Er ontbrak een onderdeel in de doos van mijn tacx booster bundel. Gebeld en er werd direct actie ondernomen. Hart voor de zaak en klanten. Super

Goedenavond Ron, fijn dat het allemaal goed verlopen is. Veel plezier met je Tacx Booster en dus straks goed getraind de weg op! Alvast een fijn weekend en hartelijke groet namens het hele team Doornbikes!

Product dat ik besteld heb werd eerder geleverd dan de aangegeven datum. Top!

Goedemiddag Robert, hartelijk dank voor je mooie review! Daar zijn we heel blij mee! Veel plezier met je Tacx Flow Smart Trainer! Hartelijke groet namens het hele team Doornbikes

Helemaal top!

Ik heb de tacx boost bundle besteld. Hij is goed geleverd. Door de sneeuwval was de bezorging vertraagd. Ze hebben mij hier goed en snel over geïnformeerd. Toen ik het pakket binnen kreeg paste mijn fiets niet in trainer omdat mijn band te groot was. Ik heb daarom contact opgenomen met doornbikes. Ze hebben mij hier goed en snel mee geholpen. Daar ben ik zeer blij mij. De service vind ik dus zeer goed en fijn. Ik zou deze winkel daarom zeker aanraden. Groetjes, Tygo en bedankt voor de fijne service!

Goedemorgen Tygo, hatelijk dank voor je mooie reactie! Daar zijn we heel blij mee! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe Tacx Boost trainer en blijf gezond! Hartelijke groet namens het hele team Doornbikes.

Betrokken

Ondanks vertraging op levering alert op mails en doorverzending

Goedemorgen Sicho, hartelijk dank voor je mooie reactie! Daar zijn we heel blij mee! Fijne dag verder en hartelijke groet namens het hele team Doornbikes!

Service en maatwerk

Elektrische gravelbike gekocht van het merk BH. Goede service, denken mee met je. Fiets aan huis afgeleverd.

Rob, hartelijk dank voor je leuke reactie. Daar zijn we altijd heel blij mee! Veel plezier nog met je BH Bikes GravelX 2.6 en een fijne jaarwisseling!

Prima service !

Voor mijn scheidsrechterhorloge was ik op zoek naar een nieuw bandje. Razendsnel werd dit bezorgd, toen later bleek dat een pennetje om het bandje te bevestigen was gesneuveld werd dit gratis en snel nagezonden. Ik weet wel waar ik de volgende keer ga sjoppen. Klantvriendelijk en snel !!!

Goedenavond Rob, hartelijk dank voor je leuke reactie! Daar zijn we heel blij mee. Fijn dat je nu weer met een gerust hart de wedstrijden kunt gaan fluiten. Blijf gezond en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet namens het hele team, Henk van Doorn

Eind goed, al goed

Mooi Traser horloge besteld, helaas had deze een productie foutje. Dit is wel super goed opgepakt en verholpen door DoornBikes.

Top service voor een eerlijke prijs met wat extra's

Doornbikes is de officiële importeur van Traser H3 horloges. Ivm de waterdichtheid heb ik bij hen de batterij laten vervangen. Binnen een week was mijn horloge weer terug en tot mijn verbazing was er meer aan gedaan dan alleen het batterijtje vervangen. Top service!!! Bedankt Erik en Ria!

Geleverde product : Uitstekend

Maandag middag bij Bol.com besteld Vrijdagmiddag geleverd Best lang voor een fietstasje

Dag Henny, hartelijk dank voor je beoordeling! Daar zijn we heel blij mee. Jammer dat het artikel later binnen kwam dan je oorspronkelijk had gedacht. Soms komen bepaalde artikelen later binnen dan gepland en dan worden ze helaas later uitgeleverd. Vooraf proberen wij je als klant hierover te informeren. Uiteindelijk mooi dat het toch nog binnen de afgesproken tijd werd geleverd. Hartelijke groet namens het hele team.

Wat een klantgerichte service

Wij hebben sinds kort een super handige en fijne bakfiets van Vogue. Nadat we een weekend lang mochten ervaren of de fiets aan onze verwachtingen voldeed zijn wij overgegaan tot de aankoop van deze fiets. Na twee weken fietsen begon er iets te rammelen, in eerste instantie onvindbaar maar na een paar dagen bleek het de schijfrem te zijn. Er zaten nog 2 van de 7 schroefjes vast. Henk heeft de fiets de volgende avond bij ons thuis opgehaald en de dag daarna weer netjes thuis afgeleverd, nogmaals top service!!

Goedemorgen Roy, hartelijk dank voor jouw reactie! We hebben het nu afdoende opgelost en we wensen jullie veel veilige kilometers toe. We zien elkaar binnenkort weer voor de zadelpassing dan gaat ze echt veel lekkerder zitten! Fijne dag verder en groetjes namens het hele team Doornbikes

Razendsnel geholpen, persoonlijk en effectief !

