Snelle verzending en goede service!

Goed verpakt zodat het servies heel aankomt en snelle verzending! Top!

Gegaan zoals afgesproken

Gewoon zoals het hoort

Wil voor de kleinkinderen serviezen gaan sparen die bij de persoon passen, kleinzoon werd 19 en vond het geweldig om 4 ontbijtbordjes en kommen te krijgen eindelijk af van het probleem wat geven we, leuk zinvol en herinnering aan opa en oma

Alles prima verzorgd!

Snelle levering. Heel netjes verpakt, zodat het onbeschadigd aan kwam

Als dat breekt, breekt mijn klomp.

Zeer goed en zorgvuldig is de bestelling ingepakt, blijft altijd spannend of servies heel aan komt. In dit geval top !

Ik bestel bij jullie als ik mijn servies wil uitbreiden.

Snel en goed geregeld

Ik ben heel blij met mijn nieuwe Anna servies.

Ondanks het minpuntje dat het servies niet vaatwasmachine bestendig is!

Goed en snel

Prima bedrijf

Topservice!!

Snelle, goede levering. Mooi en goed verpakt(met oog op het milieu…gerecycled). M.a.w…..zeer te reden

Erg goede kwaliteit en snel

Servies besteld, goede kwaliteit, veilig verzonden en snel

Super klandizi

Goedkoper dan in de winkel en nauwkeurig en op tijd geleverd

Mint merchandise, fast and friendly delivery, fair postage fee - Thanks!

Everything was perfect, thank you! Why then only 9/10 points? Because the website said that more than 6 pieces of my item were available. I ordered 6, but there were only 4 in stock

Anna Servies is gewoon goed.

Alleen heb ik al 2 keer achterelkaar de teleurstelling gehad dat de afgesproken levertijd niet klopte.

Geweldige keuze uit prachtig servies

Ik kom al meerdere jaren bij Annaservies voor mooi Villeroy en Boch servies. Ik spaar dat servies voor speciale gelegenheden. Annaservies heeft goede concurrerende prijzen en mooie aanbiedingen. Altijd perfecte service, zowel in de winkel als via de site. Paar jaar geleden koffie-lepeltjes uit koffie-hoek overgenomen. Ik vond ze zo mooi, en ze waren al uit collectie. Ik heb de 2de hands gekocht tegen een zeer aantrekkelijke prijs, en ze zagen eruit als nieuw. Geweldig, ga zo door (ik kan nog heel veel sparen van servies, keuze genoeg)

heel snelle levering

het was een cadeau voor mijn dochter. persoonlijk heb ik het niet gebruikt. mijn dochter had twee set boorden ze was zo tevreden dat ik besloot haar set tot 8 personen vermeerderen. ik kan alleen namens haar vertellen dat ze heel erg blij mee is. ze vindt de kwaliteit, kleur, vormgeving geweldig. mijn ervaring met de winkelpersoneel is uitstekend. ik heb met twee verschillende dames telefonische contact gehad, ze waren behulpzaam en hebben me erg goed geholpen. tot mijn verbazing de levering was minder dan 24 uur . top

Mooie grote glazen. Snelle levering.

Duidelijke website, zeer goede service en kwaliteit.

Mijn tafelservies was heel goed ingepakt. De informatie omtrent de bestelling en de levering was zeer duidelijk.

Vooral de verpakking van het Wedgwood was super.

De verpakking van het Wedgwood servies was super gedaan.

Super fijne winkel

Altijd de beste service. Snelle levering, goede verpakking. Prachtige items .

Naar verwachting

Veel keuze snelle levering

Altijd goed

Veel bestellingen gedaan en altijd op tijd en snel geleverd

Snel en goed verzorgd

Mijn bestelling werd snel geleverd en het servies was uitstekend ingepakt.

Uitgebreid assortiment

Uitgebreid assortiment en goed op voorraad. Goede prijzen. Prima, snelle verzending.