Snel en servicegericht

De platen die elders niet of pas na lang wachten geleverd konden worden, had houtenbouwmaterialen.nl gewoon op voorraad. De bezorging was niet goedkoop, maar wel heel snel en de medewerker was heel behulpzaam met het uitladen en naar binnen brengen van de grote, lastig te hanteren platen. Kortom: een blije klant.

Geen klachten prima snelle levering

snel en goed, ook transport vriendelijk en behulpzaam

gied hout. snel geleverd met een vriendelijke behulpzame transporteur.

Goed service en kwaliteit materiaal!!

Zeer goed!

Spullen ok levering was niet 100 %

Materiaal zo als besteld. leverin slechte communicatie en kwam te laat.

Goed product, goed geprijsd

Mooie rol loodvervanger

Perfecte levering! Vriendelijke chauffeur!

Een aanrader om te bestellen bij Houtenbouwmaterialen.nl! Prijs & kwaliteit...TOP!

FANTASTISCH!

Bij houtenbouwmaterialen heb ik steigerhouten planken gekocht voor op de slaapkamer van mijn zoontje. Mooie 'old look' planken van goede kwaliteit. Een slaapkamer om jaloers op te zijn! De levering was fantastisch, mede omdat ik mezelf buiten had gesloten en Jacob mijn redder in nood was. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik weer in mijn eigen huis kon. SUPER service!

Voor herhaling vatbaar.

Via de site kon ik gemakkelijk bestellen. De bestelling werd snel geleverd. We waren niet thuis, maar alles is keurig opgestapeld achtergelaten. Over hoe de overkapping er uit zal zien als hij staat, weet ik pas na plaatsing. Aan de geleverde producten is te zien dat de kwaliteit goed is. Ik verwacht dan ook geen problemen met opbouwen met de bijbehorende bouwtekening. Voor herhaling vatbaar om dus om bij @houtenbouwmaterialen.nl wat te kopen.

Voor herhaling vatbaar.

prima bedrijf

bestel procedure en telefoon contacten werken goed.

Goede website en informatie materialen en hout

Hoewel ik mijn bestelling nog moet ontvangen ben ik zeer tevreden over het bestel proces en bezoek aan de winkel.

Goede informatie op site en ter plaatse in de showroom.

Hoewel mijn bestelling nog geleverd moet worden ben ik tot nu toe zeer tevreden over het bestel proces en telefoon contacten.

Goede informatie op site en ter plaatse in de showroom.

Top hout

Hout, service, levering Allemaal top

Vlotte levering

Snelle levering , voor de rest geen bijzonderheden

Super snel

Netjes contact voor aflevering

Een uur voordat er werd afgeleverd nam de chauffeur contact emt mij op. De levering is niet langs de weg gedropt, maar keurig in mijn achtertuin afgeleverd. Dat was fijn.

Keurig en netjes zoals het hoort!

Afgelopen Zondagavond een bestelling geplaatst van diverse balken en 26 stuks gipsplaten. Vanmorgen om 10:00u zijn deze keurig en geheel onbeschadigd afgeleverd. Met name een pluim voor de chauffeur, deze belde ruim van te voren op om de geschatte levertijd door te geven en deze klopte exact. Chauffeur heeft netjes alle gipsplaten en balken uitgeladen en onder de overkapping in de tuin geplaatst. Super bedankt voor de goede service en mooie materialen.

Loodvervangende Ubiflex voor een messcherpe prijs

Diverse materialen besteld. Vlot afgehandeld! Ubiflex voor een scherpe prijs t.o.v. andere leveranciers! Mooi assortiment. Houtprijzen mogen wat scherper -:)

Goede service.

PIR isolatiepanelen besteld, waren nat bij afleveren en zagen er niet uit zou geen kwaad kunnen maar de medewerker begreep ook dat ik niet tevreden was en regelde dat ik vervangende panelen kreeg. Topservice.

Vriendelijk personeel die bereid zijn om mee te denken. Uitstekende service !

Super materiaal, snelle levering, overzichtelijke site.

TOP!

Wat een drama

Eikenhouten timmerpanelen met doorlopende lamellen (+/- 8 lamellen naast elkaar) besteld. Gevingerlaste timmerpanelen (met +/- 16 lamellen naast elkaar) ontvangen, plastic daaromheen beschadigd en nat geleverd (lees waterschade). Aangeven bij de levering dat ik dit niet besteld had maar 'het kon niet teruggenomen worden' door vervoerder. Contact gezocht met Hout- en Bouwmaterialen maar die maakte 'geen onderscheid tussen gevingerlaste en doorlopende panelen'. Wel hadden ze snel nog wat foto's van gevingerlaste panelen toegevoegd op de website. Via recht van retour proberen de panelen terug te sturen, alleen dit werd mij onmogelijk gemaakt. Kennelijk vindt Hout- en Bouwmaterialen dat deze wet niet voor hen geldt en rekent €250,- voor retour sturen inclusief (illegaal) €150,- verwerkingskosten. Voor de oplossing om zelf een vervoerbedrijf te regelen kreeg ik te horen 'als er maar één beschadiging op zit krijg je helemaal niks terug'. Uiteindelijk eieren voor mijn geld gekozen en een andere toepassing voor de eiken panelen gevonden. Eén paneel had zodanig veel waterschade dat ik daarvoor een nieuwe wilde. Deze werd na 2,5 week netjes geleverd en extra verpakt tegen waterschade, althans dat dacht ik. Deze verpakking was er echter alleen om de bestaande waterschade op het paneel te verbergen...

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn van wel 5000M2 binnen opslag waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.