Prima materiaal en levering

Het bestelde kwam overeen met mijn verwachtingen en werd vrij snel geleverd.

Firma kwam toegezegde goed na

Nette aflevering door behulpzame chauffeur.

Goede Kwaliteit en snel geleverd.

Hout van goede kwaliteit en snel geleverd.

Geleverd hout met veel kleurverschil en beschadigen

Hout zat veel kleurverschil in en had veel beschadiging en vervuiling.

Geachte klant, Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Helaas vernemen wij uw klacht nu voor het eerst. Wij stellen het op prijs als u klachten gelijk bij ons meldt, zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing. Wij hopen dat u uw klus alsnog naar tevredenheid heeft kunnen uitvoeren. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Great service and products

Everything went exactly as expected, definitely recommended!

voor het eerst besteld zeer tevreden zeer snelle levering

nvt

Goed materiaal en ruime voorraad

Osb plaatmateriaal besteld in afmeting 1200x2809x9 die lastig te verkrijgen, maar gelukkig ruim op voorraad was bij houtenbouwmaterialen. Levering was in 1 week. (sneller dan eerst aangegeven). Levering door houtenbouwmateriale zekf. Vriendelijk personeel.

Vlot bestelproces, duidelijke communicatie en levering volgens afspraak

producten waren goed kwaliteit en snel geleverd

Ging suppel en makkelijk. Bestelling was al na 3 dagen op de oprit. Kwaliteit lijkt goed. We waren niet thuis en enige minpunt was dat de leverancier de producten niet handig heb geplaatst. Maar ja, we waren niet thuis dus misschien is het ons eigen schuld

Super geregeld en mooie kwaliteit

Erg positief. Kwaliteit en de levering sneller dan verwacht. Aardige chauffeur en netjes vooraf contact gezocht.

Snel en efficient

Prima service, ook kleinere volumes mogelijk en snel geleverd!

Goede kwaliteit hout, goede service

Het hout voldeed aan de specificaties en was van een zeer goede kwaliteit. Ook de levering was netjes op tijd.

goede kwaliteit prijs verhouding

Snel en vakkundig geleverd op de afgesproken tijd.

Snelle levering hout was veel gebarsten en krom

Hout werd snel geleverd en alles was er maar de balken die waren geleverd waren soms erg krom.

Zeer tevreden over de levering

Levering was goed optijd. Goede kwaliteit materialen. Vriendelijke chauffeur

Prima service!

Service is prima!

Super fijne en snelle bezorging en mooi hout

Vriendelijk, snel en goede service

Super service, bestelling snel geleverd en vragen zijn direct opgepakt en opgelost; top! Als alle bedrijven zo zouden werken.....dat zou de wereld leuker maken! Nick Leeuwenkamp, Purmerend

Snelle levering, kwaliteit net voldoende

Snelle levering, nette service, kwaliteit hout net aan voldoende. Zwart geïmpregneerd, plakt aan elkaar, stukken beschadigd hout die daarna geïmpregneerd zijn. En begin en einde niet recht. Is voor plantenbak dus kan, voor mooi dichtwerk was dit niet voldoende geweest. Maar prijs was ook redelijk.

Snel geleverd en goed materiaal

Na bestelling ging het vrij snel dat is altijd fijn. Jammer vond ik wel dat ik meer zaken wilde bestellen en er aan de prijs niks te doen meer was. Echter 6 dagen later is er meer korting via de site. Als ik dat van te voren had geweten had het me best wat kunnen schelen! Jammer dat er dan niet met klant wordt mee gedacht. Want als ik dit had geweten had ik wellicht meer mee besteld. Jammer.

Mijn dakplaten geleverd gekregen

Platen waren beschadigd veer en groef op veel plekken kapot . Maar had ze direct nodig dus maar gelegt Wel jammer .

Geachte klant, Wat jammer om te horen dat er beschadigingen waren aan uw bestelling. Helaas vernemen wij uw klacht nu voor het eerst. Wanneer u gelijk melding maakt van beschadigingen dan kunnen wij kijken hoe wij uw klacht het beste kunnen oplossen, ook wanneer u de materialen snel nodig heeft. Wij hopen dat u uw klus alsnog naar tevredenheid heeft kunnen uitvoeren. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

order levering op afgesproken tijd en plaats (perfect)

precies de levering die was besteld. alles in een paket.

Kwaliteit product top, aflevering door transport waardeloos

Kwaliteit van producten top, maar de aflevering door transporteur kan beter. Zo uit vrachtauto kriskras door elkaar neergegooit. Niet gebonden, niet gepalletteerd, zo uit de auto laten vallen

Geachte klant, Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het transport van uw producten. Wegens het formaat van onze wagens is het voor ons niet mogelijk om orders individueel op een pallet te plaatsen. De wagens worden met zorg ingedeeld zodat de vracht veilig en efficiënt getransporteerd kan worden. Onze chauffeurs laden het hierna met de hand af. Wij hebben niet van u vernomen dat er beschadigingen zijn opgetreden tijdens het transport of bij het uitladen. Mocht dit wel het geval zijn geweest, dan is het belangrijk om dit zo spoedig mogelijk te melden, zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.