Snel en goed verpakt

Had hier nog geen ervaring mee maar is mij goed bevallen als ik nog eens wat nodig heb weet ik waar ik moet zijn

Geweldige bestel en levering ervaring

Het gemak van het bestellen tegen een scherp tarief. Vandaag geleverd door Jacob. Wat een verademing, 1 uur van te voren keurig gebeld, nette levering, en keurig naast mijn hek geleverd. Daarnaast ook goed hout, vele malen beter dan de levering van de Gamma.

Matige kwaliteit

Het geleverde zweeds rabat zwart, wat gebruikt wordt voor aftimmering is zowel dekking kleur als kwaliteit van het hout matig. Sommige delen waren zodanig dat ik ze ongezaagd niet kon gebruiken helaas.

Geachte klant, Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Helaas vernemen wij uw klacht nu voor het eerst. Wij stellen het op prijs als u klachten gelijk bij ons meldt, zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing. Wij hopen dat u uw klus alsnog naar tevredenheid heeft kunnen uitvoeren. Mocht u eventueel interesse hebben in een kannetje impregneermiddel om eventuele lichtere plekken bij te werken, dan kunt u een email sturen naar info@houtenbouwmaterialen.nl. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Geweldug

Prachtig afgeleverd , zeer vriendelijk en zoals op afspraak

Goeie service en levering

Goede website en betrouwbare levering

Goede website en betrouwbare levering

Snelle vriendelijke service

Ik heb als zeer positief ervaren. Ik ben één dag vantevoren gebeld, normaal is het één uur voor aankomst bij een klant. Maar omdat ik als eerste op de rit stond, zou ik gebeld worden om 7:00 in de ochtend :) Dat wilde de chauffeur mij niet aandoen. Duim omhoog!

Slechte kwaliteit

Levering als beloofd Mooi op tijd Kwaliteit materiaal zeer matige kwaliteit Veel scheuren En geen goede bouwtekening er bij Nee het viel zwaar tegen

Geachte klant, Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Helaas vernemen wij uw klacht nu voor het eerst. Wij stellen het op prijs als u klachten gelijk bij ons meldt, zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing. De bouwtekening staat op de websitepagina van het product, onder het kopje 'documenten'. Op de website staat aangegeven: "De HBM overkappingen zijn samengestelde en complete bouwpakketten voor standaard overkappingen. U dient deze zelf te plaatsen waarvoor enig oog voor maatvoering, zagen en boren nodig is." De bouwtekening geeft de bouwwijze van de overkapping aan, de maatvoering en montage is naar eigen inzicht aan te passen. Wij hopen dat u uw klus alsnog naar tevredenheid heeft kunnen uitvoeren. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Uitstekende kozijnprofielen voor een mooie prijs

De kozijnprofielen zijn vlot in lange lengtes geleverd voor een mooie prijs. En de zeer plezierige chauffeur Jozef heeft ze tot op de werkplaats gebracht. Top

Goed bereikbaar voor vragen, extra bestelling ka zonder problemen aan een nog niet verzonden order worden toegevoegd. Bestel hier zeker nog meer in de toekomst.

Zeer slecht en koop hier niet.

Van de 14 planken waren er 7 beschadigd. Onze ervaringen. De schade/ gebreken zit op plekken die zichbaar zijn na montage en kunnen daarom niet gebruikt worden. Toen wij de order hebben geplaatst, hebben wij de volgende opmerking erbij gezet: Graag wil ik planken ontvangen met zo min mogelijk nerven en kernhout. Wij constateren dat hier geen rekening mee is gehouden. Men heeft ons ook niet van te voren geïnformeerd dat men dit niet kunt garanderen. Tevens heeft men in een telefoongesprek aangeven dat men, bij het sorteren van de order, de eerste 14 planken van de stapel heeft gepakt, en men heeft dus geen rekening gehouden met onze opmerking. Letterlijk hun woorden: dan heeft u pech dat u die planken heeft gekregen. Na de levering is de vervoerder zonder gedag te zeggen en zonder controle van de levering weggegaan. We hebben hem daarna ook direct gebeld. Maar hij gaf aan dat hij niet meer terug kon komen en dat we via de mail/ telefonisch met u contact moesten opnemen. Wij hebben dit via telefonisch, de email en met foto’s gedaan. We hebben gevraagd om direct 7 nieuwe planken te leveren. Dit heeft men geweigerd. Wij hebben daarna voorgesteld of men kunt kijken, om 7 nieuwe planken op een later moment te leveren. Dit heeft men geweigerd. Daarna hebben wij voorgesteld dat men de prijs van deze planken (7* 11.84 = EURO 82.88) in mindering brengt op de rekening. Dit heeft men geweigerd. Men heeft voorgesteld dat wij zelf de planken op uw locatie kunnen brengen om ze daar om te ruilen. Dit hebben wij geweigerd omdat dit voor ons natuurlijk praktisch niet uitvoerbaar is. Men heeft voorgesteld om euro 15 in mindering te brengen op de rekening. Dit vinden wij een te laag bedrag tov het totaal bedrag euro 165.76. Helaas moesten wij constateren dat men zich blijft beroepen op de toleratie die er moet bestaan omdat het een hout product is.

