Snelle levering en snelle respons op mail.

Fijn dat ik het cadeau zo snel ik huis had.

AnnaServies weet wat een online koper verwacht

AnnServies heeft een heldere bestelauto met ook nog een goede prijzen. Bestellen is eenvoudig en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. De levering ging bijna helemaal goed. Er waren 2 kommetjes defect. Dit kan natuurlijk altijd bij een verzending. 1 berichtje. De dag later 2 nieuwe kommetjes ontvangen. Dit is wat ik verwacht van een online shop. Perfect

Snelle correcte levering

Veel artikelen te verkrijgen. Nette prijzen. Lage verzendkosten. Snelle levering. Zeer zorgvuldig ingepakt.

Een aanrader

Excellent suivi de la commande très bien emballée

Articles conformes à la description , envoi et suivi impeccables

Nette service

Overzichtelijke webshop en keurige levering. Zorgvuldig ingepakt.

Bestelde artikelen met zorg verpakt geen beschadiging mooi product

Top bedrijf

Snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Zeker een aanrader!

Snelle en correcte levering

BEST SERVICE EVER

QUICK SENDING. VERY GOOD COMMUNICATION AND VERY HELPFUL CUSTOMER SERVICE. I WILL REORDER AGAIN. THANKS A LOT BELINDA

Uitstekende kwaliteit

Check de voorraad! 24 glazen besteld, krijg er maar 16 en de rest over drie maanden.

snelle en keurige verzorging in mooi pakpapier, veilig verstuurd

We zochten een porseleinen cadeau voor onze zoon die 20 jaar getrouwd is, een peper en zout stel met bloemen, heel fijntjes paste hier precies bij.

Uitmuntend

De pasta borden die ik had besteld voldeden volledig aan de hoog gespannen verwachting En de levering was super snel wat ik mijn geval erg fijn was omdat ik de borden cadeau wilde geven en voor een bepaalde datum in huis wilde hebben

Topkwaliteit en snelle levering.

Voor ons Wedgewood servies hadden we na jaren gebruik, enige aanvulling nodig. Het bedrijf kon uit voorraad snel leveren. De bestelling was opvallend zorgvuldig ingepakt. Alles was dus onbeschadigd aangekomen. Dit bedrijf levert vakwerk.

Goed.

Snelle levering en uitstekend verpakt.

Snel duidelijk en correct

De bestelling kwam snel, alles netjes verpakt en bij een vraagstelling kreeg ik direct antwoord

Super goede service

Alles keurig geregeld. Er zat een verkeerd mes bij en dat werd netjes opgelost.

Dit was mijn tweede bestelling bij Anna Servies. De levering was snel en alles was stevig verpakt.

Besteld en korte levertijd.

Fijne website met uitstekende service

Wat een prettige ervaring

Vriendelijke communicatie en service staan hier op een zeer hoog niveau, kunnen veel bedrijven nog wat van leren. Keurig geprijsde artikelen en snelle levering …. absoluut een aanrader.

Kwaliteit spullen

Deze winkel is 100% betrouwbare en problemen zo op gelost

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

Mooie producten

Altijd een prettige service