Bezorging was bedroevend.

Oke

Wel een puntje, ik heb betaald met BTW waar ik eigenlijk zonder kan. onze BTW nr is 0822993332

Heel positoef, snelle levering

Correcte prijs, kwaliteit en service.

heerlijk !!

makkelijke webside en snelle levering

Een goede en correcte afhandeling van een bestelling

mijn ervaring met Barntools maakt dat ik zeker in de toekomst meer ga bestellen

Mooi product praktisch. In Belgie kan je dit niet kopen

Het is in mijn verwachting van de aankoop.

Waardeloos ,moet alles opnieuw kopen

Twee cee 32 ampere stekkers en wandcontactdoos opbouw gekocht omdat elektramat dit tijdelijk niet kon leveren.Ik dacht barntools te proberen.Levernh duurde een week.Doos kwam kekreukt aan met boutjes los in de doos.Alles in elkaar gezet maar paste gewoon niet goed.B product. Bij klant draaide de boutjes dol. Kan ik dus weer terug,dubbel werk. Opnieuw alles bij elektramat besteld.Nooit meer barntools met hun bijelkaar geraapte rommel!

snelle levering / top product

Een vlotte levering met tijdige kennisgeving van leverdatum. Product zelf, zeer stevig en oogt mooi.

Super slecht

Engelse ring steeksleutels besteld en online betaald. Noooooit iets ontvangen. Krijg op geen enkele manier contact met ze. Lees hier dat verschillende mensen heel tevreden zijn. Zullen valse beoordelingen zijn.

goede service

lasapparaat kar gekocht en tevreden over

Waardeloos

Eerst een ticket aangemaakt in mijn account , geen enkele reactie gehad , vervolgens een mail gestuurd met retouraanvraag , wederom geen reactie . 5 minuten later krijg ik wel de factuur in de mail . Betalen nee echt niet . Product is waardeloze kwaliteit ,

De ervaring met jullie was goed. De ervaring met de transporteur minder.

Prima bedrijf/website

Waterpomp besteld en volgende werkdag in huis. Was ook goed verpakt. Geen slechte ervaring en website/bedrijf is aan te raden.

Goed materiaal voor een goede prijs.

Zeer tevreden over mijn aankoop van de laskar van soldatech. Makkelijk in elkaar te zetten en is stabiel genoeg voor die prijs. Vlotte betaling en binnen 2 dagen geleverd.

Slecht

C

Slecht verpakt

Bestelling is bij de buren neer gedonderd ik heb nog duidelijk aangegeven dat het niet mag zit vol krassen.

Prijs kwaliteit en correcte levering

Correct geïnformeerd aan de telefoon. Levering ook tijdig. Materiaal doet wat het moet. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Geen pakket, geen communicatie

Product besteld, na bezorgpoging is het pakket kwijt geraakt afzender moet volgens DHL een onderzoek starten. Ticket aangemaakt op de site van Barntools maar tot op heden nog geen reactie.

Snel en gauw geleverd

Artikel niet geleverd zoals omschreven

Heldere communicatie via mail, snelle levering maar geleverde product voldoet niet helemaal aan omschrijving. Volgens omschrijving zouden er ook 7.5A zekeringen in de assortimentdoos zitten maar dat is niet het geval. Afbeelding op website klopt ook niet met geleverde product.

Hoop gevend

Het product wat ik besteld heb lijkt hoopgevend.helaas weet ik niet how ver het nu is.dit is misschien door een foute keuze betreft track and trace. Hoop op 3en snelle levering.ben erg benieuwt.

Goede levering en opvolging

Kwaliteit,prijs ,levering en opvolging zeer goed.een aanrader

Landbouwweg 24 3899BE Zeewolde

Over Barntools.nl

Barntools.nl is al 14 jaar dé webshop op het gebied van gereedschap. wij streven ernaar de klanten zo goed mogelijk te behandelen. ons assortiment willen wij zo variabel mogelijk houden, veel gereedschappen op eigen voorraad.