Snelle levering en goede service

De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam, en belde me netjes op nadat ik had gemaild dat er iets mis was het geleverde product. Men heeft vervolgens alles snel en naar volle tevredenheid opgelost!

Soelaart biedt nog echte klantgerichte service, het bestaat nog!

Op de site van Soelaart leek de Therm-a-Rest neoair xthn regular wide nog op voorraad, dus besteld. Dag later ontving ik telefoontje dat artikel ten onrechte op voorradig stond en dat ze dat zeer speet. Maar één van de oplossingen die mij werd geboden was de nog wel aanwezige large versie te zenden en de meerprijs was dan voor hun rekening. Als dat geen klantvriendelijke oplossing is! En toch nog precies op tijd geleverd voor mijn vakantie. Soelaart biedt nog ‘s echte service. Dank jullie wel

Vlotte levering, en Zeer goede dienst na verkoop

Vorig jaar heb ik sandalen aangeschaft, deze werden vlot geleverd. Helaas was hier vroegtijdige slijtage aan. Soellaart heeft dit naar zeer grote tevredenheid zeer vlot en dienstgericht opgelost. Hartelijk dank daarvoor! Het is een grote geruststelling om hier mijn volgende aankopen van outdoor-spullen ook te doen. :-)

Wij hadden twee Osprey tasjes besteld. Één bleek niet leverbaar. Ik werd gebeld om te overleggen over een andere kleur. Heel blij met de twee tasjes die de volgende dag al geleverd werden. De kleuren zijn in het echt veel mooier dan op de foto. We vinden de alternatieve kleur zelfs mooier dan die we in eerste instantie gekozen hadden. Zeker een aanrader om hier te bestellen als je niet in de buurt woont.

Goed gevonden, snelle en nette levering.

Ik was op zoek naar kampeerspullen en heb dit snel gevonden. het werd netjes afgeleverd.

Dank voor deze mooie review! Veel kampeerplezier gewenst en graag tot ziens!

Prima service en snelle levering

Lowa schoenen online besteld en binnen paar dagen keurig bezorgd.

Dank voor dit prachtige cijfer!Veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens.

Snelle levering, netjes verpakt, prachtig product

Mooi product, netjes verpakt, duidelijke communicatie en snel geleverd. Zeer tevreden

Dank voor uw mooie review en graag tot ziens!

Prima ervaring mee

Online koop was zeer duidelijk en netjes uitgevoerd. Snelle levering.

Dank voor dit mooie cijfer en het achterlaten van uw review. Hopelijk tot ziens!

Zeer tevreden.

Mooi product, goede prijs, snelle levering, goed ingepakt en goede service. Zeer tevreden.

Hartelijk dank voor deze mooie review, wat fijn om te lezen dat uw ervaring zo positief is. Hopelijk tot ziens!

Zeer betrouwbaar

Vlotte communicatie, snelle verzending, goede verhouding prijs-kwaliteit. Een voorbeeld van hoe elke online ondernemer zou moeten handelen.

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Dank voor uw review en graag tot ziens!

Prima in orde

Prima in orde

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Verkeerde product en retour zelf moeten betalen

Ik ontving totaal andere schaatsen dan te zien zijn op de website. Tijdens het telefonisch contact werd me verteld dat het de ‘nieuwe versie’ van de schaatsen zijn, maar de schaatsen die in mijn doos zaten zijn nergens op het internet te vinden. Op de website staan ook nog steeds de foto en de omschrijving van de verkeerde schaatsen, zelfs nu ze weten dat ze andere leveren. Dus bestel je de Viking Kunstschaats, weet dat je niet krijgt wat je bestelt. Ik moest helaas nog wel achter de retourkosten aan, maar verder heb ik het contact als snel en prettig ervaren.

Beste Kelly, Dank voor je review. We waren in afwachting van de juiste afbeelding, deze wordt nu online gezet. Heel vervelend inderdaad, gelukkig is het goed opgelost. Vriendelijke groet, Namens het team van Soellaart

Goede service, goede materiaalkennis en alles op heel prettige wijze. Rijd er graag 200 km voor om!

Prettige ontvangst en hulp bij materiaalkeuze.

Dank voor deze prachtige review! Wat leuk om te lezen dat u er zelfs voor omrijdt. Een fijne zondag en graag tot ziens!

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en product helemaal naar wens!

Dank voor uw mooie review! Hopelijk tot ziens.

Snelle levering en goed product.

Dank voor deze mooie review. Wat fijn dat u tevreden bent over uw aankoop bij Soellaart Outdoor & Wintersport. Hopelijk tot ziens!

produit manquant

Dédommagé pour article hors stock

Désolé, nous avons oublié de rembourser les frais de port. Vous le recevrez bien entendu dans les plus brefs délais. Désolé pour le dérangement.

