Huren gaat goed, alleen zijn het aanbod op de website en de prijzen niet goed

Ik heb op 20-22 augustus 2022 een motor gehuurd. Tijdens het zoeken werkt de sorteerfunctie niet goed (ik had prijzen van laag naar hoog geselecteerd). De motoren waren nog steeds niet goed gesorteerd waardoor een aantal dure motoren nog steeds bovenin stond. Na het sturen van het huurverzoek kwam er opeens €10 bij de huurkosten, en kon ik het verzoek ook niet meer kostenloos annuleren. Ik hoop dat dit nu is veranderd, want ik vind dit niet kunnen.

Niet best

Het proces was prima maar de motor had manken. Daar kon de verhuurder dan weinig aan doen en heeft het netjes opgelost. Ik heb hierover een vraag gemaild aan jullie en tot op heden geen reactie op gehad. Dat vind ik erg teleurstellend.

• Klantenservice

Top ervaring op een top motor

Via de motoshare website supermakkelijk een mooie motor kunnen kiezen uit het ruime aanbod, even aanmelden en vervolgens volgende dag boeken. Makkelijk, direct en top geregeld! Op naar de volgende huur.

Goed dat het bestaat

De prijs was oké omdat ik meerdere dagen heb gehuurd. Helaas was het niet bij mij in de buurt dat mag de pret niet drukken. Door weer even motor te rijden ga ik misschien weer een motor kopen dat besluit neem ik als de verbouwing van mijn huis klaar is.

• Klantenservice

Heel makkelijk om een motor te huren.

Het huren van een motor is nog nooit zo makkelijk geweest. Het proces van het huren duurt ook niet heel lang.

Good, but expensive

Not all owners provide a helmet and a phone holder. It's unclear that is "Roadside assistance".

• Offering en prices
  • Customer Service N/A

Top geregeld, binnen no time zit je op de motor! Heel vriendelijke team daar in de Bilt, ik kom zeker weer terug

• Klantenservice

Snel opgelost, met de gepaste service

Goed geholpen, en een simpel systeem voor zowel huren als klantenservice. Zou alleen wel fijn zijn als ze hun eigen app krijgen.

• Klantenservice

Prima website maar onzichtbaar in kosten en dus teveel betaald

De website is goed, de motorkeuze is duidelijk. Het bestelproces is geautomatiseerd en wordt gelijk goedgekeurd. Alleen is de prijs van de motor bij betalen verhoogd met 5 euro, terwijl je een lager bedrag ziet in de andere overzichten. Als je navraag doet zeggen ze dat een klant 5 euro extra moet betalen vanwege het risico dat andere klanten die hun eigen risico niet betalen af te dekken. absurd dus! Je krijgt het teveel betaalde bedrag niet terug. Een motor van 64 euro wordt inclusief administratiekosten 76 euro (zonder extra's) en betaal je dus 19% aan MotoShare. Terwijl de motordealer maar 56 euro krijgt.

• Klantenservice

Snel, duidelijk en overzichtelijk.

Top motorzaak

Splinternieuwe moter, schoon en netjes ingeleverd. Top kwaliteit! Ik heb er lekker van genoten ondanks de regen Medewerker heeft mij uitstekend geholpen. Ik ben Klant vriendelijke geholpen en de informatie was duidelijk. Zeker een aanrader! Bedankt voor alles en ik kom zeker terug.

Prima lichte motor

Zeer prettige opvang bij motoport Hengelo. De Kawa W800 is een prima makkelijk te rijden lichte motorfiets. Huur bleek 89 euro per dag te zijn terwijl de site en mijn contract 84 aangaven. Verder geef ik alles een 10. Cheers.

Geweldige motor en service

De motor stond keurig klaar zoals afgesproken, met een volle tank en uitleg en papierwerk was in enkele minuten afgerond. Ook na een geweldige dag genieten, was bij aankomst alles ook weer top georganiseerd. Kortom super deze Motoshare!

• Klantenservice

Gemakkelijk en snel een motor kunnen huren!

Via Motoshare is het makkelijk om een leuke motor in de buurt van je woonplaats te huren. Niets dan lof!

In één keer geregeld.

Mijn ervaring in het huren van en de communicatie was net als altijd top! Wel heb ik nog wat tips voor de website. Bij deze 4 tips die ik wil meegeven ;-) 1) Van achter de laptop vind ik het zoeken naar een motor wat a-relaxt omdat ik maar een smalle balk heb waarin ik 3 motoren per keer te zien krijg. Als dit aangepast kan worden naar minstens 6 zou dat al top zijn. Zelf heb ik nu de pagina met 25% uitgezoomd waarmee dit lukt en het zoeken een stuk overzichtelijker gaat. 2) Bij het aanklikken van leuke motoren zie ik geen 'favorieten' knop. Misschien zie ik 'm over het hoofd maar een lijstje samenstellen van motoren die ik nog een keer wil uitproberen is nu niet mogelijk. 3) Bij het klikken op 'mijn huuroverzicht' had ik verwacht gelijk m'n oude verhuren terug te zien. Het schuifje 'actief' had ik in eerste instantie niet gezien maar het zou het overwegen waard zijn om standaard de oude verhuren te laten zien en alleen een actieve verhuur zichtbaar bovenaan te plaatsen als daar sprake van is. 4) Nog een laatste tip die hier een beetje los van staat; jullie hebben een pagina met de mooiste top 3 motorroutes in NL, alleen naast een screenshot van de route kan ik niet precies achterhalen wat de route is. Het downloadbaar maken van de route zou top zijn! Hoop dat jullie hier wat mee kunnen! Verder echt super platform en fantastisch dat dit bestaat! Vriendelijke groet, Liam

Respuesta del dueño del negocio

Hi Liam, wat een mooi compliment en super tips! Juist nu, we gaan de aankomende wintermaanden gebruiken om het MotoShare platform verder uit te breiden met de wensen die we horen van de gebruikers. Tips zijn dus meer dan welkom. We gaan ermee aan de gang en hopen medio maart 2023 zelfs een mobiele APP te hebben met nog meer gebruikersgemak. Groet Team MotoShare

Goed geregeld

Goede duidelijke regels. Goeie ervaring.

