Goed met foutjes

Al eerder hier besteld, toen goed zonder foutjes. Nu echter besteld met meerdere fouten. Gebeld, na een lange wachtrij foutief doorgeschakeld naar een whatsapp nummer. Opnieuw gebeld, toen kreeg ik een medewerker aan de telefoon. Hij adviseerde een mail te sturen met een foto van de inhoud van de doos en de fouten die gemaakt zijn. Helaas vergat de medewerker op te hangen, dus kon ik het gesprek met een collega volgen over mijn telefoontje. Na mijn mail werd het binnen een week opgelost en had ik alsnog mijn volledige bestelling binnen. Kortom er kan nog hier en daar iets verbeterd worden, vandaar de 7.

Super slecht

Planken beschadigd geleverd. Deze zijn niet te gebruiken om een kast mee te maken. Geen service. Verwacht dat ze deze komen omruilen voor onbeschadigde planken maar dit doen ze niet. Ik zou hier nooit meer iets kopen.

Ronduit *** volk

Afspraken worden niet na gekomen. Donderdag heel de dag gewacht geen levering dan bel je 2 x die dag volgens hun moet de overkapping komen. Niemand gehoord niemand gezien. Vrijdag gebeld word in de loop van ochtend. Dat werd dus middag. De mvr aan de telefoon zeer onvriendelijk en begreep totaal niet dat je daar boos om kan zijn en volgens haar moest ik mn mond houden en de vrachtwagen maar tegemoet lopen. Heb dit ding niet voor niks gekregen. ***

Nietß mis mee

Houden zo!

Alles prima in orde

Alles prima in orde.

Goed materiaal

De bestelde goederen werden goed verpakt en snel verzonden.

Goede materialen en netjes geleverd

Goede informatie over de materialen

Snel geleverd, wel iets te weinig maar naar tevredenheid opgelost.

100 OSB platen besteld, 98 geleverd gekregen. Hier zelf achteraan gegaan en het geld voor de 2 platen retour gestort gekregen.

Prima en snel geleverd

Ik had een kleine lekkage op het dak en bleek dat een stuk dakleer kapot was, ik kon hier een klein stuk bestellen dus fantastisch dat het nu is opgelost.

Vriendelijk en professioneel

Hout kwaliteit zeer goed, zeer vriendelijk personeel en professioneel!

Internet suggereert iets anders dan de werkelijkheid.

Ik heb ruim 300 meter aan Zweeds rabat via deze firma aangekocht. Op internet staat een duidelijke afbeelding met de maten er bij. Nergens wordt in de omschrijving vermeld dat de afmetingen niet altijd kloppen. I.p.v. een werkende breedte van 18 cm is de werkende breedte 17 cm. Dat betekent op ruim 300 meter een tekort van ruim 3 m2. Ik heb gemaild met de firma en kreeg het volgende antwoord. "Hout blijft natuurlijk een natuurproduct dus dat er verschil zit in werkende breedtes is niet te voorkomen. Bij zweeds rabat ligt de werkende breedte over het algemeen tussen de 170 en 180 mm. Het plaatje is ter illustratie. Hierbij kunt u er niet vanuit gaan dat alle planken een minimale werkende breedte van 180 mm hebben en daarmee rekenen." Ten 1e zet dit er dan bij op internet en dat het plaatje slechts te illustratie is, ten 2e vind ik het verschil van 1 cm op 18 cm erg groot voor "natuurlijk een natuurproduct". 1 tot 2 mm had ik nog kunnen begrijpen, maar 10 mm is echt te veel (Dat komt neer op een afwijking van 5,6%). Mensen als u bij deze firma iets gaat bestellen, vraag dan vooruit na wat de exacte maten zijn van het product dat u wilt gaan bestellen.

Perfecte prijs, service en chauffeur(s)

snelle levering bezorger zeer vriendelijk alleen de bouwtekening mag iets duidelijker nu alleen de overkapping nog in elkaar zetten voor de rest geen klachten .

Ben erg tevreden snelle levering tegen een scherpe prijs.

Goed bereikbaar

Mijn bestelling bleek geleverd met een alternatief product. Hierover zou ik graag vooraf geïnformeerd zijn; nu moest het alsnog retour en is alsnog het bestelde geleverd. Na een belletje was wel snel duidelijk waar het fout was.gegaan en is alles naar volle tevredenheid afgehandeld. Levering (beide keren) is niet heel snel (duurt 3-4 werkdagen), waarbij het bij de herlevering een oorzaak had in het feit dat de producten nog niet op voorraad lagen.

Good product and reliable and helpful service

I bought some planks for a wall decor project, they were as described and the man delivering was very helpful so I could get them inside. I was very happy with this purchase.

Geen problemen

Perfecte prijs, service en chauffeur(s)

‘Onze’ transport held Jacob heeft vandaag de zoveelste levering geleverd en zoals altijd met een grote grijns en plezier afgerond. Door weer en wind en altijd op tijd. Tot de volgende Jacob en Hout- en Bouwmaterialen!

Goede service!

