Zoals besteld afgeleverd. Prima

Overzichtelijke site en afgeleverd door vriendelijke chauffeur!

Damp open folie besteld bij houtenbouw materialen. Zeer handig dat het hier kan per vierkante meter. Netjes verpakt en op tijd geleverd.

Zeer tevreden, alles volgens afspraak, prima bedrijf.

Het asbestdak van onze schuur moest worden vervangen. Al het vervangende materiaal, vezelcement- golfplaten, nok- en gevelstukken en windveren waren op voorraad en werden binnen 1 week keurig geleverd. Met name de aflevering door chauffeur Jan was een huzarenstukje. Met zijn vorkheftruck zag hij kans het materiaal neer te leggen precies op de plaats die wij graag wilden, vlak bij de schuur. ( wij wonen aan een onverhard pad.) De schuur is ondertussen van een nieuw dak voorzien met uitstekend materiaal. Kortom niets dan lof voor dit bedrijf.

Product op tijd geleverd

Product geleverd zoals gekocht!

Goede service snelle levering

Goede prijs snelle levering

Zoals het hoort

Duidelijkheid goede info En aardige chauffeur

Fijn bedrijf waarmee goed valt te overleggen

Er waren 2 vlonderplanken veschadigd tijdens het transport, werd prettig geregeld en nageleverd.

Twee soorten bouwfolie besteld, vooral omdat voor een bepaald type per strekkende meter mogelijk is. Helaas was bij levering een rol niet aanwezig. Ik heb hen toen gebeld en het bleek een foutje aan hun kant. De volgende dag had ik de bestelling in huis. Kortom, nette afwikkeling.

Goedkoop is dood inderdaad duurkoop

Levering was gewoonweg schandalig!! Veel schade. Aan de telefoon eerst ontkennen de schade op de foto's te zien om in dat zelfde gesprek te zeggen dat je de schade inderdaad zag, maar......triest! En ook geen oplossing willen zoeken, want meneer had hier " geen zin in" (een klagend persoon) Retour sturen kost de klant €250,-. Botte Friese vent!! Aangeven dat er in de voorwaarden van alles staat, maar dat ontbreekt. Ik had de reviews moeten lezen dan had ik absoluut geen zaken gedaan met dit 'bedrijf'. Tevens grijze betonblokken ontvangen, maar antraciet besteld. En dat heb ik nog niet eens aangegeven. Uiteraard zal meneer op deze review reageren met een allerminst vriendelijk antwoord, want duidelijk is dat hun geen blaam treft, althans in zijn beleving.

Leuk bedrijf met goede prijzen en breed assortiment!

Materialen online besteld, snelle levering en tevens alles compleet en correct binnen gekregen. Al met al alles volgens wensen gegaan.

Goed en correcte snelle levering

Prettige website voor een snelle afhandeling

Fijne webshop.

Ik had afdekvlies voor een beperkte hoeveelheid isolatieplaten nodig, hier kan je dit per meter verkrijgen zodat je met geen enorme overschot blijft zitten. Vlot besteld en geleverd, prima dus!

snel goed produkt geleverd

snel de bestelling geleverd door een vriendelijke bezorger.

Slecht

We hadden overkapping bouwpakket besteld op maat. Wat blijkt ,alle planken veel te lang .zodat alles op maat gezaagd moest worden .ook alle planken ongeschuurd. Ook erg vreemd De bouwtekening moest je zelf downloaden en printen Sorry maar voor veel geld .waren we zeer teleurgesteld over dit alles .

Hoi Angela, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je ontevreden bent over jullie overkapping. In de productomschrijving geven wij duidelijk aan dat het een "Doe het zelf" pakket is. De hoogte is eenvoudig aan te passen en ook het zagen (het is tenslotte een DHZ pakket) ontkom je niet aan met een afmeting van 400x250. Bij de downloads kun je eenvoudig de "materialenlijst" en het "stappenplan" terugvinden. Deze zijn te downloaden en te printen. In de materialenlijst staat precies omschreven welke materialen je krijgt bij de overkapping. Hierin staat tevens duidelijk dat het om fijnbezaagd lariks/douglas hout gaat. Dus hoezo is het vreemd dat de planken niet geschuurd zijn? Wij zijn van mening dat jullie beter even van te voren de materialenlijst hadden kunnen bekijken. Uiteraard hopen wij, mocht de overkapping reeds staan, dat jullie er veel plezier van hebben en kunnen genieten van een mooie zomer! Groet, Team Hout en Bouwmaterialen

Alles ok, maar verkeerde dingen geleverd

De bestelling ging vlot, ik werd goed op de hoogte gehouden van de status en alles was snel in huis. Dat is alleen helaas beperkt relevant omdat de scharnieren die we besteld hadden niet van het juiste merk en kwaliteit waren. Er is netjes aangeboden ze te retourneren en dergelijke, maar de essentie van het contact, de juiste materialen, is dus niet gelukt.

