Mooie zaak met veel behulpzaam personeel.

Alles keurig netjes verpakt, niet in veel te grote dozen gelukkig en op tijd geleverd.

Heel fijn dat alles zo netjes en snel geleverd is!

De wandelschoenen die ik wilde waren alleen hier te koop in mijn maat. Heel blij was ik daar mee.

Snelle levering, prima product

Vrijdag besteld en zaterdag keurig in huis. Met de track die ik letterlijk per uur kon volgen klasse.

Snelle levering, mooie prijs

Op de overzichtelijke site kon ik precies vinden wat ik nodig had en voor een hele mooie prijs!

geweldig

snel geleverd met n prima product.dank jullie

zeer tevreden

top geleverd op tijd zoals aangegeven.

Eerlijk en goed advies

Voor het eerst op safari in Africa. Prima advies over slaapzakken en slaapmatten.

Prima geregeld

Zoals besteld

Kwaliteitsspullen en medewerkers die er ook echt iets over weten

Als ik zéker wil weten dat ik met iets goeds thuiskom, ga ik naar Soellaart. In de winkel nemen medewerkers de tijd om je te adviseren, of het over wandelschoenen gaat of over een kooktoestelletje. Laatst bestelde ik online een lakenzak en ik werd netjes gebeld toen de bezorging iets anders verliep dan in de mail stond. Topservice!

Toegezegde leveringsdatum niet nageleefd

Moest naar winkel om op te halen omdat ik het artikel nodig had. In winkel prima geholpen.9

Ze hebben een vloerkleed voor de Eureka tent uitgepakt, opgemeten en mij teruggebeld om te vertellen dat het in onze tent zou passen.

Snelle en juiste levering

Probleemloos!

Fijne winkel. Uitstekende producten, Snelle service

Fijne winkel. Uitstekende producten, Snelle service

Goede klantenservice

Door een fout in het systeem was het artikel toch niet voorradig, ze namen telefonisch!! Contact op met verontschuldigingen. Ondanks dat ze niet konden leveren toch een compliment voor hun. Klantenservice een absolute 10 Aanrader

Sokken zijn super.

De sokken van Bridgedeale zijn super alleen moes ik er 2 weken op wachten zonder bericht daarover.

Voorraadbeschrijving mag beter

Prima verzending, terugbetaling na foute kleur toezending gaat ook vlot. Vervolgens staan dezelfde schoenen in de foute kleur weer op dezelfde plek in de webshop. Dus volgende klant zou weer een ‘dit heb ik niet besteld!’ ervaring hebben. Na bellen wordt het gecorrigeerd, heeft dus wel wat voeten in aarde. Goedwillendheid en fysieke labeling producten bijten elkaar hier dus.

Mooi tijdig en vooral op voorraad.

Na een zoektocht naar de juiste schoenen, eindelijk iemand die heeft wat er nodig is. Thx ik geniet ervan.

Grandioze service mede door Ferdinand

Met eindeloos geduld en goeie adviezen geholpen door Ferdinand. Die zou ik niet laten gaan. Dank voor de service

Dank voor deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u zo prettig geholpen bent! Graag gedaan en hopelijk tot ziens!

Klacht gemaild, geen reactie

Paar maanden geleden twee padelrackets gekocht via bol.com. Toen al een klacht gemaild zonder reactie. Na recensie pas contact. Oplossing was dat wij de rackets maar hielden zoals ze waren. Anders werd het zelf uitzoeken bij bol.com. Door Corona/gezondheid kwam het pas twee weken geleden tot het eerste gebruik van 1 van de rackets. Hiervan laat de buitenste laag van het racket los, barst en brokkelt af. Daarna dus klacht gemaild, weer zonder reactie. Na deze recensie kwam er snel een reactie vanuit Soellaart en is het goed opgelost. Ze hebben het aankoopbedrag overgemaakt, omdat het onder fabrieksgarantie valt. Ik verwacht geen terugkerende klant te zijn, maar ik sluit het niet volledig uit door de uiteindelijk geboden service.

