Kwaliteit van het hout is teleurstellend.

Het enige wat ik als positief heb ervaren is dat ik € 150,- extra heb betaald voor een spoedlevering en dat het daardoor binnen 3 werkdagen is geleverd. Als ik de levering zelf moet beoordelen waar een vriendelijke jongeman op pad gestuurd wordt met een aanhanger. Die de 210 planken van 360 cm en 30 palen van 275 cm met het handje moet lossen vindt ik ook treurig, heb hem maar geholpen... Dan het hout zelf; de hardhouten palen zijn allemaal krom de een nog erger dan de ander hier geef ik als cijfer een 6 voor, dan de grenen schuttingplanken die zijn echt te triest voor woorden krom,hol, bol, getost. Dan de maatvoering zouden 14 cm hoog moeten zijn, als 25 % daadwerkelijk 14 cm is is dat nog veel. Tolerantie van max 2 mm is acceptabel maar 6 mm is onacceptabel. Door bovenstaande is er bijna niks van te maken. Waterpas hoef je op die kromme planken niet te gebruiken want dan gaat het niet goed komen. Afstand malletje hoef je ook niet te gebruiken ivm al die hoogte verschillen in de planken want dan gaat het ook niet goed komen. De enige mogelijkheid om het nog een beetje redelijk te krijgen is om op alle palen aan de bovenzijde een waterpas streep te zetten. Daar de bovenste plank op te monteren en dan meten van bovenkant plank naar bovenkant plank. Dan loopt er iets redelijk in lijn maar naar de onderkanten moet je niet kijken want dat is om te janken ivm variërende maatvoering. De schuttingplanken geef ik als cijfer een 4. Al met al zeer ontevreden over de geleverde producten.

Geachte klant, Wij betreuren het zeer dat wij via deze weg te horen hebben gekregen van uw klacht. Wij hadden graag samen met u gezocht naar een passende oplossing. U kunt contact opnemen via info@houtenbouwmaterialen.nl als u dit verder zou willen bespreken. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

zeer tevreden

voor de tweede keer iets gekocht, en weer geen klachten

Goede, snelle levering

Duidelijke website, prima kwaliteit hout.

Goede prijs kwaliteit Komt afspraken ns

Uitstekende kwaliteit voor een betaalbare prijs

Vlonderplanken, palen, afwerkmateriaal en schroeven in 1 keer besteld, wel zo handig. Zocht lange, 4 meter, en extra brede (19 cm) Douglas planken. Hier gevonden en korte levertijd. Vlotte en nette levering. Vriendelijke chauffeur, belde ruim op tijd en hielp mee om de lading netjes weg te leggen. Kwaliteit is zonder meer prima. 1 Plank was aan de kop beetje beschadigd maar voor mijn doel nog prima te gebruiken. Bezorgkosten zijn pittig maar volkomen te verdedigen. We zijn zo gewend aan (bijna) gratis bezorging dat we vergeten dat lang niet ieder bedrijf zich dit kan veroorloven. En halen was geen optie. Kortom: tevreden klant

Zo ga je niet met klanten om

Grote partij hout voor een overkapping besteld. Een gedeelte van het hout voldoet aan de verwachtingen. De rest absoluut niet. • zwarte lariksplanken komen niet overeen met de foto’s van de site. • 2 lariks balken zijn ingescheurd • 1 underlaymentplaat is gescheurd (20cm) De chauffeur gaf aan dat de balken en plaat niet uitgeleverd hadden mogen worden. Bovenstaande materialen wilde ik niet accepteren. Echter de chauffeur mocht, na telefonisch overleg, niets mee retour nemen. Direct foto’s van alle mankementen gemaakt en gemaild met het verzoek voor goed materiaal. Om alles geregeld te krijgen (nieuw materiaal en retour halen van de materialen) moet je zelf contact opnemen en oplossingen aandragen. Nieuwe bestelling moeten doen (incl. vrachtkosten). Ik belde op de dag van de 2e levering met de vraag hoe laat ze ongeveer zouden komen. We komen niet omdat de bestelling niet compleet is. Daar sta je dan………..Toen was de maat vol. Gebeld en gevraagd waar ze mee bezig zijn. De keuze was als volgt: wachten of de bestelling annuleren. Alle vertrouwen was weg en de bestelling geannuleerd. Dan heb je thuis nog de materialen liggen die niet voldoen. Na zelf weer contact opgenomen te hebben krijg je de aanbieding voor het ophalen en verwerken van de retour materialen van € 100,00 of je brengt het zelf. Terwijl als ze het direct hadden meegenomen alles was opgelost. Materiaal zou op een zaterdag worden opgehaald. Krijg je vrijdagavond opeens een telefoontje van de chauffeur dat hij onderweg is met de bestelling? Bleek dat de 2e bestelling niet geannuleerd was en onderweg was. Dit, bij aankomst, aan de chauffeur aangegeven en het hout dat niet aan de verwachtingen voldeed retour gegeven. Financiële afhandeling: Is nog niet geregeld. Ondertussen 3 weken en 5 mails (inclusief klacht) verder nog steeds op het restant van mijn geld en de specificatie van het bedrag aan het wachten. Ondanks Corona had in die 3 weken een fatsoenlijke reactie gestuurd kunnen worden.