Ideaal voor hout etc maar dat is het dan ook

Ik geef maar 3 sterren omdat ik de service beetje mwah vindt! Wij hebben een overkapping besteld hout was behoorlijk beschadigd maar goed is ook een natuur product Ik kreeg de betonpoeren geleverd in de kleur grijs. Terwijl ik antraciet aangevinkt had. En dan nog niet te spreken over de gebruiksaanwijzing van de overkapping douglas ik had de variant aan huis besteld maar ze hebben alleen de gebruiksaanwijzing van de vrijstaande, Nu scheelt het dat me man handig is zelf dus hij heeft zelf nog hoop lopen zagen en doen. Maar voor iemand die het totaal niet snapt Is zelfs die gebruikaansaanwijzing niks. Toen ik hun contacteerden om Het een en het andere was enige oplossing een omruiling een korting kon er niet vanaf. En als ik op die om ruiling zou moeten wachten dan ging er weer bijna 14 dagen over heen. Dus dacht ik laat maar maar uiteindelijk vragen ze ook de hoofdprijs voor bezorgen maar word niet netjes op je plaats gelegd maar gewoon half op de weg. Sorry maar voor die bezorgen ook een groot bedrag vragen vindt ik ook een beetje te en het dan maar gewoon snel ergens neerleggen. Ik had nog veeeeel meer spullen nodig uiteindelijk maar die hebben we maar gewoon elders besteld. Als hun nu een kleine korting hadden gedaan op evt bezorgen was ik ondanks alle Tegenslag wat blijer geweest want is niet mijn schuld dat ik een verkeerd kleurproduct krijg Maar omdat ze beide net zo duur waren kon dit niet. Heb het geaccepteerd en ben wel heel blij met de douglas overkapping maar minder blij met de service als er wat is of fout gaat en je betaald super veel voor bezorgen

Hoi Kelsey, Bedankt voor je review. Wij hebben inderdaad aangeboden om de betonpoeren die wij geleverd hadden in grijs i.p.v. antraciet om te ruilen. Hier heb je echter afwijzend op gereageerd. Er staat duidelijk in de productomschrijving dat het een Doe Het Zelf pakket is waarbij enig inzicht voor timmerwerk en maatvoering wel nodig is. Het stappenplan is recentelijk toegevoegd aan onze overkappingen en 99% van de klanten is hier zeer tevreden over. Voor wat betreft de bezorging zijn wij het niet met je eens. Onze chauffeur heeft in overleg de materialen gelost op een logische plek. Het is trouwens fijn om te zien dat je de 2e bestelling toch bij ons hebt geplaatst en wensen je dan ook veel plezier met de overkapping! Groet, Team Hout en Bouwmaterialen

Scherpe prijzen voor A merk producten

Goedkoopste die ik kon vinden voor dampdoorlatende folie en ook nog gratis verzending

Snelle levering en prima product !

Meerdere keren hout en toebehoren besteld. Snelle levering en kwalitatief goede producten.

goed snel service

prijs kwaliteit verhouding erg goed

Slecht materiaal, leugenaars en slechte service.

