Ik was op zoek naar senseo mokjes. Kwam bij Annaservies. Binnen 3 dagen bezorgd en uitermate goed aangekomen. Top service en levering Inge de Graaf

Snel geleverd, goed verpakt, in perfecte conditie

snelle levering, prima prijzen

Mijn bestelling werd goed verpakt en snel bezorgd. Ruime keuze,goede aanbiedingen, prima zaak!

mooi assortiment , keurig afgeleverd voor een normale prijs of zelfs eronder.

Prima !

Prima levering

Alles is keurig verpakt en op de afgesproken tijd prima geleverd

Voldoet aan verwachting

Gunstig geprijsd. Mooie producten. En schalen waren prima verpakt.

Goeie ervaring prima

Snelle levering en goed verpakt

Speedy

Sneller geleverd dan beloofdd

Echt blij met Anna servies!

Vlotte levering, regelmatig een nieuwsbrief maar niet te vaak, verrassende aanbiedingen, kortom Anna servies is een aanrader!

Snelle verzending en goede service!

Goed verpakt zodat het servies heel aankomt en snelle verzending! Top!

Gegaan zoals afgesproken

Gewoon zoals het hoort

Wil voor de kleinkinderen serviezen gaan sparen die bij de persoon passen, kleinzoon werd 19 en vond het geweldig om 4 ontbijtbordjes en kommen te krijgen eindelijk af van het probleem wat geven we, leuk zinvol en herinnering aan opa en oma

Alles prima verzorgd!

Snelle levering. Heel netjes verpakt, zodat het onbeschadigd aan kwam

Als dat breekt, breekt mijn klomp.

Zeer goed en zorgvuldig is de bestelling ingepakt, blijft altijd spannend of servies heel aan komt. In dit geval top !

Ik bestel bij jullie als ik mijn servies wil uitbreiden.

Snel en goed geregeld

Ik ben heel blij met mijn nieuwe Anna servies.

Ondanks het minpuntje dat het servies niet vaatwasmachine bestendig is!

Goed en snel

Prima bedrijf

Topservice!!

Snelle, goede levering. Mooi en goed verpakt(met oog op het milieu…gerecycled). M.a.w…..zeer te reden

Erg goede kwaliteit en snel

Servies besteld, goede kwaliteit, veilig verzonden en snel

Super klandizi

Goedkoper dan in de winkel en nauwkeurig en op tijd geleverd

Mint merchandise, fast and friendly delivery, fair postage fee - Thanks!

Everything was perfect, thank you! Why then only 9/10 points? Because the website said that more than 6 pieces of my item were available. I ordered 6, but there were only 4 in stock

Anna Servies is gewoon goed.

Alleen heb ik al 2 keer achterelkaar de teleurstelling gehad dat de afgesproken levertijd niet klopte.

Geweldige keuze uit prachtig servies

Ik kom al meerdere jaren bij Annaservies voor mooi Villeroy en Boch servies. Ik spaar dat servies voor speciale gelegenheden. Annaservies heeft goede concurrerende prijzen en mooie aanbiedingen. Altijd perfecte service, zowel in de winkel als via de site. Paar jaar geleden koffie-lepeltjes uit koffie-hoek overgenomen. Ik vond ze zo mooi, en ze waren al uit collectie. Ik heb de 2de hands gekocht tegen een zeer aantrekkelijke prijs, en ze zagen eruit als nieuw. Geweldig, ga zo door (ik kan nog heel veel sparen van servies, keuze genoeg)

Nijverheidstraat 22

4143HM Leerdam