Supereenvoudige manier om motor te kunnen rijden!

Op een snelle een eenvoudige manier heb ik de motor kunnen huren die ik voor ogen had. Met een goede uitleg en afhandeling van de verhuurder kon ik direct op weg.

• Klantenservice

Ik werd netjes geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd. Al om al was de service uitstekend

• Klantenservice

Ruim, betaalbaar aanbod van goede motoren met soepele afhandeling

Ik zie nu alweer uit naar een volgende MotoShare !

• Klantenservice

Website waar je altijd terecht kan,

Ik maak al aantal jaar gebruik van Motorshare! Ben dik tevreden ruim aanbod goed geregeld snel en betrouwbaar

• Klantenservice

Irritant bedrijf, heeft zaken niet op orde

Ik wilde stoppen met de verhuur van mijn motor omdat ik slechte ervaringen heb met huurders, ze brengen de motor steeds vies terug en het is veel gedoe qua papierwerk. Motoshare vangt super veel geld, en zelf hou je er niets aan over gezien het papierwerk en schoonmaakkosten. Ik had doorgegeven dat ik wilde stoppen, en kreeg een bericht dat dit jammer was en dat ik de motor uit de kalender moest halen. Hierna een halfjaar later, kreeg ik opeens een boeking die automatisch geaccepteerd werd. Ik heb direct motoshare gecontact met het verhaal, die gaven aan hoe ik me uit moest schrijven (eerste keer dat ze dit aangaven) en ze zoude het doorgeven aan de huurder. Dit heb ik direct gedaan. Een paar weken later werd ik gebeld en gesmst door de huurder, meerdere keren. Hij was in de veronderstelling dat hij de motor zou huren. Super sneu en irritant. Ook had hij al betaald. Hij contact me meerdere keren waar zijn geld is. En nu 4 weken later heb ik ook nog eens geld gehad van Motoshare! Van die huurder waarvoor zij alles zouden oplossen. Ik vind het echt irritant, vervelend, gedoe, en slordig. Ze hebben gewoon hun zaken niet op orde en zijn super laks.

• Klantenservice

Hoi Marike, Dank voor je bericht en jouw beoordeling en jammer om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Het klopt inderdaad dat we jou als verhuurder en eigenaar van de motor vragen om ervoor te zorgen dat het motorprofiel juist staat. Als je niet meer wil verhuren of wanneer de motor niet meer beschikbaar is voor verhuur (tijdelijk of definitief) kan je eenvoudig zelf je motor offline halen. Wanneer je dit niet doet en tevens 'direct boeken' aan hebt gezet (wat bij jou het geval was) dan geef je dus aan bij huurders dat jou motor beschikbaar is en direct geboekt kan worden. Dit is de reden dat we vanuit MotoShare regelmatig vragen om ervoor te zorgen dat de instellingen van jouw motorprofiel overeenkomen met jou wensen als verhuurder. Gr, Team MotoShare

Dramatisch

Totaal geen gehoor aan de huurders bij problemen met verhuurder die hun afspraken niet nakomen er wordt verwacht dat je het zelf maar oplost met de verhuurders. Motorfietsen die op de website staan die niet eens beschikbaar zijn omdat ze total loss zijn of verhuurder die dacht dat je de motor pas morgen komt ophalen. En je geld dat krijg je ook niet meer terug.

• Klantenservice

Hoi Abdelhakim, Dank voor je bericht. Als het goed is hebben we dit kunnen oplossen. Mocht dat niet zo zijn da willen we je vragen contact op te nemen via [email protected] Gr, Team MotoShare

Goed aanbod, klant ervaring kan beter

Goed aanbod online van motoren en makkelijk te huren. Klant ervaring (annuleren, geld terug krijgen) kan verbeterd en versneld worden. Uiteindelijk wel gelukt!