In mijn zoektocht naar hout voor een stijgerhouten tv kast dacht ik makkelijk te doen door het te bestellen. Na de site en voorwaarden grondig doorzocht te hebben gaf ik mijn vertrouwen aan dit bedrijf. Zij zouden namelijk volgens hun voorwaarden "kwalitatief goede producten" leveren. Alles bleek bij de 1e levering minder waar. Helaas door topdrukte niet de mogelijkheid gehad om dit directe te controleren en op het eerste vlugge oog leek het goed te zijn. Ik heb voor bijna €500,- hout gekocht en niet 1 plank was netjes. De planken zijn scheef gezaagd, er zitten scheuren in van voor tot achter waar je niet eens een schroef doorheen durft te draaien (ik spreek hier over 5 meterse planken!), er missen halve stukken uit planken en de planken waren ook nog eens beschadigd door de manier van vervoeren. In mijn geval wilde ik de koop al ontbinden, maar ik werd door het bedrijf zelf verzocht ze nog een kans te geven. Prima dan geef ik nog een kans, ik had notabene in de mail duidelijk aangegeven wat mis met de huidige levering was en dat ik dat niet zocht. Ik heb ook duidelijk in de mail gezegd dat mocht de nieuwe levering niet goed zijn deze direct met de oude levering retour ging. Vandaag was de 2e levering gehad, direct op de auto al gekeken of ik het zou accepteren of niet. Ook deze levering was onacceptabel waardoor ik deze niet eens heb afgeladen. Eerst wilde de chauffeur de oude levering niet eens meenemen omdat hij nog een retour zending op moest halen en hij dan te hoog geladen zou zijn, hij moest de nieuwe zending eraf halen en achter laten. De oude levering is er bovenop gezet en de chauffeur is weg gegaan. Ik heb tijdens het laden van de oude levering een mail gestuurd naar het bedrijf dat ik beide leveringen niet accepteer en ik mijn geld terug wil. Eenmaal thuis krijg ik een dreigend telefoontje van de ?baas/planner? dat ik maar moet zorgen dat de 2e levering bij hun komt want ze zouden niks meegenomen hebben. Langleve de beveiligingscamera's. Rechtzaak volgt.

Hoi Mariëlle, Bedankt voor je review, echter nemen wij uiteraard de vrijheid om te reageren op alle onwaarheden die je schrijft in deze review. Zowel de blanke steigerplanken (10 stuks) als de zwarte steigerplanken (20 stuks) in je bestelling waren bij de 1e levering reeds van goede kwaliteit. Je gaf echter aan dat een aantal planken gescheurd waren, een aantal planken krom waren getrokken en op een aantal planken een kleine transportschade zat. Een kleine transportschade kan logisch zijn. Onze materialen dienen veilig en handzaam te zijn voor transport. De (kleine) kopscheuren en het kromtrekken (hout is een natuurproduct en kan werken) zijn tolerantie echter wilden wij graag een tevreden klant. Vandaar ons aanbod om bij ons op locatie nieuwe planken uit te zoeken naar tevredenheid. Dit wilde je niet want je “ging zeker niet vanaf de andere kant van Nederland rijden om alles te regelen en je wilde dat we onze zooi op zouden halen”. Vanaf dat moment begon je dus inderdaad te dreigen met rechtsbijstand. Waar dit voor nodig was begrijpen wij niet. Wij zochten toch naar een oplossing? Of was er wellicht iets anders aan de hand waardoor je de bestelling niet kon afnemen? Na deze dreiging deden wij alsnog niet moeilijk en hebben aangeboden om de gehele partij kosteloos om te ruilen. Hiermee ging je akkoord. Afgelopen vrijdag was de 2e levering. Zoals altijd worden onze leveringen met uiterste zorg georderpickt en samengesteld. Echter vanaf het moment dat onze chauffeur het erf op draaide was je er helaas al op uit om deze zending wederom af te keuren. Je hebt niet eens de moeite genomen om de planken goed te bekijken. Dus wederom, is er wellicht iets anders aan de hand waarom je de bestelling niet wilt of kunt afnemen? Ook omdat je zo dreigt in de review met dat je je geld terug wilt? Wij krijgen hier namelijk andere ideeën bij. Een dreigend telefoontje van de baas is ook niet aan de orde geweest. Mijn collega gaf aan dat jij dreigend reageerde i.p.v. andersom. Dat blijkt ook wel aan de manier hoe je deze review hebt geschreven. Wij gaan er hier verder niet op in en zoals aangegeven zullen wij conform onze retourprocedure en Algemene Voorwaarden dit verder afhandelen. Met vriendelijke groet, Hout en Bouwmaterialen

Als ik 2 m planken bestel en 4 geleverd krijg had ik dat graag van te voren geweten

Makkelijk bestellen

Deze keer om een klein stukje dampremmende folie voor het dak. Levering duurde wel vier dagen, netto bezorger die belde (wij waren niet thuis) of hij het in de tuin mocht neerleggen.

Prima product voor de prijs

Prima product (ondervorst). Snel verzonden. Geen opmerkingen.

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn van wel 5000M2 binnen opslag waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.