Super compliment

Van A tot Z was alles duidelijk geregeld. Constant email met de verzendgegevens en de stand van zaken over het gekochte produkt. Compliment voor de zeer goede klantvriendelijjheid en het gegeven vertrouwen.

Mijn product was snel en goed geleverd. En het product voldeed aan alle verwachtingen.

Perfect product

Besteld en de volgende dag in huis

Duidelijke omschrijving van het product. Snelle levering

Uitstekend geholpen bij de aanschaf van nieuwe verrekijker. Zowel telefonisch als in de winkel. Met kennis van zaken en uiterst correct & vriendelijk.

foutieve levering en binnenzool schoen op meerder plaatsen kapot

Ik heb onmiddellijk mijn score willen aanpassen van 1 ster naar 5 sterren want ongelooflijk maar waar ! Toen ik mijn revieuw gepost had kreeg ik onmiddellijk telefoon van de firma Soellaart met de vraag wat ze konden doen om mij toch tevreden te stellen Pim was zeer vriendelijk en verstond mijn frustratie dat de schoenen niet bij mij thuis afgeleverd werden en dat de binnenzolen niet in orde waren Ik kon trouwens kiezen wat mij tevreden zou maken Terugzending en andere schoenen opsturen of geld terug of een compensatie. Mijn volgende bestelling gaat ZEKER terug bij Soellaart zijn want zo een service heb ik nog nooit meegemaakt bij een webshop Ja op het moment dat de schoenen zouden geleverd worden kreeg ik opeens een sms jammer genoeg heeft de chauffeur je A gemist bij het leveren van de bestelling en dan kreeg ik een volgend bericht dat ik het maar moest afhalen in een Pickup shop. A zal dan voor adres staan denk ik dan Bij het openen van de doos zie ik dat er andere zolen in de schoenen gelegd waren en dat de binnenzool op verschillende plaatsen kapot is er zijn putten in en bovenaan is de binnenzool geplooid Spijtig....misschien kunnen jullie hiervoor een compensatie geven want echt waar ik heb de energie niet meer om alles terug te sturen

Mwhoaw

Ik vind het niet meer van deze tijd dat je zelf een retourformulier moet printen en de zending zelf moet betalen. Ik bestel er nooit meer.

Beste Esther, Dank voor je review. Normaal gesproken zit het retourformulier bij iedere bestelling, dat deze nu ontbrak is niet de bedoeling. De kosten voor het retourneren vergoeden we niet, omdat dit voor een kleine retailer financieel niet haalbaar is. Dank voor je begrip hiervoor en hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Namens het team van Soellaart

Professioneel en snel

prima vanuit soelaart

Soellaart had het goed voor elkaar alleen de bezorging was diep triest we hadden netjes bericht gekregen dat DPD pakketservice langs zou komen maar aangezien wij in een pad wonen waar geen verkeer is toegestaan wel parkeerplaatsen vlak voor de verlopen tijd kregen wij een mail dat wij niet thuis waren terwijl we de hele dag thuis waren om dat tijdstip de brieven bus in de gaten hielden en het pakket 5 kilometer verderop de andere dag konden ophalen wij hebben dit al vaker meegemaakt met DPD waar een vreemde ons pakket op straat had gevonden ik zou graag willen dat U onze bestellingen de volgende keer met post NL verstuurd die komen wel aan huis het pakket netjes afleveren Sorry voor dit ongemak nogmaals Soellaart kan er niks aan doen de schoenen zijn prima en zitten heerlijk hartelijk dank daar voor vriendelijke groet J.G.Visser

Goede prijs, snelle verzending, geen overbodig verpakking materiaal of B-stock

Bestelling verliep vlot, de prijs was concorrerend, het product in orde en er was geen overbodige verpakking. Mijn eerste indruk is dat ik hier wel vaker zal shoppen. En dat het een goed alternatief voor De Bever en ander outdoor winkels kan zijn

Vloeiende afhandeling

Mooi dat de bestelling ook nog in een hergebruikte doos kwam.

Teveel betalen voor retour! Voor de rest geen problemen.

Goede prijs , snelle levering: top

Niks op af te dingen

Goede webshop met concurrerende prijzen.

Ik kon het product dat ik zicht snel vinden en prijs was goed.

Had 2 artikelen besteld, maar helaas zat er maar 1 in mijn pakket. Gebeld en de volgende dag het 2e artikel gekregen. Prima en snel opgelost.