Geachte klant, Wij betreuren het zeer dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Wij hebben meerdere malen contact met u gehad en zijn helaas niet tot een overeenstemming gekomen. De producten die wij retour hebben ontvangen waren in goede staat en wij herkende uw klacht over de kwaliteit van het materiaal dan ook niet. Tevens zijn er minder producten geretourneerd dan afgesproken. Het geld voor deze producten heeft u echter wel retour ontvangen. Vervolgens heeft u een nieuwe bestelling geplaatst voor ander materiaal, wat bij ons de indruk opwekte dat u graag kosteloos de producten wou omruilen omdat u liever een ander product had gehad. Hiervoor moet echter wel de retour procedure worden gevolgd zoals duidelijk aangegeven op onze website, inclusief de bijbehorende kosten voor transport. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Goede kwaliteit onbeschadigd hout.

De bestelde Rabat delen werden in zeer goede staat afgeleverd door een uiterst vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Goed hout uitstekende service

had steigerhout nodig voor meubels top droog hout allemaal nieuwe rechte planken voor een mooie prijs

Prima en vlugge service

Prettig

Kwaliteit en prijs

Goede ervaringen met dit bedrijf

Zie onderstaande

Bestelling netjes afgeleverd .Bestelling 2000002276 Na levering beton poeren ging ook snel. 1 min punt vind ik dat de bouwtekening van de overkapping niet bijgeleverd is. Ik heb daar over gebeld maar werd gewoon verwezen naar de site waar deze stond . Deze tekening is mij nog steeds niet helemaal duidelijk en heb dit vermeld maar mij werd gezegd dat ik het hiermee maar moest doen. Kan goedgemaakt worden door mij alsnog een goede uitgebreide tekening te sturen of te mailen waar alle gegevens opstaan en wat waar geplaatst moet worden

afspraken worden nagekomen

mijn bestelling kon niet in zijn geheel worden uitgeleverd, maar na aanpassing van de bestelling is het nu toch gelukt.

Super mooi hout en super vriendelijke bezorger(jacco)

Super mooi hout en super vriendelijke bezorger(jacco)

Snelle reactie, komen na wat ze beloven

Na de bestelling netjes binnen de afgesproken tijd geleverd en ook nazorg gepleegd zonder problemen.

Aardige persoon en goed geholpen en alles netjes optijd en afgeleverd

Perfecte uitleg over materiaal en snelle levering

Supersnel geleverd! Duidelijke uitleg over materiaalkeuze. Gunstig geprijsd.

