Goed product.

Goede laskar voor het geld, levering na drie dagen. Niks mis mee. Beetje lastig telefonisch te bereiken.

SLECHT!

Product goed ontvangen, maar blijkt bij het uitpakken beschadigd te zijn door transport. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar als je hiervoor contact zoekt via de mail krijg je geen reactie. Nu 2x hetzelfde mailtje gestuurd in een periode van 2 weken, maar nog steeds geen reactie ontvangen!!

Snal livering

Top Alles zoals het hoort in een razend tempo.

Allesnaar wens verlopen. Zeer snelle levering in België.

Crediteren retourzending

Een foutief geplaatste bestelling is conform de AV van Barntools geretourneerd. Volgens de AV van Barntools wordt een retourzending binnen 14 dagen gecrediteerd. Een mail hieromtrent wordt niet op gereageerd en inmiddels 1 maand verder géén reactie en creditering ontvangen! Bijzonder slechte afhandeling / aftersales!

Recent heb ik een set oprijbokken/babybrug besteld en geleverd gekregen. Eenvoudig besteld en goed verpakt snel ontvangen. Betrouwbare partij voor goede spullen.

100%

Bezorgd volgens afspraak Zeer goed verpakt Praktische doos er om heen , 110% Met kartel snijmesje Ik zal u aanraden bij een ieder. Kom graag terug voor andere artikelen. Mvg, Dick van Gaalen

Perfect! Lekker snelle verzending en een prima prijs.

Laatst besteld en een dag later geleverd. Hoppa! Zo kan dat dus ook. De prijzen zijn ook perfect. Ik zou er zo weer bestellen. Top service,

goede prijs /kwaliteit verhouding

Niet leveren en geen reactie

ik heb hier op 17-03-2023 2x een H3 led lamp besteld en betaald. Ze staan op de website op voorraad, maar nog niets ontvangen. 2 weken geleden een mail gedaan om ernaar te vragen maar nog steeds geen reactie! Ik koop hier nooit meer iets!

Goed en snel geleverd

Het product was goed omschreven en besteld en een dag later was hij geleverd top

Goede snelle levering

Zeer goed je krijgt netjes E-mails en een track en tracé code zodat je je pakket kan volgen

Zeer snelle levering

Vandaag besteld morgen in huis Nog waar ook

Vrijdag besteld zelfs zaterdag in huis

Heel snel

Mijn ervaring bij barntools dat het snel en netjes verloopt.

Fout artikel

Er werd een fout artikel geleverd. Tot op heden nog steeds geen juist artikel ontvangen.

super snelle levering

goede producten en snelle levering

Gaat

Website ziet er netjes uit Ik had een laswagen bestelt maar wat een afgang platen zijn scheef geperst Gaten komen niet overeen En de schroeven zijn dol gedraaid voor je ze vastdraaid hele slechte kwaliteit En de informatie over bezorgen mag verbetert worden

Was hetzelfde Relais

Goed en netjes geleverd

Heel fijne service

Ging wat fout in de bestelling en dat werd zeer addequaat opgelost....

Vandaag besteld en morgen in huis. Gewoon keurig.

Bestelling, betaling, bezorging vlot zonder haperingen

keurig ,geslaagd en een zeer tevreden klant erbij.

Mijn waterpomp voor de tuin is lang geleden geplaatst (20 jaar geleden) en heeft prima werk geleverd. De winter een beetje laks geweest en de pomp niet gedemonteerd en in de schuur opgeborgen . Gevolg dom dom dom. De vorst had toegeslagen en de pomp lekte door een scheur. Nu is gietijzer niet te lassen en mijn overbuurman wees mij op het adres waar ik een nieuwe pomp kon kopen er moest een oplossing komen. Op hun kantoor kreeg ik alle informatie en heb de pomp besteld. Binnen twee dagen staat de nieuwe pomp klaar om weer 20 jaar de tuin van water te voorzien. Ik ben blij met de pomp en blij met mijn overbuurman. Barntools ook met jullie ben ik blij.

Gemakkelijke bestelling en erg snel geleverd

Service van Barntools is helemaal super. Duidelijk en snelle verwerking van order en verzending. De kwaliteit van de door mij bestelde slaglagertrekker is nou niet echt om over naar huis te schrijven (de adapters openen niet evenredig rond) maar hopelijk werkt het waar ik het voor nodig heb. Misschien moet ik ook niet meer verwachten voor het geld waarvoor ik dit gereedschap hier heb kunnen kopen.

Gewoon goed

Een order werd in 2 delen geleverd in 2 dagen maar daarnaast allemaal prima. Zou nog een keer zonder aarzelen weer wat bestellen.

Landbouwweg 24

3899BE Zeewolde

Over Barntools.nl

Barntools.nl is al 14 jaar dé webshop op het gebied van gereedschap. wij streven ernaar de klanten zo goed mogelijk te behandelen. ons assortiment willen wij zo variabel mogelijk houden, veel gereedschappen op eigen voorraad.