Snelle levering! Super goed ingepakt!

Super snel en top service

Echt een vertrouwd adres om aankopen te doen.

snelle, persoonlijke service

Ik werd heel snel en accuraat geholpen aan de telefoon. De bestelde spullen waren er ook al meteen de volgende dag. Superservice!

perfect geregeld !

Makkelijke site om te bestellen. Alles vlot en snel geleverd , 1 manco en wordt nageleverd . duidelijke communicatie , top !

Uitstekende service en levering

Uitstekende service en levering

Alles is prima gegaan, het pakje was er zelfs eerder dan aangegeven. Ben zeer tevreden.

Zoals het hoort

Snelle levering, goed ingepakt, goed product (zoals op foto eruit zag). Maw: zoals het hoort.

Vlotte en correcte afwikkeling

Jammer want k zag dat villeroy actie had met glazen rietjes ! Daar deed Anna servies blijkbaar niet aan mee? Verder alles zoals het hoort .

Uitstekende keus en service.

Goed verpakt en snel geleverd.

prima geregeld en super service

Snelle levering, ook bij verkeerd besteld snel antwoord op email en goede service mbt omruilen.

Meesterlijk verpakt!

Goede levering, veel keus. Ik had een saladeschaal besteld en deze was super goed verpakt. Kortom, heel blij.

de bestelling zag er goed verzorgd uit

Villeroy & Boch Mariefleur Basic

Mijn dinerset en koffieset zijn binnen 3 dagen bezorgd. Zeer zorgvuldig en mooi verpakt. Het was een zeer voordelige aanbieding en ik zal voor de uitbreiding van mijn servies absoluut terugkomen op annaservies.nl!

Kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit en snelle levering

Perfecte service.

Gevonden wat ik zocht met snelle levering. Uitstekend verpakt.

Snel geleverd en goed verpakt.

Nvt

lang wachten en milieuonvriendelijk, toch tevreden!

Eerste deel van de bestelling kwam snel. Een groot deel van de bestelling werd nageleverd. Ik moest zelf mailen omdat niet duidelijk was wanneer de levering zou komen. De genoemde datum in het antwoord werd toch nog weer een week later. Een extra berichtje hierover was fijn geweest. Wel blij met het servies dat ik gekocht heb. Was supergoed verpakt. Wel veel plastic. Zou goed zijn hier een milieu vriendelijker alternatief voor te zoeken.

nette levering een een goede prijs verhouding .

Goede kwaliteit, scherp geprijsd en snel bezorgd!

Perfecte en snelle levering!

Mijn bestelling was heel goed ingepakt en 's avonds bezorgt dat ik keigoed vind. Ik wist niet dat de winkel niet alle dagen open is, daardoor was mijn bestelling een dag later geleverd dan ik dacht. Maar da's niet erg. Zeker een aanrader!

Snelle levering, goede prijs

Mijn bestelde servies werd snel geleverd in degelijke verpakking. Prijs is lager dan elders. Duidelijke, makkelijke site.

Snelle levering en mooie kwaliteit.

Duidelijke website, goed aanbod.

snel en goedkoper

Het assortiment is breed en veel goedkoper dan elders. Nadat ik besteld had, had ik de bestelling de volgende dag al in huis. Helemaal top!