Prima. Alles netjes afgeleverd en de palen zijn van prima kwaliteit

Zeer goede ervaring. Ik zou zeker een volgende keer weer een bestelling willen plaatsen

Deed me gordijnen open toen was Jacob de boel al aan het lossen legde netjes op me eigen erf Was vroeg hij wou me niet wakker maken omdat het erg vroeg was

Snelle levering en prima Produkt.

Goed Produkt en zeer snel geleverd.

super mooi op tijd de levering

super mooi op tijd de levering

Kwaliteit van het hout is niet heel goed

Ik heb sls balken besteld, er waren een stuk of 5 die over de hele lengte gespleten waren, onbruikbaar dus.

Geachte klant, Hartelijk dank voor de beoordeling. Vervelend om te horen dat het geleverde hout niet helemaal naar wens is geweest. Heeft u desondanks het project in goede orde kunnen afronden? Helaas vernemen wij uw klacht nu voor het eerst. In het vervolg kunt u altijd een email sturen naar info@houtenbouwmaterialen.nl bij vragen of klachten zodat wij deze zo snel mogelijk naar tevredenheid op kunnen lossen! Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Werd netjes gelost in de schuur, enkel werd mijn zwangere vrouw gevraagd om te helpen tillen, dat heeft ze maar afgewezen. Vond het persoonlijk een rare vraag om over het algemeen een vrouw te vragen om zware palen en planken te tillen.

Zeker tevreden

Goede service!

Prima levering

De materialen waren mooi op tijd geleved en zien er goed uit

Waar voor mijn geld

Mooi hout, rechte balken en vlakke platen netjes aan huis geleverd door een behulpzame chauffeur.

Kwaliteit en service!

Afgelopen week 51 zwarte planken besteld voor mijn overkapping. Voorafgaand telefonisch goed advies gekregen. Op aangegeven datum zijn de planken keurig geleverd. Bleken twee planken lichte beschadigingen te hebben. Hiervoor waren al twee planken extra toegevoegd. Chauffeur Jakob was zeer behulpzaam om de planken direct in de tuin te krijgen!

Hout producten van mindere kwaliteit dan afgebeeld op de website

Ik heb recentelijk een flinke lading houd (steenschotten) besteld middels de webshop. Helaas kwamen deze totaal niet overeen met hoe ze op de website afgebeeld stonden. Na contact opgenomen te hebben werd dit een welles/nietes gedoe terwijl ik zelfs foto's stuurde van de geleverde schotten. Er werd mij gezegd dat ik zelf maar naar Friesland zou moeten komen (vanuit het zuiden van NL) om de schotten te ruilen. Later kreeg ik onverwacht toch ineens bericht dat ze binnen enkele dagen langs komen om te ruilen, vandaar ook 2 sterren i.p.v. 1 in deze review. De geruilde schotten waren inderdaad iets beter maar nog steeds niet te vergelijken met hoe de schotten online worden afgebeeld. Ook is de kwaliteit inconsistent. De een krakt bijna door op het moment dat je er op staat terwijl de ander wel stevig blijft. Dit merk je ook enorm in het gewicht van de schotten. Het is balen maar een 3e ruil ronde gaat dit denk ik niet veranderen, het zijn eenmaal gewoon mindere schotten dan online werd beweerd. Ze hebben de product omschrijving na mijn bestelling wel aangepast, de afbeeldingen nog niet. Over de bezorging zelf ben ik overigens wel te spreken, erg vriendelijke en behulpzame bezorgers!

Geachte klant, Wij betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden was over het geleverde product. Er is uitvoerig contact geweest over uw klacht om tot een oplossing te komen. Wij zijn tot overeenstemming gekomen om de steenschotten te ruilen. Uiteraard vinden wij het fijn terug te horen dat u zeer tevreden bent over de klantvriendelijkheid van onze bezorgers. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Goed mee gecommuniceerd en meegedacht over onze plannen en de benodigde materialen.

Op tijd in een goede kwaliteit met een heel aardige chauffeur

Steigerhout op tijd geleverd, mooi kwaliteit. Gebracht door een heel vriendelijke chauffeur!

