Fijne service

Naast dat ze zeer mooie spullen verkopen, is de communicatie zeer duidelijk en wordt er vlot gereageerd op vragen. Ook de mogelijkheid om naar de winkel toe te gaan is fijn.

service gericht

Duidelijke communicatie

Super en snel geleverd

Alles goed gegaan en erg snelle levering Super

Vlotte en goede bezorging

Het servies is helemaal top. Het was er snel

Goede service en verpakking

Al meerdere keren met goed gevolg besteld. Levering is altijd goed verpakylt zonder schade. Producten altijd snel leverbaar.

Outstanding

Outstanding customer service. The plates were well packaged, they were sent out very quickly and when I needed help with some minor damage on some plates, the customer service team was incredibly nice and so helpful. Very happy customer.

Geweldige producten, snelle levering

Inmiddels al vele jaren een tevreden klant van AnnaServies, in eerste instantie voor mijzelf maar nu ook voor mijn kinderen en kleinkinderen (bestekje van Pluk van de Petteflet). Na het plaatsen van de bestelling een goede communicatie over de levering, sowieso een snelle levering die fantastisch is ingepakt waardoor alles heel overkomt.

Verzending duurt lang en retourneren enorm duur.

Ik vond het lang duren voordat ik de bestelling in huis had. De kopjes hadden niet het gewenste formaat en moesten retour. De retourprocedure was wat onduidelijk. Uiteindelijk wel vriendelijk te woord gestaan per mail. Maar niet alleen de kosten van de retourzending a €7,95 waren voor eigen rekening.. Bij het crediteren werd er ineens ook nog €6,50 ‘crediteringskosten’ gerekend. In feite kost het dus bijna €15 om te retourneren. Ik vind dit niet netjes en dit is voor mij een reden om hier niet meer te bestellen.

scherven brengen.......

Ons Wedgewood servies wordt hier dagelijks gebruikt dus het is niet meer dan logisch dat er wel eens wat sneuvelt.........Online gezocht naar dit type ontbijtbordjes en zo kwamen we bij Annaservies uit. De bestelling en betaling waren kinderlijk eenvoudig en na een paar dagen kwamen, goed verpakt, onze ontbrekende bordjes binnen: alles super geregeld.

Snelle bezorging, goede service

Geen opmerkingen, alles oke

De geleverde borden voldoen zeer goed!

Prima levering

Alles keurig verzorgd. Vanaf de bestelling tot de levering

Snel gekozen, snel geleverd!

Ik wist wat ik nodig had en AnnaServies had de juiste voorwaarden, super!

Zeer tevreden met mijn bestellingen.

Breed assortiment, vriendelijke hulp, en snel antwoord op vragen via de mail. Het wordt mooi ingepakt als je het cadeau wilt geven.

Duidelijk en goede prijs

Duidelijke webshop, goede prijs en snelle levering (goed verpakt).

uitstekende kwapiteit, mooi assortiment

Ik heb twee items bij AnnaServies gekocht en allebei gebruik ik met veel plezier.

Alles klopte

Alles klopte

Goed verpakt en gelijk geleverd

Zoals het hoort. Gewoon goed.

overzicht van servies was prima

keuze van mijn dochter was gemakkelijk te viinden en werd snel geleverd.

Prima sevice en ervaring.

Mooi servies, goed verpakt, goed verzendbedrijf.

Ik zal vaker bij AnnaServies bestellingen doen !

Het servies die ik bestelde zijn vlug geleverd en degelijk ingepakt!

Goede prijs snelle service

Prijzen zijn scherp. Service is betrouwbaar.

Super lekker snel bezorgd

Alles was goed in gepakt

Mooi materiaal

Mooi servies, netjes en zorgvuldig verpakt. Precies zoals aangegeven op de website. Prettig contact per email.

Zeer goede webshop.

De webshop is accuraat, up-to-date, prijstechnisch zeer concurrerend en verzending is snel en vakkundig.

Nijverheidstraat 22

4143HM Leerdam