Filters

10

Goede kwaliteit

Precies zoals verwacht

  • Aanbevelen? Ja
10

super geregeld

snel

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, maar moest wel bellen om iets te laten verifiëren

Ik heb een Luva straatbezem 45 cm gekocht. Geef bij het aanklikken van de bezem een voorzet welke bezemsteel gebruikt kan worden. Of geef de diameter van het gat van de straatbezem aan. Het product is snel geleverd, zelfs voordat ik op verjaardagsvisite van mijn broer was. Hij is er zeer blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige samenwerking

Bij het versturen van mijn bestelling was een fout gemaakt. Als reactie op mijn mailtje hierover werd ik gebeld en is de fout hersteld: vriendelijk en snel, tot volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Snelle levering En contact is ook snel en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Als we weer hout nodig zijn bestellen we weer bij jullie uitstekende kwaliteit en service

  • Aanbevelen? Ja
6

Snelle levering, mist de afwerking

Over de snelle levering en service van de bezorger kunnen we niks over zeggen. Deze beste reed gewoon achterom om daar te kunnen lossen. Top! We hebben een complete overkappig gekocht, maar er miste 1 balk volgens tekening en de afwerking van de dakplaten is niet netjes. Sluiten niet mooi op elkaar af. In 1 balk zat een lelijke schuur welke voor gebruik gerepareerd is. Verder was een handleiding over welke schroeven we waar moesten gebruiken wel handig geweest.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw positieve reactie op onze bezorging! Wij betreuren het echter dat u niet helemaal tevreden bent over de geleverde materialen. Zoals vermeld op de website zijn de HBM overkappingen samengestelde en complete bouwpakketten voor standaard overkappingen. U dient deze zelf te plaatsen waarvoor enig oog voor maatvoering, zagen en boren nodig is. Het materiaal dat u heeft ontvanger is ruim voldoende voor het bouwen van de overkapping. Uit uw bericht maken wij op dat uw interpretatie van de tekening een ander aantal balken opleverde, maar dat het in elkaar zetten uiteindelijk is gelukt. U had altijd contact met ons kunnen opnemen om dit te bespreken. Dan hadden wij u extra uitleg kunnen geven over de montage van de overkapping. Tevens hadden wij uw klacht over de afwerking van de dakplaten in behandeling kunnen nemen. Mocht u dit alsnog willen, dan kunt u een email met foto's van het mankement sturen naar info@houtenbouwmaterialen.nl. Wij hopen dat u desondanks veel plezier heeft van uw overkapping! Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

9

Snelle en goede service!

-

  • Aanbevelen? Ja
2

klote

Ik ben niet blij met houtenbouwmaterialen Ik krijg geen anwoord op mijn bericht

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Wij hebben meerdere malen contact met u gehad om uw klacht op te lossen. Wegens uw manier van bejegening naar onze medewerkers bleek het echter niet mogelijk om tot een oplossing te komen. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

10

Super! Bellen en de volgende dag geleverd

Had steigerplanken nodig en kwam terecht op deze site. Kon zo snel niet vinden wat de levertijd was, dus maar even gebeld. Werd vriendelijk geholpen en er werd gelijk overlegd met de planning. Deze gaven aan dat dit nog de volgende dag geleverd kon worden. Volgende dag stond de bezorger met de planken voor de deur! Helemaal geweldig!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte kwaliteit, slechte service, alleen gezeik om het goed te krijgen

Slechte kwaliteit, slechte service, alleen gezeik om het goed te krijgen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Wij betreuren het zeer dat u ontevreden bent over uw ervaring met ons bedrijf. Bij het achterhalen van wat hier mis is gegaan zien wij dat er veel mailcontact is geweest. Het betrof het omruilen van producten. Helaas is er sprake geweest van miscommunicatie over en weer, waardoor het langer dan normaal heeft geduurd om tot een oplossing te komen. Als het goed is heeft u nu het correcte aantal producten in huis. Mochten wij dit naar uw mening toch nog niet correct afgehandeld hebben, dan verzoek ik u contact op te nemen met info@houtenbouwmaterialen.nl. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

3

Ik heb de levering nog niet ontvangen!

Ik heb de levering nog niet ontvangen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Doordat uw bestelling nageleverd wordt heeft u te vroeg van Kiyoh een email gehad met de vraag om ons bedrijf te beoordelen. U bent telefonisch door ons geïnformeerd over de verwachtte levertijd, en ontvangt weer bericht wanneer de levering daadwerkelijk ingepland is. Zou u hierna uw beoordeling willen aanpassen? Bij voorbaat dank! Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

8

Prima spullen.

