Filters

2

Slecht maar dan ook super slecht!

Slecht maar dan ook super slecht en de 'service' kan eveneens zo beoordeeld worden. Het is dat er minimaal 1 ster gegeven moet worden als beoordeling. Die ene ster is het werkelijk niet eens waard. Werk al jaren met partijen steigerhout dus weet best wel wat normaal en niet normaal is. Voor de afwisseling een partij van dit bedrijf geprobeerd. Het komt totaal niet overeen met waar ze mee adverteren. Van de 50 planken waren er hooguit 3 a 5 geschikt om wat van te maken. Er zaten zelfs rotte planken tussen. Nieuwe planken met houtrot verkopen slaat werkelijk alles. De planken waren buitensporig krom, onbruikbaar getordeerd en gescheurd. Objectief en zonder overdrijven; het was hooguit geschikt als aanmaakhout. Contact opgenomen met klantenservice en foto's gemaild. Men kon zich er niet in vinden. Partij retour gestuurd maar tegen betaling van 400,- Euro. Dus op.een bedrag van 900,- Euro aankoop 400,- Euro verliezen om te retourneren is buiten alle proporties. Het erge is dat dit ook nog een gecombineerde (retour)rit was voor het bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Angelique Beugels, Bedankt voor uw review. Het is jammer om te horen hoe ontevreden u bent. Temeer ook omdat wij steeds in contact zijn gebleven over de kwaliteit van de steigerplanken (old look). U heeft de partij retour gestuurd onder de voorwaarden die wij van te voren duidelijk met u hebben doorgenomen en waarmee u akkoord bent gegaan. Wij hebben u tevens de mogelijkheid aangeboden om de planken zelf te retourneren en nieuwe planken op onze locatie in Surhuisterveen uit te zoeken. Maar dit wilde u niet. Op het moment dat de steigerplanken bij ons retour waren hebben wij de hele partij nauwkeurig geïnspecteerd. Wij kunnen ons niet vinden in de opmerkingen buitensporig krom, onbruikbaar getordeerd en gescheurd. Daarnaast hebben de planken absoluut geen houtrot. Helaas is deze review dan ook op onwaarheden gebaseerd en kunnen wij niet anders dan het hierbij laten. Met vriendelijke groet, Hout en Bouwmaterialen

9

Prima service tegen goede prijs

Scherpe prijs en netjes volgens afspraak afgeleverd. Een paar planken waren beschadigd dus dat kan nog verbeterd worden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de goede review (en het verbeterpuntje)!

1

Slechte service & kwaliteit

Slechte service t.a.v. de levering van het beste hout. Daarbij slechte kwaliteit houd geleverd.

  • Aanbevelen? Nee
8

Hele goed service en hout top kwaliteit

Ervaring was goed en helder

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de leuke review!

4

Ineens toch bezorgkosten...

Ik heb na lang zoeken naar een leverancier die de juiste materialen had en kon leveren op Texel besloten materialen hier te bestellen. Volgens de website wordt vanaf 1500 euro gratis geleverd op Texel. Nadat ik de bestelling (van meer dan 1500 euro) gedaan had werd ik gebeld dat er onterecht geen bezorgkosten waren berekend en dat ze 275 euro in rekening moesten brengen voor het bezorgen. Op de website stond het verkeerd vermeld werd mij verteld. Uiteindelijk werd het bedrag dan "heel coulant" verlaagd naar 200 euro. Ik heb maar ingestemd omdat ik ook geen vertraging kon gebruiken. Nu is het materiaal bezorgd - op zich prima, maar op de website staat meer dan een week later nog steeds duidelijk vanaf 1000 euro gratis bezorgd, en op de wadden vanaf 1500 euro. Ik voel mij toch een beetje belazerd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Barend, Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de foutieve informatie op de website. Wij hebben direct telefonisch contact met u opgenomen om uitleg te geven over de verzendkosten op de Wadden eilanden. Coulance halve hebben wij u een verlaging in de verzendkosten aangeboden en u bent hier akkoord meegegaan. Door werkzaamheden aan de module "verzending" waren wij niet in de gelegenheid dit aan te passen. Wij hopen dat u veel klusplezier zult beleven aan de geleverde materialen! Met vriendelijke groet, Hout en Bouwmaterialen

8

Snel mooi recht hout...

