Ik ben heel tevreden over zowel de service en de levering. Vooraleer men uw bestelling verstuurd krijg je mail met foto. Alle geluk want ik had toevallig het verkeerde kleur aangeduid. Kwaliteit van het haar is echt 100%

Super mooi haar

Super mooi haar, snelle levering!

Mooi haar en de volgende dag al in huis!

Snelle en prima levering en service.

Snel en accuraat geleverd, had eerst de verkeerde lengte extensions besteld, maar na een telefoontje was dat snel geregeld en kreeg ik de dag erop al de juiste lengte extensions toegestuurd. Prima service. Zal hier zeker weer kopen indien ik wat voor mijn haren nodig heb.

Zoals altijd weer super snel in huis en wer goeie kwaliteit extensions top. Bedankt

Hele mooie haar kwaliteit, ik ben goed geïnformeerd in de winkel en ontzettend blij met m’n weave extensions!! Bedankt voor de goede service jullie zijn fantastisch echt een aanrader!!

Perfecte extensions én heel goed advies

Ik had extensions besteld, Maar ik werd door Wim gebeld dat dit misschien niet het juiste product voor mij was. Hij vertelde dat er betere extensions beschikbaar waren vanwege het aantal reviews dat zij hadden gekregen op dat pakket dat ik had besteld. De extensions die ik vervolgens kreeg waren PERFECT. Precies genoeg gram en hele goede kwaliteit haren. Twee banen is genoeg voor haar van normale dikte .

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Hele goeie services. Er was iets niet meer leverbaar en ik werd daar over gebeld. Omdat het niet meer leverbaar was kreeg ik een vervangend product die duurder was voor de prijs voor wat ik besteld had. Super toch. En het was heel snel binnen!

Great service

I have to admit I was last minute to put in my order and they managed to go above and beyond and get the hair to me on time to do my client. Their level of professionalism was above my expectations and they even served me in English as my Dutch is really bad. This company is great and I refer all my clients to buy their extensions here. We are always happy with the quality and service.

Vriendelijke service en goed product

Ik werd telefonisch goed geholpen bij het maken van een keuze voor hairextensions. De weave van big hair ziet er goed uit. Ook goed advies gekregen over het verzorgingsproduct wat ik er het beste bij kan gebruiken (balmain) De levering was ook heel snel. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Goede vriendelijke service

Na het plaatsen van mijn order ben ik netjes geholpen toen mijn artikel niet voorradig was. Ik hoefde niets bij te betalen voor de oplossing en had het de dag erna in huis . Buiten de goede service is het haar ook van super goede kwaliteit!

Snel geleverd, helaas niet de juiste kleur. Teruggestuurd en ook snel een mail dat de retour verwerkt was.

Redelijk tevreden

Helaas gaat het bijna bij elke bestelling wat mis dat er een kleur niet lever baar is dit wordt altijd wel weer netjes op gelost en door de jaren ervaring durf ik dan ook andere kleuren te pakken zo dat ik op het zelfde uit kwam bij me laatste bestelling was het ook zo en is het ook weer op gelost maar ze kwamen te laat binnen en in deze drukke tijd had ik geen plek om de klant om te zetten en heb ik met spoet een andere oplossing moeten bedenken daarom komt de bestelling ook naar jullie retour groetjes lindsays Hairstyling

Hallo Lindsay, met grote regelmaat bestel jij Euro So.cap Extensions bij ons en daar moeten we samen idd soms creatief mee omgaan. Dit komt omdat de leverancier van Euro So.cap veel veranderingen in de productlijnen en beschikbare kleuren heeft doorgevoerd afgelopen periode. Wij beide blijven altijd afhankelijk van de leverancier m.b.t. beschikbaarheid van kleuren en producten. Desalniettemin weten we er volgens mij altijd goed aan uit te komen. Dat het de laatste keer net te laat was vinden we echt vervelend maar is misschien wel een les dat we bij de de volgende bestelling iets meer verwerkingstijd in acht nemen. Groeten team Hairextensions Voordeel

Haar snel geleverd en goede kwaliteit!

professioneel advies!

Ik zocht een alternatief voor mijn tape-extensions welke van een ander merk waren. Nav mijn doorgestuurde foto mbt de kleur is mij een ander merk en kleur geadviseerd. Deze bleek spot on! Heel erg blij mee! Recentelijk nog dezelfde besteld.

Super service !

Ik werd goed op de hoogte gebracht en ze hebben mij een super service gegeven ! Goeie kwaliteit

Aanbevelingen!

Prachtig haar voor een goede prijs als er iets met je bestelling is is word je zeer goed geholpen!

Goede ervaring

Mijn mat was er niet meer, met meneer afgesproken om een ander stuk te pakken van iets betere kwaliteit Ze zien er echt goed uit ! Top

Wonderful

I love it! So good quality

Goede service en prachtig haar!

Denken goed mee over de kleur, heel vriendelijk

Nooit meer!

Totaal andere kleur, asblond ombre is in werkelijkheid geel met donkerbruin onder elkaar. Heel lelijk! Betalen voor retou, plus 0,99€ om mijn geld terug te krijgen. Eens, maar nooit meer!

Goedendag Angela, wij besteden erg veel aandacht aan de product fotografie. Desondanks is de kwaliteit van de foto mede ook afhankelijk van de grote, leeftijd en kwaliteit van het toestel waarmee gekeken word. Daarom hebben de mogelijkheid om via FB messenger of e-mail een kleuradvies te krijgen. Dit doen we juist om teleurstellingen en onnodig heen en weer sturen van producten te voorkomen. M.b.t. de transactiekosten AfterPay, dit is jouw eigen keuze geweest. Je had namelijk ook kosteloos voor Klarna of iDEAL als betaalmethode kunnen kiezen. Als laatste de retourkosten, deze zijn inderdaad voor rekening van de klant. Onze ervaring is, dat het namelijk een extra bewustwording geeft bij aankoop, waardoor juist het aantal retouren afneemt. En dat is precies wat we allemaal willen. Een aankoop die gelijk goed is.

1 zending geretourneerd omdat het de verkeerde kleur was. Netjes mijn geld terug gekregen. 2e bestelling was goed alleen na 1 keer wassen werden de bruine plukken oranje...

Goedendag Pauline, we hebben elkaar inmiddels telefonisch uitgebreid gesproken. Conclusie is; supermarkt/drogisterij producten van bijv. Andrèlon en Guhl zijn niet geschikt om hairextensions te kleuren en te verzorgen. Deze producten zijn daar ook nooit voor bedoelt en missen daarom belangrijke voeding en werkzame stoffen. Donor haar reageert nou eenmaal anders dan haar welke gevoed word door het lichaam. Wij adviseren dan ook alleen aftercare producten van hairextensions merken. En voor de kleuring gebruik salon kwaliteit producten. Alleen dan heb je invloed op het eindresultaat. We hebben gevraagd om de hairextensions naar ons op te sturen zodat wij kunnen kijken of we iets voor je kunnen betekenen.

helaas heb ik nog niks ontvangen

nog geen oordeel

Super tevreden

Na telefonisch contact andere haarkleur gekozen. Dit was de perfecte kleur.