Super materiaal, snelle levering, overzichtelijke site.

TOP!

Wat een drama

Eikenhouten timmerpanelen met doorlopende lamellen (+/- 8 lamellen naast elkaar) besteld. Gevingerlaste timmerpanelen (met +/- 16 lamellen naast elkaar) ontvangen, plastic daaromheen beschadigd en nat geleverd (lees waterschade). Aangeven bij de levering dat ik dit niet besteld had maar 'het kon niet teruggenomen worden' door vervoerder. Contact gezocht met Hout- en Bouwmaterialen maar die maakte 'geen onderscheid tussen gevingerlaste en doorlopende panelen'. Wel hadden ze snel nog wat foto's van gevingerlaste panelen toegevoegd op de website. Via recht van retour proberen de panelen terug te sturen, alleen dit werd mij onmogelijk gemaakt. Kennelijk vindt Hout- en Bouwmaterialen dat deze wet niet voor hen geldt en rekent €250,- voor retour sturen inclusief (illegaal) €150,- verwerkingskosten. Voor de oplossing om zelf een vervoerbedrijf te regelen kreeg ik te horen 'als er maar één beschadiging op zit krijg je helemaal niks terug'. Uiteindelijk eieren voor mijn geld gekozen en een andere toepassing voor de eiken panelen gevonden. Eén paneel had zodanig veel waterschade dat ik daarvoor een nieuwe wilde. Deze werd na 2,5 week netjes geleverd en extra verpakt tegen waterschade, althans dat dacht ik. Deze verpakking was er echter alleen om de bestaande waterschade op het paneel te verbergen...

Goede service snelle levering

Snelle levering en een goede service vriendelijke bezorger redelijke prijs

Top Hout

Mooi hout, vriendelijke bezorger

Zal dit adres zeker onthouden voor een volgende keer.

Alles is netjes, op tijd en correct geleverd.

Mooi hout en netjes bezorgd!

Mooi hout en netjes bezorgd!

Handige webshop, prima prijs en goede levering.

Complimenten voor chauffeur Jacob.

Schnelle Lieferung aber an die falsche Adresse

Bei der Bestellung wurde extra eine abweichende Lieferadresse angegeben. Geliefert wurde an die Rechnungsadresse. Somit war ein weiterer Transport erforderlich

Sehr geehrte Matthias, Sie haben die falsche Postleitzahl an der Lieferadresse verwendet. Infolgedessen waren wir gezwungen, die Materialien an die Rechnungsadresse zu liefern. Leider konnten wir nichts dagegen tun. Mit freundlichen Grüßen, Hout en Bouwmaterialen

Verkeerd geleverd en daarna niet meer thuis

Na dat er planken verkeerd werden geleverd waarbij blijkbaar een fout op de site stond/staat gebeld. Een heel net gesprek en de vraag stuur een mail. Daarna geen gehoor meer. Nog een mail maar geven niet thuis ondanks de telefonische afspraken. Buiten deze ergernis bleken de planken vier verschillende breedtes te hebben. Dus nee helaas NOOIT meer. Sorry

Prima bedrijf

Super nette club met zeer vriendelijke chauffeur die nog een petje gaf die ik dankbaar gebruikt heb tijdens het klussen

Een goed product en correcte service

Schuttingdelen gekocht als pakket vroeg mij vooraf hoe recht de planken en de balken zouden zijn je wil het toch altijd wel graag ff zien ,maar toch maar besteld via internet. Ik was super tevreden alle toegezegde materialen waren er (zelfs beetje extra)en kwaliteit was gewoon dikke prima. Volgende deel van de schutting koop ik hier zeker weer .

Mooie balken en fijne bezorging

Bestelling geplaatst en een week later, op tijd afgeleverd. Vriendelijke bezorger Jakob. Samen de lading gelost en praatje gemaakt. Balken zijn mooi van kleur en mooi recht. MDF platen waren goed verpakt/beschermd en zijn onbeschadigd aangekomen. Heel tevreden over de bestelling, levering en chauffeur.

Aan de telefoon goed advies gekregen, Snelle levering en ook de chauffeur was vriendelijk, snel en super behulpzaam

Prima levering

Snelle levering met mooi materiaal

Een 10! Bedankt voor deze leuke review!

Slecht maar dan ook super slecht!

Slecht maar dan ook super slecht en de 'service' kan eveneens zo beoordeeld worden. Het is dat er minimaal 1 ster gegeven moet worden als beoordeling. Die ene ster is het werkelijk niet eens waard. Werk al jaren met partijen steigerhout dus weet best wel wat normaal en niet normaal is. Voor de afwisseling een partij van dit bedrijf geprobeerd. Het komt totaal niet overeen met waar ze mee adverteren. Van de 50 planken waren er hooguit 3 a 5 geschikt om wat van te maken. Er zaten zelfs rotte planken tussen. Nieuwe planken met houtrot verkopen slaat werkelijk alles. De planken waren buitensporig krom, onbruikbaar getordeerd en gescheurd. Objectief en zonder overdrijven; het was hooguit geschikt als aanmaakhout. Contact opgenomen met klantenservice en foto's gemaild. Men kon zich er niet in vinden. Partij retour gestuurd maar tegen betaling van 400,- Euro. Dus op.een bedrag van 900,- Euro aankoop 400,- Euro verliezen om te retourneren is buiten alle proporties. Het erge is dat dit ook nog een gecombineerde (retour)rit was voor het bedrijf.

Beste Angelique Beugels, Bedankt voor uw review. Het is jammer om te horen hoe ontevreden u bent. Temeer ook omdat wij steeds in contact zijn gebleven over de kwaliteit van de steigerplanken (old look). U heeft de partij retour gestuurd onder de voorwaarden die wij van te voren duidelijk met u hebben doorgenomen en waarmee u akkoord bent gegaan. Wij hebben u tevens de mogelijkheid aangeboden om de planken zelf te retourneren en nieuwe planken op onze locatie in Surhuisterveen uit te zoeken. Maar dit wilde u niet. Op het moment dat de steigerplanken bij ons retour waren hebben wij de hele partij nauwkeurig geïnspecteerd. Wij kunnen ons niet vinden in de opmerkingen buitensporig krom, onbruikbaar getordeerd en gescheurd. Daarnaast hebben de planken absoluut geen houtrot. Helaas is deze review dan ook op onwaarheden gebaseerd en kunnen wij niet anders dan het hierbij laten. Met vriendelijke groet, Hout en Bouwmaterialen

Prima service tegen goede prijs

Scherpe prijs en netjes volgens afspraak afgeleverd. Een paar planken waren beschadigd dus dat kan nog verbeterd worden.

Bedankt voor de goede review (en het verbeterpuntje)!

Slechte service & kwaliteit

Slechte service t.a.v. de levering van het beste hout. Daarbij slechte kwaliteit houd geleverd.

Hele goed service en hout top kwaliteit

Ervaring was goed en helder

Bedankt voor de leuke review!

Ineens toch bezorgkosten...

Ik heb na lang zoeken naar een leverancier die de juiste materialen had en kon leveren op Texel besloten materialen hier te bestellen. Volgens de website wordt vanaf 1500 euro gratis geleverd op Texel. Nadat ik de bestelling (van meer dan 1500 euro) gedaan had werd ik gebeld dat er onterecht geen bezorgkosten waren berekend en dat ze 275 euro in rekening moesten brengen voor het bezorgen. Op de website stond het verkeerd vermeld werd mij verteld. Uiteindelijk werd het bedrag dan "heel coulant" verlaagd naar 200 euro. Ik heb maar ingestemd omdat ik ook geen vertraging kon gebruiken. Nu is het materiaal bezorgd - op zich prima, maar op de website staat meer dan een week later nog steeds duidelijk vanaf 1000 euro gratis bezorgd, en op de wadden vanaf 1500 euro. Ik voel mij toch een beetje belazerd.

Beste Barend, Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de foutieve informatie op de website. Wij hebben direct telefonisch contact met u opgenomen om uitleg te geven over de verzendkosten op de Wadden eilanden. Coulance halve hebben wij u een verlaging in de verzendkosten aangeboden en u bent hier akkoord meegegaan. Door werkzaamheden aan de module "verzending" waren wij niet in de gelegenheid dit aan te passen. Wij hopen dat u veel klusplezier zult beleven aan de geleverde materialen! Met vriendelijke groet, Hout en Bouwmaterialen

Snel mooi recht hout...

Zoals gezegd, snel mooi recht hout... Een melding dat het geleverd is zou een mooie aanvulling zijn op de service...

Mooi geworden

Genoeg materiaal om een mooie overkapping mee te maken

Keurig opgelost

Bij de levering zaten er nogal wat slechte balken tussen , hierover contact gehad en kwamen het gewoon omruilen, super service en super aardige chauffeurs

Goede en snelle levering

Steigerhout en palen voor een schutting binnen 5 dagen geleverd. Het hout was niet krom.

Bestellen ging super makkelijk. Goede communicatie via mail. Levering precies zoals de website en email zeiden. Een half uur voordat de chauffeur hier was kreeg ik een telefoontje dat hij onderweg was. Super vriendelijke chauffeur. Het hout is van super kwaliteit. Erg blij mee. Onze volgende bestelling gaat weer bij jullie zijn

Aftersale voor verbetering vatbaar

Prijs kwaliteit is super van het product, bouwtekening is daarentegen teleurstellend. Mail gestuurd en geen antwoord ontvangen. Wanneer dit verbeterd word 5 sterren. Complimenten voor de chauffeur. Echt een topper.

Rooilijn 7 9231 DZ Surhuisterveen

Over Houtenbouwmaterialen.nl

Houtenbouwmaterialen.nl - Alles wat u nodig heeft voor bouw en verbouw. In onze webshop vindt u een uitgebreid assortiment aan bouwmateriaal, isolatiemateriaal, dakmateriaal, plaatmateriaal, hout, ijzerwaren en nog veel meer. Is online shoppen niks voor u? Dat kunnen wij helemaal begrijpen. Gelukkig hebben wij een ruim opgezette winkel en magazijn van wel 5000M2 binnen opslag waar u altijd bij ons kunt binnenlopen. U bent van harte welkom in onze winkel aan de Rooilijn 7 te Surhuisterveen.