• Klantenservice

Hoi Frank, Dank voor je beoordeling en jammer om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad. Voor het annuleren hebben we duidelijke voorwaarden: https://motoshare.eu/nl-nl/helpcenter/huurder-vragen-huur/annuleringsvoorwaarden Wanneer je echter 72 uur voor de start van de huurperiode jouw boeking hebt geannuleerd hoor je van ons dus een voucher te ontvangen. Mocht je deze niet van ons hebben ontvangen wil ik je vragen even te mailen naar [email protected] zodat we dit kunnen oplossen. Helaas kan ik op basis van jouw beoordeling geen account gegevens vinden. Gr, Team MotoShare

Uitstekend!

Het is een perfecte manier om motor te rijden. De huur traject is simpel, helder en heel erg snel! Fantastisch gewoon!

Slecht

Ik heb een verhuurverzoek gedaan. De verhuurder had zijn instellingen op automatisch accepteren staan. Na het accepteren bel ik de verhuurder op om de motor op te halen. Geeft meneer aan dat hij op vakantie is en vergeten is zijn profiel uit te zetten. Hij zou dit bij motorshare aangeven zodat ik mijn geld terug kon krijgen. Zelf heb ik ook direct een mail gestuurd naar motoshare zonder antwoord te krijgen. Ik heb motoshare via de app benaderd, deze geven aan dat de huurder had moeten annuleren 'voor' de verhuurperiode. Daar kan ik zelf niks aan doen. Verder geven ze aan dat het geld naar de verhuurder en verzekering is. Verder weer geen antwoord. Wat heb ik hier mee te maken?? ik heb 117 euro betaald voor niks. Geprobeerd motoshare te bellen dit lukt niet. De verhuurder zelf heeft nog een mail gestuurd met het hele verhaal en mij in de CC. Nooit antwoord van Motoshare. Verhuurder kan het ook niet naar mij overmaken omdat hij maar 50 van de 117 euro heeft ontvangen. IK WIL MIJN GELD TERUG!

• Klantenservice

Hoi Jorden, Dank voor je feedback en wat ontzettend vervelend om te horen dat de verhuurder (eigenaar van de motor) de verhuur niet door heeft kunnen laten gaan. Vanuit MotoShare zijn we actief bezig om verhuurders vooraf goed voor te bereiden op de aankomende huurperiode. Gelukkig zien we dat dit vrijwel altijd goed loopt maar helaas heeft de verhuurder waar jij de motor van zou huren de aankomende huur toch niet goed genoeg heeft voorbereid. Verder zie ik dat alle berichten aan jou al zijn beantwoord waardoor er al een passende oplossing is aangeboden of advies is gegeven wat je het beste kan doen. Mocht dat nou toch nog niet zo zijn dan ontvangen we graag een mail naar [email protected]. We kunnen dan even verder kijken. Gr, Team MotoShare

Zeer gebruiksvriendelijk! betalen en rijden maar. Motor zijn er genoeg!

Een grote teleurstelling

Ontzettend jammer dat je bij het annuleren van de motorhuur(door de verhuurder ivm defecte motorfiets) je als klant na 4 weken nog steeds achter je geld aan moet om het terug te krijgen. Telefonisch niet te bereiken en via de app krijg je op het einde van de dag een bericht dat ze het teleurstellend vinden dat het niet goed is gegaan. Als kers op de taart krijg je de huurovereenkomst richtlijnen nog even te zien met de opmerking of ik mijn bankrekening nummer wel heb ingevuld. Ik heb de huur toch niet met een envelop met contant geld betaald, nee via een overmaking per bank. Rekening nummer is dus gewoon bekend. Voor mij nooit meer via dit "bedrijf"

• Klantenservice

Hoi Remco, Dank voor je bericht en jouw feedback. Nadat de boeking is geannuleerd heb je van ons een email ontvangen over de teruggave van de betaalde huursom. In deze email vragen we inderdaad een aantal zaken zodat de betaalprovider waarmee MotoShare samenwerkt de restitutie kan verwerken. Helaas heb je hier geen gehoor aan gegeven waardoor de restitutie nog niet of later dan gebruikelijk is verwerkt. Gr, Team MotoShare

De ideale manier om verschillende motoren uit te proberen!

Ik heb goede ervaringen met MotoShare en het contact met eigenaren verloopt goed.

