zeer tevreden

De eerste keer dat ik op hun site bestelde, moest ik blonde extensions bestellen, ik wist niet welke ik moest nemen, ik stuurde een e-mail, ze vroegen me een foto van mijn natuurlijke kleur te sturen. 2 dagen later (ik woon in België) had ik mijn extensions, ik kan je verzekeren dat het de eerste keer in 10 jaar is dat ik mijn kleur heb gevonden. Ik kan je alleen maar bedanken voor je vriendelijkheid en klantenservice. Bedankt (sorry voor mijn Nederlands, ik heb een vertaler genomen)

Fijne extensions

Erg fijne en vooral mooie extensions. Valt perfect. Goede kwaliteit. Helemaal blij mee.

Snelle levering en mooie extensions

Ben erg blij met de tape extensions. Goede kwaliteit en draagt heel fijn.

Ik had altijd goedkope Extension’s gehaald, nu ik deze Extension’s heb realiseer ik me dat deze veel beter zijn! Ik ben verkocht! Beste Extension’s ooit !

Ben heel blij met mijn Bighair Clip-in set, de kleur is perfect.

Ziet er heel natuurlijk uit

Goed haar, heb het naar m'n eigen haar geverfd (dat ging goed). Het haar blend goed en voelt heel luchtig aan.

Ze zien er super uit en snelle service

Maar ik moet afwachten hoe ze in de praktijk blijven

Superrrr

Super snel super vriendelijk goede kwaliteit haar.

na kleuradvies via Messenger de volgende dag mijn Clip-in extensions ontvangen en de kleur past perfect!

Hele snelle en goede service

Snel geleverd, netjes verpakt.

Snelle levering goed haar!

Eerste keer besteld. Volgende dag binnen en het doet wat er beloofd wordt

Hoe snel het hier was verbaasd me nog!!

Ik had exstensions besteld er vanuit gaande dat ze vanuit Nl werden verstuurd. Bleken ze vanuit Azië te komen, dus ik annuleer mijn bestelling. Heb mijn geld netjes terug gehad, maar de exstensions ontving ik ook alsnog gezien ik ze snel nodig had dacht ik best annuleer, maar gezien ik ze desondanks de terugbetaling ze alsnog heb ontvangen, bestel ik volgende keer gewoon terug hier!!! Kwaliteit is top!!

Kleuren zijn zeer moeilijk te kiezen online , fotos weergeven niet de kleuren zoals ze echt zijn , dat is zeer spijtig want zo moet je telkens retourneren dat uiteindelijk wel wat geld kost ! Ik zou meer bestellen moest dit beter zijn in de toekomst . Kwaliteit haar is wel goed vind ik . Tanja

Ik ben een zeer tevreden klant!

Prima kwaliteit, snelle levering. In een woord zeer tevreden!

Top kwaliteit!

Top kwaliteit! Snelle levering!

Zeer snelle levering

Haar heeft goede kwaliteit en mooie kleuren mits goed verzorgd en bij kleurverschil kan het eenvoudig geretourneerd worden. Ik ben tevreden.

Top ,

Snel in huis , netjes verpakt ,. Goede kwaliteit

zeer tevreden

ik heb hier bighair extentions gekocht deze zijn snel geleverd. goede service dus. kwaliteit zeer tevreden over voelt goed ziet goed uit, us sterk. heb ze geverft en heeft zeer goed gepakt!! al met al dus zeer tevrede

Snelle levering, goed verpakt en leuke attentie!

Topppp

Super mooie extensions goeie kwaliteit

Brandlucht hairextensions trekt weg :)

Naar aanleiding van mijn eerdere post over de verbrande geur die in de punten van het haar wil ik toch benadrukken dat ik hier een mail terug over heb gehad van voordeelextensions.nl met de mededeling dat dit helaas wel eens voor komt en word veroorzaakt door een residu van reiniging en kleuring vloeistoffen in het haar. In de regel verdwijnt de geur langzaam na dat het haar een paar keer goed gewassen is. En dit kan ik bevestigen want naar herhaaldelijk verzorging met bepaalde crèmes en wasbeurten is de geur zo goed als verdwenen, ben er heel blij mee!

Goed haar maar ruikt verbrand

Het is mooi haar super alleen ruikt het in de punten naar verbrand haar, weet niet of dit nog wegtrekt ik hoop van wel , verder snelle service en verzending!

Snel en fijne website

Super service!

Ik twijfelde over de kleur van de extensions. Op Facebook heb ik een bericht gestuurd en na het sturen van een foto werd de juiste kleur voorgesteld. Meteen besteld en de volgende dag al binnen. En de kleur was echt perfect!

Een snellere levering heb ik nog niet meegemaakt. Prima kwaliteit haar. Dank jullie wel.