Prima bedrijf!

Vandaag een IROAD X10 laten installeren door Carcam. Ik ben zeer tevreden. Nick heeft dit zeer netjes gedaan en neemt hiervoor de tijd. Alle bedrading is netjes weggewerkt en de voor-en achtercamera geven mooie en duidelijke beelden. Dit bedrijf is zeker een aanrader!

Top service!

Op 14 september heb ik in mijn Peugeot 308 hybride een 4G dashcam laten inbouwen door CarCam. Nick legde onder het genot van een lekkere bak koffie uit welke mogelijkheden er waren. De camera’s zaten er binnen een mum van tijd in, terwijl er ook nog tijd was voor een gezellige praatje. Het systeem werkt prima, zo kan ik overal waar ik ben live verbinding maken en de beelden bekijken. Nick, bedankt voor de goeie uitleg van het systeem en zeker voor de super afwerking. Ik ben er erg blij mee!

Gewoon DOEN!

14 augustus een iRoad X11 (voor en achter) laten installeren door Nick, in mijn Peugeot 208 GT. De afspraak werd snel gemaakt, de inbouw verliep vlot en netjes. Nick heeft na afloop alles keurig uitgelegd. Ik raad Carcam zeker aan, ook voor de niet Porsche, Audi, BMW etc. rijders :-)

Professioneel en betrouwbaar

Ik heb een OEM 4K dashcam in mijn BMW laten inbouwen. De afspraak kon op korte termijn bij mij thuis worden gemaakt. De inbouw door Nick verliep deskundig en vlot. Door het gebruik van een originele binnenspiegelkap is de dashcam vrijwel niet te zien en alle bekabeling is keurig weggewerkt. De werking werd duidelijk uitgelegd en gedemonstreerd. Kortom: een prima product en klasse service!

Ik ben erg tevreden over de service van dit bedrijf . zeer deskundig en snelle fijne service. Vriendelijke professionele behandeling en met garantie.

top! snel geregeld en ook prima service

ik wilde graag voor mijn nieuwe auto een dashcam met voor- en achter camera die zo min mogelijk zichtbaar was en waarbij zowel tijdens het rijden maar ook als de auto geparkeerd staat opnames worden gemaakt. Via internet kwam ik op de website van Carcam terecht waarna Nick mij belde om mijn wensen door te nemen. Vervolgens kon ik al vrij snel terecht om de dashcam te laten inbouwen, wat ca 1,5 uur in beslag nam, dus zo gepiept. Het is echt heel mooi gedaan, de camera voor zit verborgen in de binnenspiegel en de camera achter is nauwelijks zichtbaar. Ik kan de beelden terugkijken via een app op mijn telefoon. Ik kreeg keurig uitleg over de dashcam en de handleiding werd ook nog opgestuurd. Toen ik na een paar dagen dacht dat er iets niet klopte met mijn alarm en dat dit misschien werd veroorzaakt door de inbouw van mijn dashcam (wat achteraf niet zo was en waar Carcam dus helemaal geen schuld aan had) belde Nick mij zelfs op vrijdagavond terug om mij te helpen en dingen voor mij uit te zoeken. Ook zijn collega heeft voor mij een paar dagen later het alarm nog getest en tips over de auto gegeven die niks met de dashcam te maken hadden. Dus voor mij een dikke 10 voor deze 2 mannen, topservice!

Super tevreden

Na flink zoeken naar een dashcam op internet kwam ik terecht bij Carcam, omdat ik de dashcam het liefst wilde laten inbouwen. Gekozen voor een Quad HD Dual Dashcam Binnenspiegel (voor en achter) voor mijn BMW. De inbouw in hun hal verliep niet geheel vlekkeloos door een tolbadge op de voorruit (weinig ruimte) en een onwillige achterklep. Met eindeloos geduld en een hoop extra tijd lukte het toch om de camera's volgens hun eigen kwaliteitseisen in te bouwen. Het resultaat is een vrijwel onzichtbare dashcam voor en een supercompacte onopvallende camera achter en nergens zichtbare draden. De terugreis was in het donker en leverde al zeer behoorlijke beelden op en ik ben dan ook zeer benieuwd naar de beelden van overdag. De inbouw zelf verliep zeer relaxed en je kon alles van dichtbij bekijken onder het genot van een kop koffie. Kortom een prima ervaring en zeer aanbevelenswaardig.

Deze mensen verdienen de wereld, wat een toppers

Ik kwam bij Niels en Jasper terecht voor mijn dashcam. Deze was verkeerd geïnstalleerd door de Volkswagen dealer. En zonder enige twijfel wist Niels mij te vertellen dat de voeding verkeerd is aangesloten. Hij heeft het ter plekke voor mij geregeld en ik was daar zo tevreden mee. Dat noem ik nog eens service verlening naar de klant. Dikke 10. Ik zou elk klant dit bedrijf aanbevelen, de mensen zijn zeer behulpzaam en doen een extra stapje voor hun klanten. Ik kom ten alle tijden terug bij jullie. Super bedankt.

