Goed bereikbaar

Mijn bestelling bleek geleverd met een alternatief product. Hierover zou ik graag vooraf geïnformeerd zijn; nu moest het alsnog retour en is alsnog het bestelde geleverd. Na een belletje was wel snel duidelijk waar het fout was.gegaan en is alles naar volle tevredenheid afgehandeld. Levering (beide keren) is niet heel snel (duurt 3-4 werkdagen), waarbij het bij de herlevering een oorzaak had in het feit dat de producten nog niet op voorraad lagen.

Good product and reliable and helpful service

I bought some planks for a wall decor project, they were as described and the man delivering was very helpful so I could get them inside. I was very happy with this purchase.

Geen problemen

Perfecte prijs, service en chauffeur(s)

‘Onze’ transport held Jacob heeft vandaag de zoveelste levering geleverd en zoals altijd met een grote grijns en plezier afgerond. Door weer en wind en altijd op tijd. Tot de volgende Jacob en Hout- en Bouwmaterialen!

Goede service!

Complimenten voor chauffeur. Na een lange dag stond hij vrijdagavond laat eindelijk voor de deur met nog steeds een goedgemutst humeur en een vriendelijke benadering. Top!

Goed geholpen in suoerslecht weer.

4 tuinplanken nodig in een afwijkende maat die vrijwel nergens te verkrijgen zijn. Na even zoeken op de plaats, hier wel gevonden en voor een hele mooie prijs kunnen vinden. In de naweeën van storm Henk met fikse wind en pittige buien hielp het personeel met zoeken en ook nog eens om het op het transportmiddel te laden. Ik blij huiswaarts, en Houtenbouwmaterialen.nl iets minder voorraad.

prima service,

aflevering door bezorgdienst kan beter

Prima materiaal en snelle levering

Website duidelijk. Prima prijs. Snelle levering. Terugsturen of reclameren was niet nodig dus daar geen oordeel over.

Snelle reactie

Na mijn bestelling kwam ik erachter dat we de aankoop toch niet nodig hadden. 1 mailtje erachteraan was genoeg: de andere ochtend de bevestiging van de annulering en in no-time was 't terug op de rekening.

Slechtste ervaring ooit, onvriendelijk behandeld

Zondag besteld, maandag gebeld om te vragen of het op vrijdag geleverd kan worden. Aan de telefoon werd aangegeven dat het ging lukken, maar omdat planning er niet was, konden we de volgende dag beter bellen. Gevraagd of ze er een aantekening van konden maken. Dinsdag gebeld, "gaat lukken" kregen we te horen. Woensdag krijgen we bericht dat het pas maandag geleverd kan worden. Direct gemaild (3x) en hele ochtend gebeld (10x), maar geen gehoor, daarna annulering doorgegeven en bij andere partij hout besteld. Toen werd direct contact opgenomen en aangegeven dat het wel geleverd kan worden. Wij hebben aangegeven geen behoefte meer te hebben en nu rekenen ze 150 euro behandelingskosten. Dat terwijl er nog niets behandeld was... Om te annuleren gebruiken ze bureaucratische middelen om je actief tegen te houden. Schandalige service..

