uitstekende webshop.

Duidelijke website met goede foto's. Grote collectie servies. Snelle verzending en bestelde artikelen komen overeen met geleverde artikelen.

Snelle levering. Mooi op tijd

Snel geleverd. Mooi op tijd

Prachtig kinderbestek snel geleverd

Wij bestelden het Jip en Janneke bestek voor onze kleinzoon en het werd snel geleverd, keurig verpakt.

Snelle accurate levering.

Snelle levering en kwaliteit

Mijn bestelling werd supersnel geleverd en de kwaliteit van o.a. mijn placemats was erg goed. Ik bestel hier in de toekomst zeker vaker.

Very good service and quality of products.

Good quality of products, plenty of options, good promotions, good service and safe delivery.

Jammer dat de website niet up to date was

Beetje jammer dat de website aangaf dat de bordjes op voorraad waren, vervolgens 2 weken moeten wachten tot er weer voorraad was. Verder prima, keurig verpakt.

Fijne winkel, deskundige medewerkers die echt meedenken en be.g Rip hebben als iets wijzigt. Ook zeer zorgvuldig!

Betrouwbaar, verzorgde zending!!!

Kende dit bedrijf niet maar wilde mijn servies aanvullen. Vanaf de bestelling tot en met de verzorgde levering ging alles van een leien dakje. Dank daarvoor!

beperkte keuze veel Borden aangeboden

Maar het nog aanwezige edme geen grote collectie meer Zeer beperkte keuze. Andere voor mij onbekende firma s met soms nog meer keuze. uiteindelijk nog goede aanvulling gekregen. Botervloot edme tot mijn verrassing nog gevonden. ver in het zuiden van ons land.

Fijn dat alles op voorraad was en snelle levering

Hele mooie koffie mokjes

Mooie koffie mokken, 145ml Voor een mooie prijs! Super Snel verzonden! Stevig en netjes verpakt Zeer zeker een aanrader!

Blij met mijn Roze Borden van Villeroy en Boch.Zo goed ingepakt!!en een vlugge levering.Kortom hier bestel ik meer.

Duidelijk, snel

Altijd perfecte snelle levering

Alles kwam snel en goed ingepakt. Ook fijn dat ik kan alles vinden voor het beste prijs!

Hele goede eerste ervaring met Annaservies !

Fijn telefonisch contact. Daarna online besteld en snel geleverd. Heel goed verpakt zodat alles heelhuids aan is gekomen en ook mee kon worden genomen naar de jarige. Top

Great service

Mooie service - snel levering en goed communicatie over je bestelling

Topservice

Ik kon de bestelling prima volgen. Mijn bestelling was heel goed verpakt, dus een 10 voor AnnaServies.nl

Goed gegaan)

Ik ben echt blij, bedankt voor goede service.

Fijne shop, snel bezorgd

niets negatiefs over te zeggen!

prima!

Mooie borden van een goede kwaliteit

Onze bestelling was er met 2 dagen, prima dus.

Snelle service en degelijk ingepakt!!

Mijn moeder is er ontzettend blij mee met de twee mokken!! Bedankt!

Vlotte levering.

Mooie glazen en goede aanbiedings prijs.

Heel tevreden met dexservice