Valt tegen.

Eerste levering ging prima. Keurig op tijd en een leuke bezorger. Echter ik had nog meer planken nodig, dus die besteld (12X) Bij opnieuw tellen bleek ik er toch 15 nodig te hebben. Dus gebeld of er bij de zending van 12 er 3 extra planken bij geleverd konden worden. Was geen probleem en het komt goed....Zending kwam toch pas 4 dagen later.. Bij aflevering toch 12 planken i.p.v. 15. Ook de kwaliteit was aanzienlijk minder. Van de 12 waren er 3 krom. 1 was niet te gebruiken en daarover gebeld. Aangezien ik in tijdnood kwam werden er 4 planken gebracht binnen 2 dagen. Dat was dan weer geweldig, want kon mijn klus meteen afmaken. Alleen jammer dat de laatste planken van vurenhout waren en niet van Douglas. Uiteindelijk binnen de tijd klaar maar misschien onderling beter afstemmen. Evt. volgend project wel weer via deze leverancier.

netjes geleverd en op de afgesproken plek neergelegd.

Top kwaliteit en snelle levering

N.v.t

Goede service, snel en ook nog eens goedkoop

Vooraf kreeg ik goed advies en werd de levertijd ingeschat op 1-2 weken. Echter vond de levering al na een paar dagen plaats en kon ik sneller aan mijn klus beginnen. Materiaal was wat ik er van verwachtte. Dat ik nog wat materiaal over had was geen probleem om deze retour te brengen. Volgende klus ga ik zeker weer via hun regelen

Bedankt voor de leuke review!

Snelle service, goeie prijs

Snelle service, prima prijs, aardige chauffeur

Bedankt voor de leuke review!

Laag kwaliteit van producten

Heb houten palen en rabaten besteld. Toen ik deze ontvangen zag ik meteen dat een paar van de rabaten beschadigd en of gebroken zijn. Heb foto's gemaakt van de beschadigde spullen en doorgestuurd, maar kreeg ik te horen dat ze zo horen te zijn! Week later begon ik met het monteren van de rabaten en pas dan zag ik dat bijna allemaal beschadigd, gerkrom en of gebogen zijn. Waardeloos!

Beste David, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben van u één foto ontvangen van de rabat grenen plank. In de plank op de foto zit een kleine noestje. Dit valt inderdaad onder onze tolerantie. Over de rest van de bestelling hebben wij geen enkele klacht en/of opmerking ontvangen. Indien de rest van de bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet verzoeken wij u om een e-mail te sturen met daarbij de foto's. Met vriendelijke groet, Hout en Bouwmaterialen

Goede materialen

Goed materiaal. Ik zou op de hoogte gehouden worden wanneer de spullen geleverd zouden worden, echter nadat ik gebeld had, bleek het afgeleverd te zijn, maar buiten te staan. Dus snelle levering, maar buiten met slecht weer is niet echt fijn. Verder een prima service

vriendelijke en behulpzame chauffeur

prima service

Prima communicatie komen afspraken na

Snelle en nette levering

Heel tevreden. Het enige bedrijf waar de folie per meter afgenomen kon worden. Verzending ging super snel. Binnen 2 dagen in huis

Vriendelijk behulpzaam correct

Mocht er iets mis gaan dan zorgen zij dat het als nog goed komt ik ga er zeker weer heen voor mijn matrealen en de correcte behandeling top

Goed verpakt, snelle levering

Weinig aan toe te voegen

uitstekend

Goede communicatie en goed materiaal geleverd

Alles volgens plan en goede communicatie

Alles volgens plan en goede communicatie

Geweldig goed

Snelle en goede levering

Zeer snelle levering

Dakveren, schroeven goede kwaliteit. Goed verpakt en zeer snel afgeleverd.

Snel en correct!

Gewoon zeer te vrede.

Ander product geleverd, prima opgelost

Ik had een speciaal merk kit besteld wat bij andere winkels moeilijk te krijgen was. Hier stond dat het op voorraad zou zijn. Vervolgens kreeg ik een andere kit thuis. Na een telefoontje van een medewerker, die vriendelijk uitlegde dat het om een echt vergelijkbaar product gaat, is het prima opgelost. Goede aftersales!

Goed materiaal en keurige bezorging

Ik ben goed op de hoogte gehouden rondom de levering van mijn bestelling. Prijs/kwaliteit verhouding is top en levering door chauffeur was keurig!

Snelle nette levering

Kwaliteit van het hout uitstekend en je wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer de levering komt.

beetje jammer

ik bestel 6 meter zwarte folie van 1,5m breed. krijg ik het in twee stukken. Dus gewoon twee rest stukken. Ik heb telefonisch contact gehad met een vertegenwoordiger en mijn verhaal uitgelegd dat ik nu veel meer snij stukken heb en naden en dat ik dit vreemd vind voor een stuk van 6 meter in twee delen te leveren. De vertegenwoordiger wees mij eerst op hun voorwaarden en dat het mogelijk is dat er twee stukken gebruikt worden omdat de rol op is. Dit snap ik als je 30 meter besteld maar niet een stuk van 6 meter. Ik had het gevoel dat ik niet zo moest zeuren van de vertegenwoordiger en hij zou een goede korting geven bij de volgende bestelling.Jaja. Ik had liever boter bij de vis gehad en meteen een korting of een ander vriendelijk gebaar. of gewoon zeggen dat het misschien niet zo slim is om dit zo te doen bij een klant. Nou ik blijf bij mijn mening dat je gewoon een bestellingen onder de 10 meter niet in twee stukken gaat leveren. Dat kunnen ze ook gewoon in hun voorwaarden zetten om in de richting van de klant te denken of de klant gewoon even bellen of dat goed is en niet door zijn strot heen duwen. Maar dat zat er in dit gesprek niet in. Het product zelf is wel goed.

Super bedrijf snelle levering !!!

Hout besteld en snel en goed geleverd

te vroeg, ik heb de spullen nog niet gebruikts, kalm aan ,niet zo veel haast

ik ben nog niet zo ver!

Top! Per stuk leveren en niet per 200 st.

Zie boven.

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn van wel 5000M2 binnen opslag waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.