Top ervaring

Had een dashcam xroad 10 laten monteren. Bij uit en indoen kwam de sd card in apparaat terecht. Tja wiens schuld was dit? Had ik teveel druk gezet bij indoen terwijl het niet kon? Waarheid lag in het midden bij deze. Desondanks kreeg ik gratis een nieuwe dashcam. Helemaal top natuurlijk. Tenslotte als service deed hij hem er ook nog in en was hij direct klaar voor gebruik.

Beoordeling Top

Prima geholpen van info tot montage deze firma is een aanrader Top Monteur heeft kennis van zaken en geeft prima uitleg van het systeem.

Dit bedrijf klop!

Techniek kan soms tegen zitten. Maar dan laten de mensen van CARCAM je niet in de steek. Ook na een aantal jaren niet! De 4G camera bleek defect en werd ‘gewoon’ vervangen door een andere, nieuwere, betere camera. Dat is service waarop je kunt vertrouwen wanneer je met dit bedrijf handelen gaat. Nick, René, jullie doen het goed! Jullie verdienen daarom deze credit voluit. Veel succes met jullie zaak en als ik jullie weer eens nodig heb dan durf ik zonder bezwaar contact op te nemen.

supersnele levering en montage, bijna onzichtbare dashcam

besteld 'Skoda Quad HD Dual Dashcam Binnenspiegel' model voor mijn Skoda Superb sedan uit 2017. Na paar mailtjes om te bepalen interieur kleur en omhulsel type (kan verschillen per auto uitvoering, mijn met 'line assist' sensor op voorruit) montage is al volgende dag uitgevoerd. Camera's zijn professioneel gemonteerd, heel snel, binnen ong. 90 minuten. Ik heb ook betwijfeld om zelf te installeren, maar als je ziet hoeveel werk is dat eigenlijk kies je snel voor de montage. :) Ook camera app geïnstalleerd met hulp van medewerkers en korte uitleg gekregen. Ik ben heel tevreden met deze geïntegreerde camera, minder kans om gestolen te worden en meer professionele uitstraling. TIP: stuur meteen paar foto's in van voor/achterruit, samen met spiegel omhulsel afmetingen. (Niet nodig voor de 'standaard' daschcams denk ik...

Goede voorlichting en puik werk bij inbouw

Mijn BMW 435iX cabriolet werd op 10 mei j.l. voorzien van een speciaal voor de auto geschikte dashcam welke nzchtbaar is weggewerkt (vervanging van de bestaande achteruitkijkspiegel kap). Geen draad meer te zien door een uiterst bekwaam uitgevoerde inbouwactie door Nick. En 4 dagen later bleek de dashcam zijn waarde al te bewijzen omdat een bestuurder acteruit reed tegen mijn auto aan. Verzekeringswerk dus en de beelden zijn evenueel bruikbaar voor de verzekering.

Klant staat centraal! Top service

We hebben onlangs een nieuwe auto gekocht met een dashcam. We kregen de dashcam niet aan de praat. Onze Audi dealer wist er geen raad mee. Na een paar telefoontjes met Carcam, was het toch handiger om even langs te gaan. René heeft ons tussendoor kunnen helpen en nam alle tijd. Ze zijn altijd bereikbaar of bellen je netjes terug. Zelfs de beloofde handleidingen worden direct gemaild. De klant staat centraal en ze vinden het belangrijk dat klant tevreden is. Een top bedrijf! Onze dashcam werkt. Bedankt Nick en René

Prima advies, zeer snelle en goede service van Nick van CarCam.

Nick heeft de IROAD X10 4K Dual Dashcam op locatie naar wens geïnstalleerd. Daarna heeft hij ons een zeer goede instructie gegeven. We mochten hem ook altijd bellen als er iets aan de hand zou zijn. Na anderhalve maand heeft de vandaal (na 4 eerdere krassen) weer toegeslagen. Gelukkig hebben we nu zeer scherp beeld mét geluid van de dader. Hopen dat de politie voldoende bewijsmateriaal heeft. In ieder geval zijn wij erg opgelucht door het hebben van de beelden. Dank je Nick voor al je advies en support!

Erg tevreden!

Goede en accurate service. Nick is prima kerel, weet wat ie doet, is klantgericht en levert (snel) goed installatiewerk. Ook toelichting op gebruik van bijbehorende App was to the point. Bedankt!

prima bedrijf

Prima bedrijf. Ben er perfect geholpen. Inmiddels al enige tijd tot volle tevredenheid het systeem in gebruik. Het mooie van dit systeem is dat je vrij gemakkelijk situaties terug kunt halen en op beeld samen dit kunt terugkijken.

Vriendelijk,vakkundig en secuur.

