Het bestelde servies was heel goed verpakt. Gelukkig ook snel en voor pasen geleverd

zoals altijd

Uitstekend!!

Ik had mijn bestelling nog graag vóór Pasenen het wás er paaszaterdag!!

Correct, op beloofde tijd, prims verpakt

geweldig

Goede services

geweldige service

ook retour en als iets kapot is, geweldig

Super goed.

Snelle levering en het product voldoet aan de. Verwachting

Snelle levering en goede service.

De website was erg duidelijk. Ze hopende goed geïnformeerd via de mail en alles werd keurig snel geleverd!

Klantvriendelijk en snel!

Vanwege de paasdagen belde ik AnnaServies om te vragen wat de bezorgmogelijkheden waren. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en de medewerker hielp me heel goed. Mooi pakket, snelle bezorging. Aanrader!

Was snel op zijn plaats

Alles perfect geregeld!

De gewenste borden waren op het moment van bestellen even niet aanwezig. En vanwege douane issues vanuit de UK duurde de bestelling iets langer dan gepland. Hierover werd ik keurig geïnformeerd, en dan is wachten geen probleem. Inmiddels hebben wij de dinerborden ontvangen. Alles was keurig en degelijk verpakt, met andere woorden, keep up the good work!

Snelle nette levering

Mooi servies, snelle nette levering Mooi kwaliteit servies, heel jammer dat ik wedgewood edmee dezelfde week in de Mackro kon kopen als actie een plus een gratis. Dit was heel jammer

Alles klopt.

Duidelijke website. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling. Snelle levering en zeer keurig verpakt.

Prima: alles ging zoals het moet.

Alles uitstekend verpakt en dus intact aangekomen. Ben heel blij met de kopjes. Ik kon ze bij geen enkele andere winkel vinden.

Vlug geleverd, goed verpakt, top kwaliteit, zeer goede prijs!

Alles volgens afspraak

Ik kreeg wat ik had besteld en ik kreeg het snel. Wat wil je nog meer?

Naar verwachting

Goede ervaring: producten zijn zoals beschreven en goed

Snelle levering en helemaal prima

In een woord helemaal top

Zeer positief

Overzichtelijke website en prettige afwijking.

Mooie kwaliteit, supersnelle levering!

Blij met mijn aankoop

Prima service!

Snelle levering. Keurig verpakt!

Er was bij aankomst een bord kapot, maar geen probleem: ze stuurden alsnog een nieuw bord toe.

Gewoonweg top.

Mooi servies, snelle service, goed verpakt. Kortom gewoonweg zoals je het wil hebben.