Snel bezorgd

Snel bezorgd en goede prijs, maar de verpakking was al een keer geopend/licht beschadigd, dat was het enige minpunt.

Goede ervaring. Zal hen aanbevelen.

Prima service. Levering goed verpakt. Zeer tevreden.

Uitstekend geregeld

Goede levering van mooie producten!

Snel geleverd! Mooie kerst producten

Goed!

Bestelling was op tijd gekomen, netjes ingepakt, zeer tevreden!

De gewenste servies onderdelen waren voorhanden en werden vlot uitgeleverd. De prijs was redelijk.

Snel bezorgd en in perfecte staat.

Super goede ervaring, ga hier zeker nog een keer servies bestellen.

Snelle levering, topkwaliteit!

Ondanks de decembermaand-drukte snel geleverd, goed verpakt en perfecte prijs/kwaliteit verhouding!

Vlot, mooi ....

Snel, goede prijs en supersnel geleverd

In 1 woord ‘fantastisch’! Niets op aan te merken en via mail snel bereikbaar, ik zal Anna servies’ bij iedereen aanbevelen.

!

Snelle nette verzending!

Alles keurig in orde netjes verpakt!

Ik had een paar bordjes die volgens mij een donkere rand hadden retour gezonden. En kon direct nieuwe bestellen. Deze bordjes waren goed. Zeer tevreden over de service.

Goede, snelle service.

Maandag besteld, donderdag in huis.

Kopen, laten opsturen, ruilen en retourneren, zowel online als in de winkel, allemaal dik op orde!

Uitstekend.

Snel bezorgd, goed verpakt, alles kwam keurig en heel aan.

Excellent

Altijd snel geleverd en keurig verpakt . Nog nooit problemen onder vonden .

Super snelle levering

En keurig verplakt met gezellige slierten papier.

Goed te vinden en heel toegankelijk

Mijn bestelling van zes koffie kopjes, als geschenk verliep goed. Teleurstellend vond ik dat, wat voor mij logisch leek, er geen schoteltjes bij waren. Hierop zou meer aandacht kunnen worden gegeven. Nu moet ik deze alsnog zien te bestellen, maar deze worden niet in uw documentatie getoond. Zelf gebruik ik ze al geruime tijd: mooi, zonder overdaad en, mede door dunne rand, prettig bij het drinken.

Goede service!

Een bord wat ik had besteld was gebroken, snelle reactie op de mail en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd.

Bestelling correct en netjes verpakt binnengekregen.

Goede ervaring

Prachtige eierdopjes

De eierdopjes zijn geweldig mooi. Goed verpakt. Snel geleverd. Mijn vriendin was er super blij mee. Ik had ze best zelf willen houden.

Uitstekend en zeer betrouwbaar!!

Snelle en uitstekende service van kwalitatieve produkten!!

Snelle en goed verpakte levering

Prima service!

Ik ben heel tevreden!