Laden reviews...
Laden reviews...
321 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Beoordelingen benadrukken regelmatig snelle levering, zorgvuldige verpakking en een ruim assortiment. Klanten melden betrouwbare service en redelijke prijzen. Over het geheel genomen zijn kopers zeer tevreden over kwaliteit en betrouwbaarheid.
Super mooi servies, precies wat we zochten als cadeau voor mijn moeder. Netjes verpakt en snel geleverd.
Beveelt aan
21 June 2026
Sabine
Rijswijk
Mooi product, goed verpakt, snel verzonden, prima service. Aanrader
Beveelt aan
21 June 2026
Marcel
Someren
Na bestelling direct bevestiging en ook tot aan de levering goed en correct op de hoogte gehouden. Serviesgoed is zeer goed verpakt zodat het altijd heel geleverd wordt.
Beveelt aan
17 June 2026
Henk
Emmen
Ik heb onlangs drie borden bij jullie besteld als cadeau voor iemand in het buitenland. Omdat het een cadeau was, wilde ik de verpakking niet openen voordat deze aan de ontvanger werd gegeven. Na het openen bleek helaas dat alle drie de borden beschadigingen hadden. Er zat verf op plekken waar dit niet hoorde, waardoor de afwerking er slordig uitziet en de producten niet voldoen aan de kwaliteit die ik had verwacht. Ik heb hier destijds geen melding van gemaakt en ook geen foto's gestuurd, omdat de retourtermijn inmiddels al was verlopen tegen de tijd dat de beschadigingen werden ontdekt. Daarnaast bevonden de borden zich al in het buitenland, waardoor het voor mij lastig was om hier nog iets mee te doen. Daarom heb ik er toen geen verdere actie op ondernomen. toch wilde ik deze ervaring graag met jullie delen. Ik heb eerder meerdere producten bij jullie besteld en daarom vind ik het jammer dat ik nu met dit kwaliteitsprobleem te maken heb gekregen. Hierdoor is mijn vertrouwen in de kwaliteit van de producten helaas verminder. Mocht er ondanks het verlopen van de termijn toch iets zijn wat jullie voor mij kunnen betekenen, dan kan ik de ontvanger vragen om foto's van de beschadigingen naar mij door te sturen, zodat ik deze met jullie kan delen. Ik hoor graag van jullie. Met vriendelijke groet, Zeycan Cakir bestelling #000148382
Beveelt niet aan
17 June 2026
Zeycan
Heerhugowaard
Beste Zeycan,
Bedankt voor je bericht.
Als ik mij niet vergis, heeft mijn collega eerder aangeboden om de borden om te ruilen, ondanks dat deze zich in het buitenland bevonden en buiten de retourtermijn vielen. Mogelijk is er ergens in de communicatie iets misgelopen.
Zou je anders enkele foto's van het product naar ons kunnen sturen als reactie op onze laatste e-mail? Dan kijken wij er graag verder naar en zoeken we samen naar een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Anna Servies/ Ewout
Ging zeer goed
Beveelt niet aan
17 June 2026
Els
Vlissingen
Ik ben er heel blij mee!
Beveelt aan
16 June 2026
Charlotte
Brugge
Aan bovenstaande heb ik niets toe te voegen bezoek aan Anna Servies was een fijne ervaring.
Beveelt aan
15 June 2026
Hanneke
Leersum
Goedemorgen Hanneke,
Bedankt voor deze leuke reactie en wees zeker weer welkom bij ons in de winkel :-)
Fijne dag en met vriendelijke groet, Ewout
Toen ik het glas wilde gebruiken kwam ik erachter dat het niet het originele glas is voor de glashouder. Het originele glas van Villeroy & Boch heeft een dikke bodem. Het glas is dunner. Heeft een mooiere vorm En men klikt het in de houder. Het bestelde/de bestelde glas/glazen schuift men erin. Geen dikke bodem. Dik glas. Het bijzondere en mooie van de houder en het glas komt hierbij niet tot zijn recht. Balen.
Beveelt niet aan
14 June 2026
Marion
Heemstede
Goedemorgen Marion,
Helaas herkennen wij niet direct om welke klacht het gaat. Zou je ons hierover meer informatie kunnen sturen via [email protected]? Dan kunnen wij uitzoeken waar het precies om gaat.