Prettig en oordelijk

Bestelling binnen een week geleverd . Er zou een half uur voor levering gebeld worden . Echter bleef achter wegen . Bestelde items werd bij de buren geleverd . Deze was dus erg verbaast day er wat in haar tuin lag waar ze dus niet op de hoogte van was Na wat heen en weer gebeld te hebben werd het duidelijk dag het voor een buurman was . Jammer genoeg hier wel de hele ochtend voor thuis gebleven . Verder was besteling compleet en volgens afspraak goed geleverd .

Meer goud als houthandel!

Korte lijntjes, goede communicatie, en voor een balk het land doorrijden omdat deze vergeten was? Geen probleem want het was toch lekker weer! Prijs goed, service goed is en wat nog belangrijker is het materiaal is ook super!

Prima kwaliteit voor een mooie prijs

Gistermiddag m’n bestelling naar tevredenheid ontvangen. Vriendelijke chauffeur die ook bereid was om even te helpen met het lossen, Top.

Slecht

Ijzer netten waren verroest. Deze zijn later omgeruild voor minder verroeste netten. Er misten tukken hout uit de Douglas palen die overigens ook in kleur verschillen. Ook op de planken zaten verkleuringen. Er kwam per post na 8 dagen nog artikelen binnen. Dit was verder niet vermeld. Ook zou alles per post met 2 of 3 dagen geleverd worden. De rest was wel naar behoren. Voor het bedrag wat ik betaald heb had ik verwacht dat alles echt nieuw zou zijn.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent over de geleverde producten. Er is contact geweest n.a.v. uw klacht betreft de ijzer netten echter was ons niet bekend dat u niet geheel tevreden was met de Douglas palen/planken. Het verzenden van het pakketje klein materiaal heeft enige vertraging opgelopen, hiervoor willen wij ons excuus aanbieden. Desondanks hopen wij dat u uw klus naar tevredenheid heeft kunnen uitvoeren. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Voordelig en snel

Goede prijs, en zeer snel in huis

goede materialen snel geleverd

goed bedrijf, goede spullen

Slecht!

Dag, ik heb gedoogd steigerhout besteld en betaald. In goed vertrouwen vooraf betaald. Wat schetst mijn verbazing: het steigerhout wordt onverpakt in de stromende regen geleverd, hetgeen kletsnatte steigerplanken tot gevolg heeft. Ik ga er vanuit dat er nog contact met mij wordt opgenomen om hierover te praten en een oplossing cq compensatie te bespreken. Geen goede service eerlijkheidshalve! Ik hoor graag van u, Gr Roel

Geachte klant, Wij betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden was over het geleverde product. Er is uitvoerig contact geweest over uw klacht om tot een oplossing te komen. Wij zijn tot overeenstemming gekomen om een compensatie aan u te betalen. Desondanks hopen wij dat u uw klus naar tevredenheid heeft kunnen uitvoeren. Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Slecht.

Ik weet niet wie de communicatie doet bij dit bedrijf, maar dit gaat echt nergens over! Kortaf, klantonvriendelijk en tig spelfouten. Uiteindelijk materialen netjes geleverd, niks over te klagen. Maar er klopt een hoop niet aan dit bedrijf.

Geachte klant, Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over het mailcontact. Wij werken er hard aan om onze klantenservice te verbeteren en zullen in het vervolg naar streven vergelijkbare situaties te voorkomen. Wij wensen u veel succes met uw klus! Vriendelijke groet, Team Houtenbouwmaterialen.nl

Zeer positief

Levertermijn conform opgave - op tijd bezorgd, goed verpakt. De kwaliteit van het bestelde hout voldoet meer dan aan mijn hoop/verwachting. Er zitten geen slechte planken tussen en we kunnen alles tot het laatste deel verwerken.

zeer goed

goed kwalijk als op tijd geleverd

de bestelling is snel en naar behoren geleverd en ook de nalevering was de volgende dag al binnen.

De bestelling is binnen 8 werkdagen keurig bij mij thuis afgeleverd, de niet le leveren 6 balken zijn de volgende dag zoals beloofd alsnog bezorgd. klantvriendelijke en behulpzame bezorging.

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.