Ik heb 1 opmerking. Er zou een dag voor de bezorging van de spullen een mail worden gestuurd. Die heb ik nooit ontvangen. Ik wist dat er bezorgd zou gaan worden omdat de chauffeur van de vrachtwagen mij de avond ! van tevoren belde om te vragen of hij de bestelling de volgende ochtend om 6.30 uur ! af mocht leveren. Omdat ikzelf op vakantie was had ik dus maar heel krap de tijd om vanaf een afstand iets te regelen. Het is gelukkig goed gegaan, maar ik vond het erg slordig dat er geen mail was gestuurd. Als de chauffeur mij niet had gebeld, waren er spullen bij mij op de stoep gezet die daar onbeschermd hadden gestaan met alle mogelijke gevolgen vandien.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw positieve review! Daar doen wij het voor! Wat betreft uw opmerking over het niet ontvangen van de mail over het bezorgmoment; er is inderdaad een dag geweest waarop een aantal klanten deze mail niet heeft ontvangen. Het betreft hier een systeem fout aan onze kant. Onze excuses hiervoor! Wij werken er hard aan om te zorgen dat dit niet weer gebeurd. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling! Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

8

Duidelijke website, goede prijzen

Kon makkelijk vinden wat ik nodig had. Snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed produkt voor aantrekkelijke prijs

De bestelling werd supersnel geleverd en alles klopte zoals besteld. Het produkt voldoet aan de verwachting. De rabatdelen waren goed recht en het hout was goed gedroogd. De zwarte coating is matig. Om een mooi resultaat te krijgen is een 2e behandeling aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Na communicatie, goede oplossing

Mooie kleur planken! Er zaten een paar erg gescheurde planken tussen, maar na communicatie met het bedrijf werd dit goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. Helaas heeft u dit niet eerder naar ons gecommuniceerd. Wanneer u alsnog uw klacht met foto's van de slechte planken stuurt naar info@houtenbouwmaterialen.nl, dan zullen wij zoeken naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

4

Prijs-kwaliteit onder de maat

Qua prijs is hout en bouwmaterialen niet de goedkoopste. Helaas blijft desondanks de kwaliteit wel wat achter. Er wordt namelijk best wat kromgetrokken hout geleverd, meermaals meegemaakt tot nu toe. Contact via de mail is kortaf, haast onbeschoft. Dat mag echt wel wat vriendelijker. Voorradigheid van hout is netjes op orde. Leversnelheid is ook prima. Mijn tip is of de prijzen omlaag, of de kwaliteit omhoog. Maar niet zoals nu van twee walletjes eten. Mijn aanvulling na de reactie die ik van houtenbouwmateriaal kreeg op mijn beoordeling: Het bedrijf geeft aan niet eerder een klacht over kromtrekken te hebben gehad. Dat is helaas een onjuiste voorstelling van zaken. Lees de beoordelingen hier maar door waar ik het al eerder gelezen heb. Daarnaast heb ik zelf al bij een eerdere bestelling gereclameerd over krom hout. Dus het klinkt leuk hier op internet om te beweren dat er nooit klachten over krom hout zijn. Maar de waarheid is toch echt anders anders. Verder werd aangegeven dat ik me niet rechtstreeks heb gemeld met deze klacht. Dat klopt. Dat heb ik de vorige keer wel gedaan en toen werd het probleem pas na lang aandringen en meerdere malen contact opgelost. Ik heb er deze keer voor gekozen niet weer die weg in te slaan maar eieren voor mijn geld te kiezen. De volgende keer koop ik elders. Jammer dat u verkeerd voorspiegelt in uw reacties hier. Eerlijkheid duurt het langst.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Wij herkennen ons niet in uw klacht over de geleverde materialen. De producten die u heeft ontvangen hebben door de manier van productie nauwelijks last van kromtrekken. Wij hebben hierover nog niet eerder een klacht ontvangen. Helaas heeft u deze klacht ook niet eerder bij ons gemeld, zodat wij hier een passende oplossing voor konden vinden. Wij proberen onze klanten snel te beantwoorden. Hierbij kan er echter soms meer aandacht worden besteed aan het formuleren van de tekst. Onze excuses dat dit onbeleefd op u overkwam, dit was uiteraard niet onze bedoeling. Wij zullen hier beter op letten in de toekomst. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

4

Slechte communicatie

Na een bestelling van ruim 400eu contact opgenomen met de vraag of het levermoment overlegd kon worden een aantal dagen van te voren omdat wij niet altijd thuis zijn en de bestelling 'veilig' achterlaten geen optie is. Hierop werd akkoord gegeven. Ongeveer 10 dagen later word ik, terwijl niet thuis, gebeld door de chauffeur dat hij er over 10 minuten zou zijn. Er is 0 contact geweest over de levering, niet eens een verzendbevestiging op de mail. De chauffeur gaf aan dat we die gehad zouden moeten hebben. Na veel last minute geregel is het via via gelukt om de chauffeur toegang tot de tuin te geven en de bestelling daar achter te laten, anders was het op straat voor de voordeur gelegd.. Daarnaast waren bijna alle planken enorm krom en bij nog maar de minste bewerking kwamen er splijten in de planken. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Wij zien nu dat wij u op 5 augustus een email hebben gestuurd dat de bestelling geleverd zou worden op 11 augustus. Mogelijk is deze in uw spam folder beland? Helaas hebben sommige planken door de extreme hitte wat meer last gehad van kromtrekken dan wij normaal gewend zijn. Zou u een email willen sturen naar info@houtenbouwmaterialen.nl met foto's van de betreffende planken? Dan kunnen wij kijken hoe wij uw klacht het beste kunnen oplossen. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

10

Geweldige service

Heb een bundel steigerbouwers besteld. Die kwaliteit was perfect. Op tijd en snel geleverd. Hebben een goede chauffeur in dienst die zeker ff een handje mee helpt met lossen. In een woord een goed bedrijf waar ze van aanpakken weten. Top mensen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Top Bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal tevreden

Top bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima hout en keurig op tijd geleverd

Prima hout en keurig op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
2

Super slechte service

Een enige tijd geleden een redelijke afname van onder andere: 100 gedroogde steigerplanken. Deze werden geleverd op een dag waarop het hard regende en dus in het vervolg veel steigerplanken zeiknat werden afgeleverd. Het plan was om deze planken op korte termijn te verwerken in een aantal meubels. Helaas moest ik hier een relatieve lange tijd mee wachten.. Ik vroeg of we tot een oplossing konden komen, toen kreeg ik de optie om zelf één steigerplank te komen omruilen. Ik vond dit niet acceptabel en vroeg om een andere oplossing. Hier nooit een reactie op gehad.. Hierna nog een aantal e-mails gestuurd om hier op terug te komen, ook hier geen reacties op. Hiernaast zijn de hebben bijna alle planken een streep en van de latjes. Dit is erg lelijk en maakt het onaantrekkelijk om te verwerken in een meubel. Ze adverteren met ''pakket aanbiedingen'', tot mijn grootte verbazing kwam ik achter het feit dat: hoe meer m1 ik zou af nemen, hoe duurder het werd. Ik gaf dit aan en vroeg hiernaast of ze wat voor me konden betekenen aangezien ik een redelijk grote afname had. Hier moesten ze niks van weten. Al met al de slechtste service die ik ooit heb gehad en raad dit bedrijf dus ook echt niet aan.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed en op tijd

Goed en op tijd

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet helemaal naar verwachting

Ik zou een mail krijgen voorafgaand aan de levering, deze heb ik niet ontvangen. Wel belde de chauffeur een uur van tevoren dat hij onderweg was, gelukkig was ik thuis. Helaas waren de bestelde planken niet van het juiste formaat, ze zouden 30 mm dik zijn maar in werkelijkheid waren ze maar 27 mm.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Helaas is er een aantal weken geleden een fout opgetreden bij het verzenden van de leverdatums naar een klein aantal klanten. Onze excuses voor het ongemak! Bij sommige van onze houtproducten hanteren we een kleine tolerantie in de afmetingen, omdat het natuurproducten betreft die kunnen inkrimpen of uitzetten onder bepaalde weersomstandigheden. Een verschil van 3mm is echter wel veel. Zou u een email willen sturen met een foto van een plank met meetlint erbij? Dan kunnen wij bekijken of wij u financieel tegemoet kunnen komen voor het verschil in grootte. U kunt dit sturen naar info@houtenbouwmaterialen.nl. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd