Snelle levering en prima service!

Mooie borden besteld met leuke korting. Waren goed verpakt en kwamen twee dagen later al aan.

Perfectm prompt service.

It is always a very pleasant, trustworthy experience to buy from AnnaServies.

Op tijd geleverd en perfect verpakt

Dat beide pakketten perfect verpakt waren en keurig op tijd geleverd. Één pakket daar was de verpakkingsdoos van ingedrukt maar de soep kom was gewoon nog heel. Top Met vriendelijke groet, Mario van Hal

goed afgewerkt

Duidelijke website.

Snelle levering van de bestelling

Nette bezorging goed verpak,en zoals afgesproken

Bestelling kwam keurig op tijd aan en erg goed verpakt.

Mooie, overzichtelijke site

Bestelling goed verpakt en op tijd binnen gekregen.

Oorspronkelijk heb ik als servies het Wedgwood Edme. Daar ben ik in 1985 mee begonnen. Zo langzamerhad is dit uitgebreid met het conway servies om af te wisselen. Toen ik met Anna servies kennis maakte kon ik t nog verder uitbreiden met briar rose en rosalind. Ook t eerdere kerstservies kon ik met n paar items uitbreiden. Mijn servies is nu zo compleet dat ik tot aan mijn dood voorzien ben. Wat was t een verrassing dat Anna Servies bepaalde zaken nog kon leveren. Ik ben er erg blij mee.

Goed en snel!

Goed en snel!

Overzichtelijke website en snelle service

Besteld via de website en een half uur later kon ik het artikel al ophalen in de winkel

Positief. Maar veel geduld gevraagd!

Bijna Jaar gewacht op levering theepot. Regelmatig constructief contact. Eindelijk recent product geleverd en ik dus ontvangen.

Prima kwaliteit ,snel en zorgvuldige verzending

Helemaal prima

Top service, net een stapje verder!

Prima snelle service en hele prettige communicatie. Ik had per ongeluk een verkeerd huisnummer ingevuld en kreeg netjes bericht waar m'n pakket was afgeleverd. Heel erg fijn!

Snelle levering en uitstekend verpakt.

Maandag besteld en de volgende dag in huis. Het eierdopje was uitstekend verpakt. Volgende bestelling plaats is zeker weer daar.

Geweldig servies en snelle levering

Bij Annaservies.nl hadden ze al het servies van Pip Studio blushing birds dat ik wilde hebben. Ik kon het per stuk kopen. Alles was goed verpakt en snel geleverd.

Heel fijn bedrijf, levering uitstekend op tijd. Ik heb wat gegoogeld en prijzen liggen markt conform. Aanrader

snelle service, netjes verpakt en opgestuurd, bedankt!

Vlotte levering en mooi site.

Vlotte levering en mooi site.

Zeer correcte , duidelijke en klantgerichte communicatie per mail.

Zeer correcte afhandeling van mijn bestelling. Je wordt op de hoogte gehouden van de status.

Niets op aan te merken.

Bestelling was niet compleet, gebeld en het werd gelijk goed gemaakt. Het ontbrekende de volgende dag ontvangen.

heel goed

snelle levering, uitstekend verpakt

Goed en snelle service.

Prettige website en snel bezorgd.

Niet bijzonder goed

Artikelen besteld, maar blijken niet op voorraad te zijn. Wel al betaald…

Wij hebben u meteen op de hoogte gesteld dat de voorraad niet meer toereikend was en onze excuses aangeboden. Er waren nog bowls op voorraad, maar jammer genoeg niet meer het gewenste aantal. Helaas beginnen nu wereldwijd tekorten te ontstaan, we doen onze uiterste best om onze voorraad goed op peil te houden, maar net na de feestdagen grijpen we wel eens mis. Als u nog vragen heeft omtrent uw bestelling dan horen we dat graag.

Zeer snelle en zorgvuldige verzending

Mooie serviezen tegen scherpe prijzen en zeer snelle verzending

Snel en goed verpakt

Ik heb twee keer bestel en beide keren verrast door de snelle verzending en de zeer goede verpakking voor dergelijk fragiele producten. Dik tevreden.