijne motor

Tracer 900 verkocht dus werd de 700. Ook super fijne motor. Heerlijk gereden

Alquiler de moto en Barcelona

Alquile una moto y por cambio climático no pude usarla, el dueño me dijo cambiar la fecha (cancelar y reservar de nuevo) lo hice y me cobraron dinero, no han podido modificar fecha de reserva y al final no pude disfrutar la moto. El dinero no me han devuelto. Escribo en atención de cliente y pasan de solucionar, dueño tampoco devuelve. Ósea página de estafadores. No recomiendo a nadie

• ¿Nos recomendarías? No
  • Oferta y precio
  • Web
  • Servicio de atención al cliente

hola. Le confirmo que hemos hecho la devolución del pago a su tarjeta de credito el 19 de octubre. Gracias de antemano por confirmar que has recibido la devolucion.

Alles prima, alleen is het erg verwarrend dat je al direct een motor kunt huren zonder dat je gecheckt bent. Er ontstond onduidelijkheid tussen de verhuurder en mij of de verhuur ook door kon gaan als ik niet optijd geverifieerd zou worden. En jullie waren vervolgens niet tot nauwelijks bereikbaar.

• Klantenservice

Unieke kansen voor leuke prijzen

Een motor huren bij Motoshare is makkelijk en goed betaalbaar. Het is fantastisch om zo veel verschillende motoren voor het kiezen te hebben en hier echt lekker mee op pad te kunnen. Of je nou af en toe wil rijden, of dat je je oriënteert op een model die je wellicht wil kopen.. iedereen heeft nu de mogelijkheid om te genieten van deze prachtige hobby! Echt heel fijn dat Motoshare bestaat!

• Klantenservice N.v.t.

Fijne motor en goede communicatie

Jordy had een netjes onderhouden motor klaar staan toen ik aankwam. Ook de motor een avond ervoor of eerder dan 8u ophalen was geen probleem. Communicatie verliep fijn en soepel

Nice

Snel, gemakkelijk, redelijk duidelijk

Was een goeie ervaring ging vlekken loos en ging gemakkelijk

• Klantenservice

Prima platform, makkelijk in gebruik maar mist toegankelijkheid

Het platform werkt goed. Het overzicht aan motoren is duidelijk. Het is makkelijk in gebruik, de benodigde stappen zijn helder. De toevoeging van huren via een dealer maakt het fijn. Zorgeloos gebruik maken van de goede voorwaarden van MotoShare. Het mist toegankelijkheid in de vorm van een dedicated app. MotoShare is alleen benaderbaar en te bereiken via de website. Communicatie gebeurt grotendeels via de mail. Op een mobile device werkt het daarom omslachtig.

Over Motoshare

Through our platform, motorcyclists throughout Europe can share motorcycles with each other. Rent a motorbike for a reasonable price, directly from a private owner or dealer nearby. Would you like to rent out your bike? During the rental period you are covered with our insurance partners. As owner, you determine the rental price and decide who can rent your motorcycle. Try MotoShare: 25,000+ registered users; 2,500+ motorcycles; 4 countries.