Perfecte afhandeling van de bestelling

Overzichtelijke, duidelijke digitale catalogus. Zeer snelle afhandeling van de bestelling. Klasse

goede webshop

Keurig verzorgd en komt afspraken na

Very happy with my new plates!

Good experience with the website, fast delivery.

Snel, kwaliteit, lage prijs

Tevreden!

Goede website, makkelijk bestellen en binnen 2 dagen geleverd!

Ik kon de servies onderdelen die ik wilde hebben makkelijk uitkiezen op de site, de prijs is lager dan bij andere web shops en de bestelling werd binnen 2 dagen geleverd. Ik ben zeer tevreden over AnneServies!

Snelle levering, al de volgende dag....goed verpakt!

Goede ervaring, de service is optimaal.

goede, snelle service

product kwam eerder dan verwacht, netjes verpakt

Prima service, mooi spul, goed verpakt!

Snelle levering en heel behulpzaam nadat ik erachter kwam , (na mijn verhuizing) , dat ik de adressen had gecombineerd. Super aardig aan de lijn!

Goede prijs en snelle levering

Ik zocht een uitbreiding voor mijn Royal Doulton servies. Bij Anna servies vond ik een leuke set (pasta borden) die ik elders nergens tegenkwam en voor een prima prijs. Het is snel geleverd, goed verpakt. Aanrader

Snelle levering Villeroy Boch

Villeroy Boch Piemont 24-delig Bestekset, 6-persoons gekocht. Super mooi en snelle levering!

Goede prijs en snelle levering.

Geweldige service!

Geweldige service!

Zeer tevreden!

Ben blij met mijn bestelling, super!

Correct

Voldoet gewoon aan de verwachting. Steeds meer winkels verdwijnen of hebben geen assortiment.

Bestelling uitstekend verzorgd.

Was verbaasd hoe zorgvuldig mijn mooie servies was verpakt. Ook zeer snelle bezorging.

Uitstekende service en vlot geleverd

Wij wilden Bunnykins voor ons 2e kleinkind bestellen maar met een ander plaatje erop dan voor het 1e kleinkind. Wij hebben via de mail gevraagd hoe dit te regelen en een foto van wat we al hadden bij gestuurd. Hierop kregen wij de naam van een medewerker door om bij de bestelling te noteren, en zij heeft er voor gezorgd dat het perfect gelukt is. Geweldige service. Echt een aanrader! Liesbeth

Prima, bestelling was keurig op tijd.

Heb vaker iets besteld. Het is altijd keurig verpakt, alles dus prima in orde.

goede overzichtelijke website en snelle levering

de borden die ik heb besteld werden snel geleverd. de website heeft veel te bieden en is overzichtelijk!

Netjes verstuurd

Ruime keus

Ruime keus. Goed verpakt. Snel thuis.

Netjes, snelle en goede service

nette, duidelijke en overzichtelijk website, snelle levering. Goed te bereiken.

Goede service, snelle en nette afhandeling

Altijd zeer goed

Zeer goede klantenservice. Komt aan in perfecte staat.

Product geleverd zoals afgesproken. Goede prijs kwaliteit verhouding

De bestelling is snel en netjes verzonden.