Topservice!!

Snelle, goede levering. Mooi en goed verpakt(met oog op het milieu…gerecycled). M.a.w…..zeer te reden

Erg goede kwaliteit en snel

Servies besteld, goede kwaliteit, veilig verzonden en snel

Super klandizi

Goedkoper dan in de winkel en nauwkeurig en op tijd geleverd

Mint merchandise, fast and friendly delivery, fair postage fee - Thanks!

Everything was perfect, thank you! Why then only 9/10 points? Because the website said that more than 6 pieces of my item were available. I ordered 6, but there were only 4 in stock

Anna Servies is gewoon goed.

Alleen heb ik al 2 keer achterelkaar de teleurstelling gehad dat de afgesproken levertijd niet klopte.

Geweldige keuze uit prachtig servies

Ik kom al meerdere jaren bij Annaservies voor mooi Villeroy en Boch servies. Ik spaar dat servies voor speciale gelegenheden. Annaservies heeft goede concurrerende prijzen en mooie aanbiedingen. Altijd perfecte service, zowel in de winkel als via de site. Paar jaar geleden koffie-lepeltjes uit koffie-hoek overgenomen. Ik vond ze zo mooi, en ze waren al uit collectie. Ik heb de 2de hands gekocht tegen een zeer aantrekkelijke prijs, en ze zagen eruit als nieuw. Geweldig, ga zo door (ik kan nog heel veel sparen van servies, keuze genoeg)

heel snelle levering

het was een cadeau voor mijn dochter. persoonlijk heb ik het niet gebruikt. mijn dochter had twee set boorden ze was zo tevreden dat ik besloot haar set tot 8 personen vermeerderen. ik kan alleen namens haar vertellen dat ze heel erg blij mee is. ze vindt de kwaliteit, kleur, vormgeving geweldig. mijn ervaring met de winkelpersoneel is uitstekend. ik heb met twee verschillende dames telefonische contact gehad, ze waren behulpzaam en hebben me erg goed geholpen. tot mijn verbazing de levering was minder dan 24 uur . top

Mooie grote glazen. Snelle levering.

Duidelijke website, zeer goede service en kwaliteit.

Mijn tafelservies was heel goed ingepakt. De informatie omtrent de bestelling en de levering was zeer duidelijk.

Vooral de verpakking van het Wedgwood was super.

De verpakking van het Wedgwood servies was super gedaan.

Super fijne winkel

Altijd de beste service. Snelle levering, goede verpakking. Prachtige items .

Naar verwachting

Veel keuze snelle levering

Altijd goed

Veel bestellingen gedaan en altijd op tijd en snel geleverd

Snel en goed verzorgd

Mijn bestelling werd snel geleverd en het servies was uitstekend ingepakt.

Uitgebreid assortiment

Uitgebreid assortiment en goed op voorraad. Goede prijzen. Prima, snelle verzending.

Snel geleverd. Goed verpakt. Doen een extra stap als je iets apart wil.

alles gewoon goed.

als ik iets wil bestellen kijk ik eerst even op anna,s servies of ze het ook hebben. en dan bestel ik het daar. zo goed vind ik ze . als ze het niet hebben zoek ik het verder.

Dag Willem, wat een leuke review en daar doen we het voor. Bedankt en hartelijke groet, Anna Servies

Had hier vroeger reeds een servies gekocht en was zeer tevreden over de prijs/ kwaliteit en de goede en vriendelijke service (toen ter plaatse geweest) . Dus niet getwijfeld om online een bestelling te plaatsen en zoals verwacht, goede informatie, vlotte en verzorgde levering, hartelijk dank voor de goede zorgen

Dag Brigitta, graag gedaan en dank ook voor de fijne review. Met vriendelijke groet, Anna Servies

Helemaal top

Helemaal top

Fijne service

Hele fijne communicatie wb retouren en service. Koop er zeker opnieuw

Heel snel en goed

Er was een bordje niet goed en binnen twee dagen een nieuwe thuis gestuurd ! Super.

De beste

Prima bedrijf , snelle levering en mijn product was zeer goed verpakt. Mijn volgende aankoop zeker weer bij AnnaServies .nl

Vriendelijk personeel

In de winkel erg vriendelijk. Ook nog spullen laten opsturen, zeer goed verpakt en snel verzonden.

Prima product, prima levering

Er staat weer een bestelling in de wacht

vriendelijk, prachtige items, snelle levering

zie boven