Snel en makkelijk geregeld nog weinig keus in regio Veghel

Overzichtelijke site ik had zo een motor gevonden. De keus is in mijn regio is nog erg beperkt. Wel een toffe bike kunnen huren naar alle tevredenheid. Verliep allemaal soepel en makkelijk.

• Klantenservice

Goed doordacht en eenvoudig huren

Motorshare is een mooie manier om verschillende motoren uitgebreid te proberen voor aanschaf.!

Betrouwbaar

Goede communicatie. Flexibel. Fijne motor. Netjes onderhouden.

• Klantenservice

Fantastisch platform om een motor te huren

Ik vind het heel prettig om elke motor die ik wil te kunnen huren, wanneer ik wil en waar ik wil. Het zeer ruime aanbod maakt dat er altijd iets naar je smaak en voorkeur beschikbaar is. Verbeterpunten: Het zou handig zijn als je een motor als favoriet zou kunnen bewaren en als de chatfunctie handiger te benaderen zou zijn.

Ideale motorhuur/verhuur site

Het grote verschil met de motorzaken is dst ze veel goedkoper zijn, flexibeler met de data en veel meer aanbod. Hierdoor kom je ook in contact met de andere motorrijders. Heel goed overzicht van het aanbod van motoren. Je kunt filteren op type bike, Rijbewijs categorie, vermogen en een range instellen vanuit je locatie. Twee minpunten is dat motoshare geen app heeft en geen aanbiedingen heeft (motoseason sale bijvoorbeeld). Sommige locaties hebben minder aanbod.

• Klantenservice

Fijne site om eenvoudig een leuke motor te huren

Leuk om eens een andere motor te proberen of gewoon lekker te toeren wanneer je geen eigen motor hebt/wilt. Al meerdere motoren gehuurd, goede ervaringen, aanrader.

Snel en makkelijk

Het was makkelijk te regelen en goed georganiseerd.

Het werkt vlekkeloos.

Helemaal top als huurder

Als huurder is het proces helemaal top, een app zou het beter maken voor mobiele gebruikers.

• Klantenservice

Erg fijn dat dit platform er is.

Als beginnende motorrijder ben ik nog op zoek naar een bij mij passende motor. Fijn om via Motoshare verschillende motoren uit te proberen en mijn vaardigheden op peil te houden. Het zou handig zijn om te kunnen boeken met een app in plaats van met formulieren. Vanzelfsprekend ben ik voorzichtig met de gehuurde motor, maar een eigen risico van 1.200 euro is wel erg hoog.

• Klantenservice

Mooie motor, goede service!

Heel tevreden over de huur van de Kawasaki Versys 650. Gloednieuw, makkelijk op te halen, goede service. Zou in de toekomst zo weer bij Centrum Rijen huren.

Afhandeling was dramatisch.

Na afloop van de huurperiode wilde ik contact hebben met Motoshare over het afhandelingen van e.e.a. Maar na herhaaldelijk berichten sturen naar Motoshare waarop ik steeds een automatisch Engels bericht terug kreeg, was het onmogelijk om in contact te komen met Motoshare. Groot fiasco! Ik zal er in ieder geval NOOIT meer een motor huren!

Prima geregeld

Eerste keer motor gehuurd dit is goed bevallen aanvraag en overeenkomst huur prima voor elkaar duidelijke info betreft verhuurder en locatie voor ophalen motor. ivm eventuele weer situatie houdt de verhuurder dit ook goed inde gaten betreft temp, gladheid en of er gestrooid gaat worden. Eerste rij ervaring met de motor, prima hele mooie rustige rit weer was prima.

• Klantenservice

Een fijne dag op de motor beleefd!

Hoewel fijn dat dit platform er is. Dan kun je goed motoren uitproberen, welke motor past bij mij. Ik verhuur zelf mijn auto via Snappcar en dat werkt heel prettig met een app. Motoshare werkt nog met papieren contracten en dat vind ik minder overzichtelijk. Voor mij was niet duidelijk (maar dat kan ook aan mij liggen) dat mijn gegevens pas gecheckt worden zodra je een huurverzoek doet. Daarom kon ik pas later gaan huren dan gewenst. Ondanks deze kleine verbeterpunten is het allemaal goed geregeld en ga ik er (als het weer iets warmer wordt :-) graag gebruik van maken.

werkt prima en duidelijk

Motor gehuurd, duidelijk in kosten en voorwaarden en correcte afwerking.

• Klantenservice

Super vriendelijk, meedenkend en nette zaak! En personeel

Goeie service

Website werkt uitstekend, service is prima. Prijs een beetje hoog.

