Duidelijke website. Mooie prijzen en een snelle levering.

Goed bedrijf

Volgens afspraak netjes bezorgd door twéé jonge mannen. Die een enorme hoeveelheid moesten tillen naar de achterkant vd woning. Een grote partij bouwhout waarvan géén plank of balk krom was. Ga zo door want daar geniet je van als klant! Groet Thomas Van het mooie Tolbert

Keurig geregeld

Keurig en compleet geleverd. Goede kwaliteit. Erg vriendelijke chauffeur

Mooi hout zonder scheuren.

Vlotte bezorging en hout zonder gebreken.

Goedkoop en snel geverd.

Snel en goedkoop.

Makkelijk online bestellen en een paar dagen later in huis.

Makkelijk prachtig hout online bestellen. Kon ook nog een paar balkjes toevoegen bij de bestelling die ik was vergeten. Super geleverd.

zorgvuldige diensverlening

er werd van tevoren gebeld en bij aankomst en een eerlijk verhaal over 1 geleverde plank met een scheur erin.

Kwaliteit goed

Goede ervaring

Prima bedrijf

Mooi hout, boven verwachting!

De bestelling was redelijk groot en de chauffeur heeft mij heel goed geholpen met uitladen, opslag en interessante details en dat na zo een lange rit!

Prima prijs en levering

De bestelling ging vlot. De price was right :-) Én de aflevering was heeeeel snel. In één woord: PRIMA

Geweldige service

Jacob heeft bij mij het hout gebracht, en ik heb een geweldige service van hem mogen ontvangen. Normaal lossen ze naast de auto, maar omdat ik aangaf dat ik COPD heb en het dus niet zelf op eigen terrein kon leggen, heeft hij dat voor mij gedaan. Jacob nogmaals bedankt.

Mooi hout voor een zeer concurerende prijs.

Rabat planken besteld voor mijn schuurtje. Perfect geleverd tot op de oprit. Mooi recht hout.

Product oké

Ik bestelde een dertigtal planken. De aflevering werd niet vooraf door de chauffeur aangekondigd zoals afgesproken. Dit leide tot enige vertraging bij het afleveren. Overige aflevering oké. Product zoals afgesproken.

Ik zocht een steigerhouten plank van 25 cm breed, omdat ik iets wilde maken met de namen en geboortedatums van mijn kinderen. Meestal zijn ze maar 20 cm breed. Ik vroeg om 1 plank, maar dan zouden de bezorgkosten erg hoog zijn. Ze deden een voorstel om de plank een keer op de route mee te nemen, tegen lagere bezorgkosten. Echt super, en evengoed heel snel binnen. Het contact via de mail was heel erg goed en snel. Nogmaals enorm bedankt!

Gesprek met de medewerker aan telefoon was goed. Bij levering heb de chauffeur de goederen goed bezorg en afgeleverd. Ik moet nog een nalevering krijgen en deze is ook prima behandeld door deze bedrijf

Ze zijn vlot en behulpzaam een goed ervaren bedrijf

Mijn bestelling ging vlot en snel binnen de termijn is het gebracht Dit bedrijf is aan te bevelen

Achteraf best duur , en telefonisch zeer slecht bereikbaar

Meer dan een uur aan de telefoon zitten wachten, Zijn de hele dag open, maar alleen in de middag telefonisch bereikbaar, maar dan sta je in de wacht

Beste Nico, Bedankt voor je review. Onze excuses voor de slechte ervaring. Door de tijd van het jaar en door drukte zijn wij niet in staat geweest uw telefoontje correct te beantwoorden. Wij hopen u in de toekomst wel weer op de juiste manier te woord te staan, zowel telefonisch als per e-mail. Met vriendelijke groet, Houtenbouwmaterialen.nl

Helemaal prima

Goede site en service.

Makkelijk en snel geleverd

Partij hout en steenwol besteld. Werden geleverd tot aan de oprit door een vriendelijke chauffeur.

Duidelijke informatie

Ik ben goed geholpen en de kwaliteit is prima

Hout binnengekregen

Hout besteld en binnengekregen

Prima prijzen en service in de winkel. bezorging mag iets sneller

Geachte heer Wissels, Bedankt voor uw reactie. De levertijd van een bestelling bij Houtenbouwmaterialen.nl bedraagt 7 tot 10 werkdagen tenzij u de bestelling zelf komt afhalen. Een bestelling afhalen kan veelal dezelfde dag nog. U kunt onze levertijden en voorwaarden terugvinden op Houtenbouwmaterialen.nl. Met vriendelijke groet, Hout en Bouwmaterialen.nl

Prima internet winkel en service

Goede service met bezorgen en snelle levering

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn van wel 5000M2 binnen opslag waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.