Goede service bestaat nog.

Zonder problemen hebben wij ontvangen wat we bestelden. Op de dag nadat wij daar bericht van ontvingen en binnen de 3 werkdagen.

Goede prijs en service, niet moeilijk

Goede prijs en service, niet moeilijk

Th vd geest

Mijn ervaring is met Houten bouwmaterialen .nl goed . Goed spullen en ik ben te vreden , en mooi snel thuis bij de tweede keer . Het is ook maar net wat bestel je dat geven zij ook duidelijk aan in tekst . Ga je goed zo Houten bouwmaterialen. nl Mvg Th vd geest.

Nette aflevering en een goede kwaliteit.

Bestelling netjes afgeleverd voor mijn huis omdat ik er nog niet was. Chauffeur heeft hiervan melding gemaakt in mijn voicemail. Een goede service!!

Betere bouwbedrijf kun je niet vinden

Zondags besteld en dinsdags op de oprit, door middel van communicatie via Facebook Messenger. Wij bestellen altijd hier en altijdnzknder problemen en vriendelijk personeel. Heb je een wens? Jij zegt het en zijn draaien. In 1 woord geweldig!!

Prima onderneming

Goede site en prima onderneming

Snelle levering ,goede materialen en vriendelijke chauffeur die behulpzaam was met het lossen en verplaatsen van de spullen.

Larixpalen, supersnel

De bestelde larixpalen waren er supersnel, na 2 dagen! Jammer dat het blik teer er pas weer twee dagen later was waardoor we toch nog niet aan de slag konden. Hinderlijk is het keuzemenu en de verschillende levertermijnen op de site en in het menu.

Prima hout, netjes geleverd

Makkelijk besteld, snel geleverd. Email met aankondiging van levering werd pas in de (vroege) ochtend voor de levering verstuurd, gelukkig waren we thuis.

Goede prijs en service

Goede prijs en prima kwaliteit. Snelle levering!

geweldig

super mooie en betrouwbare site ,2 jaar geleden hadden we ergens schroeven besteld maar we wisten niet meer waar. totdat we op deze site terecht kwamen. volgens mij hebben we hier 2 jaar geleden ook besteld. wel een mail gestuurd voor de track and trace code maar we zijn prima geholpen. ga zo door.

keurig bedrijf met een goede planning

een pak hout besteld, netjes geleverd en een scherpe prijs.

Goede service.

Goede service. Het email contact liep vlekkeloos. Levering snel en goed. Een dikke pluim.

Pluspunten

Via de bestelling van de webshop betaalbare en kwalitatief goede materialen mogen ontvangen. Ook had ik vragen mbt de bestelling hierin ben ik prima te woord gestaan. Kortom ik kan dit bedrijf aanbevelen!

N.v.t

• Afspraken nakomen

wellicht bij een order nog even de afleverdatum checken, maar na jullie gebeld te hebben is het prima geregeld allemaal.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Chauffeur is vriendelijk en behulpzaam, zorg ervoor dat het product onbeschadigd op de juiste locatie komt.

- De verwachte levertijd duidelijker kenbaar maken. - Zorgen dat de administratie op orde is. Ik belde wanneer de levering zou komen en er was nog niets bekend maar een paar uur laten was er mail met dat het er de volgende dag zou zijn.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Mooi Materiaal,voor een prima prijs. En dan wordt het bezorgt,door het visite kaartje van de Firma. Jacop de Charmeur die je (als je e.v. min punten hebt) alles doet vergeten. Als jacob vertrekt ben je blij, en Jacop ook. Nog erger ,je overweegt zelfs om nog een bestelling te doen. Gelukkig ligt in mijn geval de grens op 750,00 voor gratis bezorgen MAAR TOCH.?!!

Hou Jacop vast. EN verlaag het gratis bestel limiet Jacop vind het leuker . En het bedrijf heeft er voordeel bij

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Alles volgens afspraak en vriendelijk chauffeur.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

over de latere afzending werd keurig gebeld en zelfs een alternatief aangeboden. Werd keurig afgeleverd en op d gewenste plek gelegd

planken mogen zwarter zijn

• Afspraken nakomen

Pluspunten

snel en correct afgehandeld

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Alles is super gedaan, de aflevering van de planken , de man had ook geholpen, een super bedrijf niks mis mee. 2 keer bestelt en we gaan zeker vaker bestellen goeie kwaliteit. En vriendelijke chauffeur.

Niks op aan te merken.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super service erg tevreden.

Geen ga vooral zo door!

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.