Het werkt goed genoeg!

Het design van Motoshare zou een facelift mogen krijgen, en het gedeelte zoekfilter betreft Merk motor, zou ook Type motor in het Merk zelf fijn zijn. Kleine puntjes maar zeker een aanrader voor de motorliefhebber!

Respuesta del dueño del negocio

Dank je Lucas, je hebt zeker gelijk en zijn al intern aan de gang met aanpassingen. We verwachten medio maart 2023 een nieuwe website te hebben staan. Team MotoShare

Alles ging zeer vlotjes. Van keuze motor tot verhuur en betaling zeer snel.

TOP

De motor was echt top! De motor was nog gloednieuw, en reed echt super lekker. Alleen jammer dat er op de motor heel groot Demo staat.

• Klantenservice

Vlot en simpel huren motorfiets

Via Motorshare een motor gehuurd, de Kawasaki 650 Versys. Deze voldeed op zich prima, maar voor lange mensen zoals ik (2m) is deze iets te klein voor cruisen op de snelweg met veel tegenwind. Verder heerlijk getoerd op de Veluwe.

Helemaal top!

Mijn vriendin en ik zijn supergoed geholpen! Snelle reacties en een prima service, we zijn helemaal blij :)

• Aanbod en prijs N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Klantenservice

Fijne motor, smaamt naar meer.

Voor een tweede keer een motor gehuurd via motoshare, beide keren een motor opgehaald bij motoport in Hengelo. Hele vriendelijke mensen, nodigt uit om vaker een motor te huren via jullie bij hen. De afgelopen x de kawasaki Z900 gehuurd. Helaas was er een miscommunicatie tussen beide partijen, de motor bleek al verhuurd te zijn. Gelukkig dacht motoport mee en gaf mij een ander model mee. Diezelfde dag de Z900 nog op kunnen halen. Al met al wat gedoe, maar prima opgelost. In afwachting van een reactie op mijn mail naar motoshare.

• Klantenservice

Eigen weg zoeken naar het idee motoshare.

Sinds 2017 huur ik al motoren via motoshare. Sinds de laatste jaren als ik naar het aanbod kijk valt mij op dat er nog maar weinig "liefhebbers" motoren verhuren, maar dat het meer een verkapte manier is om geld te verdienen. Waar je eerder een motor in jouw prijsklasse voordelig kon uitproberen, mag je er nu dubbel zoveel voor verwachten. Er staan motoren van 8 jaar of ouder te huur, voor prijzen hoger dan een nieuw model bij de dealer. En dan komen er eigenlijk nog kosten voor de verzekering en pechhulpverzekering er nog bovenop, die het dagje liefhebbers-huren nog prijziger maken. Bij die genoemde nieuwe modellen zit dat al bij de prijs in. Daarnaast mis ik de "koppelhuur". Ik mag alleen de motor voor mij zelf huren, mijn vrouw mag er (met rijbewijs) niet op rijden. Om het positief af te sluiten, wel een heerlijke dag gehad op de motor. Dat doet een hoop goed.

Respuesta del dueño del negocio

Hi Mark, Wat goed te lezen dat je een trouwe MotoShare gebruiker bent en weer een heerlijke dag gehad hebt op de motor, deze beleving is waar we het voor doen. Het klopt inderdaad dat prijzen soms wat uit de pas lopen, verhuurders kunnen zelf de prijzen bepalen, we willen vanuit het platform daar meer advies in gaan geven. Ook de "koppelhuur" waar je het over hebt is iets wat op onze agenda staat. Voor seizoen 2023 staat een vernieuwd IT platform op de agenda waar veel leer momenten van de afgelopen jaren in verwerkt gaan worden. Bedankt voor je feedback. Team MotoShare

Purrfect Bike experience loving it! BMW F650 GS

Kleine BMW fan nadruk op kleine (1.65 cm.. :) Aardig wat uurtjes gemaakt op de BMW F 750 GS. Deze motor heeft mij een heel prettig Rijweekend geboden!! Deze BMW F 650 GS is echt een heerlijk krachtig ding om mee te rijden. Hamed is een hele fijne verhuurder en denkt heel graag met je mee :D Of ik deze motor nog een keer wil huren jazekerz!

• Klantenservice

Altijd makkelijk en snel geregeld.

Dealers reageren sneller dan privé verhuur. Vraag dus op tijd jouw favoriete motor(en) aan.

159 Haarlemmerdijk -1

Amsterdam 1013KH

Acerca de Motoshare

Through our platform, motorcyclists throughout Europe can share motorcycles with each other. Rent a motorbike for a reasonable price, directly from a private owner or dealer nearby. Would you like to rent out your bike? During the rental period you are covered with our insurance partners. As owner, you determine the rental price and decide who can rent your motorcycle. Try MotoShare: 25,000+ registered users; 2,500+ motorcycles; 4 countries.

Comentarios sobre el Kiyoh