Goed assortiment, snel, goed, strak verpakt,

Nette service

Nette overzichtelijke service en kwaliteitsproducten

perfect

goed verpakt, snelle levering

Telefonisch contact was al zeer positief en vriendelijk. De levering vrij snel! De verpakking uitmuntend! Kan iedereen deze online winkel aanbevelen! In één woord fantastisch.

Doen nergens moeilijk ovet

Ik bestel vaker bij Anna servies snelle en correcte kevering

Keurig op tijd geleverd en zorgvuldig ingepakt.

Keurig verzorgd ingepakt

Doe zo verder.

Goede website, snel verstuurd, alleen Post NL is waardeloos

Mooie website die overzichtelijk is en makkelijk te bestellen. Ook de bestelling werd snel verzonden. Maar Post NL weigert om bij ons het terrein op te komen en een stukje te lopen. Zodat de bestelling bij een post NL punt gebrachte is. Als ik makkelijk spullen kan ophalen dan bestel ik het niet bij een webshop die het thuis aflevert. Dus de gehele bestelling is weer retour naar Anna Servies. Heel erg jammer dat dit gebeurt bij Post NL.

Uitstekende en tijdige leverancier van glaswerk etc. Producten worden met zorg verpakt verzonden.

Snelle levering en heel goed verpakt!

Goede prijs, snelle levering en goed verpakt!

Ruime keus

Ruime keuze. Snel Verzonden. Net verpakt.

Betrouwbaar

Vriendelijk ,betrouwbaar zorgvuldig ivm verzenden artikel

tevreden

alles is goed gegaan ik heb de doos zelfs een keer laten vallen. goed ingepakt, dus ook.

Zoals verwacht, wederom snel en uitstekend geholpen

Annaservies is een goed georganiseerd klantvriendelijk bedrijf met een uitstekend voorraadbeheer. Direct weet je wat je krijgt en wanneer. Op grond van meerdere ervaring kan ik zeggen dat ze altijd sneller zijn dan ze zeggen en dat de door hen verzonden goederen uitstekend zijn verpakt

Accuraat en snel.

Doorgaans voldoende voorraad, goed bereikbaar en snelle levering. Een vraag of opmerking wordt goed en snel behandeld.

verkeerde aflevering

Ik heb opgegeven om het af te leveren op een afleveradres. Die mogelijkheid staat op jullie site. Toch kwam het pakket bij mij thuis. In ontvangst genomen door mijn vrouw. Weg verrassing.

Beste Wout, Dit is vervelend en we hebben dit meteen nagekeken. Het factuuradres en bezorgadres zijn gelijk, er is dus geen ander bezorgadres opgegeven. Ook hebben we geen mail ontvangen waarin u vraagt het bestelde naar een ander adres te sturen. Wellicht verwisseld u ons met een ander bedrijf....

super snelle levering!

Besteld en volgende dag in huis. mooi en efficiënt!

Feilloos en snel

Heel blij om mijn servies van meer dan 20 jaar oud te kunnen aanvullen. In de jaren was er wel wat gesneuveld en nu dankzij jullie opnieuw compleet. Dank jullie wel!

Mooie borden

Snelle service, blij met de borden!

Mooi en snel

Mooie kopjes. Snel en degelijk verpakt geleverd. Top servies en service.

Keurig tel. advies en idem levering, zeer goed verpakt, alles heel!

Alles goed verpakt en heel ontvangen!

Geweldige service.

Snelle levering. Het servies op en top keurig ingepakt. Om breken te voorkomen. Alles uit gerecycled materiaal. En de doos waaron het zat is een speelhuisje geworden voor de katten.