Geen service

Word 55 minuten van te voren afgebeld over te gladde band en dus maar de resevering canceld. Terwijl ik 5 dagen geleden heb geboekt. Vervolgens gaat medewerker op app beetje bijdehand doen over de annulerings voorwaarde. En dat ik maar even een nieuwe moet boeken.

• Klantenservice

Hoi Bas, Dank voor je feedback en wat ontzettend vervelend om te horen dat de verhuurder (eigenaar van de motor) kort voor de huurperiode de huur heeft geannuleerd. Vanuit MotoShare zijn we actief bezig om verhuurders vooraf goed voor te bereiden op de aankomende huurperiode. Gelukkig zien we dat dit vrijwel altijd goed loopt maar helaas heeft de verhuurder waar jij de motor van zou huren de aankomende huur toch niet goed genoeg voorbereid waardoor deze helaas is geannuleerd. We begrijpen inderdaad dat dit erg vervelend is zo kort van te voren. Gr, Team MotoShare

Gewoon top

Makkelijk en snel geregeld Super fijn dat dit platform er is.

• Klantenservice N.v.t.

Binnen 1 dag een account, een geschikte motor gevonden en een reservering gedaan!

Via Google gezocht, motor huren en zo bij Motoshare terecht gekomen. Direct een geschikte motor in de omgeving gevonden. Een account maken was zo geregeld. Daarna direct een reservering gedaan, goedgekeurd en direct betaald. Voorwaarden zijn duidelijk. De verhuurder was erg vriendelijk en een top dag op de motor gehad! Eerste ervaring top! Wellicht een verbeterpuntje. Een goed werkende App. Dat zou het nog makkelijker maken.

Boeven

Ik heb een motor gehuurd, tenminste dat dacht ik. Ik de huurder opbellen of ik de motor kan ophalen, vervolgens krijg ik te horen dat de motor niet beschikbaar is terwijl hij wel beschikbaar stond. Ik heb het bedrag toen al betaald omdat ik in veronstelling was dat deze beschikbaar is. Uiteindelijk heeft de huurder hem geannuleerd zodat ik mijn geld terug kreeg. Kreeg ik het geld terug maar de administratie kosten niet.... Vervolgens ik een mail gestuurd hebben maar ze reageren nergens op. Het slaat toch nergens op dat ik dan voor de kosten moet opdraaien? Slecht heel slecht.

• Klantenservice

Hoi Steve, Dank voor je bericht en jouw eerlijke feedback. Jammer om te horen dat jouw ervaring niet super was. We doen ons best om verhuurders te attenderen op hun beschikbaarheid. In het motorprofiel van elke verhuurder zie je ook hoe vaak deze accepteert en verhuurd. Momenteel staan er geen emails van jou meer aan ons open. Mochten er wel nog vragen zijn dan horen we het graag en kan je ons bereiken op [email protected]. Zoals per mail ook al aangegeven zijn de transactiekosten daadwerkelijke kosten die direct worden gemaakt wanneer je een boeking plaatst. Wanneer deze boeking later wordt geannuleerd zijn deze kosten dus al gemaakt en kunnen we daar geen teruggave meer over doen. Wellicht dat we in de toekomst deze kosten bij de verhuurder kunnen leggen, hier zullen we aan gaan werken. Gr, Team MotoShare

Geen contact mee te krijgen na annulering

Na een boeking binnen de termijn te hebben moeten annuleren geeft MotoShare geen geld terug. Je krijgt na een paar dagen een overdraagbare tegoedcode. Echter, volgens de wet hoor je alsnog je geld terug te krijgen wanneer je daar de voorkeur voor hebt. Wanneer dit aangeven wordt is er totaal geen communicatie meer mogelijk met het team. Op geen enkel medium (email, Whatsapp en zelfs LinkedIn) komt er een reactie. Na herhaaldelijk vragen om contact op te nemen wordt er ook niet op gereageerd. Dit is nu al 2 weken(!!) aan de gang, gewoon onmogelijk om met iemand in contact te komen. Ongeacht de situatie moet er in ieder geval een vorm van communicatie zijn.

