Supper mooi haar!

Niks aan toegevoegd bedankt Supper mooi en snelle verzending Groeten esther

Gewoon super !!!

Heel mooi zacht haar, heb ook de juiste kleur gekozen en past perfect bij onze haren .

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over de kwaliteit van het haar. Super mooi en zacht en blijft goed. Mooie prijzen voor het haar. Ook de service zijn ze super. Snelle reacties en als er vragen zijn nemen ze contact op! Ik bestel m'n haar nergens anders meer!

Fijn haar!

Goede service, wordt snel geleverd. Ik heb verschillende soorten extensions gebruikt en allen is van goede kwaliteit.

Nog nooit zo een mooi haar gezien van kwaliteit

Zo een prachtige v part vol en van zeer mooie kwaliteit ben er erg blij mee

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik had m'n pakketje snel binnen. Goede kwaliteit en de kleur was prachtig. Voor mij helaas niet de juiste dikte (1 baan) dus ik bestel binnenkort het V part

Niet tevreden

Mijn pakje was op de een of andere manier verloren geraakt en daar hebben ze direct op gereageerd. Ik heb netjes mijn geld teruggekregen. Bedankt

Hallo Linda Jenny, dit is niet de plaats om een mogelijke vermissing te melden. Kijk in jouw persoonlijke email en zie de door ons verstuurde email. Daarin hebben we de stappen uitgelegd welke we gezamelijk moeten volgen om een onderzoek te kunnen starten. Ik zie jouw spoedige reactie graag tegemoed. Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je ons bereiken op 076 888 44 33

Gemixte extensions

Had de clip ins besteld voor een bruiloft. Ze worden geadverteerd als volledig human hair maar toen ik het ging tangen smolten sommige stukken als plastic, het is dus gemixt haar. Krul houden ze ook niet echt. Voor de rest wel fijne clip ins, veel kleur keuze enz maar dus niet het gevraagde bedrag waard.

Hallo Lies, jouw aanname is helaas onjuist. De door jou bestelde Clip-in set is toch echt van Remy Human Hair gemaakt. Ons vermoeden wat er gebeurt is alsvolgt; af-fabriek zijn deze Clip-in sets behandeld met een siliconen olie om het statisch worden van de haren te verkomen. Zodat het tijdens het in en ompakken van de producten de haren bij elkaar blijven. Als je na ontvangst van het product het niet eerst wast maar gelijk gaat plaatsen en stylen dan verbrand deze olie door de warmte. En dat geeft inderdaad dezelfde geur. Dus is het verstandig het product eerst wassen alvoren het te gaan plaatsten en stylen. Mocht je meer informatie wensen hierover, bel ons op 076 888 44 33 we staan je graag te woord.

Top service en top kwaliteit!

Al jaren bestel ik naar volle tevredenheid hier op de site!

Top haar snelle service !

De goldline is mijn vrouw zo blij mee beter kan niet zegt ze , super service en zeer snelle levering . AANRADER !

Goede prijs kwaliteit verhouding

Super snelle levering super mooie kwaliteit

Super blij!

Super goede kwaliteit!

Prachtig haar!!!!!!!!!!!

heel mooi en goed haar!

Top bedrijf

Snelle levering. Fijne extensions. Service ook goed, denken met je mee en je krijgt snel een reactie/antwoord indien nodig.

100% goed

Ik ben er echt bij mee En snel bezorgd

Snelle levering het haar is echt en komt super netjes binnen. Geven snel reactie op vragen

Goede service!

Bestellingen worden op tijd geleverd

Onprofessioneel

De communicatie van dit bedrijf is echt niet goed. Ik heb hun meerdere keren bericht gestuurd om te vragen hoe het retouren werkt en ik word altijd verwezen naar hun site om het zelf te lezen terwijl ik al had vermeld dat ik het niet begrijp. Ze werken niet met retourlabels waardoor het ook ingewikkeld word. Ik stel vragen over het haat zelf maar krijg daar ook geen antwoord op. Hun klantendienst is ook niet beschikbaar voor in België. Een hele vage site dit.

Goeddedag Alka, we vinden het jammer dat jouw ervaring met ons niet positief is. Echter hebben wij jouw meerdere keren per email aangegeven wat de procedure is met betrekking tot het retourneren van producten. Het zijn maar een paar eenvoudige handelingen maar dan moet je wel de informatie tot je nemen. Over jouw opmerking mbt de kleur geld het zelfde; je hebt kleur 1A Off Black besteld oftewel van het zwart af en met een bruine gloed. Als je egaal Zwart had gewenst dan had kleur 1 Jett Black de juiste kleur geweest om te keizen. Wellicht een idee om de volgende keer een kleuradvies te vragen a.d.h.v. een foto van jouw haarkleur dan kijken wij met je mee. Hiermee proberen we juist het onnodig heen en weer sturen van producten te voorkomen. Want we willen alleemaal dat het in een keer een goede match is.

Top kwaliteit!

Duidelijk omschreven,,foto’s Snelle levering! Prachtig haar

Quick and quality

I am really happy with the service. I was late to the appointment due to the traffic on the road, but they waited for me and managed to do my extensions super quickly. The hair quality, the length and the color is amazing, exactly what I wanted. I will come back.

De extensions zijn van zeer goede kwaliteit. Word snel en goed geleverd.

Snelle levering, mooi haar.

Mijn beoordeling omvat de levering, het haar ziet er mooi uit maar de kwaliteit kan ik oas binnen een maand beoordelen.

Erg mooi haar en zeer snelle levering

Lange Brugstraat 99

4871CN Etten-leur