Mijn fietstas was kapot gegaan en na een mailtje met foto werd direct gereageerd en een voorstel voor een nieuwe tas gedaan of geld retour. Ik wilde een fietstas dus koos daarvoor ,de volgende dag was de tas al binnen.

Goedemorgen mevrouw Oosterhout, hartelijk dank voor jouw reactie! Fijn dat je tevreden bent met deze afhandeling. Veel plezier met de nieuwe fietstas en fijne dag verder! Groetjes namens het hele team Doornbikes

Bedankt voor de snelle levering

Horloge had een levertijd, maar na telefonisch contact toch op tijd geleverd gekregen. Het was een cadeautje namelijk. Dankjewel doornbike.!

Goedemorgen Mario, Fijn dat het allemaal toch nog is gelukt. Ik hoop dat je een mooie verjaardag hebt gehad en dat ze er erg blij mee is. Fijne dag verder! Groetjes namens het hele team Doornbikes!

Hele fijne en betrouwbare service

Mijn sporthorloge had wat problemen. Ik kreeg goed contact en wat ik kon doen. Het probleem was uiteindelijk verholpen. Het sterkste punt was dat ik op de hoogte geworden werd over de stand van zaken . Top. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen .

Hartelijk dank Melvin voor je reactie! Fijn dat je weer verder kunt met je nieuwe Garmin Forerunner 30. Sportieve groet namens het hele team Doornbikes!

Fijne dag gehad mede door aardige mensen

Aardige mensen. Goede service. Mooie fietsen.

Hartelijk dank Cariena voor je leuke reactie! Fijn dat het huren van deze BH Bikes zo goed is bevallen en wat een mooi weer hadden jullie! Fijn weekend verder! Sportieve groet namens het hele team Doornbikes

Dat er nog zulke mensen bestaan

Waren met onze camper bij t eiland in lathum.Hadden fietsen bij ons , maar de oplader vergeten. Dus terecht gekomen bij Doornbikes in Giesbeek. Gelijk uiterst vriendelijk te woord gestaan. Zelfs een lekkere kop koffie gekregen.Henk ging gelijk op zoek naar n geschikte oplader voor onze bikes.Uiteindelijk gevonden en we mochten deze zelfs meenemen. Men zei we komen geregeld in Limburg, we komen hem wel een keer ophalen. Dit is echt geweldig en uniek, vandaar de kop dat zulke mensen nog bestaan. Jammer dat jullie niet in de buurt van Holtum wonen voor de fietsverzorging.We gaan nog wat van de omgeving genieten en zoals beloofd komen jullie de koffie met vlaai terug halen in Holtum grjes en nogmaals bedankt kees en marianne maas

Beste kees & Marianne, fijn dat we jullie aan een goede lader hebben kunnen helpen! Zo kunnen jullie de vakantie lekker voortzetten en tot in Holtum! Fijne dag verder en groetjes namens het hele team Doornbikes, Ria & Henk van Doorn

Persoonlijke en professionele begeleiding!

Wij hebben als gezin in de afgelopen maanden een drietal elektrische fietsen gekocht. Naast dat Henk en Ria een hele uitgebreide keuze aan fietsen hebben, konden wij op werkelijk alles proefrijden en hebben kunnen uitproberen zonder enige tijdsbeperking en aankoop druk. Kop koffie erbij en dan evalueren. Hierdoor hebben we een gedegen keus voor ons alledrie kunnen maken: 2x BH bikes en 1x Klever Commuter. Inmiddels hebben wij gezamenlijk de eerste ruim 2000 km erop zitten en genieten we enorm van onze aankoop. Zin in de komende kilometers!

Hoi Wout en Rolande, super bedankt voor jullie review! We zijn er heel erg blij mee. Fijn dat we jullie op de juiste fietsen hebben kunnen zetten met de juiste pasvorm. Binnenkort gaan jullie in de 3D scanner voor de optimale zithouding! Hartelijke groet namens het hele team, Henk & Ria

Behulpzaam, vriendelijk en reageren snel

Ontzettend goed geholpen met de aanschaf van mijn nieuwe wielerkleding. Met een persoonlijk kaartje bij mijn pakket. De volgende keer bestel ik weer bij Doornbikes!

Dag Sylvia, hartelijk dank voor je review! Fijn dat je goed geholpen bent met het juiste advies. Veel fietsplezier in je nieuwe outfit en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, namens het hele team Henk van Doorn

Hele klantgerichte service

Fijne vriendelijke klantenservice. Oplossingsgericht bij problemen. Makkelijk te bereiken (telefonisch, mail) alle dagen van de week. Snelle reactie. Top service! Mijn volgende bestelling is weer bij Doornbikes.