• Klantenservice

Hoi Rick, Dank voor je bericht en jouw feedback. Er is zeker een aantal keren contact geweest over de tegoedbon die MotoShare (conform de annuleringsvoorwaarden) aan jou heeft gegeven. Uit jou beoordeling blijkt vooral dat je de snelheid waarmee is gereageerd niet goed genoeg vind, dank voor het doorgeven hiervan. Gr, Team MotoShare

Leuke motor, rijdt fijn en van de laatste bouwjaar

Ik heb goede ervaring gehad. Het is een goed bedrijf want je kan zelfs de motor op zondag avond inleveren waardoor je weekend geslaagd is. Verder zou het erg goede pluspunt zijn dat er ook racemotoren verhuurd worden. Dat is helaas niet het geval. Maar voor de rest een top bedrijf!

• Klantenservice

Alles was bij mij goed geregeld, ben zeer tevreden.

Geen verdere toevoeging nodig wat mij betreft.

• Klantenservice

Zonder zorgen de dikste motoren rijden

Gemakkelijke manier om nieuwe motoren te huren zonder grote borgsommen vooruit te hoeven betalen.

• Klantenservice N.v.t.

They take money for a reservation and then give themselves 14 working days to pay it back.

My experience is absolutely appalling. I booked a motorcycle which was quickly accepted. Motorshare immediately sends you an overly aggressive automated text message urging you to pay quickly, so I paid cause why not? The person who was renting out the bike accepted and cancelled in literal minutes, at the same time that I paid for it. However motorshare had already taken my money and only then do you see that they give themselves 14 WORKING DAYS, so that could be 3 weeks!!! to pay you back YOUR money. So MY money is now in the account of motorshare for them to reep the benefits. I immediately send an email to the customer service that I needed this money and if they could send it back sooner, they never answered. It seems my experience is extremely common - that you get accepted and pay for a bike and then get cancelled - motorshare will be sitting on big stacks of money that's not legally theirs. I will never use this website again and I urge everyone to look for alternatives.

• Klantenservice

Hi Wout, Thank you for your message and your honest feedback. Directly after the cancellation of your booking by the owner of the bike you received an email explaining that we will proceed with the refund. Important side not is that we ask you to link your IBAN bank account so we can proceed with the refund. By the way, MotoShare is not the owner of the bike so we are not the reason of the cancellation. Since our revenue is only there when a rental successfully finishes your assumption that we intentionally cancel rentals isn't correct. So far you have not completed this last step and therefor no refund has yet been proceeded. So again the question to you to complete the step so we can proceed with the refund. Kind regards, Team MotoShare

Prettig contact en goede service

Eerste keer gehuurd via Motoshare bij NIWA. Prettig contact gehad, zowel vooraf als bij afloop van de huurdag. Alles prima geregeld!

Fijne motor

Lekker krachtig onderin enigste min puntje is dat die snel afslaat in een te lage versnelling. Maar dat heb je snel door dus op tijd terug schakelen. Fijne motor met een goede zit.

• Klantenservice

Een motor huren gaat mega simpel, verzekerings technisch is alles dik in orde en via de website gaat het ontzettend makkelijk en snel. Ik ga zeker nog wel een aantal keren een motor huren en ook zeer zeker via deze website.

Mijn ervaring in 1 zin, zal niet meevallen

Mijn ervaring met motoshare in 1 zin, top alles goed geregeld. Ik ben voor een KTM 1290 super adventure S gegaan die via motoport Wormerveer geleverd was, ook hier super goed geholpen en zijn ook goed te spreken hoe het bij motoshare geregeld is, dus zorgeloos huren kan je aan motoshare wel overlaten en zou ik iedereen aan kunnen bevelen

Over Motoshare

Through our platform, motorcyclists throughout Europe can share motorcycles with each other. Rent a motorbike for a reasonable price, directly from a private owner or dealer nearby. Would you like to rent out your bike? During the rental period you are covered with our insurance partners. As owner, you determine the rental price and decide who can rent your motorcycle. Try MotoShare: 25,000+ registered users; 2,500+ motorcycles; 4 countries.