Professioneel

Even Bellen, Duidelijke Offerte, Afspraak op tijd, Nette werkplaats, Vakkundig en snel auto demonteren delen, Mooi weggewerkt, Goede uitleg en Prima app. Rijdt zelf nu wat bewuster en prima prijs kwaliteit verhouding!!

Skoda Rapid 2018

Gewoon heel erg netjes gedaan, 1 camera had een kleine storing. Gebeld en de volgende dag al verholpen.

Profi"s met hobby achtige passie

Nadat ik een losse dashcam had gekocht, en had zitten pielen met bevestiging (paste niet achter spiegel, dus er naast) en draden, de boel weer in de verpakking gemikt en retour gestuurd. Toch maar Carcam gemailed voor auto-specifieke dashcam met installatie. Reactie op mail na 3 dagen, maar daarna via app en telefoon snel en persoonlijk contact. Precies op de afgesproken datum/tijd kwam Rene aanrijden. In alle rust (hij schatte 1,5-2 uur bezig te zijn, maar nam 3 uur de tijd) schroefde hij van alles open en verborg draden volledig uit het zicht, Camera mooi weggewerkt in OEM kapje. Samen de boel getest met snelle handige app. Camera werkt perfect. Alles schoon achtergelaten en nog gewezen op de aan-huis garantie. Excellente dienstverlening, daar wordt ik blij van.

Super accuraat en mooi product

Had snel een camera nodig en ze reageerden zo accuraat, voortreffelijk. Mooi bijna onzichtbaar ingebouwd. Je moet het weten om te zien, dit zowel voor als achter. Nog hartelijk bedankt.

Deskundige inbouw carcam

Voor een kleine meerprijs (incl brandstof) carcam voor mijn eigen voordeur in laten bouwen. Service aan huis! Bedrading netjes weggewerkt en geheel mooi afgewerkt. Geen werksporen in het interieur aanwezig, auto is met respect behandeld! De inbouw duurde iets meer dan 2 uur, voor een voorcam, een achtercam en een blackboxmontage. Wel snel maar geen haastklusje, respect daarvoor. Na inbouw de tijd genomen om uitleg te geven over de carcam en vragen worden netjes beantwoord. Ik ben als klant tevreden over de dienstverlening :-)

Mooi product en prima service

Ik kocht de Lexus Dashcam met voor- en achtercamera. Werd door Carcam bij mijn Lexus dealer voor inbouw afgeleverd. Camera's werken uitstekend en geven een helder beeld dat eenvoudig via app op de mobiele telefoon is terug te kijken en ook kan worden gedownload.

Zeer tevreden. Alles mooi en bijna onzichtbaar ingebouwd

Vooraf netjes gebeld en foto’s van de spiegel gestuurd, zodat.de montage goed zou verlopen . Ruim op de afgesproken tijd op locatie. Keurig ingebouwd en nog prima instructies en advies. Dik tevreden!

Pluspunten

Camera netjes ingebouwd, afspraak snel ingepland.

Pluspunten

Heel snel en goedkoop werkt prima

Pluspunten

Netjes ingebouwd. Denkt mee en past waar mogelijk zijn planning aan om de klant te bedienen.

XIPIO BV

Pluspunten

Laagdrempelige benadering. Serieus bezig om klanten tevreden te stellen met hun produkten. Na het melden van een probleem is Nick bij mij thuis geweest en heeft het opgelost. Goede service, ook NA aanschaf.

Als die aandacht voor de klanten zo blijft, ook als het bedrijf groeit, dan komt het helemaal goed. De website moet perfect worden. Dat is de ETALAGE. Blijf die verbeteren.

Pluspunten

Prachtige duo inbouwdashcam werkt prima ,maar ondanks de opgestuurde foto’s toch niet perfect passend reeds heb een e-mail gestuurt ,en antwoord gekregen maar die was helaas op mijn smartphone terecht gekomen en niet op mijn laptop of iPad en heb deze daardoor dan ook pijtig genoeg gemist. Heb dit nu zelf kunnen verhelpen met opzoekingen te doen en het bovenste plastic kapje van een Skoda superb te plaatsen in een Skoda kodiaq mits een kleine aanpassing want het was dan weer een andere bevestiging. Carcam.nl heeft nu terug contact opgenomen en heeft de kosten vergoed van mijn plastic kapje en vond het een goede oplossing en heeft me ook nog een mooie gift gedaan om het spijtige verloop van omstandigheden . Ben dus een heel tevreden klant nu.