Dag Dee, wat fijn dat je tevreden bent en de moeite hebt genomen om een leuke review te schrijven. Wij waarderen dat ontzettend en wensen je nog een fijne avond toe! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet namens het hele team, Henk van Doorn

Zeer betrokken verkoper en prima interactie

Na een hartslagmeter besteld te hebben bleek deze niet op voorraad. Dit werd in een persoonlijke mail snel gemeld. Toen de afleverdatum opnieuw niet gehaald werd kreeg ik daar goede uitleg over en uiteindelijk het product ontvangen. Goede persoonlijke interactie via de mail. Voor het lange wachten ook nog een leuk cadeautje ontvangen Top bedrijf.

Dag Maarten, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn dat je tevreden bent. Zeker in deze tijd is het soms moeilijk laveren als je afhankelijk bent van informatie van derden! Sportieve groet namens het hele team Doornbikes en graag tot een volgende keer!

perfect, meedenkend en out of the box denkend met een meer dan prima service! TOP!

Mijn ervaringen met Henk zijn allemaal goed. Van mooie producten (horloges, fietskleding en e-bikes enz.) tot een stap extra met de Service. Lekker makkelijk in omgang. Ik mag er graag komen.

Hartelijk dank voor je reactie, daar zijn we heel blij mee! Hartelijke groet, namens het hele team Doornbikes!

Precies zoals het hoort

Er was een prettige afstemming via een van de social media kanalen. De communicatie was vlot, professioneel, maar ook informeel. Het advies over het sporthorloge en het toezenden van het gekozen product was precies goed. Kortom: niets op aan te merken en zeer zeker aan te bevelen!

Hartelijk dank Ingrid voor je mooie review, we zijn daar altijd erg blij mee! Sportieve groet namens het hele team Doornbikes, Henk van Doorn

Doornbikes biedt fantastische service

Ze reageren supersnel en persoonlijk per mail en doen er alles aan om je te helpen. Als ik weer wat nodig heb, kom ik zeker terug bij Doornbikes.

Hartelijk dank Marjolein voor je mooie review. Fijn dat je tevreden bent en graag tot ziens! Sportieve groet namens het hele team, Henk van Doorn

Heel blij met mijn bestelling en snel bezorgd.

Goedemorgen Barbara, hartelijk dank voor je reactie, fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Fijn weekend en sportieve groet namens het hele team Doornbikes, Henk van Doorn

Snel en makkelijk

Mijn product werd snel geleverd

Goedemorgen Doug, hartelijk dank voor je review, we zijn daar erg blij mee! Sportieve groet namens het hele team Doornbikes, Henk van Doorn

Ondanks vertraging in de coronatijd netjes geleverd, en prettig persoonlijk contact.

Hartelijk dank Theo voor je reactie, daar zijn we heel blij mee! Veel plezier met je producte en een fijn weekend! Groet namens het hele team Henk van Doorn / Doornbikes

Over Doornbikes.nl

Doornbikes, treft u aan de rand van een mooi recreatiegebied aan de IJssel. Met het 'úitzicht' op de Posbank en de Achterhoek. Wat een prachtige streek om te gaan fietsen. Doornbikes' fundament bestaat uit de volgende 4 pijlers: Aangepaste Fietsen Cargo E-Bikes Speed Pedelecs Doornbikes Aangepaste Fietsen biedt fietsen aan van Huka, Van Raam en Pfau-Tec. In het gamma zijn driewielfietsen, duofietsen, lage instapfietsen, tandems en nog veel meer soorten modellen opgenomen. Doornbikes biedt hiermee oplossingen aan voor mensen die minder valide zijn, minder stabiel zijn of door een prothese minder bewegelijk zijn. Daarnaast biedt Doornbikes ook een breed gamma van handbikes aan van Roam Special Cycles in combinatie met al dan niet een rolstoel. Doornbikes Cargo specialiseert zich Cargo-fietsen & trailers - die enerzijds het verkeer ontlasten en anderzijds een bijdrage leveren aan het milieu. Cargo-oplossingen dienen zich nu in grote getale aan. Doornbikes probeert de diverse oplossingen te vertalen naar de situatie bij het bedrijf, instelling of gemeente en denkt mee in het creëeren van de beste oplossing. Doornbikes E-Bikes biedt fietsen aan voor stadsgebruik of interstedelijk verkeer. Wij bieden fietsen aan met accu-groottes beginnend bij 500 Wh oplopend naar ruim 800 Wh. Doornbikes Speed Pedelecs - voor interstedelijk verkeer wordt steeds vaker gebruik gemaakt van de speed pedelec. Wij zijn gespecialiseerd in de Klever en Stromer Speed Pedelecs die ook echt 45 km/h rijden. Graag verwelkomen wij jullie in onze gezellige winkel! Tot binnenkort!