Complimenten voor chauffeur. Na een lange dag stond hij vrijdagavond laat eindelijk voor de deur met nog steeds een goedgemutst humeur en een vriendelijke benadering. Top!

Goed geholpen in suoerslecht weer.

4 tuinplanken nodig in een afwijkende maat die vrijwel nergens te verkrijgen zijn. Na even zoeken op de plaats, hier wel gevonden en voor een hele mooie prijs kunnen vinden. In de naweeën van storm Henk met fikse wind en pittige buien hielp het personeel met zoeken en ook nog eens om het op het transportmiddel te laden. Ik blij huiswaarts, en Houtenbouwmaterialen.nl iets minder voorraad.

prima service,

aflevering door bezorgdienst kan beter

Prima materiaal en snelle levering

Website duidelijk. Prima prijs. Snelle levering. Terugsturen of reclameren was niet nodig dus daar geen oordeel over.

Snelle reactie

Na mijn bestelling kwam ik erachter dat we de aankoop toch niet nodig hadden. 1 mailtje erachteraan was genoeg: de andere ochtend de bevestiging van de annulering en in no-time was 't terug op de rekening.

Slechtste ervaring ooit, onvriendelijk behandeld

Zondag besteld, maandag gebeld om te vragen of het op vrijdag geleverd kan worden. Aan de telefoon werd aangegeven dat het ging lukken, maar omdat planning er niet was, konden we de volgende dag beter bellen. Gevraagd of ze er een aantekening van konden maken. Dinsdag gebeld, "gaat lukken" kregen we te horen. Woensdag krijgen we bericht dat het pas maandag geleverd kan worden. Direct gemaild (3x) en hele ochtend gebeld (10x), maar geen gehoor, daarna annulering doorgegeven en bij andere partij hout besteld. Toen werd direct contact opgenomen en aangegeven dat het wel geleverd kan worden. Wij hebben aangegeven geen behoefte meer te hebben en nu rekenen ze 150 euro behandelingskosten. Dat terwijl er nog niets behandeld was... Om te annuleren gebruiken ze bureaucratische middelen om je actief tegen te houden. Schandalige service..

Goedemiddag Yara en Maurits, Bedankt voor jullie review en vervelend om te lezen dat jullie zo ontevreden zijn. Op 5 november jongstleden hebben wij jullie bestelling ontvangen. Op onze webshop staat duidelijk aangegeven dat wij op dit moment een levertijd hanteren van 4 tot 6 werkdagen. Tijdens de bestelling zijn jullie akkoord gegaan met onze Algemene- en leveringsvoorwaarden. Maandagmiddag hebben jullie contact opgenomen met de vraag of het mogelijk was om voor het weekend te leveren. Er is toen aangegeven dat de planning niet meer aanwezig was en jullie het best op dinsdag even opnieuw contact konden zoeken of jullie verzoek naar ons toe konden mailen. Jullie geven aan telefonische toezeggingen te hebben ontvangen over de levering, echter is dit iets wat wij nooit kunnen garanderen en ook nooit zullen doen. Uiteraard doen wij wel ons best om rekening te houden met jullie wensen en geven ook altijd aan om eventuele wensen in het opmerkingenveld aan te geven of om alsnog per e-mail aan te geven. Ook per e-mail hebben wij geen verzoek van jullie mogen ontvangen. Het klopt dat in eerste instantie jullie levering voor maandag 8 november aanstaande in de planning stond, dit is binnen onze leveringstermijn en wij houden ons hierbij aan de voorwaarden. Op het moment dat de bestelling verzendklaar is en er een update over levering is gegeven dient u zich te houden aan onze annuleringsvoorwaarden. Pas na onze update heeft u de annulering per mail aan ons kenbaar gemaakt. Op dat moment hebben wij ons best gedaan om alsnog de route van donderdag 9-11 zodanig aan te passen dat wij alsnog morgen konden leveren. Dit is ook gelukt en dit hebben wij per mail aan u laten weten. Vervolgens heeft u aangegeven dat u onze bestelling niet meer wilde hebben omdat u bij een ander bedrijf uw bestelling heeft geplaatst, wat geen geldige reden is om kosteloos te kunnen annuleren. Bureaucratische middelen zijn dan ook niet aan de orde, uiteraard werken wij wel volgens een protocol en volgens onze voorwaarden. Zoals meerdere keren telefonisch aangegeven vanmiddag zijn wij nog steeds in de mogelijkheid om morgenmiddag uw bestelling te leveren. Zo kunnen we alsnog aan jullie wens voldoen. Nogmaals jammer om jullie ontevredenheid te lezen maar wij hebben ons wel degelijk ingezet om aan jullie wensen te voldoen. Met vriendelijke groet, Hout en Bouwmaterialen

geleverd wat gevraagd maar later als belooft

Na mijn bestelling kreeg ik een pakbon dat de bestelling na 2 werkdagen zou worden geleverd, bleek na een week dat ze geen voorraad hadden en dus dan pas posten. communicatie was dus niet in orde.

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn van wel 5000M2 binnen opslag waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.