Een heel fijne dag gehad op de Yamaha 700cc, heerlijk getoerd!

Zie ook mijn beoordeling over RB Motoren de Bilt, ben o.a gereden via Overberg naar Wijk bij Duurstede en Culemborg, schitterend gezicht vanaf de motor! Opmerking over de website: Wat betekent de accepatiescore en reactietijd van een eigenaar? (t ontbreekt) and sent a request to the owner, moet zijn volgens mij and send... Huur in ... is niet helemaal alfabetisch gerangschikt. Ons aanbod in Utrecht... daar staan plaatsen bij uit andere provincies. Dirk Rijpstra Overberg

• Klantenservice N.v.t.

Top manier om eens een motor te proberen

Veel keuzes, zowel particulieren als sommige dealers zonder eigen verhuur afdeling. Veilige manier ook, goed verzekerd, heldere communicatie mogelijk, direct met de verhuurder

• Klantenservice

Heerlijk rijden op 60 en 80km wegen.

De motor stuurt en rijdt heerlijk. Vooral op 60 en 80km wegen is het echt genieten. Een prachtig motorgeluid maar niet overdreven luid. Omdat er geen windscherm op de motor zit vind ik het niet prettig om boven de 90km/h op de snelweg te rijden, en zelfs dat ben ik snel zat. Maar de motor zelf kan met gemak op hogere snelheid rijden. Hij reageert ook dan goed en voorspelbaar. Ik heb de motor een dag gehuurd om de 11 merenroute in Friesland te rijden. 100km snelweg heen, 200km route over grotendeels 60 wegen, 100km snelweg terug. De eigenaar was vriendelijk en flexibel met de tijden, zeer prettige huur ervaring.

• Website N.v.t.

Fijne website

Een paar keer via motoshare een motor gehuurd, fijne website om een motor te kiezen, iedere keer goed bevallen en prettig dat alles goed geregeld is!

Slechte klantenservice

Zodra er vragen gesteld worden via de app of via mail komt hier geen tot nauwelijks reactie op voor een passende oplossing. Je betaald voor een huur van de motor en zodra dit onverwachts niet mogelijk is ben je blijkbaar je geld kwijt….

• Klantenservice

Hoi Romano, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de communicatie die je hebt gehad met de klantenservice van MotoShare, hiervoor onze excuses. Ik zie dat er wel vanuit de klantenservice contact is gelegd en dat de zaak is besproken. Ook lees ik terug dat je met name niet tevreden bent over de annuleringsvoorwaarde van MotoShare. Gr, Team MotoShare

Super platform om een motor naar keuze te huren

Wederom een prettige ervaring gehad met huren van een DesertX bij Ducati Zaltbommel

• Klantenservice

Fijne service en fijne motor!

Ze zijn zeer vriendelijk en reageren snel. Denken met je mee en zijn bereidt om zelfs op hun vrije/feestdag te komen zodat je de motor kunt inleveren.. dat noem ik pas service! De motor was ook prima in orde, mooi schoon en heerlijk om op te rijden. Bedankt!

• Website N.v.t.

Prima en snel geregeld

Gereserveerd en snel bevestigd. Ook bij navraag snelle reactie.

Erg goede idea

Ik nodig om te proberen een model motorfiets te rijden voor om te nieuwe kopen. Ben ik echt blij

Eenvoudig

Eenmaal je account opgezet te hebben is het huren van een motor een fluitje van een cent.

• Klantenservice N.v.t.

Eerste keer huren ging probleemloos en soepel

Bij het uitzoeken van een verhuurder kwam ik uit bij een plaatselijke Yamaha / BMW dealer in Almere. Na het sluiten van de overeenkomst kwam ik tot de conclusie dat de ophaaltijd niet door mij gehaald kon worden (familie, werk etc). Even gechat, geen enkel probleem. Afrekenen achteraf was allemaal niet moeilijk. Geen gebruik hoeven maken van de verzekering met (verlaagd) eigen risico. Deze constructie is boven verwachting bevallen, en zal ik zeker nogmaals gebruiken.

• Klantenservice

Heel eenvoudig, duidelijk en snel

Superhandig online een geschikte fiets in de buurt gezocht. Ik wilde niet van een particulier huren, dat is eenvoudig uit te filteren. Reserveren, betalen, bevestigen ging allemaal makkelijk. Motorfiets was ook top, exact ala omschreven. Aantal vrije km vond ik laag (150/dag), en meerprijs per km vond ik hoog (€0,24) maar dat verschilt wellicht per aanbieder. Goede ervaring!

• Klantenservice N.v.t.