Wij leveren uitsluitend originele, nieuwe producten van Villeroy & Boch. In principe zou alles daarom in orde moeten zijn. Mocht een artikel niet meer leverbaar zijn, dan laten wij dat uiteraard weten.
We horen graag van je.
Hartelijke groet,
Anna Servies Team
Ik bestelde 4 diner borden en 1 senseo bekertje. Inplaats van 1 bekertje ontving ik een doosje met 4 bekertjes. Ik heb daar over gebeld. Mij werd zonder excuus aan te bieden gevraagd of ik het terug wilde sturen. Dat heb ik natuurlijk gedaan, dan zou je verwachten dat je een bedankje krijgt als jullie het hebben ontvangen. Maar nee ook dat kon er niet vanaf !
Beveelt niet aan
14 June 2026
Pauline
Wassenaar
Beste Pauline,
Bedankt voor je feedback. We nemen deze zeker mee. Eerlijkheid waarderen wij enorm, en het spijt ons als dat in dit geval niet zo is overgekomen. Daarvoor bieden wij graag onze excuses aan.
Hartelijke groet,
Anna Servies
Very easy to shop. Reliable company, good packaging and fast delivery. Very pleased by using them to complete my tableware service.
Beveelt aan
14 June 2026
Bruno
Brussels
Goede service.
Beveelt aan
13 June 2026
Claudia
Amsterdam
Contact gehad met Ewout, zeer aardig en meedenkend. Alles is zorgvuldig verpakt en verstuurd. Bedankt!
Beveelt aan
12 June 2026
Vicky
x
Graag gedaan Vicky :-)!
Snelle levering en heel goed verpakt. Servies ziet er prima uit
Beveelt aan
10 June 2026
SA
Den Haag
Prima en snel geleverd. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de levering.
Beveelt aan
10 June 2026
S
Westerhaar
Mijn bestelling van servies werd zorgvuldig ingepakt en verzonden.
Beveelt aan
7 June 2026
El
Zwolle
Wedgwood papkommetje in zeer goede orde ontvangen, snelle levertijd ondanks de afstand (1200 km). Mijn enige aanmerking betreft de hoge leveringskosten (bijna 150% van de waarde van het kommetje). Maar die heb ik er voor over gehad. Verder niets dan lof.
Beveelt aan
7 June 2026
Yvonne
Le Barcarès (F)
Beste Yvonne, Hartelijk dank voor de positieve en constructieve feedback! We zijn blij dat het kommetje wel heel is aangekomen.
Met vriendelijke groet,
Team Anna Servies
Ik heb mooie producten gekocht die goed verpakt waren. De leveringstermijn is iets labger dan bij andere websites.
Beveelt aan
7 June 2026
Marte
Leuven
Snel gereageerd op een vraag, heel snel en heel zorgvuldig ingepakt en verstuurd. Absolute aanrader
Beveelt aan
6 June 2026
Volkert
Den Haag
helemaal prima! super snel geleverd en veilig verpakt
Beveelt aan
6 June 2026
Christina
Oosterbeek
Vlotte communicatie, produkt 100% zoals afgebeeld, verzonden met de meeste voorzorg opdat het niet stuk zou gaan en stipte levering.
Beveelt aan
6 June 2026
Rita
Wilrijk
Edmee wedgewood borden zeer goed geprijst snel geleverd en heel zorgvuldig ingepakt!
Beveelt aan
3 June 2026
Ming
Den haag
Snel geleverd
Beveelt aan
30 May 2026
Natalia
Spijkenisse
Ze hebben heel veel inspanningen gedaan om bijpassende kleur bij mijn servies te zoeken. Echt super! En ik ontvang al het servies altijd snel en goed verpakt.
Beveelt aan
28 May 2026
Ellen
Odoorn
Bestelling ging goed, bezorging ook! Blij met m’n bestelling
Beveelt aan
28 May 2026
Jolanda
Nijkerkerveen
vlug uit geleverd ,heel goed in gepakt bedankt
Beveelt aan
24 May 2026
Annemie
Geldrop
Nijverheidstraat 22
4143HM Leerdam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
IT, Technologie, Computers
Webshops