Goed geregeld alles naar wens goed contact

Ik had 28 planken en 17 balken en 1000 schroeven besteld. Eerst gebeld was een goed gesprek ,u kan beter via de site bestellen vroegen zij aan mij. Zo gezegd zo gedaan. Ging vrij eenvoudig. Maar nu de bestelling kwam de fijne chauffeur kwam en hielp zelf lossen en wilde geen bakkie ofzo wilde naar huis begrijpelijk na zon lange dag. De balken en de planken waren strak aan de maat zowel lengte als breedte het was fijn werken met dit materiaal.

slechte bereikbaarheid

Bestelling geplaatst. 1 dag voor levering telefonisch contact gehad dat de materialen niet leverbaar waren. Een alternatieve maat planken voorgesteld en gekozen. De aantallen van bestelde waren niet minder maar zelfde hoeveelheid hout. Bij levering krijg ik een discussie met chauffeur omdat hij op google had gekeken en met zijn vrachtwagen kon hij niet in straat. Bleek achteraf helemaal niet geval te zijn, wat ik ook wist. Wel netjes op de afgesproken plek gezet. Nu kom ik hout tekort. Op de website kan ik de houtsoort niet meer vinden. Heb 2 x gemaild ongeveer 10 x gebeld. Krijg een antwoordapparaat dat ze gesloten zijn en met openingstijden, terwijl ik binnen de openingstijden bel!! Een aantal keer telefonisch een keuze menu gehad en ben doorverbonden. helaas de medewerker kan de telefoon niet beantwoorden en de verbinding word verbroken. Helaas ben ik zeer on tevreden over de gang van zaken!

Geachte klant, Wij zijn op maandagen gesloten, en dus niet telefonisch bereikbaar. Wanneer de telefoonlijn bezet is krijgt u inderdaad het bericht te horen dat de telefoon niet beantwoord kan worden. Wegens extreme drukte door de corona-crisis staat onze klantenservice momenteel onder grote druk, waardoor wij telefonisch soms moeilijker bereikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak! U heeft vandaag een email ontvangen met een link naar de producten die u zou willen nabestellen. Dit zijn dezelfde planken die u heeft ontvangen. De planken die u in eerste instantie had besteld zijn niet meer leverbaar, waardoor deze van de website zijn gehaald. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd mailen op info@houtenbouwmaterialen.nl. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw producten! Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Pakket in delen geleverd

Ben nog steeds aan het wachten op de balken. Heb alleen de boekdelen nog maar ontvangen en de ijzerwaren.

Geachte klant, Wegens extreme drukte door de corona-crisis ondervinden wij momenteel leveringsproblemen van bepaalde producten. Hierdoor kan het een enkele keer voorkomen dat een bestelling in delen geleverd worden. Wij doen ons uiterste best om dit te voorkomen, maar zijn hierin helaas ook afhankelijk van onze leveranciers. Uw bestelling staat ingepland om op maandag 22 juni geleverd te worden. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via info@houtenbouwmaterialen.nl. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw producten! Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

foutieve levering, gebrek aan communicatie

Mijn bestelling werd aangepast met een product van een andere afmeting. Na reclamatie werd tot tweemaal toe volgehouden dat het verstuurde product handiger was. Men had niet de moeite genomen om vooraf even contact op te nemen om mijn wensen af te stemmen.

Geachte klant, Wanneer een besteld product niet op voorraad is proberen wij met onze vakkennis een goed alternatief voor onze klant te bedenken. Normaliter wordt hier eerst contact over opgenomen met de klant voor goedkeuring. In uw geval is er te snel gehandeld en is dit niet gebeurd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wegens extreme drukte door de corona-crisis staat onze klantenservice momenteel onder grote druk. Wij hopen dat uw klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

top service van bestellen tot leveren.

zeer goed

Kwaliteit tegen een goede prijs en volgens afspraak thuisbezorgd

De houten schuttingdelen die wij online hebben besteld zijn van goede kwaliteit, tegen een goede prijs. De chauffeurs zijn erg vriendelijk en bellen tijdig voordat ze er zijn. Al met al een erg prettige ervaring!

Afspraak over moment van levering onduidelijk

Het is mij niet duidelijk wanneer jullie komen leveren. De eerste keer stonden jullie op een zaterdag ineens op de stoep (e-mail ter bevestiging was een uur daarvoor gestuurd!). De tweede keer hoorde ik 2 weken niets, heb drie keer gebeld en ook nu ineens stonden jullie op de stoep, zonder melding vooraf. Overigens, de laatste levering bestond uit twee bestellingen. Ik heb twee maal voorrijkosten a €45 betaald voor een keer voorrijden. Die €45 zou ik graag retour ontvangen.

prima service

bestellen via de site ging prima, en de aflevering was prima

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.