Huren zelf was goed. Klantenservice helaas niet zo

Verhuurder wilde graag dag later. Was ok wat mij betreft. Hij kon datum niet wijzigen. Dus geannuleerd. Op de site stond (toen nog) dat als verhuurder annuleert het hele bedrag incl service. Kosten teruggestort wordt. Dit bleek niet het geval. Antwoord van klant service was enigszins kortaf "dat is niet meer zo, we hebben het op de site aangepast" . Maar ondertussen ben ik die kosten kwijt terwijl het anders op de site stond. In plaats van dat motoshare reageerde "excuses, die info is helaas niet meer up to date. Hartelijk dank dat u ons daar op wijst, de service kosten krijgt u terug en wij wijzigen de tekst op de site zsm" krijg ik niks en wordt er zelfs niet meer gereageerd op opmerkingen in de chat met service balie. zonde van een verder prima ervaring

• Klantenservice

Stay away from this company! Scammers

I rented a bike in July '22 for 2 days. I did a few extra kilometres and paid for it promptly(17.80). Motoshare kept asking for money even after providing evidence of payment. Then 6 months later (Jan '23) I got a bill for 1000 Euro for alleged damages to the bike! No damage was ever sustained and I have a written statement from the bike owner that no damage was sustained or claimed by him. Again I contacted Motoshare to fix their mistake but again I was ignored. 9 Months later (Apr '23), 1000 Euro was taken out of our nominated account for alleged damages. After repeatedly asking Motoshare to look into this and fix it I have again been totally ignored. I feel I have given them the benefit of the doubt in case a silly mistake had been made but now it is time to fight back! We have reported this attempt at fraud to the bank, the insurance company and will now continue warning people via social media. It is sad that this occurs in our otherwise so awesome motorcycle fraternity. Do not engage with Motoshare people!

• Klantenservice

Hi Rob, I looks live we've made a mistake. We've send an email to you with more details. Kr, Team MotoShare

Oplichters

Factuur gekregen voor extra bereden kilometers wat niet klopt. Op het moment dat ik om bewijs vraag zoals een inname uitgifte formulier krijg ik die niet en krijg ik te horen dat het gewoon betaald moet worden met als tekst: einde discussie! Heb een klacht zojuist ingediend bij de geschillencommissie. Motoshare hoort een inname en uitgifte formulier in haar bezit te hebben en te controleren of er extra gereden kilometer zijn ipv direct te dreigen met incasso. Laat mij die inname en uitgifte formulier zien dan??? Hebben jullie niet dus waar hebben we het nog over.

• Klantenservice

Beste Wissam, Zoals onderling reeds gecommuniceerd aan jou betreft de factuur de extra gereden kilometers tijdens jouw huurperiode. Daarnaast teken je vooraf en achteraf samen de huurdocumenten met de verhuurder, dit is ook jouw verantwoordelijkheid. MotoShare is niet aanwezig bij de check-in/check-out, juist daarom vragen we aan zowel de huurder als verhuurder om vooraf en achter de kilometerstand door te nemen. We gaan er dus vanuit dat je de factuur gewoon betaald om een incassoproces te voorkomen. Gr, Team MotoShare

Ik had een Kawasaki Versys 650 gehuurd bij de dealer Motor Venray. Alles was super geregeld en ik heb daarna dit model bij ze gekocht. Het proces bij Motoshare was heel eenvoudig, al zou ik graag wat extra betalen voor het verder verlagen van het eigen risico. Ik had gelukkig geen schade gereden.

Uiteindelijk super opgelost!

Na een tijdje gelukkig toch contact gehad. Vriendelijke mensen die helemaal begrepen dat ik hier echt niet blij mee was. Het werd gelijk opgelost voor me! Toch nog super gedaan van ze.

• Klantenservice

Goede service, flexibel en zeer fijne motor

Voor een week een Hypermotard gehuurd en dit is heel erg goed bevallen. Zeker aan te raden

• Klantenservice

Nooit mijn geld teruggekregen na annulering, terwijl ik hier wel recht op had

Ik heb per ongeluk de verkeerde motorfiets gereserveerd. Direct veranderd en op de juiste namen twee motorfietsen gereserveerd. Ondanks beloften nooit mijn geld teruggekregen. Ik ga nooit meer met deze organisatie in zee. Ik heb het gevoel dat ik opgelicht ben.