Top service. Pakket goed en snel geleverd

Na het plaatsen en betalen van de bestelling ontdekte ik dat ik bij 1 product de verkeerde maat heb ingevoerd. Met Soellaart gebeld en de bestelling is direct aangepast en de volgende dag perfect geleverd.

Uitstekend, snelle levering

Prijs/kwaliteit goed Snelle levering

Keurige wijze van bestellen , en aflevering.

Bij deze zaak ga ik vaker bestellen. Netjes, en snelle bezorging.

zeer klantvriendelijk.

Op website artikel gevonden maar toch nog een vraag. Telefonisch uitgebreide en juiste info gekregen ondanks top drukte in de winkel...zeer netjes. Zeer uitgebreide info over verzending en status van zending en deze in goede staat ontvangen...erg blij met het gehele proces. Enige punt van critic is de webshop en de info...maar daar zijn we telefonisch weer uit gekomen.

Foutloos

Ik kreeg wat ik wilde, zo snel als was aangekondigd en het was goed. Tevreden klant.

Prima op de verzending na

Artikel is in goede orde ontvangen echter wordt na het plaatsen van de order een verzenddatum opgegeven die uiteindelijk niet klopt, op het factuur welke een aantal dagen werd ontvangen werd de juiste aflever datum wel weergegeven. Kortom speel geen spelletje door te doen alsof artikelen binnen een bepaalde termijn worden verzonden terwijl jullie vooraf al weten dit niet na te kunnen komen. Nu voor niets zitten wachten om vervolgens op de voorgestelde dag van levering te vernemen dat de bestelling twee dagen later komt. Niet netjes!

Beste Johann, Dank voor je bericht. We hanteren en communiceren 1 tot 2 werkdagen, vanuit DPD ontvang je het daadwerkelijke levermoment door middel van een track en trace. Dit kan in de praktijk iets van elkaar afwijken, bijvoorbeeld door drukte. Veel plezier van je order en hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Namens het team van Soellaart

Snelle levering en goede klantenservice

Ziener handschoenen besteld, super blij mee. Goede en snelle afhandeling na contact te hebben gehad met de klantenservice.

Goede en snelle service

Top service. Snel verzonden en goede prijs.

Snel antwoord op mails en snelle verzending

Kleine Houtstraat 4953

2011DG Haarlem

Over Soellaart

Soellaart is een hoogwaardige outdoorwinkel met een passie voor (innovatieve) outdoormerken, geschikt voor casual en actief gebruik. De voorpret van een vakantie of activiteit begint al in onze winkel. We willen het winkelen persoonlijk maken en staan voor kwaliteit, expertise en betrouwbaarheid. We 'versterken' onze klanten door onze kennis over merken en producten over te dragen. Onze klanten stappen met een rugzak vol informatie (bagage) de winkel uit. ​ Het team van Soellaart bestaat naast de tweekoppige directie uit 35 zeer gemotiveerde medewerkers die allemaal passie voor outdoor en wintersport hebben. Eigenaren Bart Soellaart en Arjen Nicolai staan zelf vrijwel dagelijks op de winkelvloer. Zij helpen mee met de verkoop, geven deskundig advies en zorgen er samen met het personeel voor dat de winkel er elke dag weer optimaal bij staat. Dit zijn onze merkwaarden: Dichtbij: we zijn de lokale outdoorspecialist in de buurt waar je terecht kunt voor persoonlijke aandacht en toegesneden advies. ​ Specialistisch: we denken vanuit onze expertise mee over welk product het beste past bij jouw wensen en doelen. ​ Toonaangevend: onze innovatieve collectie is van hoge kwaliteit en heeft net dat beetje extra’s. ​ Service: je kunt bij ons terecht voor ouderwets goede service.​ Over Soellaart Soellaart is in 1900 opgericht in Haarlem door de familie Soellaart in de hoedanigheid van schoenmaker. In 1920 verhuisde Soellaart naar de huidige locatie. Na WO II veranderde het bedrijf in een legerdump en in de periode daarna kwam het accent steeds meer op outdoor te liggen. In 1996 besefte de familie dat wintersport een mooie aanvulling kon zijn op de collectie. Vanaf de start beschikt Soellaart over een enorme handelsgeest en is ze voortdurend op zoek naar kansen, ontwikkelingen in de markt, merken en innovatieve producten om klanten te bedienen. De Soellaart cultuur is ontstaan vanuit verbondenheid, ondernemerschap en een 'aan-de-slag' houding.