Levering vond snel plaats en alles was keurig netjes ingepakt en kwam goed en heel aan. Ben ontzettend blij met mijn nieuwe Pip servies!

Goed verpakt en mooi product!!

Snelle bezorging en zeer zorgvuldig verpakt!!

Goede service:)

Aardig personeel :) het servies wat ik gekocht had werd extra goed ingepakt toen zij hoorde dat ik op de racefiets was.

Mijn bestelling was prima, keurig verzorgd verzonden en snel bezorgd.perfect.

Goedkoop in prijzen

Dankzij deze winkel bespaar ik veel geld omdat soortgelijke artikelen goedkoper zijn

Goede en snelle service

uitstekend

Netjes verpakt, dus zeer goed verzorgd.

PRIMA

Ik plaatste ' s avonds een bestelling van mooie espresso kopjes, echter één minpuntje, de ochtend na het plaatsen van mijn bestelling waren deze per kopje met 1.69 € in prijs verlaagd, vind ik wel spijtig, temeer daar mijn bestelling nog in behandeling was. Verder ben ik heel tevreden en blij met mijn kopjes.

Fijne winkel met prettige communicatie en snelle verzending

Ik heb er diverse malen servies besteld, tot volledige tevredenheid. Waar nodig nemen ze contact op om alternatieve opties door te spreken. Verzending gebeurt snel en het wordt allemaal goed ingepakt. Kortom, ga zo door!

Gaan we zeker doen! Dank voor de positieve feedback, erg leuk. Met vriendelijke groet, Anna Servies

uitstekend

goede website. snelle levering en mooie placemats

Prima levering

Mooie serviesdelen van wedgewood prima verpakt ontvangen

Snelle en perfecte levering

Bestelling op maandag, levering op woensdag. De goederen waren volledig en goed verpakt zodat er ook geen beschadigingen waren.

super service. zeer snel

Super zeer snel

Fijne kwaliteit, maar bij fout eerst terugsturen en dan pas het goede krijgen

Vaker hier vazen en mokken gekocht. Fijne kwaliteit, duidelijke website. Helaas de laatste keer een verkeerd object ontvangen. In plaats van: we sturen het goede direct op als ik het verkeerde object retourneer, moest ik eerst het verkeerde object retourneren en pas als ze dat ontvangen hadden kreeg ik het juiste object opgestuurd. Helaas daardoor mijn verjaardagsbloemen niet in een grote vaas kunnen zetten. Begrijpelijk, maar wel jammer.

Ik had per abuis een verkeerde bestelling geplaatst. Deze werd vlot bezorgd en was zorgvuldig ingepakt. Toen ik de bestelling terugstuurde is het bedrag ook snel gerestitueerd.

Zeer nette afhandeling. Mooie collectie.

Zelfs aan ons bedankje werd een snelle follow-up gegeven.

Geweldige ervaring met AnnaServies.nl

Wat een geweldige ontdekking was AnnaServies.nl voor mij! Ik was op zoek naar het perfecte servies en vond het Villeroy & Boch Mademoiselle 30-delige set op hun website. De bestelling ging zo gemakkelijk en het betalingsproces was echt een fluitje van een cent. Binnen no-time werd mijn servies thuis afgeleverd, en ik was blij verrast door de kwaliteit. Het voelde als een cadeautje uitpakken! Ik kan AnnaServies.nl zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betaalbaar en prachtig servies. Dit wordt zeker mijn eerste stop voor al mijn toekomstige serviesaankopen!

Beste Mireille, wat een leuke review! Daar doen we het voor :-) Dank en met vriendelijke groet, Anna Servies

Bestelling netjes verpakt en sneller dan verwacht binnen gekregen

Snelle service, heel slim en verantwoord verpakt

Grote keuze aan servies en precies wat we nodig hadden

Prima shop, keigoed verpakt

Hele leuke winkel met prachtige producten. Prima informatie en communicatie. Echt top!

Prima website, snelle levering.

Prima website, snelle levering.

Mooi servies, snel bezorgd, goed verpakt

prima product en snelle levering

prima bedrijf!

Wedgwood servies aangevuld. Bestelling was goed verpakt.

Super klantvriendelijk

Wat een fijne klantvriendelijke shop. Ik bestelde mokken die helaas niet allemaal meer beschikbaar bleken, maar in plaats van een mail werd ik netjes gebeld en werd t alternatief voorgelegd. Daarna kwam t pakketje snel (en goed verzorgd) binnen!

Nijverheidstraat 22

4143HM Leerdam