Motor huren

Vaak komt het voor dat je een motor kiest voor de gekozen data en dat deze dan niet beschikbaar is of al verhuurd is. Terwijl er in het overzicht beschikbaar/groen staat. Dit zou wat secuurder kunnen. Bespaart een hoop onnodige reacties en afwijzingen.

Respuesta del dueño del negocio

Hoi Jaouad, Zeker in het hoogseizoen kan het inderdaad voorkomen dat een motor welke je graag wilt huren al geboekt is en je dus een melding krijgt dat je de motor niet meer kan huren. We werken er momenteel aan om dit duidelijker op de site te vermelden waardoor er geen verwarring over kan ontstaan. Dank voor de feedback!. Groet, Team MotoShare

Professioneel snel en op een makkelijke manier een motor huren.

Professioneel snel en op een makkelijke manier een motor huren. Goede ruime keus in soorten motoren om een dag volop te genieten. Motor staat klaar en een vriendelijke uitleg staat garant voor zorgeloos toeren. De BMW R 1200RT was mijn keus om eens kennis te nemen van een tourmotor. Dit blijkt een gouden keus; wat een geweldige rijeigenschappen. De RT stuurt en rijdt comfortabel en het bochtenwerk is fenomenaal. Zeker een echte aanrader. Veel rijplezier.

• Klantenservice

Goede ervaring met huren!

Helemaal top

Goed platform. Alles goed in orde Duidelijk en overzichtelijke site.

• Klantenservice

Alles verliep vlot, €0,24/km is teveel.

Dramatisch

Na nog geen 80 km was er een technisch mankement aan de motor. Na telefonisch overleg hebben we besloten om de motor laten staan omdat we verder rijden niet veilig vonden. Na telefonisch en persoonlijk overleg leek het erop dat alles achteraf goed geregeld zou worden maar dat bleek toch niet zo te zijn. Ik ben erg ontevreden over de financiële afwikkeling hiervan.

• Website N.v.t.

Respuesta del dueño del negocio

Beste Vincent, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad wegens een motor met technische mankementen. Zoals we op onze site en bij de klantenservice vermelden kan je in dat geval gebruik maken van onze pechhulp via RoadGuard. Mocht je pechhulp mee hebben verzekerd dan valt dit vaak onder de dekking. Mocht het technisch mankement echt met schade te maken hebben dan staat de SOS hulpdienst voor je klaar. Ook hier verwijzen we naar op onze website of het klantenservice belkeuze-menu. Je kan ons altijd een mail sturen (info@motoshare.nl) met meer informatie over het voorval. Dank kijken we of de financiële afwikkeling in jouw geval correct is verlopen. Groet, Team MotoShare

Onbetrouwbaar

28 Oktober een verzoek gedaan om een motor te huren op 31 Oktober, verzoek geaccepteerd en betaald. 31 oktober 10:00 sta ik voor de deur om de motor op te halen, meneer is niet thuis die zit in Amsterdam, vrouw is wel thuis maar weet van niks en krijgt hem ook niet te pakken, vervolgens 10:10 wordt het huurverzoek geannuleerd?!! Echt belachelijk dat dit zo gaat geplande dag kan niet meer doorgaan.

Respuesta del dueño del negocio

Beste Rebaaz, Dank voor je bericht en jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de diensten van MotoShare. Helaas kan het inderdaad voorkomen dat een verhuurder de huur is vergeten, ondanks dat we meerdere emails en SMS berichten vooraf sturen. Kan je ons een email sturen naar info@motoshare.nl, dan zullen we dit meenemen in de beoordeling richting deze verhuurder. Zo zien ook andere huurders dat deze verhuurder een keer last minute niet aanwezig was voor de verhuur. Je geeft aan dat de huur is geannuleerd. Conform onze annuleringsvoorwaarde ontvang je dan het volledige bedrag automatisch retour. Groet, Team MotoShare

Royale keus en directe feedback.

Goede communicatie en een gedegen vertrouwelijke band onderling.

Acerca de Motoshare

Through our platform, motorcyclists throughout Europe can share motorcycles with each other. Rent a motorbike for a reasonable price, directly from a private owner or dealer nearby. Would you like to rent out your bike? During the rental period you are covered with our insurance partners. As owner, you determine the rental price and decide who can rent your motorcycle. Try MotoShare: 25,000+ registered users; 2,500+ motorcycles; 4 countries.

Comentarios sobre el Kiyoh

• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las revisiones con una puntuación inferior a 6 se publican 7 días después de la colocación