Altijd top

Al meerdere keren binnen- en buitenhout besteld, altijd prima kwaliteit en prettige prijs en goed contact bij het afleveren.

Prima bedrijf!

Goede kwaliteit materiaal, mooi op tijd afgeleverd en Klaas is na een rondreis door heel Nederland nog steeds vrolijk!

Snelle levering op afgesproken tijd, keurig een telefoontje van te voren gehad. Prijs goed.

Goede service , materialen , en bezorging .

Wederom weer een bestelling geplaatst voor vlonderplanken , keurig op tijd geleverd , aardige chauffeur die alles keurig op zijn plaatst legt . Top bedrijf !

Fijne ervaring

Erg fijne ervaring en snelle levering

topservice door chauffeur en medewerker

Mooie ( zware) lariks palen15x15 en betonpoeren, keurig onder de carport gelegd door de chauffeur. De stelplaten later thuis bezorgd door medewerker. Topservice!

Super materiaal en perfect geleverd !

Uitstekend volgens afspraak geleverd. Steigerhout, gedroogd was mooi verpakt en perfect op de juiste plaats afgeleverd door chauffeur Jacob. Vakwerk.

In een woord TOP!!

Super ervaring. Eerste keer besteld. Snel in huis en zeer goede kwaliteit hout. Prijs is ook zeker interessant.

Heel erg positief.

Goed site. Goede service en lage prijzen. Hele fijn en behulpzame bezorger.

Goed en snel geleverd.

Snelle afhandeling, hele goed bezorgservice! Hout lijkt goed maar moet nog verwerkt worden.

Prima service en punctuele bezorging.

Uitstekend. Na 1 telefoontje directe levering.

Goed geregeld, bereikbaar en snel geleverd

Na bestelling even gebeld, kon snel geleverd. Chauffeur belde netjes, een van de items was niet conform bestelling, werd dezelfde dag meteen nog nageleverd, goede service ! Prijs/kwaliteit prima

Net en snel geleverd

Vriendelijke chauffeur en zeer behulpzaam. Top

Goed snel geleverd

Goed snel geleverd.

Fantastisch!

Uiterst vriendelijk persineel en erg behulpzaam en meedenkend! Een echte aanrader!

Snelle levering goede kwaliteit prijsverhouding.

Bezorgtijd was niet vooraf aangekondigd. Gelukkig was er iemand aanwezig om de vriendelijke chauffeur te ontvangen. Jacob heeft zelfs geholpen met het uitladen en neerzetten bij ons huis! Helaas was 1 vlonderplank aan één zijde gespleten.

Gewoon goed

Snelle levering, goede kwaliteit van de producten en makkelijk te bestellen.

Super snelle levering, en alles op de plek gebracht door de chauffeur.

Goede prijs/ kwaliteit. Warm aanbevolen

Betrouwbaar

Prima op tijd levering, goede kwaliteit materiaal. Netjes afgeleverd op de gewenste plek onder dak.

Materaal is binnen de afgesproken datum geleverd en de chauffeur heeft zelfs geholpen het in de tuin neer te leggen. Als dan toch iets "minder"was dan zou het moeten zijn dat de chauffeur niet had gebeld maar hij was al om 09.00 s'ochtends bij me.

Top echt perfect supersnelle levering.

Top echt perfect supersnelle levering.

Top deal

Goed materiaal, mooie prijs, goed advies en op tijd geleverd door een vriendelijke chauffeur. (Bedankt Jacob)

Goede kwaliteit hout en scherp geprijsd!

De 84 Zweeds rabat delen waren prima van kwaliteit, geen enkele scheur, mooi recht en maatvast. Ook de 28 hardhouten palen waren kaarsrecht, dat is nog wel eens anders... Alles werd handmatig gelost en samen met Jacob direct in de garage neergelegd. Al met al een heel positieve ervaring, ook de communicatie verliep heel soepel.

Precies zoals ik wil

Tijdige levering, scherpe prijs, niet teveel mailverkeer. Gewoon een goede webwinkel.

Goed product Snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding Snelle levering

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.