Pluspunten

Audi Quad HD Dual Dashcam Binnenspiegel (voor en achter) laten inbouwen. Een paar maanden daarvoor had ik door de prutsers van https://www.inbouwnavigatie.com/ een achteruitrijd camera en een Radio navigatie systeem laten monteren. Bij de installatie van de dashcam constateerde Carcam dat bij de vorige installatie door inbouwnavigitie.com rubbers waren losgetrokken en niet terug geplaatst zijn met mogelijke lekkage in het hemel dak tot gevolg. Tevens waren de montage panelen schots en scheef terug geplaatst en ontbraken er enkele schroeven waarmee de panelen vast gezet moeten worden. Carcam heeft dit voor mij kosteloos gerepareerd en tevens de bekabeling die door inbouwnavigatie.com met isolatietape aan elkaar geknoopt was door gesoldeerd en beschermd met een krimpkous zoals het hoort. Wat een TOP SERVICE!

Geen.

Pluspunten

Blij dat ik voor inbouw koos voor mijn dual dashcam. Want dat Is toch vakwerk. Achteraf moest de aansluiting zelfs herzien worden omdat de SD kaart niet overschreven werd. Maar service is prima, ze gaan net zolang door tot het perfect werkt.

Pluspunten

Ondanks kleine tegenvaller was carcam 100% commited om tot een oplossing te komen naar volledige tevredenheid van mij als klant Top service

geen

Pluspunten

Top bedrijf! Duidelijke website en communicatie erg goed en vriendelijk. Uiteindelijk gekozen om een camera in te laten bouwen door hun en ze waren in 2 uur klaar.

Pluspunten

Geweldige service!

Pluspunten

Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Pluspunten

Top bedrijf Snelle levering aan huis en mocht er wat mis zijn is het op jou locatie binnen 2 dagen opgelost

Ga ik nog bedenken . Ze doen al zo gun best

Pluspunten

Vakkundig advies, komen afspraken na, bouwen alles keurig in en weten waarmee ze bezig zijn Top!!!!

De omschrijving van de item’s op de web page zou iets nauwkeuriger kunnen zijn

Pluspunten

Zeer klant vriendelijk, top service en mooie producten

De koffie was wat slap maar voor de rest was alles goed

Pluspunten

Vriendelijk personeel, goede adviezen en uitstekende service in goed geprijsde producten als dashcams, iPad houders en voertuigsystemen. Uitstekend telefonisch bereikbaar, inbouw op locatie en ze denken altijd goed mee in de keuze voor de beste oplossing. Geen lange wachttijden.

Pluspunten

5 sterren. Er wordt heel snel gereageerd op een whats app. En je krijgt snel antwoord op je vragen

Zou het zo snel niet weten.

Pluspunten

Super bedrijf. Netjes. Dashcam in gebouwd. In me wagen

Ga zo door

Pluspunten

zeer positieve, maar vooral leuke ervaringen gehad met dit bedrijf. Enkel hoogwaardige producten die vakkundig worden ingebouwd en mijn goedkeuring hebben, ondanks ik erg perfectionistisch ben. Al in diverse auto's de handige "snufjes" laten inbouwen en geen moment spijt van gehad... de meest recente inbouw was een dashcam voor- en achterin de auto die notabene het kenteken heeft gefilmd van de inbrekers, 2 maanden terug, bij de overburen!

Geen.

Pluspunten

Ze lossen problemen op, ook als ze daarvoor meerdere keren moeten terugkomen.

Het zou nog weer beter zijn als de werkzaamheden in een keer goed zouden zijn.

Pluspunten

Vakkundig en goede producten

Pluspunten

Top bedrijf ! Bedachten een super oplossing voor mijn tesla model x! Heel blij mee!

Pluspunten

Prachtig en degelijk product. Werkt super en heel eenvoudig. Alles mooi weggewerkt, echte kenners op dit vakgebied!

Pluspunten

Communicatie verloopt erg prettig en snel. De carcam is zeer vakkundig ingebouwd. Ik beveel deze organisatie zeker aan!

Pluspunten

Goede services en uitleg en montage van producten. Sluiten goed aan op wensen van klanten

Pluspunten

Geweldig bedrijf, vlotte service en een goede vakkennis en meedenken in oplossingen. Al jaren een hele fijne relatie

Geen

Pluspunten

Wat een top bedrijf, alles keurig gemonteerd volgens afspraak in onze Mercedes . Meneer Bollenbakker heeft dit voor ons geregeld camera en telefoon inbouw. Keurig gedaan.

Pluspunten

Supermooie HD beelden Zowel camera als ‘hard disk’ netjes weggewerkt. Achter de achteruitkijk spiegel en uit het gezichtsveld. Snelle levering en montage!

Goed werk blijven leveren.

Pluspunten

Top bedrijf wat word geleid door vakmensen die hun vak verstaan. Goede kwaliteit en prijs verhouding! Gied bereikbaar en altijd op zoek naar oplossingen. Gaat niet , bestaat niet

Ga zo door

Pluspunten

Werken heel erg netjes. Hoge kwaliteit!

Hoorn 312 2404HL Alphen aan den rijn