Uitstekende persoonlijke service met kwalitatieve producten

Zonet werd de Quad HD Dual Dashcam Binnenspiegel (voor en achter) zeer professioneel geïnstalleerd door Nick. Eerder had hij ons al zeer geholpen met het maken van de keuze en na de installatie heeft hij ook goed geholpen met app op de telefoon. Ook heeft hij ruimschoots de tijd genomen om ons uit te leggen hoe alles werkt. Wij zijn heel tevreden over de service. Bedankt, Nick.

Veiliger onderweg

Via via in contact gekomen met Carcam. Ze wilde in mijn auto iets nieuws proberen. Al 1,5 jaar rij ik met geweldige camera’s in mijn auto, maar nog belangrijker, nu nog is hun service uitmuntend. Kwam van de week bij ze langs, ze waren zelf ergens ontevreden mee en hebben het direct aangepast. Overtreffen je verwachtingen! Echte aanrader! Super kwaliteit camera’s en dito service

Prima inbouw service

Het kost een paar centen, maar ik heb nu goed werkende camera's voor en achter in de auto. Gewoon voor de deur thuis en met een nette afwerking, zodat er niets van de ombouw te zien is. Goed gehumeurde specialist, dus dat is ook prettig. Zolang de sleutel buiten de auto blijft, kan er weinig mis gaan. :-)

Een bedrijf wat staat voor zijn producten met veel inhoudelijke kennis

Nick en René hebben de oem Camara vakkundig in onze instructie-auto geplaatst. Deze Camara is zeer scherp waardoor wij deze in kunnen zetten als instructie-middel tijdens onze praktijk ritten.

Netjes en vakkundig ingebouwd.

Onlangs in mijn Golf 8 GTI een OEM daschcam laten installeren door Carcam. Netjes en vakkundig ingebouwd, niks van te zien! Tevens ook duidelijke uitleg over het gebruik van de app.

Goed product met nog betere dienstverlening

Nick is een goude gozer ! Zijn product is goed luistert goed wat je wilt en past daar de keuze van het product op aan. Geen poes pas gewoon in een keer goed geregeld. 2 jaar garantie op de inbouw maar als ik hem over 2,5 jaar bel doet hij niet moeilijk.

Zeer knappe montage en fijne samenwerking

We hebben met Nick een fijne samenwerking gehad waardoor we voor onze gezamenlijke eindklant een mooi resultaat hebben neergezet.

Top product

Hoge kwaliteit dashcam en makkelijk te bedienen..

mooie afwerking en vriendelijk

Mercedes Benz Quad HD Dashcam Binnenspiegel laten inbouwen voor en achter in een MB GLC. De installatie aan huis duurde ongeveer 2 uurtjes. Propere afwerking. Kwaliteit van beeld is goed.

Duidelijke info vooraf, snelle afspraak en nette inbouw op lokatie. Aansluitend snelle en adequate uitleg. Als je een dashcam wilt … Carcam bellen.

Kwaliteit en services!

Super kwaliteit QUAD HD Mercedes Benz Dual Dashcam laten inbouwen, boven op het al bestaande oog van Mercedes. Zo netjes weggewerkt en makkelijk in gebruik. Hele fijne services, bedankt Rick, top!

Goede professionele service met een perfect eindproduct.

Goede beeldkwaliteit en zeer makkelijk in het gebruik.

Vakkundig gemonteerd en top service

Dashcam laten inbouwen in mijn Volvo V40 en later over laten zetten in mijn nieuwe Volvo S60. Goede service qua ombouw, komen afspraken na. Een en ander is professioneel weggewerkt en camera werkt perfect. Lijkt wel of de cam er af fabriek op hoort. Aanrader!

Werk perfect en snel uitgevoerd

Van bestelling tot uitvoering alles snel en netjes uitgevoerd. Blij met de camerakwaliteit. Ze hebben goede kennis van hun vakgebied. Zeker een aanrader!

Perfecte service

Eindelijk een bedrijf die het belofte waarmaakt! Camera’s zijn er professioneel in de auto monteert en alles werkt perfect. Ga verder zo Michael

Toppie

Netjes met goede service

Op mijn Volvo V60 een inbouwcamera plus een achter camera laten plaatsen. Werkte perfect. Er bleek 1 probleem: In het noorden van Noord Holland is de FM radio ontvangst niet het erg sterk. Doordat de antenne in de achterruit verwerkt is, gaf de achter camera zo veel storing, dat naar de radio luisteren vrijwel onmogelijk bleek. Door omstandigheden ( iets met Corona) duurde het even voordat ze bij me thuis konden langskomen om probleem te fixen. Dat hebben ze netjes opgelost. Ik ben dus zeer tevreden.

Op en top bedrijf

Heel vriendelijke mensen. Kundig en snel werkend. Hebben zichtbaar plezier in hun werk. Goede garantie. Ik had een camera die voor mij niet helemaal voldeed, en deze werd zonder morren vervangen door een iets duurder exemplaar. Kudo's.

Super, top bedrijf!

Carcam zeer zeker een Aanrader! - Professioneel bedrijf - Service aan huis! - Dashcam Iroad x9 voor en achter camera laten installeren - Beeld kwaliteit top - Eenvoudige app op mobiel - Goeie instructies - Zeer vakkundig ingebouwd Ik ben als klant zeer tevreden! :-)

Na annuleren netjes en snel terugbetaald

Nette bedrijf die hun afspraken na komt na annuleren netjes gebeld een email gehad en zelfde dag nog terugbetaald. Als ik in de toekomst toch weer een dashcam nodig heb neem ik hem zeker bij carcam.nl

Had zelf de cam laten installeren en dat ging niet goed, ze hebben mij hiermee geholpen nadat ik zelf 6 maanden had geprobeerd. Na hun hulp deed de cam het weer TOP

Prima diskrete Dashcam

Hatte lange überlegt, welche Dashcam ich verbauen soll und habe mich dann zum Glück für dieses Produkt entschieden. Sie ist sehr unauffällig und macht hervorragende Aufnahmen. Die Bedienung über die passende App ist sehr leicht. Ich kann sie nur weiterempfehlen !!!!

Vandaag de CarCam Pro D16 2CH Blackbox laten monteren. Op Hemelvaartsdag! Das service! Met twee man bijna 3 uur bezig geweest en camera's netjes en na overleg op de beste plekken gemonteerd. Na een goede uitleg op voldoende afstand i.v.m. Corona gingen ze pas weer weg. Mannen top gedaan. Zeer tevreden. Ga zo door.

Super goed Inbouw vakkundig Servies 200 %

Fantastin"s

Perfecte Dashcam en service

Dashcams zijn professioneel en met de nodige zorg ingebouwd. Prettig idee bij een nieuwe auto. Er wordt voldoende tijd genomen om uitleg te geven over het product na installatie. Camera’s geven een goed/helder beeld. Erg blij dat ik gekozen heb voor Carcam. Ik kan het product en het bedrijf zeker aanbevelen!