Prima site, duidelijk..Snelle en verzorgde levering.

Producten helemaal volgens afbeelding. Keurige verpakking, snelle levering.

Fantastisch verpakt en mooi op tijd verzonden!! Heel blij mee!

Fantastisch verpakt en mooi op tijd verzonden

perfect

beter kan niet

Alles verliep correct!

Glaswerk was zeer degelijk verpakt, waarvoor dank. (want het pak werd over het hek gegooid en alle glazen waren -gelukkig- nog OK).

Dan hebben we het niet voor niets goed verpakt :-)! Hartelijk dank voor de positieve feedback. Met vriendelijke groet, Ewout

Goede ervaring

Website mooi , goede omschrijving. Snelle service .

Top bedrijf

Duidelijke website, snelle levering. Een aanrader als je een bepaald merk servies zoekt.

Snelle verzending, uitstekend verpakt.

De borden waren binnen 2 dagen binnen. Doos was stevig en alles zat uitstekend ingepakt.

Omdat ik weleens in de winkel was geweest, was online bestellen gewoon vertrouwd!

Goed , fijne service.

Wij hebben een Wedgwood service Edme. Made in Engeland . We hebben made in China ontvangen . Hopelijk gaat deze ook 30 jaar mee .

Levering zoals beloofd.

Uitsluitend positieve ervaring. Inmiddels 2x wat besteld, steeds perfect verpakt en geleverd.

Snelle service en communicatie

Bestelling wordt zorgvuldig verwerkt, snel geleverd en zelfs in cadeaupapier. Echt super allemaal. Zeker als je het vergelijkt met andere webshop aanbieders van Villeroy en Boch.

Goed verpakt en snel geleverd

Keurig ingepakt

Mooie serviezen, snelle levering.

Ik heb een aantal onderdelen van het Wedgwood edme servies besteld, deze werden snel geleverd in mooie conditie. Super tevreden met AnnaServies.

Geheel volgens verwachting!

Borden waren goed ingepakt en kwamen onbeschadigd aan.

Enorm servicegericht en afspraken worden perfect nagekomen

Snelle bezorging

Mijn pakket was heel snel en netjes ingepakt bezorgd.

Uitstekend! Zeer snelle en goede levering.

Bestelde een aanvulling op mijn servies.

Goede keus

Snel en netjes verpakt!

Professionele webshop op dit gebied.

Altijd ; op voorraad. Altijd ; goed verpakt. Altijd ; snel verzonden. Altijd ; tevreden. Mooie weshop !!

Snelle reactie maar ook als er soms wat verkeerd gegaan is wordt dat supersnel in orde gemaakt. Mijn dank nog

Hartelijkdank ook voor de positieve feedback! Met vriendelijke groet, Anna Servies

Leuke artikelen, goede en snelle levering

Leuke artikelen, goede en snelle levering

Mooi

Heel vriendelijk en netjes geregeld .

Value for money

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Professionele verpakking en probleemloze levering

Service gej4egen zoals een klant zich wenst

Vriendelijk behulpzaam correct volgens afspraak

Keurig en netjes geleverd

Een deel van de bestelling was niet voldoende op voorraad. Daar werd direct duidelijk over gecommuniceerd en ik werd op de hoogte gehouden mbt de nalevering. Snel en netjes afgehandeld en de producten zijn in perfecte staat geleverd.

Nijverheidstraat 22

4143HM Leerdam