Levering prima, maar onduidelijk en niet volgens afspraak

OP de site staat duidelijk dat op dezelfde dag wordt afgeleverd, terwijl dit een paar dagen later plaatsvond. Er is een verschil tussen aflevering op de site waar ik bestelde, de factuur, de verschillende transporteurs die betrokken lijken te zijn (ik had de lokale transporteur gekozen), en de website van Soellaart zelf (waar staat vandaag besteld, vandaag "ingepakt". Nu ken ik Soellaart goed genoeg om me geen zorgen te hoeven maken, maar dit was veel te rommelig. Het process moet worden nagekeken. Bestel op zaterdag een product van Soellaart via een andere site, voor zelfde dag delivery en via de lokale transporteur.

Dank voor je review. We zullen dit proces goed bekijken en waar mogelijk aanpassen. Vandaag besteld, vandaag ingepakt geldt voor alle orders. Afhankelijk van de transporteur vindt bezorging dezelfde dag plaats (uitgezonderd zondag en feestdagen) (via Hurby), of duurt het 1 a 2 werkdagen via DPD. Vervelend dat de communicatie niet was gestroomlijnd. Excuses voor het ongemak en hopelijk tot een volgende keer!

Soellaart prima, dpd levering slecht

Soellaart prima, niets op aan te merken. Levering slecht, zou 2 a 3 dagen duren, werd volgende ochtend aangeboden ( wat de vraag is, er was iemand thuis op genoemd uur) en ik moest het zelf op een punt ophalen. Dit is voor mij een reden om niet meer bij jullie te bestellen. Doel is juist dat het wordt thuis bezorgd. Helaas, hoor vaker dat DPD slecht aflevert.

Dank voor uw review, vervelend dat het pakket is bezorgd bij een servicepunt in plaats van bij u thuis. We hopen u in de toekomst terug te zien!

Slecht

Kreeg een plaatje te zien dus dacht dat ik zo een product zou krijgen maar dat was het niet en moest ook nog betalen om het terug te sturen..slechte service

Dank voor uw review. Wat vervelend dat het niet naar wens is verlopen. Bij dit soort gevallen kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, dan kunnen we op zoek naar een oplossing. We streven namelijk naar een zo hoog mogelijk serviceniveau. Laat weten als we nog iets kunnen betekenen. Vriendelijke groet, namens het team van Soellaart.

Vertrouwelijke site

Makkelijk en snel artikel gevonden, besteld, makkelijk betaling proces en artikel snel ontvangen.

Dank voor deze mooie review!

En retour zenden ook net zo snel je geld weer terug

Wat goed om te lezen! Hartelijk dank voor deze mooie review.

Prima spullen en snelle levering

Jerrycans besteld en deze zijn van hele goed kwaliteit, dus ik ben tevreden. Snelle levering!

Nieuwe wandelschoenen besteld. Snelle levering, ik ben tevreden

duidelijke site, prima afwikkeling

duidelijke site prima afwikkeling

Simply Perfect

Alles zoals beloofd, Zeer snel geleverd, Perfect verpakt, in een sterke doos met milieuvriendelijke plakband.

Over Soellaart

Soellaart is een hoogwaardige outdoorwinkel met een passie voor (innovatieve) outdoormerken, geschikt voor casual en actief gebruik. De voorpret van een vakantie of activiteit begint al in onze winkel. We willen het winkelen persoonlijk maken en staan voor kwaliteit, expertise en betrouwbaarheid. We 'versterken' onze klanten door onze kennis over merken en producten over te dragen. Onze klanten stappen met een rugzak vol informatie (bagage) de winkel uit. ​ Het team van Soellaart bestaat naast de tweekoppige directie uit 35 zeer gemotiveerde medewerkers die allemaal passie voor outdoor en wintersport hebben. Eigenaren Bart Soellaart en Arjen Nicolai staan zelf vrijwel dagelijks op de winkelvloer. Zij helpen mee met de verkoop, geven deskundig advies en zorgen er samen met het personeel voor dat de winkel er elke dag weer optimaal bij staat. Dit zijn onze merkwaarden: Dichtbij: we zijn de lokale outdoorspecialist in de buurt waar je terecht kunt voor persoonlijke aandacht en toegesneden advies. ​ Specialistisch: we denken vanuit onze expertise mee over welk product het beste past bij jouw wensen en doelen. ​ Toonaangevend: onze innovatieve collectie is van hoge kwaliteit en heeft net dat beetje extra’s. ​ Service: je kunt bij ons terecht voor ouderwets goede service.​ Over Soellaart Soellaart is in 1900 opgericht in Haarlem door de familie Soellaart in de hoedanigheid van schoenmaker. In 1920 verhuisde Soellaart naar de huidige locatie. Na WO II veranderde het bedrijf in een legerdump en in de periode daarna kwam het accent steeds meer op outdoor te liggen. In 1996 besefte de familie dat wintersport een mooie aanvulling kon zijn op de collectie. Vanaf de start beschikt Soellaart over een enorme handelsgeest en is ze voortdurend op zoek naar kansen, ontwikkelingen in de markt, merken en innovatieve producten om klanten te bedienen. De Soellaart cultuur is ontstaan vanuit verbondenheid, ondernemerschap en een 'aan-de-slag' houding.