Zit super lekker!

Prachtig jurkje, zit erg comfortabel , mouwtjes iets te strak maar dat train ik er wel af. Heel blij mee.

Pluspunten

In het verleden een prachtige jurk gekocht en heb er veel plezier aan. Service top!

Vreselijk balen, krijg vanavond een mail dat de collectie vanaf nu verkrijgbaar is en eenmaal op de site is er in maat 38 niet te bestellen van alle kleuren

Pluspunten

Dress F. Fresh Navy besteld in mt 40. Zat prettig, maar toch net even iets te ruim op de rug. Toch maar teruggestuurd om te ruilen. Goede ruil-service! Binnen een week al een maatje kleiner in huis, en jawel, die zit perfect! Meteen aan tijdens een business-dag naar Londen inclusief zenuw-zweterige presentatie ;) Hebben ze niets van gemerkt natuurlijk, want ik bleef helemaal Fresh!

Brengen jullie de Fresh lijn ook uit in Blue of Red?

Pluspunten

Supermooie jurkjes, heel snelle levering, duidelijke communicatie. Ik wilde de jurk ruilen voor een andere maat, dat ging ook heel makkelijk en ik kreeg supersnel antwoord van de klantenservice. De volgende dag had ik het nieuwe jurkje alweer binnen. Super!

Pluspunten

- Super snelle levering + communicatie - Fijne pasvorm - Comfortabele stof - Chique uitstraling

Ga zo door!

Pluspunten

Ik heb de f dress jurk. Hij zit heerlijk en staat vrouwelijk. De kleur blauw is ook erg mooi. Ik heb ook jurken van Ladress, deze jurk doet daar zeker niet voor onder!

Maak jullie lijn nog uitgebreider met meer mooie jurken

Pluspunten

Supersnelle verzendservice! Het jurkje is prachtig. De stof is mooi en de maat klopt precies met wat ik altijd draag. De blauwe kleur is echt gaaf!

niets

Pluspunten

Superfijn jurkje besteld. Mooie kleur, goede fit en veel complimenten gekregen ☺️

Pluspunten

Jurkje werd netjes op tijd geleverd. De stof kreukt niet, danst mooi en heeft een diepblauwe marine kleur. Het opstaande kraagje maakt hem lekker kek en zakelijk maar door de licht uitlopende rok blijft hij toch een beetje flirterig. De stof is niet te dik. Doordat de jurk aansluitend is van boven maar licht uitloopt vanaf de heupen krijg je een super taille en kun je eventuele Nederlandse heupen wat minder prominent maken ;-) heel blij met mijn keuze!

Pluspunten

Gisteren heb ik een jurkje van jullie ontvangen. Prima pasvorm. Las op Facebook berichten dat de maat klein uitvalt, maar deze maat 34 zit als gegoten. De reden voor het bestellen van dit jurkje is minder leuk (bedoeld voor een begrafenis), maar ik zal het zeker ook daarna nog met plezier gaan dragen naar het werk. Dat je met deze aankoop ook nog een goed doel steunt is alleen maar extra positief.

Nog meer modellen zijn altijd welkom!

Pluspunten

Snelle levering. Mooie verpakking. Jurkje voldoet precies aan verwachting. Voel me een prinses in het rood. Prachtig