Mooie motorbelevenis en de organisatie vooraf , tijdens en erna is zonder haken en ogen

Heerlijke motordag gehad op een topmodel motor!

Goede site en overzichtelijk

Ik kon snel zien welke motoren er hier in de buurt waren en hieruit kon ik mijn keuze snel maken

• Klantenservice N.v.t.

Nette handige site waar aan alles is gedacht

Gemakkelijk keuze kunnen maken. Persoonlijk kon ik het niet helemaal goed vinden met de tijdzone. Maar dat is denk ik meer mijn eigen schuld

Goede ervaring

Geen rare verrassingen

Makkelijk om de motor te huren. Helaas kon ik de SE GT uitvoering nergens vinden, maar ik heb denk ik toch een aardige indruk van de motor gekregen.

• Klantenservice N.v.t.

Regel je motor avontuur precies zoals jij het wilt in een paar handelingen.

Prima service. Alles werkt zoals het zou moeten werken. Erg dijn dat het er is.

• Klantenservice N.v.t.

Provisioneel en persoonlijk van het begin tot het eind.

Keurig netjes en persoonlijk. Motor opgehaald bij West Coast Alkmaar. Daar ging ook alles zeer professioneel en met een nieuwe motor op pad. Geweldige ervaring.

• Klantenservice

Makkelijk om een account aan te maken en om vervolgens te huren. Ga ik snel weer doen

• Klantenservice N.v.t.

Goede manier om motor te huren.

Via zoon kennis gemaakt met Motoshare. Daarvoor rechtstreeks bij motordealer gehuurd. Motoshare account was snel geregeld en verdere kennismaking met de site verliep voorspoedig. Gelijk motorfiets via Motoshare bij motordealer gehuurd, bevestiging gekregen en betaald. Een dag later motorfiets opgehaald, waar alle formaliteiten, op rijbewijscontrole na, waren geregeld. Hierdoor snelle afhandeling en gelijk kunnen motorrijden.

• Klantenservice

Heel fijne en snelle manier van huren

Via de website van ducati werd ik doorgelinkt naar motoshare om te huren. Na het invullen van gegevens werd alles snel geregeld en communicatie per e-mail liep goed. Top! Volgende keer weer!

Alles prima gereld

Heerlijk dagje op de motor. Alles verliep soepel.

Hoge verborgen kosten

Ik wil de mogelijkheid hebben totaal prijs van te voren te zien. 89 euro per dag maal twee plus fee. Ook al voer ik in voor maar een enkele dag te willen huren. Business wise snap ik het, als klant gewoon vervelend. Je komt over als de handige Harry, de veel verdienende Middleman.

• Klantenservice N.v.t.

Heel makkelijk om een motor te huren! Alles gaat vlot en netjes en goed geregeld.

Slecht

Het is de eerste en laatste keer dat ik via motoshare een motor huur! Bij het ophalen van de motor zijn duidelijk zichtbare schades genoemd en opgenomen op het formulier. De verhuurder laat een schaderapport (taxatie) opstellen. Hier wordt ook de oude schades in opgenomen. Dus alle schade aan de motor worden jouw in de schoenen geschoven. Na het betalen van het eigen risico, wordt het bedrag direct aan de verhuurder overgeboekt zonder enige communicatie. Tot slot geeft de verhuurder geen opdracht tot herstelwerkzaamheden, hierdoor loopt de volgende huurder dezelfde risico. Het is makkelijk geld verdienen door de huurder! Ook motoshare doet hier niks aan!

Prima platform

Ik maak nu een aantal jaren gebruik van Motoshare en dat gaat bijna altijd tot volle tevredenheid. Als er iets is, wordt het direct opgelost.

• Klantenservice

Alles verliep zoals ik had verwacht alleen duurde het wel wat langer voordat mijn profiel werd goedgekeurd.

ontzettend makkelijke ervaring

Ik wilde altijd al eens een Triumph street triple rijden, op deze manier heb ik de hele dag kunnen rijden zonder een verkoper aan het lijntje te moeten houden. Beste proefrit ooit. De motor ophalen ging soepel. Gezellig een praatje gemaakt met de eigenaar, krabbeltje zetten en gaan! Een volgende keer zou ik toch de eigen risico afkopen, puur voor het gevoel tussen de oren. Ik zou Motoshare zeker aanraden aan anderen en ik ga er gegarandeerd vaker gebruik van maken. Wat imho een nadeel is dat er geen sportfietsen op motoshare staan. Ik begrijp dat dit wss een verzekeringskwestie is. Echter worden er daardoor een enorm aantal motoren buiten gesloten. Daarnaast kan ik nu mijn eigen motor niet aanbieden op motoshare.

• Klantenservice

Makkelijke manier om hele leuke motoren te huren.

Het aanbod is heel divers en makkelijk te vinden / filteren. Vaste prijs bij 150km vrij rijden is heel prettig. Ik huur altijd een motor die heel anders is dan mijn eigen motor om zo kennis te maken met heel andere motoren.

• Klantenservice

Good service with material to rent

Was the first time I used this service and I am very happy with the quality. I didn't have any material and I was able to rent it in the spot, and the entire process went smoothly.

Alles was prima in orde

De motor was in top conditie! Service was goed!

• Klantenservice

Prima op weg geholpen met een nette goed onderhouden motorfies

• Website N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.

Prettig, betrouwbaar en fijn.

Nu 3 keer gebruik van gemaakt en motto is geen eigen motor kopen maar minimaal 6 keer per jaar huren. Ruim en gevarieerd aanbod en goede prijzen.

Super geregeld

Ging allemaal heel gemakkelijk en goed geregeld. Motor zag er top uit en goeie uitleg

Mooi alternatief voor kopen

Lekker dagje cruisen zonder zorgen. Enige nadeel is dat je om 16 uur weer de motor moet inleveren.

Goede regeling

Fijne dag gehad, het weer werkt ook goed mee. De motor was voorzien een routeplanner, hierdoor was het mogelijk meer van de omgeving te genieten

Over Motoshare

Through our platform, motorcyclists throughout Europe can share motorcycles with each other. Rent a motorbike for a reasonable price, directly from a private owner or dealer nearby. Would you like to rent out your bike? During the rental period you are covered with our insurance partners. As owner, you determine the rental price and decide who can rent your motorcycle. Try MotoShare: 25,000+ registered users; 2,500+ motorcycles; 4 countries.