Goedemiddag Yara en Maurits, Bedankt voor jullie review en vervelend om te lezen dat jullie zo ontevreden zijn. Op 5 november jongstleden hebben wij jullie bestelling ontvangen. Op onze webshop staat duidelijk aangegeven dat wij op dit moment een levertijd hanteren van 4 tot 6 werkdagen. Tijdens de bestelling zijn jullie akkoord gegaan met onze Algemene- en leveringsvoorwaarden. Maandagmiddag hebben jullie contact opgenomen met de vraag of het mogelijk was om voor het weekend te leveren. Er is toen aangegeven dat de planning niet meer aanwezig was en jullie het best op dinsdag even opnieuw contact konden zoeken of jullie verzoek naar ons toe konden mailen. Jullie geven aan telefonische toezeggingen te hebben ontvangen over de levering, echter is dit iets wat wij nooit kunnen garanderen en ook nooit zullen doen. Uiteraard doen wij wel ons best om rekening te houden met jullie wensen en geven ook altijd aan om eventuele wensen in het opmerkingenveld aan te geven of om alsnog per e-mail aan te geven. Ook per e-mail hebben wij geen verzoek van jullie mogen ontvangen. Het klopt dat in eerste instantie jullie levering voor maandag 8 november aanstaande in de planning stond, dit is binnen onze leveringstermijn en wij houden ons hierbij aan de voorwaarden. Op het moment dat de bestelling verzendklaar is en er een update over levering is gegeven dient u zich te houden aan onze annuleringsvoorwaarden. Pas na onze update heeft u de annulering per mail aan ons kenbaar gemaakt. Op dat moment hebben wij ons best gedaan om alsnog de route van donderdag 9-11 zodanig aan te passen dat wij alsnog morgen konden leveren. Dit is ook gelukt en dit hebben wij per mail aan u laten weten. Vervolgens heeft u aangegeven dat u onze bestelling niet meer wilde hebben omdat u bij een ander bedrijf uw bestelling heeft geplaatst, wat geen geldige reden is om kosteloos te kunnen annuleren. Bureaucratische middelen zijn dan ook niet aan de orde, uiteraard werken wij wel volgens een protocol en volgens onze voorwaarden. Zoals meerdere keren telefonisch aangegeven vanmiddag zijn wij nog steeds in de mogelijkheid om morgenmiddag uw bestelling te leveren. Zo kunnen we alsnog aan jullie wens voldoen. Nogmaals jammer om jullie ontevredenheid te lezen maar wij hebben ons wel degelijk ingezet om aan jullie wensen te voldoen. Met vriendelijke groet, Hout en Bouwmaterialen

geleverd wat gevraagd maar later als belooft

Na mijn bestelling kreeg ik een pakbon dat de bestelling na 2 werkdagen zou worden geleverd, bleek na een week dat ze geen voorraad hadden en dus dan pas posten. communicatie was dus niet in orde.

Zoals besteld afgeleverd. Prima

Overzichtelijke site en afgeleverd door vriendelijke chauffeur!

Damp open folie besteld bij houtenbouw materialen. Zeer handig dat het hier kan per vierkante meter. Netjes verpakt en op tijd geleverd.

Zeer tevreden, alles volgens afspraak, prima bedrijf.

Het asbestdak van onze schuur moest worden vervangen. Al het vervangende materiaal, vezelcement- golfplaten, nok- en gevelstukken en windveren waren op voorraad en werden binnen 1 week keurig geleverd. Met name de aflevering door chauffeur Jan was een huzarenstukje. Met zijn vorkheftruck zag hij kans het materiaal neer te leggen precies op de plaats die wij graag wilden, vlak bij de schuur. ( wij wonen aan een onverhard pad.) De schuur is ondertussen van een nieuw dak voorzien met uitstekend materiaal. Kortom niets dan lof voor dit bedrijf.

Product op tijd geleverd

Product geleverd zoals gekocht!

Goede service snelle levering

Goede prijs snelle levering

Zoals het hoort

Duidelijkheid goede info En aardige chauffeur

Fijn bedrijf waarmee goed valt te overleggen

Er waren 2 vlonderplanken veschadigd tijdens het transport, werd prettig geregeld en nageleverd.

Twee soorten bouwfolie besteld, vooral omdat voor een bepaald type per strekkende meter mogelijk is. Helaas was bij levering een rol niet aanwezig. Ik heb hen toen gebeld en het bleek een foutje aan hun kant. De volgende dag had ik de bestelling in huis. Kortom, nette afwikkeling.

Goedkoop is dood inderdaad duurkoop

Levering was gewoonweg schandalig!! Veel schade. Aan de telefoon eerst ontkennen de schade op de foto's te zien om in dat zelfde gesprek te zeggen dat je de schade inderdaad zag, maar......triest! En ook geen oplossing willen zoeken, want meneer had hier " geen zin in" (een klagend persoon) Retour sturen kost de klant €250,-. Botte Friese vent!! Aangeven dat er in de voorwaarden van alles staat, maar dat ontbreekt. Ik had de reviews moeten lezen dan had ik absoluut geen zaken gedaan met dit 'bedrijf'. Tevens grijze betonblokken ontvangen, maar antraciet besteld. En dat heb ik nog niet eens aangegeven. Uiteraard zal meneer op deze review reageren met een allerminst vriendelijk antwoord, want duidelijk is dat hun geen blaam treft, althans in zijn beleving.

Leuk bedrijf met goede prijzen en breed assortiment!

Materialen online besteld, snelle levering en tevens alles compleet en correct binnen gekregen. Al met al alles volgens wensen gegaan.

Goed en correcte snelle levering

Prettige website voor een snelle afhandeling

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn van wel 5000M2 binnen opslag waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.