Geachte klant, Wij betreuren het zeer dat u niet tevreden bent. Helaas is het niet gelukt om tot een voor u acceptabele oplossing te komen. Het ging om vuren rabat planken. De beschadigingen die u benoemt waren klein van aard en op plaatsen waar het ene rabatdeel over het volgende rabatdeel zou schuiven. Ze vormden geen enkele belemmering voor de montage, en zouden niet zichtbaar zijn na montage. De oneffenheden die u beschreef vallen binnen de tolerantie voor deze houtsoort. Vurenhout staat er om bekend dat het een duidelijk zichtbare nerf heeft en noesten. Wanneer het hout uitdroogt, kan het voorkomen dat er een noest uit valt. Ook kunnen er lichte scheurtjes ontstaan door krimp en uitzet. Hout is een natuurproduct, en hier komen dus ook oneffenheden in voor. Wanneer u graag hout wilt zonder noesten en nerven, kunt u beter voor een duurdere houtsoort kiezen, zoals Cedar. Er kan globaal gezegd worden dat hoe duurder de houtsoort, hoe minder noesten en kwasten. Wij vinden het erg jammer dat wij uw klacht niet naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, maar hebben naar ons inzicht een redelijke oplossing geboden. Wij hopen desondanks dat u uw klus naar tevredenheid kunt afronden. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

uitstekende service en snelle levering!

Ben zeer tevreden, snelle levering en goede service. Na melding dat verkeerde kleur beits was geleverd werd meteen dat opgelost en nieuwe beits geleverd. Ben erg tevreden met het product.

Mooie planken

Ik heb steigerhouten planken van 25 cm breed besteld. Die verkoopt niet iedereen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden wat betreft bezorging. Ik heb alleen wel alle planken zelf de tuin in moeten sjouwen, vandaar het cijfer 8.

In eerste instantie niet compleet geleverd, kan gebeuren. Nalevering binnen 3 dagen. Snel afgehandeld dus.

Super , correct zoals afgesproken

Netjes , zoals afgesproken

Top geregeld

Jacob was erg klant vriendelijk ik vroeg of hij kon wilde helpen het hout in de tuin te leggen, en hij zei meteen zeker help ik jou. Kortom super service en zeker goede kwaliteit.

Prima service, fijne chauffeur

Prima service, fijne chauffeur

Levering was stipt op tijd, netjes van te voren gebelt. Chauffeur was vriendelijk.

Alles is netjes afgehandeld

Zeer mooi hout werd netjes afgeleverd goede service en een vriendelijke chauffeur

Prima en goede levering

Vriendelijke chauffeur.

Altijd goed

Duurde iets langer maar scherpe prijzen

Prima hout!

Zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur! Jammer dat het hout in dikte niet de juiste afmetingen heeft maar dat is op te lossen.

Goede en vriendelijke bezorger.

Goede en vriendelijke bezorger. Bezorging niks op aan te merken. De te downloaden bouwtekening is wel heel eenvoudig en niet heel erg duidelijk. Mijn advies is om een duidelijkere bouwtekening toe te voegen. Ook hoe en waar alle materialen gemonteerd dienen te worden. Eveneens met een duidelijke afbeelding van het algehele resultaat als zijnde af. Kleine moeite, groot gemak. Als dit het geval was geweest, had ik zeker een ster extra gegeven.

Goede communicatie en levering.

Mijn bestelling goed afgehandeld.

Geachte klant, Inmiddels heeft u uw bestelling ontvangen. Deze had rechtstreeks bij u geleverd moeten worden vanuit onze leverancier. Helaas is er aan hun kant iets niet goed gegaan, waardoor de order niet is doorgezet. Toen dit aan het licht kwam hebben wij geprobeerd dit zo snel mogelijk recht te trekken. Helaas heeft u desondanks langer op uw bestelling moeten wachten dan normaal. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.