Alles verliep snel en soepel….

Snelle afhandeling bestelling

Ben blij met de aankoop, was goed verpakt

Enige aandachtspunt was de datum van bezorgen liep bij PostNL anders dan de melding van jullie. Verder dik tevreden.

Een bedrijf waarnaar ik steeds terugkeer!

Al voor de derde (of vierde?) keer online een bestelling geplaatst. Weer keurige nette afhandeling. Prachtig product (Villeroy en Boch) voor een nette prijs!

Snelle levering.

Bestelling geplaatst. Volgende dag zoals beloofd ontvangen. Netjes verpakt.

Het servies was zeer goed verpakt en heel snel geleverd.

Goede en duidelijke webwinkel. Ook ben ik zeer tevreden over de wijze waarop ik op de hoogte werd gehouden. Echt een aanrader om servies te kopen.

Erg mooi ervaring!

Ik ontving mijn bestelling binnen drie dagen en het pakket werd zeer veilig verzonden. Precies wat ik verwachtte was de prijs van het product in goede kwaliteit. Goede ervaring met Anneservice.

Prima zaak Annaservies

Bestelling gedaan en betaald, na 3 dagen al binnen in mooie doosjes .Plus in grotere doos.Goed verpakt. Mijn dank groet uit middelstum.

Goede en stevige verpakking, snelle levering. Toppie!!

Excellent service, price & delivery!

Amazing price, super-fast delivery! Highly recommended!

Heel klantgericht fantastisch.

Heel prettig

Prettige ervaring, snelle levering en het kinderserviesje kwam heel aan dankzij de goede verpakking!! Ook makkelijk online te bestellen.

Super snel geleverd

Zeer snelle levering van mijn mooie kommetjes

Niet goed

Hallo mensen ik heb besteld die borden maar vast gekrast en ik heb gebeld naar vrouw en zij dat moet ik een email sturen met foto's en dan geen antwoord terug en ik heb weer gebeld naar hun geen goede service met vriendelijke groet

Omdat op de foto niet goed zichtbaar was, wat het probleem precies is, hebben wij u diverse keren verzocht de borden te retourneren, gratis, zonder enige kosten, maar u wilde dat niet, u wilde nieuwe borden ontvangen.

Top geregeld

Helemaal tevreden !

Ik kan geen negatief iets bedenken. Ik was helemaal tevreden.

Zeer tevreden, zowel het product als de levering

Zie hierboven

Zeer snelle service

Uitstekende producten en zeer snel en keurig geleverd.

Vriendelijk, behulpzaam en service gericht

Ik had in eerste instantie een verkeerde kleur placemat besteld. Met behulp van een verkoopmedewerkster ben ik aan de goeie kleur gekomen en mocht de verkeerde kleur kostenloos terugsturen.

Snel een goed servies!

Snel geleverd, zorgvuldig verpakt

Keurig volgens belofte geleverd, goed verpakt tegen breuk

Fijne service en goede prijs

Perfect!!

Extra goed verpakt. Helemaal gaaf. Volgende dag in huis.top!