Filters

5

Helaas wat mindere ervaring

Levering van hout prima alleen zonder bevestiging middelen die wel mee besteld zijn.Spullen geleverd in weekend. Maandag en dinsdag gesloten en mail gestuurd 2 dagen na de tijd nog niets vernomen erg vervelend als je speciaal vrije dagen hebt genomen en niet aan het werk kan.

  • Aanbevelen? Nee
1

Erg onbetrouwbare eigenaar

De eigenaar stuurt via zijn bedrijf erg op contante betalingen en zodra je een aanbetaling doet voor een product dat gewoon op voorraad is maar binnen 12 uur tot de conclusie komt dat dit niet aansluit wilt ***** geen geld terug aanbieden. Inwisselen voor een ander product is klaarblijkeblijk ook te veel moeite. Onwettig en ontduiken van witte betalingen.

  • Aanbevelen? Nee
8

betaalbaar kwalitatief goed hout

Mooi hout, niet alles even recht maar was goed te verwerken. Afgeleverd volgens afspraak door een topper van een chauffeur. prima adres voor betaalbaar hout

  • Aanbevelen? Ja
5

Het hout is goed, de levering minder.

Van te voren gevraagd hoe de bestelling geleverd zou worden omdat er met een vrachtwagen niet bij ons bezorgd kan worden. Dit zou met be gebeuren, daardoor de bestelling gedaan. Dag van de levering kwam er een vrachtwagen om de bestelling te bezorgen. Contact gehad met, ik denk de eigenaar, die zou dezelfde week een auto met aanhanger langs sturen om de bestelling bij ons te brengen. Puntje bij paaltje werd dit niet gedaan en kreeg ik een vergoeding voor de helft van de bezorgkosten. Heb het maar geaccepteerd, maar bestel hier nooit weer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top ervaring met top chauffeur

Bestellen was heel gemakkelijk. Iets langere bezorgtijd dan wat aangegeven werd maar goed gecompenseerd dior de vriendelijke chauffeur.

  • Aanbevelen? Ja
8

Kwaliteit tegen eerlijke prijzen.

Altijd voorraad, vriendelijke en behulpzaam personeel. Als ik een minpunten zou moeten verzinnen is het dat ze maandag en dinsdag gesloten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
4

Annuleren is ontzettend duur.

Ik heb mij bestelling helaas moeten annuleren vanwege de levertijd. Nu worden er €100,- kosten in rekening gebracht! Dit is natuurlijk ontzettend veel geld voor een bestelling die je nog niet eens ontvangen hebt. Ik zie dat als niet klantgericht en niet flexibel. Zeker aangezien de leverdatum pas over 2 weken gepland staat. Aangezien ik geen producten gezien heb en dus niet te maken heb gehad met een levering spreek ik me hier niet over uit.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ervaring bij Houtenbouwmaterialen

Vriendelijk personeel, deskundig advies en een ruim assortiment aan bouwmaterialen. De medewerkers denken echt met je mee en nemen de tijd om vragen te beantwoorden. De prijzen zijn eerlijk en de kwaliteit van de materialen is uitstekend. Bestellingen worden netjes afgehandeld en afspraken worden nagekomen. Een aanrader voor zowel de doe-het-zelver als de professional. Ik kom hier zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
6

kan beter

Jammer dat de balken grof gezaagd zijn afgeleverd. Voor een pergola betekent dit dat ik de balken nog goed moet gaan schuren. Tevens stonden op de paklijst 13 balken van 4 meter. Maar er zijn 12 balken afgeleverd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Keurige mailwisseling en afspraak. De chauffeur belt een half uur van tevoren als hij komt afleveren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Tevreden over het hout, de levering en de klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos bedrijf:

Bij Houtenbouwmaterialen 11 meter klimaatfolie besteld. Kregen net 10.5 meter geleverd waarvan een meter waarin 6 sneeën zaten omdat ze de plakband doorgesneden hadden met een stanleymes en daardoor ook in de folie hadden gesneden. Bleef er net 9.5 meter over. Blijkbaar buiten afgerold aan de hoeveelheid dorre takken en bladeren te zien die mee ingerold zaten om nog te zwijgen over schoenmaat 48 die overal op de folie stonden. Na diverse telefoontje en mails heeft het maanden geduurd voordat we ons geld terug kregen, behalve de terugstuur kosten van €17,45. We hebben diverse mails gestuurd hierover, maar daar wordt totaal niet meer op gereageerd. Laatste keer dat we daar iets besteld hebben. Als je geen benul hebt hoe delicaat klimaatfolie is, verkoop het dan niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Helemaal super.

Partij geïmpregneerde planken besteld als gevelbekleding voor garage en atelier. Werd keurig netjes afgeleverd na een paar dagen door een leuke, vriendelijke, gezellige chauffeur. Ondanks kosten voor het brengen zijn de planken de helft goedkoper als bij bijvoorbeeld. Gamma. Als ik weer wat nodig heb, is dit mijn adres. Gewoon super.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed assortiment en snelle levering

hout en dakplaten besteld. Snelle levering en dag voor levering nog wat extra toe kunnen voegen. Snelle reactie op vragen/ opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Echt een super bedrijf en goede service echt top we bestellen er binnen kort nog een keer wat weg

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Snel geleverd, product als omschreven en goede prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snelle levering

Levering snel en vroeger als verwacht stonden ze voor de deur. De chauffeur heeft de meegeholpen producten van de wagen af te halen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Alles is netjes ziet er allemaal goed uit vond het alleen jammer dat mijn vrouw mee moest helpen met het lossen van de dakplaten

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en correct personeel

Prijzen zijn goed en regelmatig korting acties

  • Aanbevelen? Ja
10

Top super geregeld

Komt afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
10

Top product

Het product wat ik heb aangeschaft zwart impregneer is goede kwaliteit spul en een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel geleverd

Een aanrader, snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
6

De matte verf was prima

1 probleem de verzending pakket met de inhoud was kapot aangekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke vlotte bediening

vriendelijke en vlotte bediening

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rooilijn 7

9231 DZ Surhuisterveen

0512-364904

[email protected]

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.