Gewoon goed

Goede service ,makkelijk bestellen

Super bedrijf

Super bedrijf

Prima prijs, levering en service

Fijn dat t isolatiemateriaal per vierkante meter snel geleverd kom worden. Na een belletje werd de volgende dag ook gelijk het rekenfoutje hersteld. Geen gedoe, gewoon goede service.

Bestelling geplaatst en snel geleverd

Vlotte levering, vriendelijk te woord gestaan

Vlotte levering, vriendelijk te woord gestaan

Producten naar verwachting, maar vervoer kan beter

O.a. multiplex platen besteld. Prijs was netjes. Leveringstijd was niet heel kort, maar oké. Bij levering was het echter regenachtig en materiaal werd met een open vrachtwagentje bezorgd. Materiaal was niet goed verpakt waardoor multiplex nat geleverd werd. Dat is niet hoe het hoort.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Vorige week besteld en vandaag netjes afgeleverd. Top service en een vrolijke vent!

Goede afspraken, nette levering en scherpe prijs!

Goed van te voren aangekondigde levering en vriendelijke en behulpzame chauffeur.

prima service

prima geregeld hout aan de voor deur geleverd, wellicht een tip voor het bezorgen een dagdeel aan te geven dan kan je in de ochtend of middag gewoon je dingen doen

Snelle afhandeling. Duidelijke communicatie. Vriendelijke chauffeur die even meedenkt hoe we het beste kunnen lossen!

prima!

Hele goede ervaring, correct geleverd zoals afgesproken en de chauffeur was ook erg vriendelijk en behulpzaam met lossen. Tevens goede prijs-kwaliteitsverhouding, zal er zeker weer bestellen.

We werden netjes gebeld hoe laat het hout kwam en de bezorger (Willem) was netjes op tijd. Hij hielp netjes mee om het hout in huis te leggen. wat hij volgens mij niet hoeft te doen maar werd heel erg gewaardeerd. ook de kwaliteit van het hout was erg goed en ik zal hier zekers vaker bestellen.

Blij mee!

Goeie prijs en zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur!

Snelle levering, voordelig.

Prettige ervaring bij levering van hout

Douglas sponningdelen besteld. Een mooi product voor een goede prijs gekregen. Vooraf proefstukjes per post ontvangen: een mooie service. Bezorging had iets sneller gemogen maar ik kan begrijpen dat het een drukke tijd is. Wel netjes afgeleverd op de afgesproken dag.

Andere verwachting

Het gekochte product was niet op de juiste manier behandeld / geschilderd. - Niet goed voorbewerkt. Verfsysteem niet droog. + Rechte planken Graag ontvang ik nog voor 34 m2 verf / bakje / roller en een kwast om dit zelf nog uit te voeren bij goed weer.

Goede en snelle levering

Een zeer goede ervaring. De chauffeur was heel aardig en behulpzaam.

Mooi materiaal voor een scherpe prijs

Via internet is het altijd afwachten hoe het bestelde materiaal er bij aflevering uitziet. Alle geleverde Multiplex platen hebben een net uitziend onbeschadigd oppervlak, geleverde vuren balken voldoen ruimschoots aan verwachtingen. Vriendelijke chauffeur bij levering. Nu even uitzoeken of ze ook zwart Rabat leveren :-)

Uitermate goede service bij het leveren

De man die de planken kwam voor aan de deur en na hem omgeleid naar achteren heeft hij al vertellend over zijn werk en bedrijf alles plank voor plank uitgeladen.

Waardeloos

Eerst zot ik een week te wachten zonder iets te horen en vervolgens wordt gezegd dat het product niet leverbaar is en dat mijn geld wordt teruggestort. Nadat ik bovenstaande review had geplaatst ben ik binnen een dag gebeld om met mij te bespreken wat er fout gegaan is. Er zijn excuses aangeboden wat ik prima vond maar wat ik belangrijker vind is dat aangegeven is dat Houtbouwmaterialen zich de situatie bewust is en daarom iemand heeft aangetrokken om dit te voorkomen en beter te communiceren. Dat vind ik erg goed en daarom heb ik ondanks mijn eerste ervaring uiteindelijk een voldoende gegeven. Ik zal volgende keer zien hoe de service is. :)

Geachte klant, Wij betreuren het dat wij de door u bestelde producten niet hebben kunnen leveren. Inmiddels is er telefonisch contact geweest en hebben we e.e.a. nader toegelicht. Wij werken er hard aan om onze klantenservice te verbeteren en zullen in het vervolg naar streven vergelijkbare situaties te voorkomen. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Goede producten.

Goede producten voor een goede prijs. In ons eigen dorp ook niet onbelangrijk.

Matige kwaliteit, veel beschadigingen door transport.

Matige kwaliteit, veel beschadigingen door transport.

Geachte klant, Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de door ons geleverde producten. Wij hebben getracht per mail contact met u op te nemen om met u naar een oplossing te zoeken. Hierop hebben wij nog geen reactie ontvangen. In het vervolg kunt u altijd een email sturen naar info@houtenbouwmaterialen.nl bij vragen of klachten zodat wij deze zo snel mogelijk naar tevredenheid op kunnen lossen! Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Prima product, prima prijs, prima snelheid

Sneller geleverd dan verwacht.

Alles super goed afgehandeld

Alles naar wens.

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.