Totaal geen reactie op berichten en geld krijg je niet terug als je iets retour stuurt.

Het bestelde artikel was helaas niet de juiste maat. Deze teruggestuurd maar naar het geld kun je fluiten! Dus absoluut geen aanrader.

Totaal niet bereikbaar, geen pakket ontvangen!

In november besteld tot heden niks binnen gehad. Mail ontvangen met je pakket is verzonden je track and trace komt eraan. Vervolgens krijg je geen track and trace, ontvang je niks en is de klantenservice niet bereikbaar. Ondertussen kan ik wel de hele tijd lopen bellen met de achteraf betaal methode omdat ik de factuur wel krijg en wel moet betalen, dat ga ik dus zeker niet doen!!!! Snap niet dat dit bedrijf nog bestaat!!

BEDROG, Frauduleus

Had dringend een nieuwe soda straalketel nodig. Besteld op 8/11, artikel wordt te koop aangeboden met binnen de 2 dagen verzonden. Tot op heden niets ontvangen, ticket ingeschoten, whatsapp contact en gemaild - geen reacties, geen updates. Keurmerk vorige week om hulp ingeroepen, ook op hun mail komt geen respons. Deze winkel is totaal niet betrouwbaar zoals ze laten lijken. Het enigste wat ik nu nog wil, is mijn geld terug!!! Volgende stap: het ODR

4 rollen besteld 1 gekregen!!

waar blijven mijn overige 3 transportrollen?????

Goed en snel verzonden

Binnen 2 dagen was mijn bestelling er

Op dit moment nog product ontvangen

Barntools is volledig onbereikbaar, geen reacties op e-mail, geen telefoonnummer wat klopt. 2 weken geleden een werkplaatspers besteld, deze nog niet ontvangen. Heeel erg slechte website, en een leermoment om eerst de reviews te lezen!!! Voor nu : KOOP HIER NIKS !!!!

Slecht contact, zowel mail als telefonisch niet bereikbaar

Product was op voorraad en de website zegt mits op voorraad voor 17;00 besteld volgende werkdag verzonden. Mijn bestelling moet nog worden verzonden twee weken later. Nul response

Geen reactie geen spullen!

Ook wij zijn getrapt in "de voor 16 uur besteld volgende dag geleverd". Er wordt helemaal niets geleverd en op 036 nummer en whatsapp reageert men niet. Gemaild voor een terugbetaling, maar u raad het al: tot op heden nog niets vernomen.

Goeie product lang levertijd

Volgens website bestelling moest binnen 2 dagen binnen komen. Ik heb ontvangen pas na 2 weken. Geen track en trace gekregen. Was verassing waneer die binnen komt. Product wel goeie kwaliteit.

Echt de top 1 in slechtste webwinkel ooit!!!

Voor 16:00 besteld zelfde dag verzonden! Daar adverteren ze mee, vervolgens is de dag na bestelling geplaatst te hebben nog steeds niks gebeurd. Je denk dan even de dag weer daarna te bellen naar het klantennummer wat op hun website sta, vergeet dat maar DIRECT voicemail constant!!!! Dan blijft er maar 1 optie over, mailen en geduld hebben! Vervolgens krijg je na een aantal dagen een keer reactie dat er wat is mis gegaan. Bestelling uiteindelijk geannuleerd vanwege de geweldige service en bereikbaarheid van hun en nu nog aan het wachten totdat de betaling gecrediteerd is. TOP WEBSHOP, TOP KLANTENSERVICE!!! Hier gewoon dus niet bestellen.

geen contact, geen product

Na een maand nog steeds geen bericht, geen product. Pas na hulp/bemiddeling van/door de fabrikant Delta Hoist Zaandam zonder enige uitleg bestelling gecanceleerd en geld teruggestort.

Prima snelle levering, zonder problemen Uitstekend product

Erg jammer

Oprijplaat besteld in mei. In juli was hij al kapot omdat er een pin uit was, wat raar is aangezien de plaat ergens tegen moet kunnen en wij hem absoluut niet volledig belasten. Heb de klantenservice proberen te bereiken wat moeizaam verliep aangezien ze amper tot niet open zijn. Uiteindelijk gemaild. Mailverkeer gehad, er zou een nieuwe pin opgestuurd worden, niks gehad, weer gemaild, weer een nieuwe pin opgestuurd, weer niks gehad. Ondertussen is het september en zit ik dus al 2 maanden met een kapotte rijplaat waar ik niks mee kan echt super service kan ik vertellen. #NOT

Wij hebben een lier besteld maar deze valt steeds uit

Lier valt uit bij het laten vieren van dea kabel ,graag verneem ik hiervoor een oplossing

Niet goed.

Na het uitpakken had ik gezien dat er een onderdeel beschadigd was en dit dan met foto's door gegeven aan Barntools. Tot op heden ( na drie dagen) heb ik daar nog steeds geen reactie opgekregen. Dat ik vind ik dan toch een slechte service van hun.

Product en bezorging is uitstekend

Het zoeken op internet is eenvoudig. Het product is van kwaliteit. De bezorging is vlot.

Zeer goede ervaring

Zeer snelle levering en een goed product!

retourzending

Top op heden heb ik nog geen geld retour gestort gekregen. Teruggestuurd op 15-08-23

Binnen 2dagen in huis en top kwaliteit zeer bij mee

Past perfect

Gemengde gevoelens

Het hydrofoor takje wat ik bij jullie gekocht werd op tijd geleverd. Echter 1 van de 4 poten was lelijk verbogen. Ik heb dat zo goed mogelijk recht gezet en hem aan de pomp gemonteerd. Wat ik ook mis is een beschrijving erbij. Via mijn bandspanningsmeter kon ik de luchtdruk meten maar ik had dat graag op papier erbij gehad.

Snel

Bestelling eind vd dag besteld. Volgende ochtend net over 8 al binnen. Kon er gelijk mee aan het werk

Erg fijn

Na de artikelen hebben te ontvangen had ik er wat vragen over. Duidelijk beantwoord.

Slechte communicatie

Volgens bevestigingsmail zou ik track&trace code krijgen. Geen code ontvangen. Mail gestuurd naar Barntools maar ook geen enkele reactie. Pakket verstuurd naar een bedrijf, helaas mijn naam, die wel op de order staat, niet op het pakket vermeld, dus even uitzoeken voor wie het pakket was. Zelf maar enkele keren bij de receptie gekeken en bleek het pakket op maandag bezorgd te zijn. Kort samengevat: zeer slechte/GEEN communicatie en geen verzendgegevens , geen track&trace..

snelle levering voor een scherpe prijs

wij hebben een aantal domme krachten gekocht voor een zeer scherpe prijs die daags erna al werden afgeleverd.

Opgestuurd, en gekregen wat was besteld,dat is dikke prima

Gekregen wat ik besteld had,maar geen bericht gehad dus een verassing wanneer je het krijgt

Over Barntools.nl

Barntools.nl is al 14 jaar dé webshop op het gebied van gereedschap. wij streven ernaar de klanten zo goed mogelijk te behandelen. ons assortiment willen wij zo variabel mogelijk houden, veel gereedschappen op eigen voorraad.