Geen ,want want alles is in orde en werk prima

Pluspunten

Mooie en overzichtelijke site. Via de mail goed advies gekregen. Voor de installatie naar Alphen aan de Rijn gereden en werden daar super vriendelijk ontvangen. Installatie was snel en professioneel en reden binnen twee uurtjes alweer richting huis. Ben erg onder de indruk van de kwaliteit van de videobeelden en zijn super gemakkelijk via de app te downloaden naar mijn telefoon. Heb al een paar bijzondere situatie mogen vastleggen met het dubbele camera systeem. Echt een aanrader en het zeker waard!

Geen - Ga zo door!

Pluspunten

Perfect gemonteerd

Keurig afspraak nagekomen

Pluspunten

Zeer klantvriendelijke en supersnelle oplossingsgerichte service!!

Pluspunten

Vrijdag 6 maart jl. Carcam pro 16 2ch incl blackbox laten installeren. Alles zeer mooi weggewerkt in mijn Kia, helemaal top. Camera’s geven uitstekend beeld. Blackbox is klein en ook mooi uit het zicht geplaatst. Parkmode werkt uitstekend. Al met al top product door René en Nick zeer professioneel ingebouwd. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

Wat een gave schermen leveren jullie. Helemaal top. Onze klanten hebben geen kind meer, aan hun kinderen achterin. Maar ook zo veel optie’s die erop zitten. Je kan er alles mee. Ik beveel het al onze klanten aan.

Geen , ga zo door.

Pluspunten

Donderdag geïnformeerd naar een passende duo dashcam voor mijn BMW en de dag daarop, vrijdag, super netjes ingebouwd door vakmensen, zelfs de auto gestofzuigd opgeleverd :-).

Geen!

Pluspunten

November 2018 carcam gekocht voor onze Volvo XC90 R-design. Laten installeren door onze Volvodealer om geen discussie over garanties etc. te krijgen. Na enige tijd problemen met verbinding Carcam met app. Na contact met Nick Bollebakker probleem door vervanging van de camera perfect en zonder discussies opgelost. Hulde voor dit bedrijf. En tevens al meteen een mede-automobilist bij discussie over schuldvraag kunnen helpen. Ook belangrijk voor ons: camera is nauwelijks te zien door montage onder de binnenspiegel. En geen draden in het zicht.

Pluspunten

Audi Quad HD Dual Dashcam Binnenspiegel (voor en achter) laten inbouwen. Een paar maanden daarvoor had ik door de prutsers van https://www.inbouwnavigatie.com/ een achteruitrijd camera en een Radio navigatie systeem laten monteren. Bij de installatie van de dashcam constateerde Carcam dat bij de vorige installatie door inbouwnavigitie.com rubbers waren losgetrokken en niet terug geplaatst zijn met mogelijke lekkage in het hemel dak tot gevolg. Tevens waren de montage panelen schots en scheef terug geplaatst en ontbraken er enkele schroeven waarmee de panelen vast gezet moeten worden. Carcam heeft dit voor mij kosteloos gerepareerd en tevens de bekabeling die door inbouwnavigatie.com met isolatietape aan elkaar geknoopt was door gesoldeerd en beschermd met een krimpkous zoals het hoort. Wat een TOP SERVICE!

Geen.

Pluspunten

Blij dat ik voor inbouw koos voor mijn dual dashcam. Want dat Is toch vakwerk. Achteraf moest de aansluiting zelfs herzien worden omdat de SD kaart niet overschreven werd. Maar service is prima, ze gaan net zolang door tot het perfect werkt.

Pluspunten

Ondanks kleine tegenvaller was carcam 100% commited om tot een oplossing te komen naar volledige tevredenheid van mij als klant Top service

geen

Pluspunten

Top bedrijf! Duidelijke website en communicatie erg goed en vriendelijk. Uiteindelijk gekozen om een camera in te laten bouwen door hun en ze waren in 2 uur klaar.

Pluspunten

Geweldige service!

Pluspunten

Fijn bedrijf om mee samen te werken!