Zoals gezegd, snel mooi recht hout... Een melding dat het geleverd is zou een mooie aanvulling zijn op de service...

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi geworden

Genoeg materiaal om een mooie overkapping mee te maken

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig opgelost

Bij de levering zaten er nogal wat slechte balken tussen , hierover contact gehad en kwamen het gewoon omruilen, super service en super aardige chauffeurs

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en snelle levering

Steigerhout en palen voor een schutting binnen 5 dagen geleverd. Het hout was niet krom.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Bestellen ging super makkelijk. Goede communicatie via mail. Levering precies zoals de website en email zeiden. Een half uur voordat de chauffeur hier was kreeg ik een telefoontje dat hij onderweg was. Super vriendelijke chauffeur. Het hout is van super kwaliteit. Erg blij mee. Onze volgende bestelling gaat weer bij jullie zijn

  • Aanbevelen? Ja
7

Aftersale voor verbetering vatbaar

Prijs kwaliteit is super van het product, bouwtekening is daarentegen teleurstellend. Mail gestuurd en geen antwoord ontvangen. Wanneer dit verbeterd word 5 sterren. Complimenten voor de chauffeur. Echt een topper.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede service

Hele goede service als ik weer hout nodig heb bestel ik het hier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant is koning gevoel

Gewoon klant is koning gevoel, bel ze maar eens met een vraag........ Dan ervaar je hetzelf

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een service

Dit is een bedrijf wat klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Zowel bij het leveren als bij vragen achteraf wordt je uitstekend en meer dan correct behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Reageren snel op de bestelling. Snelle en nette bestelling. We werden netjes van tevoren gebeld. Top

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Betreft nalevering. Bij het brengen van de bestelde materiaal,werdt mij door de bezorger gemeld dat er een nalevering kwam.tja dat kan ! Vorige week eens gebeld,ja hoor was binnen,u kunt het ophalen of het wordt volgende week gebracht. Zojuist maar weer eens gebeld,wanneer het wordt bezorgt. Antwoord luid,komt morgen binnen,u kunt het volgende week verwachten. Maar weer afwachten,maar men zit er wel op te wachten,na 3 week !! Geen mail of telefoontje hierover ontvangen van hun kant. Nee,koop er nog geen schroefje weer !!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Bestelling goed gekomen

Eerst ging de bestelling niet goed maar na overleg zijn we er goed uitgekomen. Top van ze.

  • Aanbevelen? Ja
5

Kon beter!

Beste Lezer, Op de website zagen de lariks palen er zwarter uit dan in werkelijkheid. Levering van de palen ging moeizaam, ondanks ik bij notities had aangegeven om de palen gelijk te leveren achter in de tuin. Chauffeur was niet vriendelijk en gaf aan de palen niet achter in de tuin te leveren omdat hij alleen was en niet om wilde rijden. Er moest meegeholpen worden met het optillen van de palen naar achteren. Mvg, J Blaaker

  • Aanbevelen? Ja
9

gewoon goed

duidelijk en goede kwaliteit bezorging ook top vriendelijke mensen die meedenken

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

bestelling snel geplaatst. levering wasverlaat, maar lag niet aan dit bedrijf, maar stakende boeren.... daarnaast was een artikel tot geleverd, maar had de dag erna het juiste artikel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Producten worden keurig geleverd. Het telefoontje half uur voor leveren vind ik geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerlijk hout voor een eerlijke prijs

Eerlijk hout voor een eerlijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit, prettige communicatie

Afspraken worden nagekomen, goede kwaliteit en redelijke prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende prijs en snel geleverd

Makkelijk besteld. Uitstekende prijs en gebracht door een vriendelijke en behulpzame chauffeur. Eerste bestelling, maar zeker perfecte eerste indruk achter gelaten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit van materiaal en vlot geleverd!

Gipsplaten besteld. Deze waren onbeschadigd. Levering ging netjes en vlot. Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn van wel 5000M2 binnen opslag waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd