Goede communicatie, netjes afgeleverd. helaas was het niet wat ik wilde, er zat alleen geen retour brief bij.

Goede service, perfecte kwaliteit

Servies stevig verpakt en snel geleverd. Perfecte kwaliteit producten. Telefonisch contact gehad om enkele vragen te stellen. Verkoopster wist precies wat ik bedoelde en bezit veel kennis. Zeer tevreden!

Vlotte en goede service. Goed verpakt.

Snel en verantwoord verpakt

De doos met Wedgwood servies was goed ingepakt met krantensnippers ipv bubbel-plastic, wat veel beter is voor het milieu. De doos van Wedgwood zelf (niet de doos eromheen) was echter gekrast, alsof het al lang in een warenhuis gelegen heeft en meerdere keren verplaatst is.

Voorraadweergave klopt niet

Na bestelling blijkt een gedeelte van de bestelde goederen niet leverbaar, terwijl deze wel als voorradig bij Bol.com stonden vermeld

goed geregeld

,alles keurig geregeld ,en netjes behandeld perfect

Snelle levering, keurig verpakt. Beun er zeer content mee.

Snelle levering, keurig verpakt. Ik ben er zeer content mee.

Wat via de site en bij uw service denk beloofd wordt niet waargemaakt.

Op uw site wordt beschreven op voorraad leverbaar. Wacht nu al veertien dagen op levering. Bericht over nalevering gehad terwijl er niet eens sprake is van nalevering omdat ik niets ontvangen heb. zou zeggen maak waar wat je beloofd ,

Super en de dag erna in huis

We waren verrast over de snelle levering

Fantastic

Friendly service,wonderful product

Prima klantvriendelijke en zeer snelle service

Snelle levering, vlotte en vriendelijke communicatie

Keurig verpakt !!

goed, artikel snel geleverd

Prima ervaring

Scherpe prijzen. Snelle verzending. Goed verpakt.

Prima bedrijf

In één woord GOED

Gewoon top

Snelle levering mooi product

Mooi servies. Goede voorraad

Ik dacht zwarte place mats besteld te hebben. Op rekening stond donker grijs. Donker grijze op site leken antraciet, dus prima. Na ontvangst echter tóch te licht. Even bellen. Op pakbon schrijven. Retoursturen, naar Post.NL punt brengen en de nieuwe heb ik zojuist opgehaald. Blij mee. Jammer van de retourkosten, zelf foutieve kleur besteld, maar de donker grijzen lijken op de site donkerder en dat heeft mij op het verkeerde been gezet. Nu wél super lij met de zwarte! Dank je wel!

Zeer makkelijk te bestellen.

Efficient!

Het bestellen van een cadeau was vrij eenvoudig te doen. We horen nog of zij alles in goede orde ontvangen. Prettig dat men niet zelf hoeft te sjouwen met zware borden.

Altijd top!

Goede kwaliteit en snelle service!

Goede service en goede prijs

Vlotte afhandeling en levering. Ruime keuze op de webshop aan een scherpe prijs.

Alles snel een correct geleverd! Ik kom zeker nog eens langs :)

Anna Servies levers snel, goede veilige verpakking en goede prijs