Top service, zeer betrouwbaar

Als consument kan je er volledig op aan, dat je bestelling zeer correct wordt afgehandeld.

Mijn bestellingen werden perfect afgehandeld

Vriendelijke service. Correct. Betrouwbaar.

Altijd goede service

Meerdere keren servies besteld. Prijzen zijn netjes en de spullen worden altijd keurig/veilig ingepakt. Alles komt goed aan

Snelle levering goed product

Snelle bezorging. Het servies kwam goed verpakt aan. Goed product prima prijs! Kan ik aanbevelen!

Ik bepaal of ik wil beoordelen

Ondanks uitgeschreven te zijn drie maal verzoek tot waardering voor zelfde bestelling. Dus als ik dit niet wil gaan zij door met spammen. Dan vragen jullie om een ster.

Goedemorgen Fred, wij hebben de instellingen zo staan dat er eenmalig gevraagd wordt om een review na een order. Mogelijk is daar wat fout gegaan en excuses voor het ongemak! We zullen nogmaals checken of de instellingen goed staan. Met vriendelijke groet, Anna Servies.

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Nadat ik een theepot niet meer open kreeg, stuurde Annaservies.nl een nieuwe theepot. En dat terwijl mijn retourzending kapot bij ze aankwam. Heel aardig van ze

Ik ben blij met de achteraf betaling regeling.

Mijn ervaring is goed als er een item beschadigd is word er een fatsoenlijke regeling gemaakt. Verder ben ik blij met de mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen. Goede verbetering.

Correcte afhandeling

Stipte levering

Uitmuntend

Alles perfect geleverd. Goed verpakt geen beschadigingen. Duidelijk met hun communicatie over de levering

Fijne winkel, goed geregeld

Niet alles wat ik besteld had was voorradig en wat er wel was is alvast gestuurd en de paar ontbrekende items daarna apart kosteloos nagestuurd. Prima. Goed verpakt. Keurig. zo hoort het.

Altijd snelle levering en een enorme keuze

Veel keuze van servies, dat nergens meer te koop is...

Mooie merken, fijne service

Prachtige zaak! Fijne service.

Prima servies!

Goed verpakt, vlotte bezorging!

Zeer klantvriendelijk

Heel prettig dat er een winkel is waar je alles kan bekijken voor het aanschaffen via een website. Hele goede en snelle service. Zeer klantvriendelijk.

Super snelle levering

Snelle levering en afhandeling!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Goede service snelle en nette levering

Zeer klantvriendelijk en flexibel

Na een eerder bestekaankoop elders wilden wij dit uitbreiden. Na een zoektocht op internet kwamen we bij Annaservies uit. Bij levering ontdekten wij dat wij zelf een verkeerde aanvulling hadden besteld . Na telefonisch contact mochten we dit komen omruilen . Bij aankomst bleek de winkel dicht te zijn en af. Te wijken van de openingstijden op de website. Desondanks zijn we toch geholpen door een medewerker . Super bedankt en erg vriendelijk .

Dank voor de leuke review! En fijn dat we u nog hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Anna Servies

Keurig verpakt bezorgd

Bestelling kwam keurig verpakt op tijd binnen

Betrouwbaar, snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding

Mijn ervaring is zeer goed

Mijn ervaringen zijn prima

Mooi assortiment en zijn naast het internet ook aan de telefoon goed te bereiken.

Goede producten op tijd in een veeeeeeel te grote doos geleverd bij ophaalpunt terwijl ik wel thuis

Goed produkt, levering belabberd

Supersnel, keurig netjes en laagste prijs

Hier een mooi servies gekocht.

Snel en keurig geleverde theepot voor een prima prijs.