Op 22 februari 2022 een MB Quad HD Dual Dashcam binnenspiegel ( voor en achter) in laten bouwen op de Carcam locatie. De Dashcam werd netjes afgewerkt ingebouwd en ter plaatse uitvoerig getest. Ook mijn twijfels omtrent de Parkingmode zijn weggenomen door een uitgebreide uitleg. Met een vertrouwd gevoel ga ik nu de weg op. Mooie duidelijke beelden ook met tegenlicht.

kwaliteit mét een hart voor afwerking

Nick is een topkerel van zijn woord. Maanden lang op zoek voor montage in LRVelar maar allemaal te plaatsen naast spiegel met zichtbare bedrading. Ik wou dit niet. Dan Carcam.nl gevonden. Nick heeft mijn wens compleet ingevuld. Alles piekfijn weggewerkt, niets bedrading. Hij werkt met de nodige zorg, iets wat je nog zelden ziet. Kan iedereen zijn werk en materiaal aanbevelen. Top kerel met top bedrijf, top afspraken en top afwerking met top camera.

Top service! - Top product!

Door een gevalletje van eigen schuld functioneerde de voorste camera niet meer. Het probleem is onder garantie, zonder verdere vragen, binnen de kortste keren op locatie opgelost door Nick. Nu een maand ervaring met in de Volvo XC 60 ingebouwde Quad Dual Dashcam en zeer tevreden. Het valt nauwelijks op dat de auto van camera’s voorzien is. De beelden zijn haarscherp en als de auto geparkeerd staat en er een beweging wordt waargenomen schakelt de opname functie in. Kortom een aanrader!

Betrouwbaar en gepassioneerd

Een Iroad x9 dashcam aangeschaft (helaas geen OEM leverbaar voor mijn Mazda CX-5). Dit is in goed overleg gegaan en uiteindelijk ben ik blij met dit alternatief. Goede kwaliteit dashcam die door Nick vakkundig is geplaatst en mooi om te zien de passie die hij daarbij uitstraalt. De gehele communicatie in het hele proces verliep van begin tot eind goed, was prettig en maakt een betrouwbare indruk.

Vriendelijke benadering en geroutineerde aanpak

Gisteren was ik bij de firma Carcam om twee camera's te laten inbouwen. Met mijn Volvo XC60 wilde ik zowel naar voren als naar achteren toe beeld kunnen opnemen. Ik werd vriendelijk ontvangen en nog voordat ik de eerste slok van mijn koffie kon nemen lag het rubber van het linker voorportier al gedeeltelijk uit de sponning. Ik hoopte dat het mogelijk was om te kijken hoe e.e.a. in zijn werk zou gaan en dat was blijkbaar helemaal geen probleem. Ik heb het hele proces van dichtbij kunnen volgen. Binnen no time lag de bekabeling van voor naar achteren netjes weggewerkt achter kappen en bekleding. Met twee man tegelijk aan het werk was de klus binnen anderhalf uur geklaard. Ik was zeer tevreden hoe het er uiteindelijk uitzag. Er is niet meer zichtbaar dan een extra kapje achter de achteruitkijkspiegel en een kleine camera aan de bovenkant van het achterraam. Er volgde een duidelijke uitleg hoe e.e.a. te gebruiken wat betreft de app e.d. De uitgebreide gebruiksaanwijzing kreek ik in een link toegestuurd. Thuisgekomen heb ik het geheugenkaartje even in de laptop gestopt om de beelden goed te kunnen bekijken en ik was blij verrast. Scherpe beelden en goed leesbare kentekenplaten. Al met al ben ik zeer tevreden en bedank ik nogmaals graag Nick en collega!

Zeer positieve ervaring met Carcam.

Carcam heb ik ervaren als zeer professionele bedrijf met vriendelijke en vakkundige medewerkers. Mijn Mercedes GLB is nu completer geworden met fijne camera’s die ook niet zichtbaar zijn van buiten. Ik vindt het een geweldige service dat zij camera plaatsen in je auto voor je eigen huis. Ga zelf niet prutsen met de plaatsen van je camera in de auto maar schakel een professionele bedrijf in. Ben zeer tevreden en hoop dat anderen deze ervaring ook hebben.

Na een camera uitgezocht te hebben voor mijn auto bleek de gekozen camera niet voor de auto geschikt. Echter door uitstekend advies van nick gekozen voor een andere. Het inbouwen van de camera, door nick, is precies gebeurt. Alles is uitstekend weggewerkt. Nadat de camera was ingebouwd nog een prima uitleg hoe alles werkt. Zeer tevreden.

Een bedrijf met kennis van haar product.

Als rijschool werk ik enige tijd met de camera’s van Carcam. Nick geeft een duidelijk advies over welke camera’s ik het beste kan gebruiken. Een groot voordeel van het systeem is dat ik meteen de beelden kan terug spoelen en analyseren. Ook is het simpel om beelden aan leerlingen mee te geven door in 1 minuut een opgeslagen app te maken, zo kan het thuis front ook mee kijken Heb je vragen dan kan me makkelijk contacten en meteen is er een oplossing dit maakt Carcam sterk en een mooi bedrijf. Tot snel bij de overbouw in een nieuwe auto! François van klaveren