Top kwaliteit!

Duidelijk omschreven,,foto’s Snelle levering! Prachtig haar

Quick and quality

I am really happy with the service. I was late to the appointment due to the traffic on the road, but they waited for me and managed to do my extensions super quickly. The hair quality, the length and the color is amazing, exactly what I wanted. I will come back.

De extensions zijn van zeer goede kwaliteit. Word snel en goed geleverd.

Snelle levering, mooi haar.

Mijn beoordeling omvat de levering, het haar ziet er mooi uit maar de kwaliteit kan ik oas binnen een maand beoordelen.

Erg mooi haar en zeer snelle levering

Mijn eerste bestelling

Ik draag al 20 jaar hairextensions, ik mag dan ook wel zeggen dat ik een ervaringsdeskundige ben. Al geruime tijd laat ik mijn extensions plaatsen in een salon. Ik ben dan ruim 750,- euro kwijt. Nu vindt ik dat niet zo erg als je niet opgelicht wordt. De laatste keer had ze namelijk geen 150 extensions in mijn haar gedaan maar 130, en me wel laten betalen voor 150. Dan is het natuurlijk klaar. Ik moest dus op zoek naar iets anders. Nu hebben mij dochter en ik in het verleden een cursus extensions plaatsen gevolgd, en hebben na het lezen van de reviews extensions bij jullie besteld. We hebben ze er zaterdag ingedaan. Ze voelen zacht aan en de kleur was bovenverwachting mooi. Vanmorgen gewassen, en moet zeggen we zijn blij verrast. Ze voelen goed, zijn makkelijk te kammen en te stylen/krullen. Enige minpunt vindt dat de bondingen zo dik blijven ondanks dat we er al een stukje af hebben geknipt. Maar verder uiterst tevreden.

Goeie kwaliteit en snelle bezorging

Altijd snelle bezorging. Aardig personeel en super kwaliteit.

Top en verdriendelijke man!

Niet best

De levering was heel snel niets op aan te merken. Maar de kwaliteit van het haar vind ik slecht. Heb ze laten plaatsen 2 dagen erna terug uit gedaan. 271 eu in de vuilnisbak. Het haar leek niet echt eens het nat geweest was leek het op haar van een Barbie. Neen hier zal ik nooit meer bestellen

Hallo Maggy, we vinden het jammer dat je niet tevreden bent maar ons inziens berust dit op ontwetendheid. Alle extensions die uit de fabriek komen hebben een beschermlaag die het statisch worden van de haren tijdens in/ompakken en transport moet voorkomen. Als je het haar recht uit de verpakking gelijk laat plaatsen kan het idd soms glanzen. Wij adviseren dan ook in z'n geval de haren eerst te wassen alvorens deze te gaan plaatsen. De bescherlaag is na 2 a 3 keer wassen zowiezo opgelost en nemen de ingrdienten van de aftercare producten deze functie over. Mocht nog meer tips wensen dan kun je ons bereiken op 076 888 44 33

Ik heb nu een paar keer haar besteld en het haar blijft mooi af en toe koop ik nieuw haar omdat het dan gewoon weer wat voller is maar heb nu het haar al meer dan anderhalf jaar geleden n is nog mooi en als je besteld super snel binnen twee dagen

Ik had een v-part besteld maar deze was helaas niet de goede kleur. Hele mooie kwaliteit. Na retourzending kreeg ik snel mijn geld terug.

Mooi en zacht haar

Snel bezorgd

Alles na wens en zoals ik het wou

Geen echt haar

Ontzettend slechte kwaliteit. Het is geen echt haar en heb spijt van mijn aankoop

Hallo Rebecca, we vinden het jammer dat je een negatieve aankoop ervaring hebt. We komen graag met in contact om te achterhalen wat hier aan de grondslag heeft gelegen. Er kunnen meerdere reden zijn waarom jouw ervaring niet de gewenste is. De beweringen die je doet in jouw review zijn feitelijk onjuist en geven niet de juiste weergave over de samenstelling en kwaliteit van de merken/producten die wij vertegwoordigen. Wij zijn te bereiken op 076 888 44 33 tot horens.

Mooi haar

Het haar is heel mooi! Goed hygiënisch verpakt. Het enige nadeel vind ik de verzendkosten. Het past door de brievenbus en dan is 9 euro wel veel…

Mooie haren snelle levering

Ik bestel voor mijn vrouw altijd haren bij jullie omdat de service altijd super is , de haren zijn super mooi en een super blije vrouw AANRADER

Uitstekend product, heel gemakkelijk in gebruik.

Ik heb al jaren dun, futloos, weinig haar. Ik twijfelde al een tijdje om extensions te laten plaatsen maar ik was bang voor het onderhoud ervan. Toen zag ik een advertentie over de V-part extensions. ik overlegde met mijn kapster welk kleur ik koos en slechts 1 dag later werden mijn extensions geleverd. De kleur is perfect! 3 x geprobeerd om in te brengen ( echt een leek) en toen zag ik de klemmetjes. Het haar zit echt muurvast op mijn eigen dun haar, echt geweldig. Ik vind het een zeer mooi product dat mij direct een hele nieuwe look geeft. Ik ben fan!

Heel mooie extensions , enorm snel geleverd. Niks slechts aan te merken.

Mooie extensions en snelle verzending

De extentions zijn erg mooi en de verzending was erg snel.

Top Service!

Snelle levering en goede service die ze bieden. Verkeerde kleur besteld zonder dat je het opent kan het omgeruild worden.

Prachtig haar!

Nu voor de 3e x besteld, snelle bezorg service.

Zeer snelle levering! De haren zijn heel mooi

Mooie extensions

Mooie extensions en hele goede service bij het bepalen welke kleur ik moest hebben

Het wordt altijd snel en keurig geleverd. De kwaliteit van de extensions zijn ook top!