Goeie kwaliteit en snelle bezorging

Altijd snelle bezorging. Aardig personeel en super kwaliteit.

Top en verdriendelijke man!

Niet best

De levering was heel snel niets op aan te merken. Maar de kwaliteit van het haar vind ik slecht. Heb ze laten plaatsen 2 dagen erna terug uit gedaan. 271 eu in de vuilnisbak. Het haar leek niet echt eens het nat geweest was leek het op haar van een Barbie. Neen hier zal ik nooit meer bestellen

Hallo Maggy, we vinden het jammer dat je niet tevreden bent maar ons inziens berust dit op ontwetendheid. Alle extensions die uit de fabriek komen hebben een beschermlaag die het statisch worden van de haren tijdens in/ompakken en transport moet voorkomen. Als je het haar recht uit de verpakking gelijk laat plaatsen kan het idd soms glanzen. Wij adviseren dan ook in z'n geval de haren eerst te wassen alvorens deze te gaan plaatsen. De bescherlaag is na 2 a 3 keer wassen zowiezo opgelost en nemen de ingrdienten van de aftercare producten deze functie over. Mocht nog meer tips wensen dan kun je ons bereiken op 076 888 44 33

Ik heb nu een paar keer haar besteld en het haar blijft mooi af en toe koop ik nieuw haar omdat het dan gewoon weer wat voller is maar heb nu het haar al meer dan anderhalf jaar geleden n is nog mooi en als je besteld super snel binnen twee dagen

Ik had een v-part besteld maar deze was helaas niet de goede kleur. Hele mooie kwaliteit. Na retourzending kreeg ik snel mijn geld terug.

Mooi en zacht haar

Snel bezorgd

Alles na wens en zoals ik het wou

Geen echt haar

Ontzettend slechte kwaliteit. Het is geen echt haar en heb spijt van mijn aankoop

Hallo Rebecca, we vinden het jammer dat je een negatieve aankoop ervaring hebt. We komen graag met in contact om te achterhalen wat hier aan de grondslag heeft gelegen. Er kunnen meerdere reden zijn waarom jouw ervaring niet de gewenste is. De beweringen die je doet in jouw review zijn feitelijk onjuist en geven niet de juiste weergave over de samenstelling en kwaliteit van de merken/producten die wij vertegwoordigen. Wij zijn te bereiken op 076 888 44 33 tot horens.

Mooi haar

Het haar is heel mooi! Goed hygiënisch verpakt. Het enige nadeel vind ik de verzendkosten. Het past door de brievenbus en dan is 9 euro wel veel…

Mooie haren snelle levering

Ik bestel voor mijn vrouw altijd haren bij jullie omdat de service altijd super is , de haren zijn super mooi en een super blije vrouw AANRADER

Uitstekend product, heel gemakkelijk in gebruik.

Ik heb al jaren dun, futloos, weinig haar. Ik twijfelde al een tijdje om extensions te laten plaatsen maar ik was bang voor het onderhoud ervan. Toen zag ik een advertentie over de V-part extensions. ik overlegde met mijn kapster welk kleur ik koos en slechts 1 dag later werden mijn extensions geleverd. De kleur is perfect! 3 x geprobeerd om in te brengen ( echt een leek) en toen zag ik de klemmetjes. Het haar zit echt muurvast op mijn eigen dun haar, echt geweldig. Ik vind het een zeer mooi product dat mij direct een hele nieuwe look geeft. Ik ben fan!

Heel mooie extensions , enorm snel geleverd. Niks slechts aan te merken.

Mooie extensions en snelle verzending

De extentions zijn erg mooi en de verzending was erg snel.

Top Service!

Snelle levering en goede service die ze bieden. Verkeerde kleur besteld zonder dat je het opent kan het omgeruild worden.

Prachtig haar!

Nu voor de 3e x besteld, snelle bezorg service.

Zeer snelle levering! De haren zijn heel mooi

Mooie extensions

Mooie extensions en hele goede service bij het bepalen welke kleur ik moest hebben

Het wordt altijd snel en keurig geleverd. De kwaliteit van de extensions zijn ook top!

zeer tevreden

De eerste keer dat ik op hun site bestelde, moest ik blonde extensions bestellen, ik wist niet welke ik moest nemen, ik stuurde een e-mail, ze vroegen me een foto van mijn natuurlijke kleur te sturen. 2 dagen later (ik woon in België) had ik mijn extensions, ik kan je verzekeren dat het de eerste keer in 10 jaar is dat ik mijn kleur heb gevonden. Ik kan je alleen maar bedanken voor je vriendelijkheid en klantenservice. Bedankt (sorry voor mijn Nederlands, ik heb een vertaler genomen)

Fijne extensions

Erg fijne en vooral mooie extensions. Valt perfect. Goede kwaliteit. Helemaal blij mee.

Snelle levering en mooie extensions

Ben erg blij met de tape extensions. Goede kwaliteit en draagt heel fijn.

Ik had altijd goedkope Extension’s gehaald, nu ik deze Extension’s heb realiseer ik me dat deze veel beter zijn! Ik ben verkocht! Beste Extension’s ooit !

Ben heel blij met mijn Bighair Clip-in set, de kleur is perfect.

Ziet er heel natuurlijk uit

Goed haar, heb het naar m'n eigen haar geverfd (dat ging goed). Het haar blend goed en voelt heel luchtig aan.

Ze zien er super uit en snelle service

Maar ik moet afwachten hoe ze in de praktijk blijven

Bedrijfsgegevens

Lange Brugstraat 99

4871CN Etten-leur

076-888 44 33

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.