Goede communicatie en snel geleverd

Producten goed afgebeeld, komt overeen met de verwachting. Snelle levering en goed beschermd verpakt.

goede website snel geleverd goede prijs mooie producten

Prima producten en bezorging

Hadden messen die ik zocht tegen schappelijke prijs.

prima afgeleverd

Makkelijk te bestellen en op tijd geleverd

Vriendelijke mensen, je wordt goed geholpen en prachtige borden ontvangen.

Gewoon perfect

Anna Servies is het beste website omdat het makkelijk om alles te vinden met mooie prijs en het wordt snel bezorgd.

Super levering

Snelle en super levering

Prachtig servies voor een goede prijs én snel geleverd!

Wij hebben bij AnnaServies.nl kopjes en schaaltjes gekocht om cadeau te doen. De bestelling werd, keurig ingepakt, op tijd geleverd.

Advies en duidelijke uitleg snelle levering en veilig goed verpakt

Goede prijs kwaliteitverhouding

Een goede aankoop gedaan

Uitstekende kwaliteit en snelle levering!

De ijslepels zijn mooi, elegant en van uitstekende kwaliteit!

Heel tevreden!

Wij zijn heel tevreden met AnnaServies.nl. Zij hebben mooie spullen en de verzending is super goed verpakt. Bovendien vonden wij hier de voordeligste prijs.

Geweldige service en prachtige borden!

Geweldige service en prachtige borden. Heel erg blij mee. Ook voor een prima prijs.

goede prijs fijne service

Great shop

Snelle levering , correcte prijs. Onze bestelling betrof Wedgwood borden.

Goed verpakt en bezorgd

Snel geleverd en goed verpakt, dus alles heel aangekomen!

Vriendelijk afhouden

Ik krijg alleen maar vriendelijk te horen dat het nog steeds niet voorradig is. Wel betaald maar het was de bedoeling om het flesje 17 mei kado te doen

Beste Marga, Bedankt voor je feedback, onze customer service neemt gelijk contact met je op om het op te lossen. Wij storten op verzoek altijd binnen gelijk het geld terug als een product er niet is. Het is in dit geval moeilijk om met de leverancier van dit product een levertijd af te stemmen. Langer dan wij ook gewend zijn en hebben je daarom wel geïnformeerd maar konden helaas niet duidelijk zijn over de exacte levertijd. Excuses voor het ongemak en mochten we nog iets anders kunnen doen kun je altijd contact met ons opnemen via [email protected] Met vriendelijke groet, Anna Servies

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Nadat ik twee bordjes, die ik al heel lang had, had gebroken, blij dat ik bij Anna Servies weer dezelfde heb gevonden.

Uitstekend!

Zeer goede kwaliteit, duidelijke communicatie en op tijd ontvangen.

Doen wat ze zeggen.

Snel besteld én geleverd!

Snel besteld én geleverd!

Betrouwbaar, keurig verpakt

Pakje na een maand nog steeds niet ontvangen

Ik heb op 1 mei een cadeau besteld voor moederdag (12 mei). Op 3 mei heb ik een mail ontvangen dat 1 van de 2 items van mijn bestelling niet op voorraad was, dus dat beide items met vertraging zouden toekomen. Op 14 mei vroeg ik of er updates waren, toen werd mij verteld dat ze het pakket elk moment bij hen verwachtte en dat ze het dan meteen zouden versturen. Op 23 mei heb ik opnieuw gestuurd of er nieuwe updates, daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. Ondertussen zijn we een dikke maand verder en heb ik mijn pakket van €52,40 nog steeds niet ontvangen.

Beste Niki, Wat vervelend en excuses voor het ongemak, we hebben inmiddels contact om het product zo snel mogelijk bij je te krijgen. Helaas duurt het even voordat de nieuwe producten uit ItaIië bij ons zijn en daarover hebben we niet duidelijk gecommuniceerd. Nogmaals excuses maar het wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Anna Servies

prima nazorg

fijne samenwerking