Top haar snelle service !

De goldline is mijn vrouw zo blij mee beter kan niet zegt ze , super service en zeer snelle levering . AANRADER !

Goede prijs kwaliteit verhouding

Super snelle levering super mooie kwaliteit

Super blij!

Super goede kwaliteit!

Prachtig haar!!!!!!!!!!!

heel mooi en goed haar!

Top bedrijf

Snelle levering. Fijne extensions. Service ook goed, denken met je mee en je krijgt snel een reactie/antwoord indien nodig.

100% goed

Ik ben er echt bij mee En snel bezorgd

Snelle levering het haar is echt en komt super netjes binnen. Geven snel reactie op vragen

Goede service!

Bestellingen worden op tijd geleverd

Onprofessioneel

De communicatie van dit bedrijf is echt niet goed. Ik heb hun meerdere keren bericht gestuurd om te vragen hoe het retouren werkt en ik word altijd verwezen naar hun site om het zelf te lezen terwijl ik al had vermeld dat ik het niet begrijp. Ze werken niet met retourlabels waardoor het ook ingewikkeld word. Ik stel vragen over het haat zelf maar krijg daar ook geen antwoord op. Hun klantendienst is ook niet beschikbaar voor in België. Een hele vage site dit.

Goeddedag Alka, we vinden het jammer dat jouw ervaring met ons niet positief is. Echter hebben wij jouw meerdere keren per email aangegeven wat de procedure is met betrekking tot het retourneren van producten. Het zijn maar een paar eenvoudige handelingen maar dan moet je wel de informatie tot je nemen. Over jouw opmerking mbt de kleur geld het zelfde; je hebt kleur 1A Off Black besteld oftewel van het zwart af en met een bruine gloed. Als je egaal Zwart had gewenst dan had kleur 1 Jett Black de juiste kleur geweest om te keizen. Wellicht een idee om de volgende keer een kleuradvies te vragen a.d.h.v. een foto van jouw haarkleur dan kijken wij met je mee. Hiermee proberen we juist het onnodig heen en weer sturen van producten te voorkomen. Want we willen alleemaal dat het in een keer een goede match is.

Top kwaliteit!

Duidelijk omschreven,,foto’s Snelle levering! Prachtig haar

Quick and quality

I am really happy with the service. I was late to the appointment due to the traffic on the road, but they waited for me and managed to do my extensions super quickly. The hair quality, the length and the color is amazing, exactly what I wanted. I will come back.

De extensions zijn van zeer goede kwaliteit. Word snel en goed geleverd.

Snelle levering, mooi haar.

Mijn beoordeling omvat de levering, het haar ziet er mooi uit maar de kwaliteit kan ik oas binnen een maand beoordelen.

Erg mooi haar en zeer snelle levering

Mijn eerste bestelling

Ik draag al 20 jaar hairextensions, ik mag dan ook wel zeggen dat ik een ervaringsdeskundige ben. Al geruime tijd laat ik mijn extensions plaatsen in een salon. Ik ben dan ruim 750,- euro kwijt. Nu vindt ik dat niet zo erg als je niet opgelicht wordt. De laatste keer had ze namelijk geen 150 extensions in mijn haar gedaan maar 130, en me wel laten betalen voor 150. Dan is het natuurlijk klaar. Ik moest dus op zoek naar iets anders. Nu hebben mij dochter en ik in het verleden een cursus extensions plaatsen gevolgd, en hebben na het lezen van de reviews extensions bij jullie besteld. We hebben ze er zaterdag ingedaan. Ze voelen zacht aan en de kleur was bovenverwachting mooi. Vanmorgen gewassen, en moet zeggen we zijn blij verrast. Ze voelen goed, zijn makkelijk te kammen en te stylen/krullen. Enige minpunt vindt dat de bondingen zo dik blijven ondanks dat we er al een stukje af hebben geknipt. Maar verder uiterst tevreden.

Goeie kwaliteit en snelle bezorging

Altijd snelle bezorging. Aardig personeel en super kwaliteit.

Top en verdriendelijke man!

Niet best

De levering was heel snel niets op aan te merken. Maar de kwaliteit van het haar vind ik slecht. Heb ze laten plaatsen 2 dagen erna terug uit gedaan. 271 eu in de vuilnisbak. Het haar leek niet echt eens het nat geweest was leek het op haar van een Barbie. Neen hier zal ik nooit meer bestellen

Hallo Maggy, we vinden het jammer dat je niet tevreden bent maar ons inziens berust dit op ontwetendheid. Alle extensions die uit de fabriek komen hebben een beschermlaag die het statisch worden van de haren tijdens in/ompakken en transport moet voorkomen. Als je het haar recht uit de verpakking gelijk laat plaatsen kan het idd soms glanzen. Wij adviseren dan ook in z'n geval de haren eerst te wassen alvorens deze te gaan plaatsen. De bescherlaag is na 2 a 3 keer wassen zowiezo opgelost en nemen de ingrdienten van de aftercare producten deze functie over. Mocht nog meer tips wensen dan kun je ons bereiken op 076 888 44 33

Ik heb nu een paar keer haar besteld en het haar blijft mooi af en toe koop ik nieuw haar omdat het dan gewoon weer wat voller is maar heb nu het haar al meer dan anderhalf jaar geleden n is nog mooi en als je besteld super snel binnen twee dagen

Ik had een v-part besteld maar deze was helaas niet de goede kleur. Hele mooie kwaliteit. Na retourzending kreeg ik snel mijn geld terug.

Mooi en zacht haar

Snel bezorgd

Alles na wens en zoals ik het wou

Geen echt haar

Ontzettend slechte kwaliteit. Het is geen echt haar en heb spijt van mijn aankoop

Hallo Rebecca, we vinden het jammer dat je een negatieve aankoop ervaring hebt. We komen graag met in contact om te achterhalen wat hier aan de grondslag heeft gelegen. Er kunnen meerdere reden zijn waarom jouw ervaring niet de gewenste is. De beweringen die je doet in jouw review zijn feitelijk onjuist en geven niet de juiste weergave over de samenstelling en kwaliteit van de merken/producten die wij vertegwoordigen. Wij zijn te bereiken op 076 888 44 33 tot horens.

Bedrijfsgegevens

Lange Brugstraat 99

4871CN Etten-leur

076-888 44 33

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.