Snel en prima verzorgd.

De bestelling wordt heel snel en netjes geleverd.

Snel, duidelijk en correct!

Zie hierboven, niets aan toe te voegen.

Mooi product

Goede website, snelle levering en goed verpakt.

alles wat perfect geregeld, ingepakt en bezorgd

geen aanvullende info

Ik ben ontzettend blij met mij nieuwe servies! Klantenservice en contact met bedrijf verliep heel soepel. Levering was op tijd (zelfs met die drukte). Dus zeker een aanrader!

De levering was heel goed op tijd

Goed kunnen kiezen in de webshop en op tijd geleverd

Schitterende service

Het bestelde item was toch niet meer voorradig, AnnaServies heeft heel snel contact opgenomen en mee uitgekeken voor een alternatief.

Mooi servies

Supermooi servies, op tijd bezorgd!

Goede en snelle service

Ik had iets besteld voor mijn schoonzus maar dat bleek ze al te hebben ik kon het zonder probleem annuleren het stond zelfs al klaar om te verzenden .

Produkt besteld en betaald maar was niet op voorraad.

Wel een goede correcte afhandeling en het bedrag is snel teruggeboekt.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik was op zoek naar een Damast tafelkleed. Mooi assortiment en snel geleverd. Helemaal tevreden mee.

Snelle levering en goede service

Tijdens de kerstdrukte heb ik een aantal spullen besteld. De volgende dag werd ik keurig gebeld dat mijn order goed ontvangen was, maar dat niet alles meer voorradig was. Er werd een alternatief aangeboden of ik kon annuleren als ik dit liever wilde. De dag daarna is mijn bestelling al geleverd. Fijne ervaring met dit bedrijf!

Super snelle levering,alleen het verkeerde

Ik ben zelf met de andere klant gaan bellen en omdat ik in de buurt was hebben we het toen omgeruild..geen probleem

Hele fijne en snelle service!

Super fijne en snelle bezorging!

Prima geleverd volgens afspraak

Mijn order was niet compleet geleverd maar manco's werden keurig nageleverd.

Voor aanschaf goed advies gegeven. Snelle levertijd en het bestel was goes ingepakt.

Voor aanschaf heeft AnnaServies goed advies gegeven. Snelle levertijd en het bestel was goed ingepakt.

Prima verpakt, snelle levering.

Goede ervaring.

Alles correct afgehandeld. Aan te bevelen

Alkes correct afgehandeld en snel

Toch zat er een min-kantje aan de ervaring. Maar dat kom je bij meer webwinkels tegen: klant op de hoogte houden van het verloop wanneer een product onverhoopt later geleverd wordt.

Super nette service

6 diepe borden besteld waarvan er van een hoekje af was. Direct een nieuw bord gekregen.

Snel, correct en netjes geprijsd

Zie boven

servieswerk snel geleverd, uitstekend verpakt en breukvrij ontvangen.

zie boven in één zin.

Snelle service?

Ik wacht nog op een nalevering omdat de borden gebroken aankwamen. Dus afhankelijk daarvan kan ik eigenlijk pas invullen