Levering volgens afspraak alleen rommelige communicatie

Melding dat er na de verzendbevestiging vanuit barntools correct, de mail met T&T vanuit barntools niet gehad, ook de DHL stond ineens voor de deur ( zending stond niet in de DHL app)

Goed geprijsd, snelle levering, juiste product

Levering nog niet ontvangen!!!!

Dpd laat op zich wachten. Ligt al 4 dagen in depot.

i have a bad experience.

i have a bad experience. I have not received a complete order. I contacted but got no reply. I do not recommend.

Klacht afgehandeld

Order snel maar beschadigd ontvangen, daarna contact gezocht per mail en telefoon. Telefonisch schijnen ze nooit bereikbaar te zijn (haal het telefoonnummer dan weg) en per mail kreeg ik pas na 5 dagen (3 werkdagen) een reactie. Wel is het daarna redelijk voldoende opgelost.

Goed geregeld

Uitgebreide duidelijke site. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Goed geregeld vind ik dat.

Slecht

Mijn bestelling nog niet ontvangen, krijg geen reactie op mail hierover

Goeie kwaliteit en snelle levering

De trap die ik gekocht heb, is van goede kwaliteit en stevig een aanrader voor iedereen.

Te laat verzonden, niet bereikbaar

"Donderdag voor 1600 besteld, volgende week dinsdag in huis." Geen track&trace gekregen, telefonisch niet bereikbaar.

super

Prachtig

Vlot geleverd, en op de plaats waar wij het graag hadden, neergezet. Beter kan niet.

Super snelle correcte afhandeling

Naderhand nog gevraagd om een factuur en deze werd al snel na gestuurd, Voor mij een correct bedrijf

Snelle reactie

Na bestellen item snel verzonden en geleverd.

1ste keer

Mijn ervaring is dat ik nog niets heb ontvangen Geen bestelling voor mij dus Krijg ook geen antwoord op mijn vraag

Zeer snelle en goede levering

Avonds besteelt volgende ochtend goed verpakt tot in de tuin geleverd super tevreden

Alles prima verlopen

Snelle levering, product precies wat ik wilde hebben.

Goede levering

Wel bericht van verzending, geen bericht van tijdstip van bezorging, wel op tijd bezorgd. Pomp werkte niet goed, bouwde geen druk op. Paar flinke klappen met een hamer op de onderkant van het pompje en het probleem was opgelost. Waarschijnlijk zat het kogeltje vast. Werkt prima en dik tevreden.

Zeer goed en niet duur

Goede prijs en kwaliteit

Maar iemand heeft niet goed opgelet met het leverings adres. Het was nummer 5/102.en niet enkel nummer 5 want nu kunnen we het gaan ophalen in een winkel adres. Waarschijnlijk de leverings firma niet goed opgelet.

Een prima ervaring

Bij het betalen via een creditkaart was er van mijn kant wat oponthoud. Maar nadat de betaling was verricht werd de heftafel de volgende dag geleverd.

goede prijs kwaliteit

goed produkt voor 1/4 van prijs van bekend merk. snelle levering naar belgie , een aanrader, de communicatie is wel minder maar mijn produkt is goed en het is tijdig geleverd. ik zou mijn bestelling hier zeker terug doen.

Geen reactie zowel watch app als tiket

Heel slecht

Product is goed, verzending waardeloos

Het verzenden van produkt ging waardeloos, op de site staat voor 1600h besteld, dezelfde dag verzonden. Duurde 1, 5 week voor ik het thuis had, bovendien telefonisch slecht bereikbaar, jammer.

Goed correct en snel.

Mijn ervaring is slecht

Heel slecht ervaring helaas Wij hebben twee artikelen besteld en wij hebben het nog niet ontvangen Wij proberen te bellen en te mailen niemand antwoordt ons

Over Barntools.nl

Barntools.nl is al 14 jaar dé webshop op het gebied van gereedschap. wij streven ernaar de klanten zo goed mogelijk te behandelen. ons assortiment willen wij zo variabel mogelijk houden, veel gereedschappen op eigen voorraad.