Het klopt inderdaad dat we niet adequaat op uw berichten hebben gereageerd, waarvoor onze welgemeende excuses. Gelukkig zijn we tot een goede oplossing gekomen.

Onvoldoende zorgvuldigheid

Een navy blauwe broek besteld, maar het werd een grijze. Op zich geen probleem. Volgens de actie zou er een riem gratis erbij geleverd worden: deze ontbrak In een zak kwam ik een prijskaartje tegen van deze broek: € 15 goedkoper.

Goedemiddag, Naar aanleiding van deze review hebben we de riem alsnog naar u toegestuurd en via email aangeboden om het verschil terug te storten. In dat geval ontvang ik graag uw rekeningnummer via [email protected]. Dit prijsverschil is door een recente prijsverhoging te verklaren, maar verdient uiteraard geen schoonheidsprijs. Dank voor uw begrip en hopelijk horen we snel van u. Vriendelijke groet, Namens het team van Soellaart

Goede kwaliteit en prima prijs

Dank voor uw positieve review!

Vreselijk te woord gestaan

Als alles goed gaat zijn ze allervriendelijkst. Zo niet, dan is het echt vreselijk, onbehoorlijk. Zij maken een fout en vervolgens worden er nog meer onjuiste toezeggingen gedaan, vervelend voor mij, maar dan krijg ik de wind van voren. Poe, zo werkt het niet. Ik ga er nooit meer wat bestellen.

Goedemorgen, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. We gaan intern navraag doen om te beoordelen wat er precies is misgegaan. Uiteraard onze welgemeende excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Namens het team van Soellaart

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Mijn bestelling was 2x beschadigd maar ik moet zeggen dat het bedrijf er alles aan heeft gedaan om dit op te lossen Twee x werd mijn geld voor retour terugbetaald. En de derde x werd mijn bestelling zeer vlug en nu zonder beschadiging geleverd Daar voor mijn grote dank ook het contact onderling verliep uitstekend. Nee niets dan lof voor het bedrijf

Over Soellaart

Soellaart is een hoogwaardige outdoorwinkel met een passie voor (innovatieve) outdoormerken, geschikt voor casual en actief gebruik. De voorpret van een vakantie of activiteit begint al in onze winkel. We willen het winkelen persoonlijk maken en staan voor kwaliteit, expertise en betrouwbaarheid. We 'versterken' onze klanten door onze kennis over merken en producten over te dragen. Onze klanten stappen met een rugzak vol informatie (bagage) de winkel uit. ​ Het team van Soellaart bestaat naast de tweekoppige directie uit 35 zeer gemotiveerde medewerkers die allemaal passie voor outdoor en wintersport hebben. Eigenaren Bart Soellaart en Arjen Nicolai staan zelf vrijwel dagelijks op de winkelvloer. Zij helpen mee met de verkoop, geven deskundig advies en zorgen er samen met het personeel voor dat de winkel er elke dag weer optimaal bij staat. Dit zijn onze merkwaarden: Dichtbij: we zijn de lokale outdoorspecialist in de buurt waar je terecht kunt voor persoonlijke aandacht en toegesneden advies. ​ Specialistisch: we denken vanuit onze expertise mee over welk product het beste past bij jouw wensen en doelen. ​ Toonaangevend: onze innovatieve collectie is van hoge kwaliteit en heeft net dat beetje extra’s. ​ Service: je kunt bij ons terecht voor ouderwets goede service.​ Over Soellaart Soellaart is in 1900 opgericht in Haarlem door de familie Soellaart in de hoedanigheid van schoenmaker. In 1920 verhuisde Soellaart naar de huidige locatie. Na WO II veranderde het bedrijf in een legerdump en in de periode daarna kwam het accent steeds meer op outdoor te liggen. In 1996 besefte de familie dat wintersport een mooie aanvulling kon zijn op de collectie. Vanaf de start beschikt Soellaart over een enorme handelsgeest en is ze voortdurend op zoek naar kansen, ontwikkelingen in de markt, merken en innovatieve producten om klanten te bedienen. De Soellaart cultuur is ontstaan vanuit verbondenheid, ondernemerschap en een 'aan-de-slag' houding.