Mooi servies, goede service!

Bij AnnaServies.nl heb ik leuke en speciale borden en mokken gevonden. Ik gebruik ze dagelijks met veel plezier! Ook was de verzending snel en werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Erg tevreden dus!

Reageren traag

Bestek set besteld op 6-1. Volgens de website 1 dag levertijd. Daarna te horen gekregen dat het half januari zou worden. Eind van de week weer contact gezocht sowieso telefonisch zeer summier bereikbaar tijden website kloppen niet. Zou nu week 9 worden. Dat duurt te lang wil graag mijn geld retour maar krijg geen reactie.

Vlotte levering, mooie kwaliteit materialen, goede prijs.

Ik geef mijn dochter een uitbreiding cadeau voor haar bestekset. Dat moet er natuurlijk goed uitzien en op tijd worden geleverd. Ik verheug me al op haar blije gezicht.

Levering nog steeds niet ontvangen

Bestelling geplaatst op 31-12 maar nog steeds niet ontvangen. Zou niet meer voorradig zijn maar dit werd niet vermeld tijdens het bestelproces.

Snel geleverd en heel goed verpakt.

Mijn oog gevallen op het Villeroy en Boch servies "Amazonia". Ik heb het koffiekopje met schotel en het theekopje met schotel besteld. Het werd snel verzonden en heel erg goed ingepakt geleverd. Het ziet er prachtig uit met mooie decoraties, een lust voor het oog. Ik zal dan ook met een gerust hart meer Amazonia artikelen bestellen.

Goed verpakt, op tijd bezorgd.

Duidelijk in mijn ene zin.

Misleid door verkeerde foto op Marktplaats

Op Marktplaats had AnnaServies een foto van een mooie Wedgewood sauskom geplaatst tegen een leuke prijs. Kortom, direct besteld, maar tot onze grote teleurstelling kregen we slechts het schoteltje en niet de sauskom. In de tekst bleek wel het woord "schotel" voor te komen, maar door het plaatje hebben we daar totaal overheen gelezen. Ontstemd een mailtje aan ze gestuurd, maar geen enkele reactie gekregen. Dat vinden we eigenlijk "not done". Nu maar afwachten of we ons aankoopbedrag vlot terugkrijgen want de zending hebben we uiteraard teruggestuurd. Jammer en ook geld en tijdverspilling want, in tegenstelling tot bij de meeste andere webshops, moeten we de retourkosten zelf betalen.

Het is vervelend dat u eigenlijk te snel de bestelling geplaatst heeft, zonder eerst goed de tekst te lezen. Ondanks dat de foto's van de sauskom en schotel van de sauskom naast elkaar stonden, staat er duidelijk in de tekst vermeld dat het alleen een schotel betrof. Ook de prijs laat daar geen twijfel over bestaan. Uiteraard maken wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk over. Jammer dat het zo gelopen is.

gewoon goed

goede website, veel keuze, goede informatie na bestelling

heel goed

Heel fijn dat ik nog delen van mijn mooie servies kon bestellen bij Anna Servies! super goed geregeld: heel goed verpakt ook: complimenten!

Mooi service, goede verzending

Snelle levering. Goed ingepakt. Mooie kwaliteit service. Afbeelding op site van service mogen er met zijn voor een betere beoordeling of je het product wilt aanschaffen. Nu 1 plaatje van diepbord van bovenaf.

Doen wat ze beloven

Snelle levering en zeer goed verpakt!

Wel track and trace maar geen voorraad?

Ik had wat glazen besteld en betaald. Kreeg een bevestiging. Daarna een track en trace code. De dag van bezorging krijg ik een mail dat de glazen niet op voorraad zijn. Daarna niks meer gehoord. Ook geen geld terug. Heel raar.

De glazen waren in deze zeer drukke periode eerder uitverkocht dan gepland, dat is jammer voor u. We hebben u een mail gestuurd met de vraag of u wilde wachten op de nieuwe voorraad of dat we het betaalde bedrag terug zullen storten. Hierop is geen reactie gekomen. We wachten dan altijd, zeker in deze vakantietijd, een week en informeren dan nogmaals. Neem gewoon even contact met ons op als u ergens over twijfelt.

Snelle levering en uitstekend verpakt.

Snelle en correcte service. Nette en veilige verpakking en zeer snelle levering.

Geweldige levering

Heel tevreden over de snelle levering en veilige verpakkiing.

Duidelijke, overzichtelijke en mooie website. Snelle, goede service.

Goed en snel

Snelle levering en de cakesschaal perfect verpakt.

Snel en superverpakt

Fijne site, en nette levering

bestelde was niet op voorraad en dus niet snel geleverd zoals beloofd op de website

Op de site staat snel geleverd en op voorraad, wat dus niet het geval is. Zou fijn zijn als dit duidelijk was dat dit het geval is. Nu heb ik besteld en betaald en moet dus wachten, Als ik dit geweten had, had ik het elders besteld waar het wel in voorraad was.

Mijn bestelling was zeer snel geleverd. Zeer goed verpakt

Producten erg goed verpakt.

Alles vlot ( ook geld afgehaald ­čśé)

Snelle levering, goed verpakt

Het servies was erg stevig verpakt. Groot assortiment.

Goede service en uitstekend verpakt

Vlotte bezorging na de bestelling

Blij met Anna servies .

Grote keuze,goed geprijsd en snelle levering .

Goede service, klantgericht, groot assortiment.

Goede service, klantgericht, groot assortiment.