Handig maar duur

Ik vind de service echt top, de motoren geweldig en de eigenaren heel vriendelijk en behulpzaam. Het concept werkt echt goed voor mij. Geen motor hebben maar elke keer een andere huren. Alleen de prijs is wel echt fors. Mijn laatste weekend kostte 220 (dagprijs vd motor was 2500, bijna 10%!) terwijl de eigenaar maar 75 euro daarvan kreeg… en dan ook de gigantische extra kosten voor de extra KMS die je maakt boven de 150 km pd. Dit in combinatie met de dure brandstof prijzen op dit moment maakt het voor zowel de huurder als de verhuurder niet heel interessant helaas. Waarschijnlijk zijn de specifieke verzekeringen heel prijzig, maar jullie moeten echt uitkijken dat je een heel mooi concept niet kapot maakt met te hoge prijzen.

de laatste keer

1 - Bij annuleren werkt motoshare met een voucher die een jaar geldig is. Onder geen enkele voorwaarde krijg je het betaalde geld terug. 2- Aangezien je onine een produkt koopt valt dit onder het consumentenrecht en heb je recht op volledige teruggave van het betaalde en dit zonder opgaaf van reden. 3 - Omdat ik om medische reden niet meer kan motorrijden heb ik mijn voucher maar kado gedaan.

• Aanbod en prijs N.v.t.
  • Klantenservice

Makkelijk huren via MotorShare, maar sla JTX racing over.

Ik heb voor een 5-daagse TET trip een KTM 890 Adventure R gehuurd bij JTX racing in Cuijck. Het boeken gaat erg makkelijk, geen borg hoeven betalen is ook wel fijn. De bedragen die gemoeid zijn met verlagen van het eigen risico en de Km vergoeding vindt ik echter absurt. Wij hebben in 5 dagen 1500Km gereden. 150Km per dag vrij betekende dat ik voor 750Km à €0,25 p/km bij moest betalen.. €180,- dus, en dat kwam bovenop de huur van €90 p/dag.. totaal dus €630,- voor 5 dagen. Van JTX Motoren kreeg ik, op de dag van vertrek, werd ik voor het blok gezet met een KTM met een versleten achterband (slijtundicatoren van het profiel waren zowat weg) Op mijn opmerking dat ik daar nog 5 dagen mee moest rijden volgenden Robin's smoesjes. 1) Ik heb geen nieuwe achterband liggen. 2) Ik heb geen monteur om een band te vervangen. 3) Ze hebben er gisteren nog mee gereden. 4) Het gaat toch niet regenen. 5) We gaan niet elke keer een nieuwe achterband op een huurmotor leggen Er werd geen alternatief geboden maar ik had m natuurlijk kunnen laten staan.. maarja.. er stond een groepje rijders te trappelen om te gaan.. Onderweg kwam ik er overigens ook nog achter dat de cruise control niet werkte. Bij terugkomst had Robin daar natuurlijk ook een antwoord voor klaar.. bij een korte testrit voor de deur deed hij net of er niets aan de hand was en dat ik gek was. Verhuurders hebben kennelijk geen verplichting een deugdelijke motor te leveren. Voor mij .. één keer.. nooit weer.

Fantastische ervaring!

Ik kan niets anders zeggen dan een hele goede service, vriendelijke medewerkers en top materiaal! Zowel de motor als de gehuurde kleding verkeerde in nieuwstaat. Bedankt voor de topervaring. Jullie gaan mij zeker terug zien! :)

• Klantenservice

Huren gaat goed, alleen zijn het aanbod op de website en de prijzen niet goed

Ik heb op 20-22 augustus 2022 een motor gehuurd. Tijdens het zoeken werkt de sorteerfunctie niet goed (ik had prijzen van laag naar hoog geselecteerd). De motoren waren nog steeds niet goed gesorteerd waardoor een aantal dure motoren nog steeds bovenin stond. Na het sturen van het huurverzoek kwam er opeens €10 bij de huurkosten, en kon ik het verzoek ook niet meer kostenloos annuleren. Ik hoop dat dit nu is veranderd, want ik vind dit niet kunnen.

Niet best

Het proces was prima maar de motor had manken. Daar kon de verhuurder dan weinig aan doen en heeft het netjes opgelost. Ik heb hierover een vraag gemaild aan jullie en tot op heden geen reactie op gehad. Dat vind ik erg teleurstellend.

Over Motoshare

Through our platform, motorcyclists throughout Europe can share motorcycles with each other. Rent a motorbike for a reasonable price, directly from a private owner or dealer nearby. Would you like to rent out your bike? During the rental period you are covered with our insurance partners. As owner, you determine the rental price and decide who can rent your motorcycle. Try MotoShare: 25,000+ registered users; 2,500+ motorcycles; 4 countries.