Duidelijke info vooraf, snelle afspraak en nette inbouw op lokatie. Aansluitend snelle en adequate uitleg. Als je een dashcam wilt … Carcam bellen.

Kwaliteit en services!

Super kwaliteit QUAD HD Mercedes Benz Dual Dashcam laten inbouwen, boven op het al bestaande oog van Mercedes. Zo netjes weggewerkt en makkelijk in gebruik. Hele fijne services, bedankt Rick, top!

Goede professionele service met een perfect eindproduct.

Goede beeldkwaliteit en zeer makkelijk in het gebruik.

Vakkundig gemonteerd en top service

Dashcam laten inbouwen in mijn Volvo V40 en later over laten zetten in mijn nieuwe Volvo S60. Goede service qua ombouw, komen afspraken na. Een en ander is professioneel weggewerkt en camera werkt perfect. Lijkt wel of de cam er af fabriek op hoort. Aanrader!

Werk perfect en snel uitgevoerd

Van bestelling tot uitvoering alles snel en netjes uitgevoerd. Blij met de camerakwaliteit. Ze hebben goede kennis van hun vakgebied. Zeker een aanrader!

Perfecte service

Eindelijk een bedrijf die het belofte waarmaakt! Camera’s zijn er professioneel in de auto monteert en alles werkt perfect. Ga verder zo Michael

Toppie

Netjes met goede service

Op mijn Volvo V60 een inbouwcamera plus een achter camera laten plaatsen. Werkte perfect. Er bleek 1 probleem: In het noorden van Noord Holland is de FM radio ontvangst niet het erg sterk. Doordat de antenne in de achterruit verwerkt is, gaf de achter camera zo veel storing, dat naar de radio luisteren vrijwel onmogelijk bleek. Door omstandigheden ( iets met Corona) duurde het even voordat ze bij me thuis konden langskomen om probleem te fixen. Dat hebben ze netjes opgelost. Ik ben dus zeer tevreden.

Op en top bedrijf

Heel vriendelijke mensen. Kundig en snel werkend. Hebben zichtbaar plezier in hun werk. Goede garantie. Ik had een camera die voor mij niet helemaal voldeed, en deze werd zonder morren vervangen door een iets duurder exemplaar. Kudo's.

Super, top bedrijf!

Carcam zeer zeker een Aanrader! - Professioneel bedrijf - Service aan huis! - Dashcam Iroad x9 voor en achter camera laten installeren - Beeld kwaliteit top - Eenvoudige app op mobiel - Goeie instructies - Zeer vakkundig ingebouwd Ik ben als klant zeer tevreden! :-)

Na annuleren netjes en snel terugbetaald

Nette bedrijf die hun afspraken na komt na annuleren netjes gebeld een email gehad en zelfde dag nog terugbetaald. Als ik in de toekomst toch weer een dashcam nodig heb neem ik hem zeker bij carcam.nl

Had zelf de cam laten installeren en dat ging niet goed, ze hebben mij hiermee geholpen nadat ik zelf 6 maanden had geprobeerd. Na hun hulp deed de cam het weer TOP

Prima diskrete Dashcam

Hatte lange überlegt, welche Dashcam ich verbauen soll und habe mich dann zum Glück für dieses Produkt entschieden. Sie ist sehr unauffällig und macht hervorragende Aufnahmen. Die Bedienung über die passende App ist sehr leicht. Ich kann sie nur weiterempfehlen !!!!

Vandaag de CarCam Pro D16 2CH Blackbox laten monteren. Op Hemelvaartsdag! Das service! Met twee man bijna 3 uur bezig geweest en camera's netjes en na overleg op de beste plekken gemonteerd. Na een goede uitleg op voldoende afstand i.v.m. Corona gingen ze pas weer weg. Mannen top gedaan. Zeer tevreden. Ga zo door.

Super goed Inbouw vakkundig Servies 200 %

Fantastin"s

Perfecte Dashcam en service

Dashcams zijn professioneel en met de nodige zorg ingebouwd. Prettig idee bij een nieuwe auto. Er wordt voldoende tijd genomen om uitleg te geven over het product na installatie. Camera’s geven een goed/helder beeld. Erg blij dat ik gekozen heb voor Carcam. Ik kan het product en het bedrijf zeker aanbevelen!

Gewoon perfect

Problemen inmelden. Iemand bij mij thuis geweest,Aardige kerel, en de oorzaak opgelost. In een woord perfect

Super beeld

Aanrader, en mooie scherpe beeld.

Nette service, mooie inbouw

Nette service inbouw aan huis. Mooi systeem

Gewoon Super !!!!!

Al wou ik de gewone D CAM kopen zoals de meeste, maar zo een scherm op het D BORD van de wagen is geen uitzicht. Toen ik CARCAM tegen kwam waar gewoon iedereen top tevreden van leek te zijn heb ik me een ingebouwde C CAM laten plaatsen in mijn wagen. Van hun Nederland tot home België (175 km) hier geplaatst met ruime uitleg erbij , zeer net afgewerkt dit tegen een ZEER CORRECTE prijs. Trots mogen ze zijn net als ik op mijne D CAM , TOP vakwerk!!!!

Super service in combinatie met een mooi product

De carcam is prachtig ingebouwd en op zichzelf al een fijn product. Service was ook top. Zoek je een dashcam, maar net even anders, koop het dan bij Carcam.

Meer dan geweldig

Op locatie in van bedrijf voor- en achtercamera in laten bouwen. Hele prettige ontvangst en rustige en duidelijke uitleg. Afwerking erg netjes. De beelden zijn heel erg duidelijk. Zelf is et rijden nu gewoon nog prettiger, omdat ik weet dat er "iemand meekijkt". De camera's zijn een half jaar in werking en ik had een klein vraagje. Even bellen en: "We komen wel even bij u thuis langs hoor geen probleem!" Klein gesprek thuis, uitleg en opgelost! Dit is wat we graag willen qua service.

Professioneel

Even Bellen, Duidelijke Offerte, Afspraak op tijd, Nette werkplaats, Vakkundig en snel auto demonteren delen, Mooi weggewerkt, Goede uitleg en Prima app. Rijdt zelf nu wat bewuster en prima prijs kwaliteit verhouding!!

Skoda Rapid 2018

Gewoon heel erg netjes gedaan, 1 camera had een kleine storing. Gebeld en de volgende dag al verholpen.

Profi"s met hobby achtige passie

Nadat ik een losse dashcam had gekocht, en had zitten pielen met bevestiging (paste niet achter spiegel, dus er naast) en draden, de boel weer in de verpakking gemikt en retour gestuurd. Toch maar Carcam gemailed voor auto-specifieke dashcam met installatie. Reactie op mail na 3 dagen, maar daarna via app en telefoon snel en persoonlijk contact. Precies op de afgesproken datum/tijd kwam Rene aanrijden. In alle rust (hij schatte 1,5-2 uur bezig te zijn, maar nam 3 uur de tijd) schroefde hij van alles open en verborg draden volledig uit het zicht, Camera mooi weggewerkt in OEM kapje. Samen de boel getest met snelle handige app. Camera werkt perfect. Alles schoon achtergelaten en nog gewezen op de aan-huis garantie. Excellente dienstverlening, daar wordt ik blij van.