De beste

Prima bedrijf , snelle levering en mijn product was zeer goed verpakt. Mijn volgende aankoop zeker weer bij AnnaServies .nl

Vriendelijk personeel

In de winkel erg vriendelijk. Ook nog spullen laten opsturen, zeer goed verpakt en snel verzonden.

Prima product, prima levering

Er staat weer een bestelling in de wacht

vriendelijk, prachtige items, snelle levering

zie boven

Service-Kwaliteit-Verzending-Verpakking-Opvolging na verkoop

Deze ervaring blijft hangen. Wij dachten dat service niet meer van deze wereld was. Wel, met veel plezier geven we onze vergissing toe. AnnaServies heeft ons dit bewezen. Prijszetting & Kwaliteit = 12 op 10 Verzending & Verpakking = 12 op 10 Opvolging & dienst na verkoop = 12 op 10 We hebben niets gratis gekregen : dit is een weergave van de " Werkelijkheid " -- een dikke mercie vanuit België !!

Top bedrijf

Heb hier al verschillende keren besteld en telkens een snelle levering van mooi servies.

De service en snelle levering. En uiteraard de zeer scherpe prijs

Gekochte en geleverde borden komen volledig overeen met de afbeeldingen van jullie website. Levering correct uitgevoerd.

Top geregeld

Het bestekje kwam netjes verpakt en heel snel

Geweldig goed.

Goede website. Snelle levering. Fantastisch goed ingepakt. Kortom zeer tevreden.

Mooi assortiment, fijne prijzen. Snelle levering. Heel content.

Ik kan niets negatiefs bedenken

Alles verliep precies zo als aangegeven

Prima webwinkel, snelle levering en goed verpakt.

Zoals hierboven staat vermeld.

Mooie producten en snelle levering!

Mooie producten, snelle levering..Super dat je ook losse borden en kommen kan bestellen.

Prima betrouwbare service

Mijn aankoop is tot volle tevredenheid geleverd.

Mooie collectie en compleet

Goed geslaagd met het uitbreiden van onze Royal Doulton servies collectie !

Netjes op de hoogte gehouden over de levering. En een leuke aanbieding

Netjes op de hoogte gehouden over de levering. En een leuke aanbieding

Brede waaier aan producten, aantrekkelijke prijzen, vlugge levering.

Vertrouwd adres

Product op voorraad, goed verpakt en snelle levering. Al meerdere malen besteld bij deze winkel; iedere keer goed. Aanbevolen!

Altijd het alle oude en nieuwste collecties Met leuke aanbiedingen En top verpakt en snelle reactie en service

Keurige website, snelle levering!

Zeer tevreden over Anna servies. Goeie prijs, keurige snelle verzending ook!

Goed winkel

Altijd goed

uitstekende service

Ik verbleef in het buitenland, toen ik mijn bestelling plaatste, en vroeg aan de klantendienst om het pakket na mijn thuiskomst, te leveren, wat men dan ook gedaan heeft. Hartelijk Dank

Top service, zeer betrouwbaar

Als consument kan je er volledig op aan, dat je bestelling zeer correct wordt afgehandeld.

Mijn bestellingen werden perfect afgehandeld

Vriendelijke service. Correct. Betrouwbaar.